loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 21 چهارشنبه 12 آذر 1399 نظرات (0)

صنایع دستی خود را در Etsy بفروشید

روش های بیشتری برای کسب درآمد برای خدمات شما وجود دارد و این فقط شامل رانندگی با Uber یا Lyft نمی شود. اگر در ساخت کالاهای دست ساز تخصص دارید ، می توانید با فروش آنلاین این نوع کالاها امرار معاش خوبی کنید.

 

بازار Etsy که روی موارد دست ساز و صنایع دستی پرنعمت متمرکز است.

 

Etsy یکی از بزرگترین سیستم عامل های فروش صنایع دستی شماست - از قاب های منحصر به فرد آیفون گرفته تا پیراهن ، انگشتر و موارد دیگر.

 

بدون وب سایت یا حضور آنلاین می توانید شروع کنید. آنها در حال حاضر مخاطبان زیادی دارند که می توانید مستقیماً از آنها استفاده کنید. بعلاوه ، اگر کشش کافی داشته باشید ، می توانید در آینده به فروشگاه تجارت الکترونیکی خود-میزبان خود بروید.

 

برای افزایش شانس موفقیت خود نکات زیر را بخاطر بسپارید:

 

تحقیق خود را انجام دهید تا مطمئن شوید تقاضای موجود برای کارهای شما در Etsy وجود دارد

در نظر بگیرید که برای ساخت هر مورد چقدر زمان لازم است. آیا وقت و هزینه مادی شما به قیمتی که شارژ می کنید ارزش دارد؟

به این فکر کنید که چه چیزی محصول شما را برجسته می کند؟ شما می خواهید یک سبک منحصر به فرد داشته باشید ، در حالی که هنوز انتظارات خریداران خود را تحت تأثیر قرار می دهد.

20. محصولات خود را در آمازون (FBA) بفروشید

آمازون یکی از بزرگترین خرده فروشان آنلاین است که هزاران محصول در حال حاضر در سایت ذکر شده است.

 

ما قبلاً به نحوه ایجاد فروشگاه تجارت الکترونیک اشاره کردیم و این روش مشابه است ، اما تمرکز اصلی در اینجا استفاده از پلتفرم آمازون است.

 

با استفاده از این روش ، محصولی را می یابید که در آمازون فروش خوبی داشته باشد و نسخه های ارزان تری از این محصولات را تهیه می کنید. سپس ، مارک تجاری خود را اضافه کرده و سپس مجدداً اقلام را به فروش می رسانید.

 

شما این فرصت را دارید که خودتان این محصولات را بفروشید یا با سازنده ای کار کنید که این محصولات را سفارشی کرده و آنها را به خریداران شما رها می کند.

یک کانال YouTube راه اندازی کنید

YouTube یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در جهان است. اما ، مردم به جای جستجوی وب سایت ها ، به دنبال فیلم های سرگرم کننده ، سرگرم کننده یا آموزنده هستند.

 

با استفاده از سیستم تبلیغاتی وی یا ارسال بینندگان خود به وب سایتی که به روش دیگری از آن درآمد کسب کرده اید ، می توانید از کانال YouTube خود کسب درآمد کنید.

 

شما می توانید به ایجاد کانال YouTube به روشی مشابه ایجاد وب سایت فکر کنید ، به جز اینکه فیلم ایجاد می کنید نه محتوای نوشتاری.

 

اگر در مقابل دوربین احساس راحتی می کنید و می خواهید شانس خود را در ایجاد ویدئوها امتحان کنید ، باید بفهمید کانال شما در چه زمینه ای خواهد بود. به طور معمول ، دو نوع کانال YouTube وجود دارد که بیشترین موفقیت را دارند:

 

مطالب سرگرم کننده این سبک شامل محتواهایی مانند مجموعه های وب ، فیلم های کمدی ، شوخی ، بازبینی ، گشت و گذار در بازی های ویدیویی و موارد دیگر است.

مطالب آموزشی. این سبک بیشتر به عبارات "چگونه" می پردازد. اگر مهارت یا اطلاعات مفیدی دارید که می خواهید از طریق ویدئو منتقل کنید ، این گزینه خوبی برای شماست.

وقتی تصمیم گرفتید چه نوع کانال را شروع کنید ، وقت آن است که شروع به ایجاد کنید. ابتدا باید یک کانال YouTube ایجاد کنید و به یک نام جذاب توجه کنید. سپس ، نکات زیر را بخاطر بسپارید:

 

برای ضبط فیلم های خود از یک دوربین با کیفیت بالا استفاده کنید

با سبک ها ، قالب ها و تکنیک های مختلف ویرایش آزمایش کنید تا زمانی که یکی از ویژگی های بیشترین کشش را پیدا کنید

عناوین ، توضیحات و تصاویر ویدئویی خود را بهینه کنید تا افراد بتوانند کلیک کنند

یک برنامه ثابت انتشار ویدئو ایجاد کنید ، بنابراین پیروان می دانند چه زمانی انتظار محتوای شما را دارند

22. دستیار مجازی شوید

اگر در برنامه ریزی و سازمان عالی هستید ، دستیاری مجازی شدن می تواند برای شما مفید باشد. یک دستیار مجازی مسئولیت طیف وسیعی از وظایف را بر عهده دارد. به عنوان مثال ، شما می توانید حسابداری عمومی ، ورود اطلاعات ، مدیریت ایمیل ، تحقیقات و موارد دیگر را انجام دهید.

 

دستیاری مجازی شدن می تواند راهی عالی برای نه تنها رشد درآمد بلکه مبادله ارتباط با افراد مهم نیز باشد. نه تنها این ، بلکه بازار و نیاز به VA فقط در حال رشد است.

 

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک به جای استخدام کارمند تمام وقت خود ، به دستیاران مجازی روی می آورند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 504
  • بازدید سال : 5,248
  • بازدید کلی : 26,952