loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 34 دوشنبه 12 خرداد 1399 نظرات (0)

اگر در حال حاضر دارای یک بازپرداخت ثابت هستید و به پول اضافی احتیاج دارید ، یک شغل جانبی شب ممکن است مفید باشد. به لطف اینترنت و پیشرفت در فناوری ، فعالیت های کلانی در زمینه پول سازی وجود دارد که می توانید از راحتی های خانه خود انجام دهید ، به خصوص اگر لپ تاپ و یک اتصال ثابت دارید.

 

در این مقاله ، قصد دارم 10 شغل تجاری را برای کسب درآمد اضافی در هنگام بازگشت از محل کار در شامگاه ها به اشتراک بگذارم.

1. ایجاد چت Chatbots

Chatbots بحث شهر است. شرکت های بزرگ و کوچک در حال پرش به باند چت بوت هستند و از جمله فعالیت های دیگر این فناوری را برای مراقبت از مشتری ، بازاریابی ، فروش ، حتی فرایندهای داخلی پیاده سازی می کنند. با این حال ، به لطف پردازش زبان طبیعی (NLP) و هوش مصنوعی (AI) که به آنها قدرت می دهد ، نیاز به برنامه نویسی زیادی نیست.

 

اگرچه این ممکن است پیچیده به نظر برسد ، دیگر نیازی به دانش گسترده رمزگذاری برای ایجاد یک chatbot ندارید. در واقع ، اکنون سیستم عامل های ساخت chatbot مانند ChattyPeople وجود دارند که به شما امکان می دهند تا چند دقیقه از طریق داشبورد قدرتمند ، یک ربات را به صورت رایگان ایجاد کنید. از آنجا که بسیاری از مشاغل وقت خود را برای ایجاد این چت بات ها ندارند ، می توانید با ایجاد حساب کاربری ChattyPeople خود این کار را برای آنها انجام دهید.

 

2. شروع یک تجارت eBay

تجارت eBay یک راه عالی برای فریب خانه خود در هنگام تهیه مقداری پول نقدی است. گذشته از این واقعیت که شما را قادر می سازد از تقریباً در هر نقطه با یک اتصال اینترنتی کار کنید ، یک تجارت الکترونیکی همچنین می تواند ساعات کاری خود را انتخاب کند.

 

می توانید با فروش مجموعه کالاهایی که در طول سال ها انباشته شده اید ، شروع کنید. با گذشت زمان ، این می تواند به یک سرمایه گذاری تمام وقت تبدیل شود که در آن بتوانید محصولات را به صورت آنلاین تهیه کرده و آنها را برای سود مالی دوباره بفروشید. با این سودها ، می توانید امپراتوری خود را ادامه دهید.

3. به یک شرکت فروش مستقیم بپیوندید

شرکت های فروش مستقیم راهی عالی برای شما هستند تا بتوانید در مورد تعهدات موجود خود برای کسب درآمد اضافی کار کنید. شما می توانید ساعتی را که می خواهید کار کنید و چقدر می خواهید از منابع خود برای سرمایه گذاری خود سرمایه گذاری کنید. بهترین راه برای شرکت در این نوع فعالیتها ، همکاری با شرکتی است که جزئی از معادل انجمن فروش مستقیم ایالات متحده است. از طرف دیگر ، اطمینان حاصل کنید که با سازمان هایی که دارای اعتبار هستند کار می کنید.

 

همچنین ارزش تحقیق درباره محصولی که قصد فروش آن را دارید نیز دارد. اطمینان حاصل کنید که محصولی را انتخاب کنید که مصرف کنندگان مرتباً بخرند و همیشه به آن نیاز داشته باشند ، و کالایی که قیمت آن مناسب باشد. همچنین ممکن است بخواهید محصولی را جستجو کنید که تقاضای آن زیاد باشد و عرضه آن کم باشد.

4. یک دستیار مجازی شوید

این نوع فشار جانبی فقط باید توسط افرادی که بسیار سازمان یافته و قادر به انجام وظیفه چند منظوره هستند ، دنبال شوند. تبدیل شدن به یک دستیار مجازی بدون پیاده روی در پارک است ، اما می تواند درآمد نسبتاً خوبی برای شما کسب کند. به عنوان یک دستیار مجازی ، شما وظیفه کارهای اداری ، از جمله برنامه ریزی جلسات ، پاسخ دادن به ایمیل ، وارد کردن داده ها و انجام برخی فعالیت های رسانه های اجتماعی را از جمله دیگر وظایف بر عهده خواهید داشت.

 

 

5. رونویسی

رونویسی ها می توانند هر ساعت بین 25 تا 50 دلار در هر ساعت درآمد کسب کنند ... برای یک شلوغی در عصر شب بد نیست ، درست است؟ بهترین نکته برای تبدیل شدن به رونویسی این است که به مهارت دیگری نیاز ندارد تا بتواند سریع تایپ کند. در حالی که داشتن کمی تجربه در زیر کمربند شما به مشتریان بزرگتر کمک خواهد کرد ، اما ضروری نیست.

 

تنها کاری که باید انجام دهید گوش دادن به فایلهای صوتی و تایپ کردن آنچه می شنوید به بهترین شکل ممکن است. شایان ذکر است که رونویسی می تواند کمی خسته کننده و کسل کننده باشد ، اما اگر می خواهید مقداری پول نقد اضافی کسب کنید ، ایده خوبی است.

 

6. نظرسنجی کنید

انجام نظرسنجی کار ساده ای است. با این وجود ، مبلغی که برای هرکدام پرداخت می کنید به شرکتی که در حال تکمیل آنها هستید ، بستگی دارد ، همچنین به مدت زمانی که برای پر کردن آنها هزینه خواهید کرد بستگی دارد. گفته می شود ، برخی از شرکت ها در هر بررسی 50 دلار پرداخت می کنند!

 

به طور معمول ، سؤالاتی در مورد جمعیت شناختی شما سؤال خواهد شد. پس از پیمایش ، شرکتی که با آن وارد شده اید ، با شما در تماس خواهد شد و از طریق آن ، مانند Paypal ، به شما پرداخت می کند. ممکن است شما نیاز داشته باشید به سؤالات مربوط به یک محصول یا خدمات و منطقه ای که در آن زندگی می کنید ، پاسخ دهید و یا حتی نظرسنجی کنید. گزینه های بی پایان است.

7. وب سایت ها را امتحان کنید

تست وب سایت ها راهی عالی برای کسب درآمد از آسایش خانه شما بعد از یک روز طولانی در محل کار است. این یک فرایند بسیار ساده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که منتظر دستورالعمل هایی از شرکتی باشید که با آن ثبت نام کرده اید و اطمینان حاصل کنید که وب سایت آن به راحتی قابل پیمایش است و عملکردی را که می خواهد داشته باشد.

8.فروشنده شوید

به مارک هایی مثل مری کی و ایوان فکر کنید. اگر می توانید خود را نماینده و فروش محصولاتشان ببینید ، ممکن است بخواهید که یک فروشنده پاره وقت باشید. شما می توانید خدمات خود را به دوستان خود تبلیغ کنید و رویدادهایی را ترتیب دهید که افراد بتوانند در مورد برند و محصولات اطلاعاتی کسب کنند.

 

با گذشت زمان ، شما ممکن است یک پایگاه مشتری وفادار ایجاد کنید که در هنگام نیاز اعضای برای خرید محصولات جدید ، به شما کمک کند. در حالی که مبلغی که کسب می کنید به مارکی که شما نماینده آن بستگی دارد بستگی دارد ، به طور معمول می توانید 35 درصد در کمیسیون ها تشکیل دهید. بخش عالی این است که می توانید ساعات خود را انتخاب کرده و در طول راه با افراد جدیدی ملاقات کنید.

9. آموزش زبان انگلیسی

اگر می توانید یک زبان دوم را به اندازه کافی برای آموزش آن به شخص دیگری صحبت کنید ، پس به دنبال آن بروید. اگر نمی توانید ، چرا زبان مادری خود را آموزش نمی دهید؟ با توجه به اینکه بسیاری از مردم در اروپا و آسیا می خواهند مهارت های انگلیسی خود را به کار گیرند ، این فرصتی مناسب برای شما است تا بتوانید آنلاین شوید و به آنها آموزش دهید.

 

بسته به اینکه در حال تدریس هستید ، می توانید با کمک یک کامپیوتر ، اینترنت و شاید یک وب کم با میکروفون شروع به کار کنید. لطفا توجه داشته باشید که اگر از طریق آژانس کار می کنید ، ممکن است مجبور شوید حداقل در هفته 20 ساعت متعهد شوید. شما باید در اطراف خرید کنید زیرا شرایط و قوانین در صفحه متفاوت است.

10. یک ارزیاب موتور جستجو شوید

ممکن است افراد با اصطلاح "ارزیاب موتور جستجو" کنار گذاشته شوند زیرا به نظر فنی می رسد. با این وجود ، ممکن است از شرکتها خواسته شود تا اطلاعات خاصی را در موتورهای جستجو جستجو کنند و به آنها بگویید که نتایج با اصطلاحات جستجوی شما چقدر نزدیک هستند این به آنها امکان می دهد تا در رتبه بندی موتورهای جستجو کار کنند.

 

سرانجام…

بهترین راه برای گرفتن یک شلوغی عصرانه برای بدست آوردن پول اضافی ، تعیین نقاط قوت خود و مشخص کردن اینکه از چه چیزی لذت می برید و چقدر زمان می توانید سرمایه گذاری کنید. ایده های تجاری بالا فقط چند نمونه برای امتحان کردن است و یک لیست عظیم وجود دارد که باید از آن انتخاب کنید ، بنابراین به صورت آنلاین جستجو کنید و هیاهو جانبی خود را پیدا کنید تا در اوقات فراغت درآمد بیشتری کسب کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 4,847
  • بازدید کلی : 26,551