loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 18 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (0)

3. خریدهای درون برنامه ای

خریدهای درون برنامه ای درآمد بزرگی برای برنامه ها است و در نیمه اول سال 2020 مبلغ 50.1 میلیارد دلار درآمد کسب می کند. * آنها به کاربران امکان می دهند محتوا ، خدمات یا ویژگی های خاص را خریداری کنند (مانند تقویت کننده بازی که از یک سطح ، مجموعه ای از فیلترهای عکس عبور می کند) یا برنامه های تمرینی شخصی شده) در یک برنامه.

 

اگر می خواهید خریدهای درون برنامه ای را با هم ادغام کنید ، مطمئن شوید که آنها تجربه کاربر را تکمیل می کنند و خللی در آن ایجاد نمی کنند. هرکدام باید به ارزشی که کاربران از برنامه شما می گیرند اضافه کنند و برداشت ساده پول نقد نباشند.

 

و حتماً در صفحه App Store به کاربران اطلاع دهید که در حالی که برنامه شما رایگان است ، شامل خریدهای درون برنامه ای است.

 

برای موفقیت در این روش ، شما به یک استراتژی برای تشویق کاربران برای شروع خریدهای درون برنامه ای نیاز دارید. اعلان های شخصی شده درباره خریدهای درون برنامه ای متناسب با سابقه مرور یا فعالیت آنها ، ارائه تخفیف های حساس به زمان ، و تشکر از خرید کاربران. و برای افزایش 16 درصدی خریدهای درون برنامه ، از اعلان های فشار استفاده کنید.

 

مثال خرید درون برنامه ای: VSCO

برنامه ویرایش عکس موفق VSCO به عنوان یک بارگیری رایگان در دسترس است و با 30 میلیون کاربر فعال ماهانه خود درآمد کسب می کنید * با ارائه خریدهای درون برنامه ای از پیش تنظیمات عکس. بسته های از پیش تعیین شده بین 0.99 دلار و چند دلار قیمت دارند و هر یک زیبایی خاص خود را برای ایجاد انواع خاصی از تصاویر دارند.

4. تبلیغات درون برنامه ای

کدام یک بهتر است: کسب درآمد از برنامه با تبلیغات ، یا کسب درآمد از برنامه بدون تبلیغات؟

 

با از بین بردن مانع پرداخت پیش پرداخت ، برنامه هایی که از تبلیغات درون برنامه ای استفاده می کنند به نظر می رسد که به اندازه کافی پایگاه کاربر را به خود جلب کرده و اطلاعات کافی را در مورد آنها جمع آوری می کنند تا تبلیغات بسیار هدفمندی را برای تبلیغ کنندگان قرار دهند.

 

این یک فضای تبلیغاتی فوق العاده سریع درحال رشد است: پیش بینی می شود درآمد آگهی نصب برنامه در ایالات متحده تا پایان امسال بیش از 7 میلیارد دلار باشد. *

 

چرا؟ عملکرد تبلیغات درون برنامه ای 11 برابر بهتر از تبلیغات بنری معمولی است و 152 درصد از نرخ کلیک بالاتری برخوردار است. *

 

مانند هر مدل کسب درآمد از برنامه تلفن همراه ، در مورد تبلیغات درون برنامه ای تجربه کاربر بسیار مهم است. تبلیغات درون برنامه ای نباید سرزده یا سرسام آور باشد - وقتی تبلیغات بسیار هدفمند هستند و پیشنهادات مناسب را به کاربران مناسب ارائه می دهند ، می توانند برای تبلیغ کننده و کاربر ارزش افزوده داشته باشند.

مثال تبلیغات درون برنامه ای: اینستاگرام

هنگامی که شبکه اشتراک عکس تبلیغات خود را در سال 2013 معرفی کرد ، بسیاری از اینستاگرامرها نگران تبلیغات مزاحم برای برهم زدن تجربه کاربر بودند.

 

اما با هدف گیری مخاطبان بسیار خاص ، کاربران نه تنها تبلیغات را در سیستم عامل می پذیرند بلکه خوشبختانه با آنها درگیر می شوند. تبلیغات اینستاگرام با 1.08٪ تبدیل می شود ، * در مقایسه با میانگین 0.07٪ برای تبلیغات نمایشی. *

 

اینستاگرام با بیش از دو میلیون شرکت که از تبلیغات اینستاگرام و استوری های تبلیغاتی برای جلب مخاطبان خود استفاده می کنند ، در سال 2019 ، 20 میلیارد دلار درآمد جهانی از تبلیغات موبایل به ارمغان آورد. *

5. اشتراک ها

مدل های اشتراک گزینه های بیشتری نسبت به "خرید" یا "عدم خرید" به کاربران شما ارائه می دهند. بسیاری از برنامه ها چندین ردیف اشتراک با ترکیبی از ویژگی ها و قیمت گذاری ارائه می دهند و کاربران مردد را متقاعد می کند تا در رده پایین تری مشترک شوند و با گذشت زمان آنها را افزایش می دهند.

 

برنامه های اشتراکی طولانی تر نیز سود قابل پیش بینی را ارائه می دهند ، بنابراین برنامه ها می توانند در توسعه محصول و بودجه بازاریابی خود اطمینان بیشتری داشته باشند.

 

52٪ از توسعه دهندگان برنامه که یک مدل اشتراک را اجرا کرده اند ، می گویند که این تأثیر مثبتی در تجارت آنها داشته است ، هم درآمد و هم تعداد کاربرانشان را افزایش می دهد. *

 

فقط بدانید که انتخاب یک مدل اشتراکی به معنای نه تنها تمرکز بر تبدیل کاربران به مشترکان است بلکه باعث می شود مشترکین فعلی از ایجاد مشکل جلوگیری کنند. باید مزایای به روزرسانی به کاربران رایگان را به طور واضح توضیح دهید و همچنین به طور مداوم ویژگی ها و محتوای جدیدی را برای مشترکان در اختیار داشته باشید تا آنها را حفظ کند.

نمونه مدل اشتراک: Headspace

از سال 2014 ، برنامه محبوب ذهن آگاهی مدیتیشن هدایت شده در مورد روابط ، عملکرد ورزشی ، بهره وری ، خواب و ده ها موضوع دیگر را ارائه داده است.

 

در حال حاضر ، Headspace بیش از 65 میلیون بارگیری ، بیش از 2 میلیون مشترک پرداخت و درآمد سالانه 100 میلیون دلار دارد.

6. حمایت مالی و مشارکت

حمایت مالی مستلزم همکاری با تبلیغ دهندگانی است که با انجام برخی اقدامات درون برنامه ای ، به شما پاداش می دهند.

 

به عنوان مثال ، ماریوت کارت اعتباری Marriott Rewards Premier خود را از طریق حمایت ویژه از برنامه سبک زندگی Gayot ، که دارای بازبینی های حرفه ای برای رستوران ها ، شراب ، و نوشیدنی های الکلی است ، به مسافران تجاری ارتقا داد.

 

مدل حمایت مالی فرض می کند که پایگاه کاربری شما به اندازه کافی بزرگ است (یا به اندازه کافی خوب است) که بتواند مارک های تجاری را برای پرداخت بیشتر به مخاطبان خود جلب کند.

 

با مشارکت ، شما با برنامه دیگری همکاری می کنید که پایگاه کاربری آن با برنامه شما مطابقت دارد. این یک رابطه سودمند متقابل است که به هر یک از شما کمک می کند پیشنهاد خود را بهبود ببخشید و کاربران بیشتری را جذب کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 588
  • بازدید سال : 5,332
  • بازدید کلی : 27,036