loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 26 یکشنبه 02 شهریور 1399 نظرات (0)

4- عکس هایی که می فروشند

اگر قرار بود لباس دست دوم را بصورت آنلاین بخرید کدام یک را انتخاب می کنید؟ موردی با چندین عکس که ایده ای واضح از آنچه می خواهید بدست آورید یا یک مورد فقط با یک عکس است؟

 

بالاتر و فراتر از هر کس دیگری بروید و با گرفتن چندین عکس ، لباس های خود را برجسته کنید. حتماً حداقل یک عکس از عکس بگیرید:

 

جلو

بازگشت

نزدیک

هرگونه نقصی در مورد دارد

و اگر می توانید تصاویر اضافی را بارگذاری کنید ، به برچسب نزدیک ، هر جزئیات اضافی که آن را منحصر به فرد و احتمالاً حتی یک عکس سهام از کالا از مارک اصلی می کند اضافه کنید (اما از این به عنوان تصویر اصلی استفاده نکنید یا خریداران بالقوه می توانند فکر کنید مورد جدید است و ناامید می شوید).

 

 

 

مدیوین

4- توضیحی که مؤثر باشد

اگر می خواهید وسایل خود را بفروشید ، دومین مورد پس از عکس توضیحات درخشان است. و توضیحی درخشان از 2 چیز ساخته شده است:

 

عنوان: عنوان شما کلیدی است که می توانید پیدا کنید. شما باید از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید و تمام اطلاعات مهمی را که خریداران به دنبال برند و اندازه آن هستند ، اضافه کنید.

عنوان بد: Hollister Jeans XS

عنوان خوب: Hollister Advanced Stretch Low Rise Jean Leggings 25 XS Dark Wash

 

توضیحات دقیق: با شروع به جستجوی کالای خود شروع کنید و توضیحات مربوط به خرده فروشان را پیدا کنید. و سپس با ارائه نظر خود در مورد این کالا ، هنگامی که شما خریداری کرده اید ، چقدر از آن استفاده کرده اید و چرا آنرا می فروشید ، تماس شخصی خود را اضافه کنید. خود را در کفش های خریدار قرار دهید و به آنچه می خواهید بدانید فکر کنید: رنگ دقیق چیست؟ چگونه مناسب است؟ از چه ماده ای ساخته شده است؟ شرایط چیست؟ آیا خطایی وجود دارد؟ آن را از کجا خریدی؟ چقدر برای آن هزینه کردی؟

5- آیا زمان مناسب است؟

در اواسط زمستان سعی در فروش بیکینی در هنگام یخ زدن در خارج از خانه یا بلوز کشمیر در صورتی که 100 درجه از خارج باشد وجود ندارد. اطمینان حاصل کنید که کالاهای خود را در زمان مناسب به فروش می رسانید تا روند خود را ادامه دهید و از فروش خود نهایت استفاده را ببرید.

 

6. پاسخگویی

هنگامی که مشتریان تصمیم می گیرند که لباس شما خیلی داغ برای نادیده گرفتن باشد ، شما باید آماده پاسخگویی به هرگونه سؤال یا علاقه ASAP باشید. به محض دریافت اعلان ، بلافاصله پاسخ دهید. مردم خیلی سریع آنلاین خسته می شوند و مگر اینکه کالای کمیاب را بفروشید ، احتمالاً خریداران به سمت فروشنده بعدی حرکت می کنند.

 

6. هزینه های حمل و نقل را نادیده نگیرید

اگر هرگز چیزی را به صورت آنلاین فروخته اید ، ممکن است ندانید که هزینه ارسال تا چه میزان می تواند بر خط پایین شما تأثیر بگذارد. یک بار ژاکت را به قیمت 30 دلار فروختم و هزینه حمل و نقل 15 دلار بود. سود بزرگی نیست! قبل از فروش کالای مورد نظر ، این اشتباه را انجام ندهید و برآورد مناسبی از هزینه حمل و نقل خود را دریافت نکنید. شما باید وسایل و تمام بسته بندی ها را وزن کنید (برای لمس خوب و برای بدست آوردن بررسی های خوب از خریداران ، می توانید وسایل را در بعضی از کاغذهای بافت رنگی زیبا بپیچانید). سپس از یک ماشین حساب حمل و نقل هزینه مشابه این در eBay استفاده کنید.

 

7. هزینه

هر برنامه یا وب سایت هزینه های خاص خود را دارد. و این هزینه ها می تواند تأثیر زیادی در سود شما داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که وقتی قیمت خود را می پردازید ، این موارد را در نظر بگیرید. شما نمی خواهید به این کارها پایان دهید و با پول زیادی در حساب بانکی خود پایان ندهید.

 

8. دسته بندی

برخی از مردم شکایت دارند که فروش لباس آنلاین به درد نمی خورد و بسیار وقت گیر است. این به این دلیل است که آنها به این روش اشتباه می روند!

 

پس از تصمیم گیری برای انجام این کار ، باید صبر کنید تا چندین مورد برای لیست وجود داشته باشد. چند ساعت را کنار بگذارید تا همزمان از همه چیز عکس بگیرید تا بتوانید یک بار صحنه خود را تنظیم کنید. سپس تمام عناوین و توضیحات خود را بنویسید و موارد را در آن روز بر روی سکوی دلخواه خود بارگذاری کنید. شما همچنین می توانید بهترین توصیفات خود را ذخیره کنید و فقط کافیست چند جزئیات را در اینجا و آنجا در مورد رنگ و مارک تغییر دهید تا روند سریعتر انجام شود. هرچه بیشتر بفروشید ، سریعتر خواهید گرفت.

 

 

دلسرد نشو! فروش اول سخت ترین است. هنگامی که این روند را بشناسید و سیستمی را در آن برقرار کنید ، می توانید در هیچ زمانی پول کسب نکنید.

 

آماده فروش لباس خود به صورت نقدی هستید؟

فروش لباس آنلاین سرگرم کننده و با ارزش است ، به همین دلیل است که افراد زیادی این کار را انجام می دهند. تا زمانی که طرز فکر درستی داشته باشید (و چشم به مد دارید) ، این می تواند سریعترین و ساده ترین راه برای درآمدزایی اضافی باشد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 206
  • بازدید ماه : 574
  • بازدید سال : 5,318
  • بازدید کلی : 27,022