loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 155 شنبه 17 خرداد 1399 نظرات (0)


10 نکته برتر برای تبدیل یک مزرعه 1 هکتار به یک تجارت سودآور

  • قارچهای لذیذ یا دارویی را پرورش دهید.
  • یک زمینه را به یک مکان گردشگری برای گردشگران تبدیل کنید.
  • حلزونهای مزرعه به عنوان یک محصول صادراتی.
  • برای دیدار با تعویض آخر هفته از یک زمینه استفاده کنید.
  • شروع یک تختخواب و صبحانه.
  • اجناس خود را برای اجتماعات یا جلسات اجاره کنید.
  • زمینه خود را به کلوپ های تشخیص فلز اجاره دهید.
  • تیلاپیا یا ماهی های دیگر را جمع کنید.
  • برای پرداخت به مشتریان دریاچه های ماهیگیری ایجاد کنید.
  • کرم ها را برای فروش به عنوان طعمه بلند کنید.

نحوه کسب درآمد از یک مزرعه کوچک یا یک قطعه زمین

بسیاری از مردم فکر می کنند کشاورزان زندگی غبطه ای دارند. اگر یک کشاورز باشید ، ممکن است فکر دیگری کنید. شما بدون پول کار می کنید بدون پول. گاهی اوقات شما مانند خریداران خود را به عنوان یک زندانی احساس می کنید و گاهی اوقات تعجب می کنید که چقدر طولانی تر می توانید ادامه دهید. به نظر می رسد هوا مقابل شما نیست و احساس می کنید برای هیچ کاری کار نمی کنید.

 

اگرچه کشاورزان کوچک بر این باورند که زندگی آنها به دور از ایده آل نیست ، من نمی توانم به هر کشاورز فکر کنم که به زندگی در شهر روی آورد. بنابراین چگونه می توانید بهترین های هر دو جهان را بدست آورید؟ چگونه می توانید سود خود را از زمین ، مزرعه کوچک یا خانه خانگی خود به دست بیاورید؟ لازم نیست جلوی رشد محصولات خود را بگیرید. از طریق تنوع و تفکر مانند کارآفرین ، می توانید ضمن حفظ سبک زندگی مورد علاقه خود ، از مزرعه خود عملکرد بسیار بالاتری کسب کنید.

 

در اینجا 10 ایده برای استفاده بیشتر از مزرعه کوچک خود در نظر گرفته شده است. البته برخی از این ایده ها بسته به منطقه شما ، نوع مزرعه و غیره کاربردی تر از سایرین خواهند بود.

 

محدودیت هایی هم فدرال و هم ایالتی وجود دارد که باید قبل از شروع برخی از این فعالیت ها مورد بررسی قرار گیرند. به گفته این ، کشاورزان یک نژاد مصمم هستند. با کمی برنامه ریزی ، می توانید مزرعه خود را به یک پول ساز تبدیل کنید و یک بار دیگر لذت بردن از زندگی در خانه خود را شروع کنید.

 

شما دیگر فقط یک کشاورز نیستید ، یک کارآفرین هستید.

1. قارچهای گیاهی و دارویی را رشد دهید

 

رشد قارچ می تواند بسیار پر سود باشد. با این حال ، توصیه می کنم اگر به دنبال کشت هستید ، از انواع قارچ های خاص خودداری کنید. از پولهای بیشتری که برای مصرف دارویی یا در بازار رستورانها تهیه می شود ، پول بیشتری باید حاصل شود. تلاش برای رقابت با سوپر مارکت روی قارچ های دکمه ای گزینه ای نخواهد بود مگر اینکه قیمت یا کیفیت شما بهتر باشد. بسته به نوع قارچ مورد نظر برای رشد ، می توانید فقط در 15 هفته با عملکرد حداکثر 4 پوند برداشت کنید. در هر فوت مربع

 

نکات دیگر:

 

قبل از برداشت ، با رستوران های محلی تماس بگیرید و برای فروش سریع سفارش از آنها بگیرید.

در بازار کشاورز غرفه بگیرید تا میزان دسترسی و فروش خود را رشد دهید.

خود را در مورد بهترین شیوه های رشد قارچ آموزش دهید.

اگر قصد دارید آن را به عنوان یک مکمل دارویی یا درمانی بفروشید ، قوانین محلی ، ایالتی و فدرال را بررسی کنید.

 

2. زمینه خود را به یک اردوگاه تبدیل کنید

به خصوص اگر شما در نزدیکی یک منطقه شهری زندگی می کنید ، مردم همیشه به دنبال یافتن تعطیلات عالی بعدی خود در فضای باز یا فقط فرار از محدوده های شهر برای ایجاد یک منظره تغییر و ارتباط مجدد با طبیعت هستند.

 

برای اینکه زمین خود (یا بخشی از آن) را به یک اردوگاه تبدیل کنید ، باید یک کمپانی ساده دوش و توالت را برای اردوگاهان خود بسازید. برای مشاوره در مورد استفاده از فاضلاب اصلی و زهکشی یا در صورت لزوم نصب مخزن سپتیک با مقامات محلی خود تماس بگیرید.

برخی از اردوگاه ها کاملاً اساسی هستند و محل برق ندارند ، در حالی که برخی دیگر برق را برای استفاده در اردوگاه ها نصب کرده اند. اگر مزرعه شما در نزدیکی یک منطقه توریستی است ، مطمئناً یکی از راه هایی که باید در نظر بگیرید. منطقه یا زمینه ای که شما انتخاب می کنید نیز باید سطح و خشک داشته باشد ، و اطمینان حاصل شود که اردوگاه ها می توانند چادرهای خود را به درستی و با اطمینان برپا کنند. می توانید شروع به کار کوچک کرده و از سود آن در بهبود امکانات کمپ خود استفاده کنید. با سرمایه گذاری مجدد درآمدی ، بدون ایجاد هزینه گران اولیه ، می توانید یک تجارت پایدار ایجاد کنید.

 

نکات دیگر:

 

بسته به منطقه شما ، می توانید برای خانه های موتوری و کاروانی ها نیز مکان هایی تعیین کنید. برای اینها ، شما نیاز به تأمین برق و آب دارید.

اگر نزدیک یک شهر نیستید ، یک مغازه کوچک را با وسایل ضروری و لوازم بهداشتی باز کنید. اردوگاه هایی که نمی خواهند به شهر خود سفر کنند ، حتی اگر قیمت شما کمی بالاتر از یک سوپرمارکت باشد ، از خرید شما خوشحال می شوند.

بسیاری از افراد ، به ویژه زوج های بازنشسته ، به طور دائم در RV زندگی می کنند. اگر دوست دارند غالباً چند هفته را در یک اردوگاه می گذرانند.

از Wi-Fi رایگان برای کمپین های خود استفاده کنید. همه انتظار دارند که 24/7 به اینترنت متصل باشند ، حتی وقتی در کمپ هستند. کد دسترسی را می توان هفتگی تغییر داد تا افرادی که از اردو استفاده نمی کنند از استفاده از آن جلوگیری کنند.

اگر می خواهید به کمپین ها اجازه دهید سگ ها را بیاورند ، منطقه ای را به عنوان لباس مخصوص سگ محصور کنید. هیچ کس نمی خواهد در ظروف سرباز یا مسافر سگ قدم بگذارد. این کار صاحبان سگ و صاحبان غیر سگ را راضی خواهد کرد.

وب سایت یا وبلاگ خود را برای تبلیغات در محل کار خود شروع کنید. از مشتریانی که بازدید می کنند از آنها بخواهید که تصاویر خود را در کانالهای رسانه های اجتماعی منتشر کنند. تبلیغات در ورد دهان رایگان و اغلب بهترین نوع است.

3 . حلزون مزرعه برای سود

فکر کردن از حلزونها فقط به عنوان آفات آسان است ، اما آنها می توانند پول زیادی برای شما کسب کنند. پرورش حلزون (یا باغبانی) سالهاست که فعالیت می کند. در برخی از کشورهای در حال توسعه ، آن را تبدیل به یک محصول مهم صادراتی می کند.

 

برای مزرعه حلزونها ، باید سرپناه ، گیاهان و مواد غذایی را در اختیار آنها قرار دهید. این بسته به وضعیت شما می تواند متفاوت باشد. برخی از کشاورزان از قلم های روباز استفاده می کنند که در فضای باز است ، برخی دیگر از توری برای نگه داشتن آنها استفاده می کنند. من همچنین دیده ام که آنها در تونل های پلی بصورت تجاری رشد کرده اند. در زیر می توانید ویدئویی از زنی را ببینید که از کوچک شروع کرده و اکنون آن را به یک سرمایه گذاری سودآور در آفریقا تبدیل کرده است. به گفته او حلزونها دامهای ایده آل برای داشتن بو و سر و صدایی نیستند.

 

قبل از سرمایه گذاری در سازه ها برای خانه سازی آنها ، کوچک را شروع کرده و برای آنها بازاری بسازید. سپس اگر رشد تقاضا را مشاهده می کنید ، با افزایش مسکن موجود برای آنها ، گسترش دهید.

 

4. سازماندهی یک مبادله ملاقات

اگر یک قطعه زمین آبشار دارید ، در آخر هفته برای استفاده از یک تعویض بزرگ ، از آن استفاده کنید. مردم دوست دارند در یک مزرعه قدم بزنند ، تا معامله بعدی خود را جستجو کنند.

فروشندگان را با هزینه اندک ، شاید 7 دلار برای هر ماشین و 15 دلار برای هر کامیون (بسته به منطقه و تقاضای شما) شارژ کنید. اگر با آن چسبیده باشید ، این می تواند به یک سرمایه گذاری آخر هفته تبدیل شود که می تواند هر فصل به یک زمینه متفاوت منتقل شود. بسته به جایی که شما زندگی می کنید ، حتی می توانید در کل سال مبادله کنید.

اطمینان حاصل کنید که محلی برای پارک کردن خارج از جاده برای افرادی که به دنبال خرید هستند ، باشد. علائم در خیابان و حتی تبلیغ در روزنامه باعث می شود افراد برای معامله های احتمالی به میدان شما بیایند. هنگامی که مبادله شما ملاقات کرد (فروش بوت ماشین در انگلستان) شناخته شد ، با گسترش پایگاه مشتری شما تبلیغات ضروری نخواهد بود.

این امر به سرمایه گذاری اندک نیاز دارد اما برای علاقمندی فروشندگان به سازماندهی نیاز دارد.

 

5- شروع یک تختخواب و صبحانه

اگر اتاقهای یدکی دارید یا یک انبار که می تواند به اتاق تبدیل شود ، باز کردن یک اتاق خواب و صبحانه را در نظر بگیرید. این یکی از محبوب ترین راه های کسب درآمد بیشتر از مزرعه شما است. افرادی که در شهرها زندگی می کنند دوست دارند زندگی خود را در یک مزرعه کار تجربه کنند. آنها دوست دارند حیوانات را ببینند و حتی ممکن است در کارهای زراعت کمک کنند. این می تواند یک زمان هیجان انگیز برای بزرگسالان و کودکان باشد.

 

سطح اقامتی که ارائه می دهید بسته به نوع مشتری مورد نظر شما می تواند متفاوت باشد. حتی ارائه اتاق خواب ساده به عنوان یک خوابگاه جوانان می تواند پول اضافی به همراه آورد. اگر مزرعه شما در نزدیکی منطقه ای است که به کارگران زیادی احتیاج دارد ، حتی اگر فقط فصلی باشد ، می توانید اتاق ها را به شرکت اجاره دهید. با اجاره به یک شرکت (معتبر) ، احتمالاً به موقع پرداخت می شوید و مرتباً پرداخت می کنید.

 

شرکت هایی مانند AirBnB اجاره اتاق های یدکی برای مهمانان را ساده می کنند. وب سایت آنها سر راست است و افراد زیادی به آن اعتماد کرده اند. این می تواند همراه با وب سایت شخصی شما باشد که محل اقامت موجود شما را ارتقا می بخشد. اگر مزرعه شما نزدیک به یک چرخه ، مسیرهای پیاده روی یا یک جاذبه گردشگری محبوب است ، می توانید از اجاره اتاق کاملاً زیبا استفاده کنید. حتماً در وب سایت یا تبلیغات خود از جاذبه ها و فعالیت های اطراف خود ذکر کنید.

 

با شرکت بیمه خود تماس بگیرید تا ببینید آیا تغییر سیاست لازم است یا خیر.

 

6. فضای اجاره ای برای جلسات یا گردهمایی ها

آیا انبارهایی دارید که بتوانید به راحتی به فضای باز تبدیل شوید؟ اجاره آن را برای طیف وسیعی از تجمعات ، مانند جلسات تجاری ، کلاسهای درس یا یک مرکز ورزشی مانند کلاسهای مرحله ، در نظر بگیرید. در روزنامه های محلی و یا در صفحه اعلانات سوپر مارکت در منطقه خود تبلیغ کنید.

مردم و شرکت ها به دنبال زمینه هایی برای برگزاری جلسات هستند. این می تواند در طول روز ، عصرها و آخر هفته ها برای شما درآمد کسب کند. در دسترس بودن پارکینگ همیشه یک امتیاز است.

بسته به میزان پیشرفتی که می خواهید انجام دهید ، می توانید صندلی و میز ، تجهیزات ورزشی یا سایر لوازم را تهیه کنید. شما باید به شما کمک کنید تا در تهیه نوشیدنی ها و یا اینکه آنها را در دسترس داشته باشید ، زیرا این می تواند یک منبع درآمد با ارزش باشد.

 

7. زمینه خود را به کلوپ های فلزی یا اجزای سازنده فلز اجازه دهید تا زمین شما را اسکن کند

بین کاشت ، می توانید به فلزیاب اجازه دهید زمین شما را اسکن کند. اگر صاحب زمین باشید ممکن است نعمتهایی پیدا کنند که نصف شما باشد.

 

روش دیگر ، شما می توانید اشیاء فلزی را در زمینه خود دفن کنید و آن را به باشگاه های فلزیاب اجاره دهید. مردم در این باشگاه ها همیشه به دنبال مکان هایی برای آزمایش و بهبود مهارت های خود هستند. برای اطلاع از نیازهای خود با کلوپ تشخیص فلز محلی خود تماس بگیرید.

 

به یاد داشته باشید که نوشیدنی های تازه ، حتی فقط از نوشیدنی های داخل یخچال یا از صندوق عقب ماشین شما می توانند پول بیشتری کسب کنند. چیزی به سادگی به عنوان یک فلاسک قهوه گرم در یک صبح گرم ، باعث می شود این گروه شاد و مشتاق بازگشت دوباره باشند.

 

8- تیلاپیا یا انواع دیگر ماهی را بالا ببرید

پرورش ماهی مانند تیلاپیا می تواند یک تجارت بسیار سودآور باشد. برای تیلاپیا ، شما باید در محلی باشید که دمای آب در حدود 20 درجه سانتیگراد (68 درجه فارنهایت) باقی بماند. اگر درجه حرارت شما پایین تر از این باشد ، ممکن است نیاز به آب گرم کنید که البته پر هزینه است. ماهی در دمای خنک تر زنده می ماند اما سرعت رشد کندتر خواهد بود.

 

بسته به اندازه سرخ شده (ماهی جوان) که خریداری می کنید ، بسته به اندازه ای که مایل به فروش ماهی خود هستید ، برداشت شما می تواند در حدود شش ماه آماده باشد. این یکی از راه هایی است که من و همسرم در مزرعه ما در اینجا در برزیل درآمد کسب می کنیم.

 

9. دریاچه های ماهیگیری خصوصی

اگر دریاچه ای دارید یا می توانید آنها را حفر کنید ، می توانید دریاچه های ماهیگیری عمومی را توسعه دهید. به طور معمول دو نوع وجود دارد: نوع اول صید و رهاسازی است و صرفاً برای لذت بردن از ماهیگیری است. مشتری همانطور که وارد می شود پرداخت می کند و سپس تمام روز در آنجا می ماند. این همچنین می تواند با کمپینگ همانطور که در ابتدا گفته شد همراه باشد.

 

نوع دیگر ماهی و پرداخت است. آنها ماهی را می گیرند ، که پس از آن وزن شده و هزینه آن پرداخت می شود. در هر دو گزینه سودآور است. مطمئناً شما نیاز به انبار کردن دریاچه های خود و اطمینان از برخورداری از امکانات پارکینگ نسبتاً نزدیک دارید.

 

نکات دیگر:

 

علاوه بر اینها ، اگر شما از طراوت فروشی برای فروش خود استفاده می کنید ، از این افراد درآمد کسب می کنید ، زیرا همه افراد غذایی و نوشیدنی های خود را نمی آورند.

همچنین می توانید یک مغازه طعمه و طعمه کوچک را در محل اجرا کنید تا مشتری های خود را تأمین کنید.

برای کسانی که برای روز می آیند ، میله ها و قرقره ها را اجاره کنید.

یک منطقه پیک نیک اختصاصی با امکانات BBQ داشته باشید.


10. کرم ها را جمع کنید

برای افزایش فروش کرم به عنوان طعمه مغازه های ماهیگیری در نظر بگیرید. کرم ها را می توان در وان ، سطل یا بشکه پرورش داد و فقط 90 روز می توانست محصول خود را برداشت کنید. اما فقط کرم هایی که دارای ارزش هستند ، نیستند زیرا خاک باقی مانده پر از روده های کرم است و برخی از غنی ترین منابع مغذی را برای باغ شما فراهم می کند.

 

این می تواند یک جریان ثانویه درآمد به عنوان کمپوست برای باغ ها به همراه آورد. این نه تنها یک راه آسان و کم هزینه برای کسب درآمد بیشتر از مزرعه شما است. همچنین کاملاً سازگار با محیط زیست است و به همین ترتیب مزرعه شما را به سمت مشتری دیگری باز می کند.

 

ایده های بیشتر برای سودآور کردن زمین های کوچک

  • سگهای نژاد
  • حیوانات مخصوص (مثل شترمرغ ، للاما یا آهو) پرورش دهید.
  • محصولات زراعی دوگانه را پرورش دهید.
  • فروش محصولات جانبی مزرعه.
  • برای برنده شدن در تجهیزات مزرعه ، جاروها را وارد کنید.
  • گفتگو و تظاهرات کنید.
  • زمین خود را برای آنتن ها ، توربین ها یا پنل های خورشیدی اجاره کنید.
  • بذرها را بفروش
  • در مورد کشاورزی بنویسید.
  • زمین های خود را برای عروسی ها و مراسم ویژه ویژه اجاره کنید.
  • اجاره کندوی زنبور عسل.
  • مزرعه خود را به روی عموم باز کنید.
  • اجاره میدان برای پارکینگ.
  • فضای اجاره ای برای نگهداری موتور اتومبیل یا قایق.
  • اجاره فضاهای هوایی یا هلیکوپتر.
  • رشد گل.
  • فیلم های مزرعه درست کنید.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 523
  • بازدید سال : 5,267
  • بازدید کلی : 26,971