loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 24 سه شنبه 30 دی 1399 نظرات (0)

4. وبلاگ نویسی

دروغ نخواهم گفت

 

وبلاگ نویسی کار سختی است. حداقل در ابتدا

 

پس از داشتن یک وبلاگ تاسیس شده حداقل یک ساله با بازدید مناسب ، می توانید از هر طریقی که می خواهید از آن درآمد کسب کنید.

 

منفعل ترین نوع درآمد وبلاگ از طریق تبلیغات است. شما به شبکه های تبلیغاتی می پیوندید و آنها معمولاً برای درج تبلیغات در سایت شما به شما پول می دهند.

 

راه اندازی وبلاگ شما احتمالاً دشوارترین قسمت این ایده منفعل درآمد است. مشابه خرید خانه ، قبل از دیدن نتیجه واقعی ، کار ، وقت و صبر لازم است.

 

اما وقتی این کار را انجام دادید ، خوشحال خواهید شد که قدم اول را برداشتید.

 

پست مرتبط: چگونه یک بلاگ راه اندازی کنیم اگر اهل فن نیستید ، مشغول کار و شکستگی هستید

 

5. پادکست

این روزها نیز پادکست ها محبوبیت بیشتری پیدا می کنند ، چه در حالی که افراد بیش از حد مشغول نشستن و خواندن وبلاگ هستند.

 

بنابراین آنها ترجیح می دهند فقط در حین حرکت اطلاعاتی را مصرف کنند - جایی که پادکست ها وارد آن می شوند.

 

ایجاد پادکست راهی برای استفاده مجدد از محتوای وبلاگ برای افرادی است که ترجیح می دهند گوش دهند تا بخوانند.

 

چگونه می توان از پادکست ها درآمد کسب کرد؟

 

از طریق حمایت مالی و کمک های مالی برند. شما می توانید یک حساب Patreon ایجاد کنید و از شنوندگان خود بخواهید کمک مالی کنند تا بتوانید پادکست خود را زنده نگه دارید.

 

اگر پادکست شما محبوب است ، می توانید از مارک ها بخواهید به شما پول دهند تا آنها را در پادکست خود ذکر کنید.

 

آیا می خواهید این را به عنوان یک لیست قابل چاپ PLUS یک ردیاب درآمد برای ردیابی درآمد منفعلانه خود داشته باشید؟ سپس فرم زیر را پر کنید تا به کتابخانه منابع دسترسی پیدا کنید ، جایی که می توانید نسخه قابل چاپ را به صورت رایگان بارگیری کنید

 

آیا شما آماده شروع درآمد منفعل هستید؟ در اینجا لیستی از ایده های درآمد منفعل همراه با یک ردیاب درآمد رایگان آورده شده است.

ثبت نام کنید تا به کتابخانه Freebie دسترسی پیدا کنید ، جایی که می توانید لیست ، ردیاب درآمد و موارد دیگر را بارگیری کنید! همچنین در خبرنامه هفتگی ما که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل می شود مشترک خواهید شد! :)

 

 

نام کوچک تو

آدرس ایمیل شما

 

من آماده ام!

ما برای شما هرزنامه ارسال نمی کنیم. در هر زمان اشتراک را لغو کنید.

 

6. ایجاد سایت عضویت یا گروه فیس بوک

این یک ایده درآمد منفعلانه شگفت انگیز است زیرا شما با حداقل تلاش هر ماه درآمد تکراری را تضمین می کنید.

 

نحوه کارکرد شما برای دسترسی به خدماتی از قبیل سایت عکاسی سهام یا گروه مربیگری است که هر ماه به روز می کنید ، از افراد هزینه می گیرید.

 

این یک انگیزه عالی برای ادامه فعالیت اعضا است زیرا آنها می دانند محتوای جدیدی وجود دارد که هر ماه منتظر آن هستند.

 

7. فروش قابل چاپ

این یکی دیگر از ایده های درآمد منفعلانه عالی است که فقط یک بار باید آن را تنظیم کنید و می توانید آن را فراموش کنید.

 

فقط مطمئن شوید که درآمد خود را فراموش نمی کنید!

 

چاپگرها به دلیل ارزان بودن بسیار مورد توجه خریداران قرار می گیرند. شما می توانید یک برنامه ریز همیشه سبز خوب به قیمت 10 دلار بفروشید که فقط یک بار باید آن را تهیه کنید.

 

یک بار!

 

و اگر 500 نفر آن را خریداری کنند ، 5000 دلار برای کار روزانه است.

 

زیبایی ایجاد چاپهای قابل چاپ این است که شما واقعاً می توانید آنها را بصورت رایگان در Microsoft Word ، Powerpoint یا Canva تهیه کنید.

 

اگر می خواهید در مورد ایجاد چاپگرهای زیبا به عنوان گزینه های انتخاب یا محصولات دیجیتال برای فروش بیشتر بدانید ، این دوره را بسیار توصیه می کنم.

 

این به نام سوئیزی ویتفورد قابل چاپ با شماره است که به دلیل چاپ قابل چاپ شگفت انگیزی که دارد بیش از 40،000 دلار در ماه در وبلاگ خود درآمد کسب می کند (راه اندازی یک وبلاگ مادرانه).

doyayekasbokar بازدید : 16 دوشنبه 29 دی 1399 نظرات (0)

افشای اطلاعات: بخشهای زیر حاوی پیوندهای وابسته هستند. اگر روی هر یک از پیوندها کلیک کنید و خرید کنید ، برای ادامه کار وبلاگ هزینه کمی دریافت می کنم. برای خواندن افشای کامل ، لطفا به اینجا بروید.

 

در اینجا ایده های منفعل درآمد وجود دارد که می توانید امروز شروع کنید:

 

1. قرار دادن پول خود در یک حساب پس انداز با بازده بالا

کسب سود پس انداز خود یک ایده عالی منفعلانه است که می توانید در مدت زمان یک ساعت تنظیم کنید. اگرچه نرخ های بهره فعلی کمی ناخوشایند است ، اما هنوز از هیچ چیز بهتر است.

 

اگر 10000 دلار در یک حساب پس انداز با سود بالا و درآمد 2٪ در سال داشته باشید ، می توانید 200 دلار آسان کسب کنید.

 

2. سرمایه گذاری در سهام یا سهام

چند روش برای سرمایه گذاری در سهام وجود دارد. شما می توانید سهام خود را از سهام یک شرکت خاص خریداری کنید ، سهام جداگانه ای را از شرکت های مختلف خریداری کنید یا می توانید صندوق های معاملاتی Exchange (یا همان ETF) را خریداری کنید ، که مجموعه ای از اوراق بهادار مانند سهام و / یا پول نقد است.

 

به طور کلی ، شما می خواهید در آنهایی که سود سهام پرداخت می کنند سرمایه گذاری کنید و مجددا آن سودها را برای شما سرمایه گذاری کنید و در نتیجه رشد مرکب داشته باشید.

 

اگر پول خود را در یک حساب پس انداز استاندارد قرار دهید ، این اتفاق نمی افتد. اکثر حساب های پس انداز استاندارد دارای رشد خطی هستند در حالی که هنگام سرمایه گذاری ، پول شما به دلیل بهره مرکب سریعتر و بزرگتر می شود.

 

ممکن است شروع این کار کمی پیچیده به نظر برسد ، به همین دلیل است که من به شدت توصیه می کنم سرمایه گذاری خرد را بیاموزید که از نزدیک می دانید چگونه سرمایه گذاری بدون ریسک گسترده انجام می شود.

 

من شخصاً از Raiz Invest استفاده می کنم ، که تغییرات اضافی شما را در ETF برای شما سرمایه گذاری می کند. درباره بررسی من درباره Raiz invest بیشتر در اینجا بخوانید.

 

پست های مرتبط:

 

چگونه می توان در بازنشستگی پس انداز کرد حتی اگر جوان باشید

 

35 سرگرمی که درآمد کسب می کنند: هنگام کار از آن لذت ببرید

 

3. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

ایده های منفعلانه زیادی وجود ندارد که بتواند با قدرت سرمایه گذاری در ملک مطابقت داشته باشد.

 

اما اگرچه این یک دارایی منفعل ساز درآمد قابل لمس و قابل درک است ، به دلیل قیمت بالاتر شاید یکی از گران ترین ها باشد.

 

اما اگر برای پس انداز یک ودیعه در خانه دو سال دست و پا بزنید (حداقل 20٪ از قیمت ملک یا بیشتر را پیشنهاد می کنم) ، این باید کار بزرگی باشد.

 

در این مقاله ، من 15 روش برای درآمدزایی با خانه را برجسته کردم.

 

به علاوه اگر می خواهید آن را در مسیر پایین بفروشید ، بیش از حد احتمالاً ارزش آن بالا رفته است ، بنابراین با سرمایه گذاری در املاک "یک پیروزی" است.

 

راه دیگر برای سرمایه گذاری در املاک با سربار کمتر ، استفاده از BrickX است. BrickX به شما امکان می دهد بخشی یا بخشهایی از خانه را بخرید و درآمد شما متناسب با سرمایه گذاری شما خواهد بود. از همه بهتر ، شما می توانید با پرداخت 50 دلار شروع کنید! اینجا را بررسی کن.

doyayekasbokar بازدید : 604 یکشنبه 28 دی 1399 نظرات (0)

17 ایده درآمد منفعل که می توانید امروز شروع کنید

آیا به این فکر کرده اید که درآمد فعلی خود را با برخی ایده های منفعلانه تکمیل کنید؟ من تو را سرزنش نمی کنم

 

با رشد متوسط ​​درآمد در پشت افزایش هزینه های زندگی ، هرگز زمان بهتری برای درخواست افزایش حقوق (که رئیس شما ممکن است به آن پاسخ منفی بدهد) یا شروع یک شلوغی جانبی است که باعث اضافه کاری درآمد منفعل می شود.

 

زیبایی شروع به کار انداختن درآمد غیرفعال یا دارایی های جانبی این است که شما فقط کارهای سخت را در مرحله تنظیم انجام می دهید و بعد از مدتی ، در حالی که در خواب پول در می آورید فقط مدیریت و نگهداری است.

 

نمی توانم به اندازه کافی تأکید کنم که داشتن چندین جریان درآمد مهم است. تکیه بر یک درآمد مانند این است که روی یک طناب بدون شبکه ایمنی راه بروید.

 

شما می توانید شغل دوم پیدا کنید ، یک شلوغ کاری جانبی کار کنید و یا از مسیر درآمد منفعل بروید.

 

من مسیر درآمد منفعل را انتخاب می کنم گرچه دو مورد اول نیز بسیار مفید هستند.

 

چرا به چندین جریان درآمد نیاز دارید؟

1. اولاً ، در حالیکه هزینه های زندگی با سرعت نجومی در حال افزایش است ، رشد دستمزد راکد بوده است.

 

2. مورد دیگر غیرقابل پیش بینی بودن شغل است. یافتن مشاغل تمام وقت امن که در واقع برای کار سخت شما ارزش قائل شود ، دشوارتر می شود.

 

3. شما باید بدهی خود را پرداخت کنید زیرا درآمد فعلی خانوار شما برای تأمین بازپرداخت شما کافی نیست.

 

4. یک رویداد مهم زندگی در پیش است ، مانند عروسی ، تشکیل خانواده ، خرید خانه یا تعطیلات خانوادگی و برای پرداخت هزینه آن به پول نیاز دارید.

 

5- می خواهید صندوق اضطراری ایجاد کنید.

 

6. مشارکت های شخصی به صندوق بازنشستگی شما یک اولویت بزرگ برای شما است. کسب درآمد منفعل حتی ممکن است به شما اجازه دهد زودتر بازنشسته شوید.

 

7. شما می خواهید سرمایه گذاری کنید و پول خود را رشد دهید.

 

درآمد منفعل چیست؟

طبق گفته معلم مالی ، دیو رمزی ، درآمد منفعلانه کسب درآمد از روشی است که برای نگهداری شما نیازی به تلاش زیاد نیست. یعنی شما وقت خود را با پول معامله نخواهید کرد.

 

در برخی موارد ، شما مجبورید سخت کار کنید تا خودتان را آموزش دهید ، مهارت های جدید کسب کنید و تمام زمینه های ایده منفعلانه درآمد خود را انجام دهید. اما برای اجرای آن نباید زمان زیادی صرف شود. به همین دلیل است که به آن "درآمد در خواب" می گویند.

 

پست مرتبط: 10 مشکل آسان جانبی که اکنون می توانید شروع کنید

 

ایده های درآمد منفعل که می توانید از امروز شروع کنید

در هر مرحله از زندگی که باشید ، خواه دانشجو باشید ، هم مادر در خانه باشید یا 9-5 ساله ، هرگز زمان بهتری نسبت به اکنون برای شروع یک هیاهوی جانبی تولید منفعل وجود ندارد.

doyayekasbokar بازدید : 31 شنبه 27 دی 1399 نظرات (0)

8. نوشتن اشباح

اکنون ، اگر در یک مهارت خاص متخصص هستید و می توانید در یک مهلت مقرر ، به راحتی یک پست وبلاگی را که به خوبی تحقیق شده است ، جستجو کنید ، نوشتن اشباح می تواند برای شما مناسب باشد.

 

به عنوان یک وبلاگ نویس ، احتمالاً از اهمیت ایجاد محتوای با کیفیت به طور مداوم اطلاع دارید و متأسفانه ، بسیاری از وبلاگ نویسان یا صاحبان مشاغل کوچک این موضوع را درک نمی کنند.

 

اما شما انجام می دهید.

 

بنابراین این یکی از مهارت های وبلاگ نویسی است که می توانید از آن استفاده کنید.

 

می توانید برای وبلاگ شخص دیگری ghostwrite کنید یا کتاب الکترونیکی شخص دیگری را بنویسید. تنها نکته منفی این است که سخت کوشی شما به عنوان خود شناخته نخواهد شد اما حداقل حقوق دریافت خواهید کرد.

 

این پست ادعا می کند که بسته به تخصص و تجربه شما ، نویسندگان ارواح می توانند از 10 سنت در هر کلمه تا 4 دلار در هر کلمه هزینه دریافت کنند.

 

پست مرتبط: نوشتن مستقل برای مبتدیان: نوشتن پول حتی بدون تجربه

 

9. تصحیح تصحیح

پلیس دستور زبان ، کسی؟

 

اگر از اصطلاحات درست املایی ، نوشتاری و علائم نگارشی هستید ، تصحیح متن می تواند برای شما مناسب باشد. می توانید با مشاهده اشتباهات در هر محتوای متنی برای مشتری مانند پست های وبلاگ ، کتابهای الکترونیکی یا حتی مقالات دانشگاهی و گزارش های دادگاه ، درآمد کسب کنید.

 

بر اساس گزارش اداره کار و آمار ، درآمد احتمالی برای یک مصحح ممکن است از 23000 تا 63000 دلار در سال باشد.

 

12 مهارتی که برای وبلاگ نویسی استفاده می کنید و می توانید از طریق آن درآمد کسب کنید

مهارت های وبلاگ نویسی شما می توانید در طراحی گرافیک کسب درآمد کنید

اگر به خلاقیت خود به عنوان بلاگر افتخار می کنید ، مهارت های وبلاگ نویسی زیر را که می توانید از آن درآمد کسب کنید بررسی کنید. و در واقع می توانید از ابزارهای رایگان استفاده کنید چه خلاق باشید و چه خلاق باشید.

 

10. طراحی محصول دیجیتال

یکی از خدماتی که می توانید ارائه دهید ایجاد جلد خیره کننده کتاب الکترونیکی ، آگهی های تبلیغاتی یا چاپ قابل چاپ برای مشتری است.

 

اجازه دهید صادقانه باشد. هر کس قدرت خاص خود را دارد و مشتری شما ممکن است در بازاریابی بهترین باشد اما در طراحی خود را می خورد.

 

اگر کمی خلاق هستید ، این چیزی است که به راحتی نمی توانید آن را به عنوان یک فشار جانبی بپذیرید ، به خصوص اگر بتوانید چند ساعت در هفته وقت بگذارید.

 

11. ایجاد آرم

یا می توانید برای مشتریانی که واقعاً می خواهند نام تجاری آنها برجسته و تأثیرگذار باشد ، آرم های منحصر به فردی ایجاد کنید.

 

جستجوی سریع در Fiverr با طراحان آرم از 5 تا 500 دلار شارژ شد!

 

12. ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی

اگر هم رسانه های اجتماعی و هم خلاقیت را دوست دارید ، پس این برنامه می تواند برای شما مناسب باشد.

 

بعضی اوقات شما از طریق شبکه های اجتماعی زیر و رو می شوید و به سادگی مجبور می شوید برخی از تصاویری را که می بینید ، موافقید؟

 

اگر دوست دارید محتوایی برای اینستاگرام ، فیس بوک ، توییتر یا Pinterest ایجاد کنید ، این یک فرصت شگفت انگیز برای شما است.

 

من شخصاً عاشق ایجاد پین برای پین کردن در Pinterest هستم. شاید شما همان هستید؟

 

اگر حساب های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا Pinterest را مدیریت می کنید ، می توانید این سرویس را به عنوان یک سرویس اضافی نیز ارائه دهید.

 

من دیده ام که افراد برای 2 پین 15 دلار دریافت می کنند. بله ، فقط 2 پین! حتی برخی افراد هزینه بیشتری را نیز دریافت می کنند

 

اگر مهارت دارید که تصاویر زیبایی را که ممکن است به صورت بالقوه ویروسی شود در هر زمان به دست بیاورید ، این یکی از مهارت های وبلاگ نویسی است که می توانید از آن به عنوان یک کنفرانس جانبی کسب درآمد کنید.

doyayekasbokar بازدید : 31 جمعه 26 دی 1399 نظرات (0)

مدیر تبلیغات فیس بوک

شما همچنین می توانید در مدیریت تبلیغات فیس بوک برای مشتریان تخصص داشته باشید. اگرچه این امر تحت شبکه های اجتماعی قرار می گیرد ، اما اجرای تبلیغات در فیس بوک یک مهارت کاملاً تخصصی است که نیاز به تحقیقات و تجزیه و تحلیل زیادی دارد. اگر در انجام این کار مهارت دارید ، این یکی از مهارت های وبلاگ نویسی است که می توانید از آن درآمد کسب کنید و به عنوان یک سرویس ارائه دهید. در این مقاله ، مدیر تبلیغات فیس بوک در حال حاضر در ازای هر کمپین تبلیغاتی 1000 دلار درآمد کسب می کند.

 

4. دستیار مجازی Pinterest

آیا عاشق Pinterest هستید؟ منم همینطور! اگر از زیر و بم Pinterest اطلاع دارید و خوشحال خواهید بود که برای بازی در این سیستم عامل پول دریافت کنید ، Pinterest VA بودن می تواند یک مزاحمت عالی برای شما باشد.

 

من و شما هر دو از قدرت Pinterest برای هدایت بازدید به سایت خود اطلاع داریم. متأسفانه صاحبان مشاغل زیادی این را نمی دانند. و این یکی از بهترین مهارت های وبلاگ نویسی است که می توانید از آن درآمد کسب کنید زیرا در واقع لذت بخش است!

 

اگر می خواهید به یک Pinterest VA عالی تبدیل شوید ، این دوره را توسط مگان جانسون کاملاً توصیه می کنم. مگان در توضیح همه چیز کار بسیار شگفت انگیزی انجام می دهد و پشتیبانی پس از خرید این دوره هیچ کاری ندارد.

 

VA Ninja توسط مگان جانسون

 

پست مرتبط: چگونه می توان به یک دستیار مجازی Pinterest تبدیل شد

 

اگر وبلاگ نویسی هستید که باید با وبلاگ نویسی سازمان بیشتری داشته باشد ، می توانید منابع وبلاگ نویسی را کاملاً رایگان در منابع کتابخانه بارگیری کنید. برنامه ریزان ، چک لیست ها ، تقویم ها و موارد دیگر وجود دارد که به شما کمک می کند زمان خود را بهتر مدیریت کرده و کارآیی بیشتری داشته باشید. به سادگی فرم زیر را پر کنید و در راه هستید! از درون می بینیم!

 

برای دسترسی VIP به منابع رایگان وبلاگ نویسی و موارد دیگر ، به لیست ایمیل بپیوندید!

نام کوچک تو

آدرس ایمیل شما

 

من دسترسی می خواهم!

برای کمک به افراد با وردپرس حقوق دریافت کنید

بسیاری از افراد با راه اندازی و طراحی وبلاگ در وردپرس دست و پنجه نرم می کنند. اگر قبلاً در وردپرس وبلاگ نویسی می کنید و می خواهید در کنار آن درآمد کسب کنید ، پیشنهاد برای کمک به مردم در راه اندازی وبلاگ های وردپرس خود می تواند برای شما باشد.

 

5. راه اندازی و طراحی وبلاگ

همانطور که در بالا ذکر شد ، یکی از مهارت های وبلاگ نویسی که می توانید از آن کسب درآمد کنید ، راه اندازی و طراحی سایت های وردپرس برای وبلاگ نویسان و صاحبان مشاغل جدید است.

 

راه اندازی یک وب سایت با هر به روزرسانی جدید وردپرس آسان تر می شود و با تم های مختلف برای انتخاب ، اکنون ایجاد وب سایت های خیره کننده در هیچ زمان بهتر از همیشه است. این مقاله را بررسی کنید تا ببینید به طور بالقوه می توانید به عنوان یک توسعه دهنده وردپرس درآمد کسب کنید.

 

پست مرتبط: چگونه یک بلاگ راه اندازی کنیم اگر اهل فن نیستید ، مشغول کار و شکستگی هستید

 

6. مدیریت و نگهداری سایت

شما همچنین می توانید خدمات خود را برای حفظ وبلاگ های وردپرس برای مشتریان ارائه دهید. شما مسئول امنیت وبلاگ ، کار بر روی سرعت سایت ، به روزرسانی ها ، حذف نظرات هرزنامه ، پاسخ به نظرات قانونی و بسیاری دیگر خواهید بود.

 

پست مرتبط: 9 افزونه رایگان وردپرس که باید در وبلاگ خود داشته باشید

 

با اشتیاق خود برای نوشتن درآمد کسب کنید

7. نوشتن مطالب تبلیغاتی

برای نوشتن نسخه برای تبلیغات و بازاریابی مشتری ، پول دریافت کنید.

 

به گفته هاب اسپات ، نوشتن مطالب تبلیغاتی با کلماتی روبرو می شود ، نوشته می شود یا گفته می شود ، تا مشتری را ترغیب به اقدام کند.

 

اگر می دانید که استعداد متقاعد کردن مردم برای خرید را دارید ، پس درآمدزایی از این استعداد راهی است که باید دنبال کنید.

doyayekasbokar بازدید : 26 پنجشنبه 25 دی 1399 نظرات (0)

12 مهارت در زمینه وبلاگ نویسی که می توانید به عنوان فریلنسر از آن درآمد کسب کنید

آیا مهارت وبلاگ نویسی دارید که می خواهید از آن درآمد کسب کنید؟ من و شما می دانیم که وبلاگ نویسی یک حرفه چند مهارت است. به عنوان یک وبلاگ نویس ، معمولاً مهارتهای زیادی کسب می کنید که نه تنها وبلاگ شما را به سطح جدیدی می رساند ، بلکه می توانید از طریق فریلنسر نیز درآمد کسب کنید. تصور کنید چندین جریان درآمد از خانه کار می کند.

 

اگر می توانید حدود 5-10 ساعت در هفته وقت صرف کنید که می توانید برای کارهای آزاد اختصاص دهید ، این درآمد اضافی است که می توانید علاوه بر درآمد وبلاگ خود ، اضافه کنید. و شما واقعاً مجبور به انجام کارهای بیشتری نخواهید بود زیرا از قبل این مهارت های وبلاگ نویسی را دارید که می توانید از آنها درآمد کسب کنید.

 

با مهارت های وبلاگ نویسی از کجا می توانید درآمد کسب کنید؟

خوشبختانه ، شما اکنون گزینه های زیادی برای کسب درآمد در کنار شما به عنوان یک وبلاگ نویس دارید.

 

علاوه بر درآمد تبلیغات ، درآمد وابسته و درآمد حاصل از محصولات خود ، می توانید از طریق مهارت های وبلاگ نویسی خود در سیستم عامل های زیر درآمد کسب کنید:

 

- وبلاگ / وب سایت موجود شما

 

- یک وب سایت جدید اختصاص داده شده به خدماتی که شما ارائه می دهید

 

- Fiverr

 

- سر و کار

 

- فریلنسر

 

- یا می توانید مستقیماً از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی با کسی تماس بگیرید

 

پست مرتبط: 24 شغل عشایر دیجیتال: سفر و کار از هر کجا

 

ابزارهایی که ممکن است به عنوان فریلنسر به آنها نیاز داشته باشید

شایان ذکر است که قبل از اینکه به عنوان یک فریلنسر فعالیت کنید ، لازم است ابزار مناسب را داشته باشید.

 

در اینجا برخی از آنها ذکر شده است که اتفاقاً رایگان نیز هستند.

 

- نرم افزار فاکتور مانند Wave Apps یا Paypal

 

- ابزار بهره وری مانند ترلو یا آسانا

 

- ابزار مدیریت رمز عبور مانند LastPass یا RoboForm

 

- برنامه ریزی و ابزارهای ارتباط ویدیویی مانند Calendly یا Zoom

 

پست مرتبط: 93 بهترین برنامه رایگان و ابزار آنلاین برای کارآفرینان

 

بدون آگاهی بیشتر ، در اینجا مهارت های وبلاگ نویسی وجود دارد که می توانید از آنها درآمد کسب کنید.

 

12 مهارت در زمینه وبلاگ نویسی که می توانید به عنوان فریلنسر از آن درآمد کسب کنید

افشای اطلاعات: بخشهای زیر حاوی پیوندهای وابسته هستند. اگر روی هر یک از پیوندها کلیک کنید و خرید کنید ، برای ادامه کار وبلاگ هزینه کمی دریافت می کنم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد افشای کامل شرکت وابسته من ، لطفا به اینجا بروید.

 

مهارت های وبلاگ نویسی شما می توانید در بازاریابی دیجیتال کسب درآمد کنید

1. سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

برای بهینه سازی وب سایت ها برای رتبه بندی بالا در نتایج جستجوی Google ، پول دریافت کنید. بسیاری از مشاغل از تحقیقات کلمات کلیدی گرفته تا دسترسی به اینفلوئنسر تا سئو در صفحه ، به دنبال این مهارت های وبلاگ نویسی تقاضا هستند که می توانید از آنها درآمد کسب کنید. طبق این مقاله ، متوسط ​​متخصص SEO در سال 2018 81103 دلار درآمد داشته است.

 

2. مدیر رسانه های اجتماعی

برای مدیریت یک حساب کاربری یا دو یا ده شبکه اجتماعی (درصورت توانایی مدیریت آن) پول دریافت کنید. اکنون حضور در شبکه های اجتماعی برای مشاغل در حال رشد اهمیت و اهمیت بیشتری یافته و به دلیل بسیاری از اولویت های متناقض ، این بخش از تجارت مورد غفلت قرار می گیرد. اینجاست که با مهارت های عالی خود در شبکه های اجتماعی آشنا می شوید تا به ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی ، برنامه ریزی پست ها و تعامل با مخاطبان مشتری خود کمک کنید. متوسط ​​حقوق مدیران شبکه های اجتماعی 45K دلار در سال است که از 31653 دلار تا 74،450 دلار متغیر است ، که در این پست ذکر شده است.

doyayekasbokar بازدید : 21 چهارشنبه 24 دی 1399 نظرات (0)

3. عکس های خود را به وب سایت های عکاسی سهام بفروشید

اگر سایت خود را ندارید ، می توانید آنها را به سایت های عکاسی سهام مانند Picfair ، Foap یا Shutterstock بفروشید.

 

بدانید که از کجا می توانید عکس های خود را از این پست بفروشید.

 

پست مرتبط: 41 سایت که می توانید عکس های سهام رایگان و با کیفیت پیدا کنید

 

4. فروش عکس به مجلات

اگر عاشق عکس گرفتن از حیات وحش یا مناظر هستید ، پس می توانید چاپ خود را به نشریاتی مانند نشنال جئوگرافیک بفروشید.

 

اگر از غذا خوردن لذت می برید و از غذا عکس می گیرید ، Gourmet Traveller می تواند برای شما مناسب باشد.

 

آیا مشغول عکسبرداری از وقایع فعلی هستید؟ در مورد pitching به Time چطور؟

 

مجله ای وجود دارد که می توانید هر نوع ژانر را انتخاب کنید ، انتخاب کنید. صرف نظر از این ، این یک روش عالی برای کسب درآمد در گرفتن عکس است.

 

5- کتابی در مورد عکاسی بنویسید و بفروشید

حال اگر چیزی بیشتر از درآمد منفعل می خواهید ، می توانید کتابی درباره عکاسی بنویسید و آن را در آمازون بفروشید.

 

6. کتاب را به کتاب الکترونیکی تبدیل کنید که می توانید به صورت آنلاین بفروشید

شما همچنین می توانید جلد شومیز خود را به یک کتاب الکترونیکی تبدیل کرده و آن را یا در آمازون یا در سایت خود بفروشید.

 

7. ایجاد و فروش دوره ای درباره عکاسی

شاید شما ترجیح می دهید هنگام تدریس صحبت کنید و جلوی دوربین باشید. در این صورت ایجاد و فروش دوره های آنلاین عکاسی می تواند برای شما مناسب باشد.

 

شما می توانید آنها را در Udemy یا در سایت خود بفروشید و از محصولی که فقط یکبار باید ایجاد کنید از درآمد منفعل برخوردار شوید.

 

8. کسب درآمد برای آموزش عکاسی به مردم

اگر می خواهید بیشتر از آن ارتباط شخصی را با دانش آموزان خود بیاموزید و ارتباط برقرار کنید ، می توانید کلاس هایی را شخصاً برگزار کنید و از این طریق به عنوان عکاس درآمد کسب کنید.

 

Side Hustle قابل چاپ

به سادگی فرم زیر را پر کنید و به کتابخانه عظیم منابع دسترسی پیدا کنید!

نام کوچک تو

آدرس ایمیل شما

 

من دسترسی می خواهم!

9. عکس های خود را به عنوان چاپ دیواری بفروشید

اگر بسیار خلاق هستید و دید بسیار منحصر به فردی دارید ، می توانید عکاسی با هنرهای زیبا را امتحان کنید ، گالری خود را داشته باشید و چاپ های خود را از آنجا بفروشید.

 

10. به عنوان یک عکاس رویداد درآمد کسب کنید

اگر می خواهید بخشی از چیزهای خاص باشید ، پس می توانید با گرفتن عکس از رویدادهایی مانند عروسی ، مهمانی ها ، فارغ التحصیلی ها ، کنسرت ها و کنفرانس ها درآمد کسب کنید.

 

منبع پیشنهادی: دوره آنلاین عکاسی از رویداد

 

پست مرتبط: 13 کار برتر از دوره های خانه برای مبتدیان

 

11. برای رتوش و ویرایش عکس ها پول دریافت کنید

اگر یک عکاس حرفه ای هستید ، می دانید ویرایش صحیح عکس ها و ایجاد ثبات در همه آنها چقدر مهم است.

 

متأسفانه ، بسیاری از مارک ها و عکاسان مشتاق در این زمینه مهارت ندارند.

 

اگر طرفدار فتوشاپ هستید ، می توانید خدمات خود را برای ویرایش عکس های دیگران ارائه دهید.

 

یا اگر چیزی بیشتر از درآمد منفعل می خواهید ، می توانید از پیش تنظیمات فتوشاپ خود را بسازید و آنها را بفروشید.

 

12. به مسابقات عکاسی بپیوندید

آخرین اما نه کمترین ، شما می توانید برای دریافت جوایز نقدی ، تجهیزات رایگان و جوایز معتبر به مطالب عکاسی بپیوندید.

نتیجه

همانطور که می بینید ، اگر می خواهید به عنوان یک عکاس درآمد کسب کنید ، حد آسمان است.

 

روش های زیادی وجود دارد که می توانید از عشق خود به عکاسی درآمد کسب کنید مانند فروش عکس های خود یا دریافت حقوق برای آموزش عکاسی به مردم.

 

آیا شما یک عکاس هستید؟ کدام استراتژی کسب درآمد مورد علاقه شما است؟ آیا چیز دیگری برای افزودن به لیست دارید؟ در زیر به من اطلاع دهید!

doyayekasbokar بازدید : 26 سه شنبه 23 دی 1399 نظرات (0)

12 روش جالب برای کسب درآمد با گرفتن عکس

آیا عاشق عکاسی هستید؟ چقدر خوب خواهد بود اگر برای کاری که دوست دارید پول دریافت کنید؟ این دقیقاً همان چیزی است که این پست در مورد آن است و امروز ، من روش هایی را نشان می دهم که می توانید با گرفتن عکس از طریق آن درآمد کسب کنید.

 

درست است - از عشق خود برای عکاسی درآمد کسب کنید!

 

 "کاری را که دوست دارید انجام دهید و هرگز در زندگی خود روزی کار نخواهید کرد."

 

ممکن است در طول سال ها تغییرات مختلف این جمله را شنیده باشید.

 

بسیاری از افراد تصمیم می گیرند که با انتظارات جامعه تسویه حساب کنند و مطابقت داشته باشند تا در یک کار ناتمام گیر بیفتند و از زندگی خود متنفر باشند.

 

اما اگر می توانید این را تغییر دهید چه؟

 

اگر شجاعت خود را دنبال کنید و به دنبال اشتیاق خود باشید و برای پول عکس بگیرید ، چه می کنید؟

 

فرقی نمی کند که از یک دوربین فانتزی استفاده کرده اید یا فقط از تلفن خود استفاده می کنید. از این طریق می توانید درآمد کسب کنید!

 

باحاله درسته؟

 

در اینجا محبوب ترین دسته های عکاسی وجود دارد که می توانید از آنها پول بگیرید.

(به ترتیب حروف الفبا)

 

تبلیغات - برای چاپها و بیلبوردها

 

معماری - آیا دوست دارید از ساختمان ها عکس بگیرید؟ پس این جایگاه برای شما مناسب است.

 

کودک / کودکان - زیرا چگونه می توانید در برابر این جنجالها مقاومت کنید؟

 

بروشور شرکتی / صنعتی - عکاسی حرفه ای برای یک کسب و کار

 

رویدادها - کنسرت راک ، کنفرانس و غیره

 

پرتره های خانوادگی - خانوادگی

 

مد - در باند یا شاخه های مد عکس بگیرید

 

غذا - برای وب سایت ها یا مجلات مواد غذایی

 

زرق و برق - اگر شما نوعی تأکید بر زیبایی زن در عکس ها هستید

 

منظره - عکاسی نفس گیر از طبیعت مانند کوه ها ، مزارع و اقیانوس ها

 

پرتره / Headshot - اگر ترجیح می دهید به جای عکس های تمام بدن ، از چهره ها عکس بگیرید

 

Product / Studio - از محصول جدید یک برند برای اهداف تبلیغاتی عکس بگیرید

 

املاک و مستغلات - با گرفتن عکس های خیره کننده از آن ، به فروش سریع املاک کمک کنید

 

سفر - ماجراهای خود را از طریق عکس ثبت کنید

 

شهری / خیابانی - کاری که می توانید با آیفون در بازگشت به خانه از محل کار خود انجام دهید

 

عروسی - خاص ترین روز یک زن و شوهر را ثبت کنید

 

حیات وحش / حیوانات خانگی - و دیگر موجودات شایان ستایش و جذاب جهان را فراموش نکنیم

 

افشای اطلاعات: بخشهای زیر حاوی پیوندهای وابسته هستند. اگر روی پیوندهای من کلیک کنید و خرید کنید ، برای ادامه کار وبلاگ هزینه کمی دریافت می کنم. می توانید افشای کامل شرکت وابسته من را در اینجا بخوانید.

 

در اینجا روش هایی وجود دارد که می توانید برای گرفتن عکس از طریق آن درآمد کسب کنید

خواه یک عکاس مشتاق باشید یا یک عکاس فصلی ، روش های زیادی وجود دارد که می توانید برای گرفتن عکس از آنها عکس بگیرید. اینجا اند.

 

1. وبلاگی درباره عکاسی راه اندازی کنید و از آن درآمد کسب کنید

اگر عاشق نوشتن درباره شادی های عکاسی هستید ، این یک کار شگفت انگیز است.

 

در ادامه مسیر ، می توانید از طریق تبلیغات و به عنوان یک شرکت وابسته برای محصولات و خدمات عکاسی که استفاده و دوست دارید ، از سایت خود درآمد کسب کنید.

 

پست مرتبط: اگر اهل فن نیستید ، مشغول کار نیستید و شکسته اید یک وبلاگ راه اندازی کنید

 

ابزار بهینه سازی تصویر ShortPixel

2. عکس های خود را در وبلاگ / سایت خود بفروشید

روش دیگری که می توانید برای گرفتن عکس درآمد کسب کنید این است که عکس های خود را در وبلاگ / سایت خود فروخته اید. می توانید آنها را به دو طریق بفروشید: از طریق اشتراک یا فروش عکس به صورت جداگانه.

 

در مدل اشتراک / عضویت ، شما باید مجموعه را به طور منظم به عنوان انگیزه اصلی برای اشتراک افراد به روز کنید.

doyayekasbokar بازدید : 31 دوشنبه 22 دی 1399 نظرات (0)

11. آن را به مستاجر بلند مدت اجاره دهید

همچنین می توانید با اجاره خانه خود به مستاجر بلند مدت ، درآمدزایی کنید. من این روش را دوست دارم زیرا اجاره خانه بازپرداخت وام من را پوشش می دهد ، و سپس برخی. اطمینان حاصل کنید که ملکی را انتخاب می کنید که گردش پول شما مثبت باشد ، بنابراین همیشه پول دارید و سرمایه گذاری شما ارزشمند است.

 

خرید ملک سرمایه گذاری نیاز به تعهد بزرگ و تحقیقات زیادی دارد ، بنابراین در شروع کار فقط در سرما نپردازید. س manyالات زیادی بپرسید و قبل از گرفتن وام یا خرید کامل خانه از آمادگی کافی برخوردار شوید.

12. آن را به گردشگران اجاره دهید

اگر می خواهید خانه خود را اجاره کنید اما مطمئن نیستید که می توانید مرتکب طولانی مدت شوید ، می توانید ملک خود را بصورت اجاره تعطیلات بصورت آنلاین لیست کنید. برای تبلیغات می توانید از سایت هایی مانند Airbnb یا Stayz استفاده کنید. نرخ ها نیز بسیار جذاب هستند.

 

طبق ماشین حساب درآمد بالقوه ماهانه airbnb ، اگر در سیدنی هستید و به طور متوسط ​​در هر شب 15 شب یک اتاق را به 2 نفر اجاره می دهید ، به طور بالقوه می توانید در یک ماه 1،1801 دلار استرالیا جمع کنید!

 

و اگر در بوستون هستید ، درآمد آن تقریباً 1801 دلار است! به هر حال ، دلار آمریکا خیلی بیشتر از دلار Aussie بسته بندی می شود. بنابراین 1،801 دلار آمریکا به 2.609 دلار استرالیا تبدیل می شود! من در این بخش از علامت تعجب بسیاری استفاده کرده ام زیرا درآمد بالقوه فقط غیر واقعی است!

 

تعجبی ندارد که اجاره های تعطیلات به روشی سودآور برای کسب درآمد از خانه شما تبدیل شده اند.

 

13. خانه خود را به محل اقامت دانشجویی تبدیل کنید

اگر در شهری مانند کمبریج ، نیوهون یا بولدر زندگی می کنید و خانه شما به اندازه کافی بزرگ است که 4 دانشجو را در خود جای دهد ، در این صورت می توانید کاملا پول نقد کنید.

 

با اجاره خانه به دانشجویان می توانید از این طریق درآمد کسب کنید اما به خاطر داشته باشید که در ماههای تعطیل ممکن است در آن ساکت باشد. شما می توانید مدیریت این کار را خودتان انتخاب کنید یا کار را به یک مدیر املاک باتجربه و متخصص در خوابگاه دانشجویی برسانید.

 

راه های دیگر شما می توانید از خانه خود پول بگیرید

14. ورق زدن

آیا از رفع کننده های بالا لذت می برید؟ در مورد طراحی داخلی چطور؟ آیا شما عاشق کار با ابزار و ایجاد وسایل برجسته هستید؟ سپس ورق زدن می تواند درست در کوچه شما باشد.

 

می توانید ملکی را خریداری کنید ، آن را انجام دهید و برای سود خود بفروشید. به همین دلیل است که نمایش هایی مانند Masters of Flip (من و شوهرم این نمایش را دوست داریم!) و Fixer Upper بسیار محبوب هستند زیرا آنها الهام و فرصت های زیادی را در خانه ایجاد می کنند.

 

سود حاصل از فروش یک خانه نوساز ذهن شما را جلب می کند. اغلب اوقات ، شما حساب افرادی با سود را می خوانید که از ده ها هزار تا صدها هزار دلار متغیر است! دیوانه است!

 

15. خانه خود را دوباره تأمین کنید

اگرچه من این را در لیست قرار داده ام ، اما لطفاً بگذارید این گزینه آخرین راه حل شما باشد ، زیرا همه موارد دیگر به شکست انجامید.

 

با سرمایه گذاری مجدد در خانه ، حقوق صاحبان سهام آزاد می شود و شما می توانید از طریق تسهیلات بازنویسی یا خط اعتباری به ارزش ویژه دسترسی پیدا کنید.

 

بازخرید آنچه را که در حساب اصلی خود پرداخت کرده اید کاهش می دهد.

 

یک خط اعتباری وام دیگری را در بالای وام شما اضافه می کند (اگر آن را داشته باشید) یا اگر وام مسکن ندارید ، وام دیگری مشابه وام شخصی دریافت می کنید. به نظر من ، نکته مثبت و منفی در این مورد سود وام شما است که معمولاً با نرخ بهره وام شما مطابقت دارد و بسیار ارزان تر از آن است که در واقع وام شخصی یا کارت اعتباری دریافت کرده باشید.

 

لطفاً درصورتیکه واقعاً ناامید هستید از این مسیر بروید زیرا اگر نظم کافی ندارید و اگر سهام عدالت را آزادانه خرج نکنید ، سریعاً کشتی خود را در آب داغ مالی غرق می کنید.

 

نکته بزرگ: شما باید این حق سهام را پس دهید!

 

من به شدت توصیه می کنم قبل از اقدام به این کار به دنبال مشاوره مالی باشید.

 

آیا این لیست را به صورت PDF دوست دارید؟ برای دریافت گذرواژه خود می توانید آن را از داخل کتابخانه منابع بارگیری کنید.

نتیجه

همانطور که می بینید ، روش های سنتی و جدید زیادی وجود دارد که می توانید این روزها از خانه خود درآمد کسب کنید.

 

من حدس می زنم فقط این مسئله است که آیا شما مایل هستید فضای خصوصی خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید یا خیر. اگر دوست دارید خودتان را حفظ کنید ، شاید فقط تعداد کمی از این ایده ها برای شما مفید باشند. هنوز ارزش امتحان دارید ، درست است؟

 

زیبایی دانستن اینکه چگونه می توان از خانه خود درآمد کسب کرد این است که بسیاری از موارد مانند برق ، اینترنت ، هزینه های ثابت ، قبض تلفن همراه ، تجهیزات اداری و بخشی از فضای خانه شما که برای کار استفاده می کنید از مالیات کسر می شوند. می توانید این موارد را به عنوان هزینه های کار ادعا کنید و درصدی از مالیات را پس بگیرید. اگر از آن برای مثلاً کار آزاد یا آموزش آنلاین استفاده می کنید ، می توانید در مورد استهلاک دارایی مانند رایانه خود نیز ادعا کنید.

 

و در حالی که لباس خواب هستید درآمد کسب می کنید؟ بسیار گرانبها.

 

مثل همیشه ، من توصیه می کنم قبل از اقدام به هر یک از این پیشنهادات ، با مشاور مالی یا حسابدار خود صحبت کنید.

 

آنها صرفاً به شما ایده می دهند و اگرچه برخی از آنها برای من مفید بوده اند ، اما لزوماً برای شما مفید نیستند. همه چیز به شرایط فردی بستگی دارد.

 

امیدوارم با استفاده از این لیست الهاماتی برای کسب درآمد از خانه خود پیدا کرده باشید.

 

بهترین ها!

doyayekasbokar بازدید : 33 یکشنبه 21 دی 1399 نظرات (0)

5. میزبان رویدادها

اگر یک باغ آرایش یافته بزرگ و خیره کننده دارید ، می توانید حیاط خانه خود را برای عکسبرداری ، به عنوان مکان فیلمبرداری یا برای رویدادهایی مانند پذیرایی عروسی اجاره کنید.

 

ایده دیگر دقیقاً مانند کاری است که عمه ام انجام داده است. او یک باغبان مشتاق است و چند سال پیش ، باغ خود را تبلیغ کرد تا مردم ببینند و از هر نفر 2 دلار پول گرفت تا به اطراف بگردد. خیلی باهوش اگر از من بپرسی! او این کار را برای دو سال بیشتر انجام داد اما حفظ باغ به تنهایی انرژی زیادی از او گرفت. او گفت که این کار در حوالی بهار به خوبی انجام می شود و اگر هنوز جوان و توانایی دارید عالی است.

 

6. حیاط خانه خود را به عنوان یک کمپینگ اجاره کنید

یکی دیگر از ایده های ابتکاری پول ساز اجاره زمین خصوصی شما به عنوان کمپینگ است. بسیاری از سیستم عامل ها در حال حاضر به این مکان جذاب توجه می کنند ، بنابراین اگر حیاط خلوت بزرگی دارید و نمی خواهید این کار را از دست بدهید ، سایت های خود را در کمپ ، اردوگاه یا فضای اردوگاه بررسی کنید.

چگونه با این ایده های درآمد منفعلانه از خانه خود درآمد کسب کنید

درآمد منفعل نوع دلخواه من است زیرا شما آن را تنظیم می کنید و عملاً آن را فراموش می کنید. در زیر لیستی از روشهایی که می توانند با کسب درآمد از خانه شما درآمد منفعلانه ایجاد کنند ، آورده شده است.

7. مازاد برق خورشیدی را به شبکه انرژی یا همسایگان خود بفروشید.

اگر از پنل های خورشیدی در خانه استفاده می کنید و بیش از حد انرژی خورشیدی تولید می کنید ، پول اضافی دریافت می کنید. طبق Financial Review ، Powershop (تأمین کننده انرژی) تخمین زده است که مشتریان انرژی خورشیدی ملبورن در حدود 6 هفته تقریباً 100000 کیلووات ساعت انرژی اضافی تولید می کنند. یک خانوار معمولی حدود 50-70 کیلووات ساعت در روز تولید می کند. اگر این نرخ برای 1 کیلووات در ساعت 7 سنت باشد ، در مدت 2 ماه تقریباً 200 دلار برای هیچ کاری نمی کنید. و این در سایت محافظه کار است. برخی از افراد توان اضافی خود را به 29 یا هر کیلو وات ساعت به شبکه یا همسایگان می فروشند.

 

اگر فروش بیش از حد انرژی خورشیدی در کشور شما موجود است ، مطمئناً ارزش بررسی دارد.

 

8. گاراژ خود را اجاره دهید

آیا در مکانی مرکزی زندگی می کنید و نیازی به داشتن اتومبیل احساس نمی کنید؟ کاملا خوب است به جز اکنون شما یک گاراژ دارید که فقط ورطه ای از خلا e پژواک است. نکته خوب این است که شما می توانید با اجاره گاراژ خود از خانه خود درآمد کسب کنید.

 

اگر در منطقه تجاری مرکزی یا نزدیک مغازه ها زندگی می کنید ، گاراژ شما نیز جذابیت بیشتری خواهد داشت. مردم بیشتر از اینکه بخواهند هزینه راحتی را بپردازند ، اما در بسیاری از زمان ها ، پارکبانان شهر یک دست و پا را برای پارکینگ شارژ می کنند.

 

اگر می خواهید در مورد اجاره گاراژ خود ایده بیشتری کسب کنید ، از spacer یا justpark دیدن کنید.

 

درآمد دیگری که می توانید از گاراژ خود ایجاد کنید اجاره دادن آن به عنوان فضای ذخیره سازی است.

 

9. اتاقی را اجاره کنید (اگر مالک آن هستید) یا یک اتاق را با حق بیمه اجاره کنید (اگر مستاجر هستید)

واقعاً کاملاً قابل توضیح است. بسیاری از مهاجران و افراد مجرد ترجیح می دهند هزینه یک اتاق را پرداخت کنند تا یک آپارتمان کامل. و چه کسی می تواند آنها را سرزنش کند؟

 

مکان های اجاره ای ، به ویژه در شهرهای بزرگ جهان ، بسیار خونین گران هستند. به خصوص برای کارگران مشغله ای که فقط برای خواب به خانه می روند ، اجاره اتاق معمولاً کافی است.

 

بنابراین اگر کمی از نظر نقدی کوتاه هستید ، یافتن همسر خانه می تواند یک راه حل درآمد منفعلانه برای شما باشد. هم اتاقی ها ، اتاق های اضافی یا هم اتاقی ها را بررسی کنید.

 

10. میزبان یک دانشجوی بین المللی باشید

آیا دوست دارید بدون اینکه از خانه خود خارج شوید در فرهنگ های دیگر غرق شوید؟ پس بگذارید فرهنگ به سراغ شما بیاید. می توانید با میزبانی دانشجویان بین المللی یا مبادله دانشجویان و تهیه تختخواب و وعده های غذایی از خانه خود درآمد کسب کنید. حتی می توانید آنها را به گشت و گذار در شهر خود برسانید.

 

اگر در شهری مانند سیدنی هستید ، انتظار دارید که هر هفته حدود 300 دلار استرالیا حقوق دریافت کنید و اگر در بوستون هستید ، می توانید تا 395 دلار در هفته حقوق دریافت کنید! برای پیروزی!

 

در صورت علاقه به شبکه Homestay استرالیا یا شبکه Homestay آمریکا مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 227
  • بازدید ماه : 595
  • بازدید سال : 5,339
  • بازدید کلی : 27,043