loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 74 شنبه 23 مهر 1401 نظرات (0)

شما یک بازاریاب یا صاحب کسب و کار هستید، به احتمال زیاد به شما گفته شده است که باید از بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید. زیرا امروزه این بخش ضروری از هر استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی موفق است. اما اگر اکنون با این تاکتیک آشنا نیستید، ممکن است مطمئن نباشید که آیا ارزش سرمایه گذاری را دارد یا خیر. به همین دلیل است که در این مقاله به تاثیر بازاریابی موتورهای جستجو بر بازاریابی می پردازیم.

سئوی وب سایت چه چیزی را برای شما به ارمغان می آورد.

سئو می تواند به شما در بهبود رتبه خود در نتایج موتورهای جستجو کمک کند. این ویژگی در مهمترین اهداف شرکت شما مانند افزایش بازدید و فروش تاثیر زیادی دارد. اما اگر متقاعد نشدید، به خواندن ادامه دهید تا با 3 مورد از بزرگترین مزایای خدمات سئو سایت آشنا شوید.

سئو ترافیک با کیفیت را هدف قرار می دهد.

یکی از بزرگترین مزایای سئو این است که یک استراتژی تبلیغاتی و بازاریابی داخلی است. برخلاف کانال‌های تبلیغاتی سنتی که شامل جلب نظر مشتریان می‌شود که آیا باید به حرف‌های شما گوش دهند یا نه، روش‌های ورودی به مخاطبان اجازه می‌دهند زمانی که می‌خواهند و به حقایق نیاز دارند، شما را کشف کنند. این استراتژی‌های سنتی، مانند تماس، ایمیل‌های اسپم و تبلیغات مزاحم که صرفاً با اهداف تبلیغ‌کننده انجام می‌شوند، از نظر بسیاری از مشتریان کاملا آزاردهنده هستند. از طرف دیگر تبلیغات ورودی بسیار مشتری محور است. به جای قطع ارتباط مشتریان هنگام تماشای تلویزیون یا گوش دادن به رادیو، این امر مستلزم توسعه منابع مفید و در دسترس قرار دادن اطلاعات مفید است. سپس، هنگامی که مشتریان آماده اند مدتی را صرف کاوش در شرکت شما کنند یا در مورد جایگزین های آنها برای شکل خاصی از محصول بیشتر بیاموزند، می توانند شما را پیدا کنند.

به هر حال، فکر می‌کنید چه کسی بیشتر پذیرای تلاش‌های تبلیغاتی شما خواهد بود: شخصی که تبلیغ شما را در بیلبورد در حین رفت‌وآمد می‌بیند یا شخصی که در حین جستجو با فهرستی از دستور العمل‌هایی که منتشر کرده‌اید مواجه می‌شود؟ پاسخ سوال روشن است. وقتی روی جذب کاربرانی تمرکز می کنید که به طور فعال به دنبال آمار مرتبط با صنعت، محصولات و خدمات شما هستند، در دستیابی به مخاطبان هدف خود بسیار موثرتر خواهید بود. به علاوه، این فرصت را به شما می دهد که همزمان با فکر خرید یا خرید یک سرویس، به بازار هدف خود برسید و احتمال تبدیل پیام های بازاریابی و تبلیغاتی شما به درآمد و مشتری را افزایش می دهد.

سئو باعث می شود از رقبای خود پیشی بگیرید.

امروزه سئو به طور گسترده ای جزء اصلی هر روش بازاریابی در نظر گرفته می شود. در واقع، 61 درصد از کارآفرینان می گویند که تقویت بازاریابی موتور جستجو و افزایش حضور آنلاین خود در اولویت است. به این ترتیب، رقبای شما احتمالاً در حال برداشتن گام هایی برای کسب رتبه بالا در نتایج جستجو هستند و شما می توانید با یک استراتژی برتر با استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی خود، با آنها رقابت کنید و از آنها پیشی بگیرید.

برای تبلیغات در سئو نیازی به پرداخت هزینه ندارید

رتبه های برتر گوگل کاملا بر اساس قوانینی است که مجموعه قوانین آن بهترین پاسخ را برای هر سوالی تعیین می کند. هنگامی که یک صفحه وب ایجاد کردید که موتور جستجو احساس می‌کند ارزش دارد مشتریان شما را به آن سوق دهد، می‌تواند برای ماه‌ها (یا حتی سال‌ها) برای جذب بازدیدکنندگان به صفحه وب شما در هنگام قرار دادن آن کار کند. البته خواندن و نوشتن محتوای استثنایی نیاز به سرمایه گذاری دارد. اگر خودتان آن را ایجاد کنید، این سرمایه گذاری هم به موقع خواهد بود و هم اگر یک سازمان بازاریابی مجازی را استخدام کنید تا آن را برای شما ایجاد کند، هزینه ای دارد. اما هنگامی که سرمایه گذاری اولیه را انجام دادید، هزینه ای برای افزایش ترافیک به محتوای شما ندارد. بسته به ویژگی موضوع، ممکن است بخواهید هر چند ماه یک بار صفحه وب را به روز کنید.



 همچنین، اگر رقبای شما تصمیم دارند همان کلمه کلیدی را هدف قرار دهند، ممکن است لازم باشد زمان بیشتری را برای ایجاد آن صرف کنید. اما زمانی که به موقعیت مورد نظر خود برسید، جایگاه ارزشمند شما در نتایج جستجو رایگان است. این یک تفاوت عمده با تبلیغات PPC است که هر بار که کاربر یک صفحه را کلیک می کند و بازدید می کند، مستلزم پرداخت هزینه است. برای درک اینکه چقدر این مزیت ساده است، فقط به یاد داشته باشید که میانگین هزینه هر کلیک (CPC) در تمام صنایع 2.32 دلار است. با سئو، می توانید از پرداخت این مبلغ اجتناب کنید و بازدیدکنندگان وب سایت خود را بدون هیچ هزینه ای جذب کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 507
  • بازدید سال : 5,251
  • بازدید کلی : 26,955