loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 358 پنجشنبه 20 شهریور 1399 نظرات (0)

ساخت پل

در طی ده سال گذشته بخش های سرمایه گذاری زیرساخت ها و انرژی های تجدیدپذیر انرژی زیربنایی بیش از 700 درصد رشد کرده اند ، از 2.04 میلیارد پوند دارایی (4 شرکت) در ژوئن 2009 به بیش از 16.7 میلیارد پوند دارایی (17 شرکت) در پایان ماه مه 2019 ، تقاضای شدید را نشان می دهد. با این حال ، طی دو سال گذشته ، بحث سیاسی در مورد تأمین بودجه زیرساخت ها شدت یافته است ، و هیچ پروژه جدیدی تحت برنامه ابتکار مالی خصوصی (PFI) و سیاست های ملی سازی Labour تحت پوشش رسانه ای اجرا نمی شود.

 

برای درک بهتر چگونگی استفاده مدیران سهام در بخش از فرصت ها و خطرات آن ، ما فرانک شرام ، مدیر عامل شرکت BBGI SA ، گیلس فراست ، مدیر مشارکت های عمومی بین المللی ، فیلیپ کنت ، مدیر سرمایه گذاری های زیرساخت GCP و هری سیکینگز ، را مورد سنجش قرار داده ایم. سر زیرساخت ها در InfraRed Capital Partners که زیرساخت های HICL را مدیریت می کند. پاسخ آنها در زیر آورده شده است.

 

آیا می توانید استراتژی سرمایه گذاری خود را توضیح دهید؟

فرانک شرام ، مدیر عامل شرکت BBGI SA ، گفت: "ما اغلب شوخی می کنیم که خسته کننده زیبا است و ما یک استراتژی سرمایه گذاری" خسته کننده "داریم که از زمان عمومی شدن در سال 2011 برای ما خوب کار کرده است. این به ما امکان داده است که بازدهی بیشتری داشته باشیم بیش از 11٪ در سال ما یک سیاست سرمایه گذاری طولانی مدت با ریسک کم داریم و به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری متناسب با زیرساخت جهانی ، سرمایه مسئولانه برای ساخت و نگهداری حمل و نقل و زیرساخت های اجتماعی فراهم می کنیم. سرمایه گذاری های معمول ما شامل جاده ها ، مدارس ، بیمارستان ها و مراکز دادگستری است و به طور معمول توسط طرف های دولتی دارای رتبه عالی برای تحویل و نگهداری زیرساخت های مهم پرداخت می شویم. نمونه ای از یکی از پروژه های ما پروژه پل رودخانه اوهایو در ایندیانا / کنتاکی ، ایالات متحده است. ما به همراه دولت و شرکای خود یک پل کابلی 760 متری طولانی ، 500 متر تونل وسایل نقلیه دوقلو و شبکه جاده ای مرتبط تحویل داده ایم که باعث کاهش زمان سفر و بهبود جریان کالا و مردم در منطقه شده است. "

 

گیلز فراست ، مدیر مشارکت های عمومی بین المللی (INPP) ، گفت: "INPP سرمایه گذاری مسئولانه ای را در زیرساخت های عمومی فراهم می کند تا از ارائه خدمات عمومی ضروری پشتیبانی کند. چه زیرساخت های مورد نیاز برای مدارس ، ساختمانهای دادگاه ، انتقال نیرو ، حمل و نقل یا فاضلاب باشد ، هدف ما حمایت از نیازهای جامعه و محیط زیست برای امروز و فردا است. افق دید ما بلند مدت است ، جایی که ما می خواهیم با سرمایه گذاری در ترکیبی از دارایی های زیرساختی با ریسک پایین که جریان های نقدی قراردادی طولانی مدت تولید می کنند ، عملکرد پرتفوی بسیار قابل پیش بینی تولید کنیم. به نوبه خود ، این به ما امکان می دهد که بازدهی درازمدت و مرتبط با تورم را برای تأمین درآمد درازمدت قابل اطمینان و یا تطابق موثر بدهی به سرمایه گذاران خود ارائه دهیم. "

 

فیلیپ کنت ، مدیر سرمایه گذاری های زیرساخت GCP ، گفت: "GCP زیرساخت تلاش می کند تا از طریق قرار گرفتن در معرض پرتفوی متنوعی از بدهی زیرساخت های انگلیس و دارایی های مشابه ، سود سهام منظم ، پایدار و بلند مدت به سرمایه گذاران ارائه دهد. این برنامه در درجه اول سرمایه گذاری در پروژه های زیربنایی با پروژه های بلند مدت ، مورد حمایت بخش دولتی و مبتنی بر در دسترس بودن در سراسر انرژی های تجدید پذیر ، PFI و بخش های زنده تحت حمایت را هدف قرار می دهد. یک مثال اخیر شامل سرمایه گذاری 80 میلیون پوندی شرکت در Race Bank ، یک مزرعه بادی دریایی 573 مگاواتی در ساحل نورفولک است. پیش بینی می شود 91 توربین Race Bank انرژی تجدیدپذیر کافی برای تأمین انرژی بیش از نیم میلیون خانه انگلیس فراهم کند. "

 

هری سیکینگز ، رئیس زیرساخت در InfraRed Capital Partners ، مدیر سرمایه گذاری HICL ، گفت: "HICL در دارایی های زیرساختی در انتهای پایین طیف ریسک سرمایه گذاری می کند - که اغلب به عنوان" زیرساخت اصلی "شناخته می شود. این دارایی ها معمولاً در قلب جوامع محلی قرار دارند ، دارای ویژگی های انحصاری بوده و ارائه خدمات عمومی را تسهیل می کنند. سه بخش اصلی بازار HICL عبارتند از: مشارکت های دولتی و خصوصی (PPP) ، که در آن قرارداد با طرفین بخش دولتی برای تأمین زیرساخت های اجتماعی (به عنوان مثال یک مدرسه یا بیمارستان) در ازای دریافت درآمد بلند مدت ، ثابت و قراردادی وجود دارد. دارایی های مبتنی بر تقاضا که درآمد با توجه به حجم و میزان استفاده متفاوت است ، بهترین مثال جاده عوارض است. و داراییهای تنظیم شده ، که در آن بازده به سرمایه گذاران توسط یک تنظیم کننده مستقل ، به عنوان مثال یک شرکت آب تعیین می شود. "

 

مزایای شرکت های سرمایه گذاری زیرساخت چیست؟

فیلیپ کنت ، مدیر GCP Infrastructure Investments ، گفت: "ساختار بسته یک شرکت سرمایه گذاری ذکر شده نقدینگی روزانه سهامداران را در معرض سرمایه گذاری های مستقیم بسیار نقدینگی در پروژه های زیرساختی که درآمد قابل اعتماد و طولانی مدت دارند ، به سرمایه گذاران ارائه می دهد. برخلاف وجوه پایان باز که برای جلب رضایت سرمایه گذاران فروش نیاز به فروش دارایی یا حفظ موجودی نقدی دارند ، سرمایه گذاران شرکت های سرمایه گذاری را از طریق قیمت زنده در بورس اوراق بهادار لندن خریداری و می فروشند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 522
  • بازدید سال : 5,266
  • بازدید کلی : 26,970