loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 73 یکشنبه 13 شهریور 1401 نظرات (0)

چه چیزی باعث موفقیت و سودآوری کسب و کارهای کوچک می شود؟

راه اندازی یک کسب و کار کوچک آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. برای شروع یک کسب و کار به سه عامل نیاز دارید:

خدمات یا محصولات برای فروش

شخصی که مشتری است و به خدمات و محصولات شما نیاز دارد

راهی برای ارائه خدمات و محصولات به مشتریان

اگر دوستان و خانواده برای حل مشکلات کامپیوتری خود به شما مراجعه کنند، می توانید با این مهارت یک کسب و کار کوچک راه اندازی کنید. اگر می توانید برخی از تعمیرات اساسی خانه را انجام دهید، می توانید همین کار را برای دیگران نیز انجام دهید. اگر مهارت یا استعدادی دارید که برای وظایف محل کار خود از آن استفاده می کنید، ممکن است بتوانید خودتان پروژه جداگانه ای را انجام دهید و همان کار را انجام دهید و در نهایت آن را به کسب و کار خود تبدیل کنید.

به طور کلی، هر ایده ای که سه عامل فوق را داشته باشد، می تواند یک کسب و کار کوچک سودآور باشد. اما اگر می خواهید کاری متفاوت انجام دهید و درآمد بیشتری کسب کنید، می توانید با کمک آینده پژوهی کسب و کار ایده های جذابی برای راه اندازی یک کسب و کار شخصی پیدا کنید.

کدام مشاغل کوچک سودآور هستند؟

امروزه مشاغل خدماتی در حال رونق هستند و دلایل زیادی برای این امر وجود دارد. یکی از دلایل موفقیت این مشاغل این است که معمولاً نیاز به هزینه اولیه زیادی ندارند. اگر برای راه اندازی کسب و کار خود به مکان فیزیکی و کالا نیاز ندارید، بیشتر پولی که به دست می آورید سود کسب و کار شماست.

ممکنه خوشت بیاد:

101 مورد از بهترین مشاغل خانگی کوچک سودآور

راه اندازی کسب و کارهایی که نیاز به مکان فیزیکی یا مواد اولیه دارند هزینه بیشتری دارند. هزینه اجاره دفتر یا فروشگاه، هزینه امکانات اداری یا فروشگاهی، خرید کالاهای اساسی یا ابزار و ... هزینه هایی هستند که نمی توانید از آنها چشم پوشی کنید و باعث می شود بخشی از سود کسب و کار خود را به آنها اختصاص دهید.

سودآورترین مشاغل آنهایی هستند که مقیاس پذیر هستند. به عنوان مثال، کاری که برای کسی انجام می دهید و ساعتی حقوق می گیرید، قابل گسترش نیست. زیرا نمی توانید بیش از چند ساعت در روز کار کنید. اما کسب و کاری که بتواند بدون صرف زمان بیشتر برای آن گسترش یابد، سود بیشتری دارد.

به عنوان مثال، بدون صرف زمان بیشتر در دفتر خود، سعی کنید مشتریان فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهید. بسیاری از مشاغل و خدمات با افزایش نیروی کار گسترش می یابند، اما به دنبال افزایش نیروی کار، هزینه کسب و کار نیز افزایش می یابد.

حتما بخوانید: چگونه سایت فروشگاهی را بهینه سازی کنیم؟

چرا باید کسب و کارهای کوچک را با در نظر گرفتن آینده راه اندازی کنیم؟

ویژگی مشترک کارآفرینان موفق این است که از روندهای تکراری موجود پیروی نمی کنند و نیازهای بازار را زودتر از رقبای خود پیش بینی می کنند. البته چنین پیش بینی هایی خالی از ریسک نیست، اما اگر همه چیز درست پیش برود، نتیجه قابل توجهی دارد.

از این گذشته، اختراعات اساسی مانند اتومبیل، اینترنت و تلفن های هوشمند در ابتدای معرفی با تردیدهای زیادی مواجه شدند. ولی:

اختراع خودرو مجموعه ای از مشاغل کوچک را ایجاد کرد. به عنوان مثال، ساخت و تعمیر قطعات، نمایشگاه های تجاری و دفاتر خدمات.

اینترنت باعث پیدایش کسب و کارها و شرکت های اینترنتی بسیاری شد که برخی از آنها مثلاً آمازون از یک کسب و کار بسیار کوچک شروع کردند و بعدها به یک شرکت بزرگ جهانی تبدیل شدند.

کسب و کارهای کوچک آینده چه خواهند بود و چگونه می توانیم آنها را پیدا کنیم؟

به نظر می رسد که حوزه انرژی و فناوری پاک پتانسیل رشد زیادی دارد. مانند فناوری نانو، سرگرمی و هر آنچه که برای پاسخگویی به نیازهای جمعیت رو به رشد این سیاره و سازگاری با آن مورد نیاز است. جستجوی مشاغل کوچک سودآور با بررسی این نیازها انجام می شود.

ایده های کسب و کار کوچک برای دنیای آینده

این روزها سرعت تغییرات در دنیای تجارت سریعتر از همیشه شده است و همه این تغییرات به لطف جهانی شدن و فناوری دیجیتال است. در اینجا چند ایده برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک سودآور وجود دارد که در آینده رشد چشمگیری خواهد داشت:

1. Dropshipping، یکی از کسب و کارهای کوچک سودآور در آینده

آیا می خواهید محصولات خود یا برند دیگری را به صورت آنلاین بفروشید، اما پول کافی برای خرید کالاهای اساسی ندارید؟ Dropshipping بهترین گزینه برای شما است. Dropshipping یک مدل کسب و کار آنلاین است که در آن نیازی به مدیریت هیچ محصول فیزیکی ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید و با تامین کننده ای شریک شوید که محصول را تهیه، بسته بندی و ارسال می کند.

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث روی گردانی مردم از کسب و کار در این راه شده است، نبود مشکلاتی مانند تامین مواد اولیه است. تهیه کالاهای اساسی نیز نیازمند مکانی برای نگهداری است و به دلیل کمبود جا، این نوع کار رواج یافته است.

2. امکان ترجمه به چندین زبان مختلف، کسب و کار خانگی جدید

افرادی که به چندین زبان مسلط هستند همیشه خوش آمدید. اگر به زبان های دیگر مسلط هستید، می توانید از این مهارت کسب درآمد کنید. می توانید در سایت های فریلنسری مشتری پیدا کنید و به تدریج پروفایل خود را افزایش دهید. با گذشت زمان، با شناخته شدن و یافتن مشتریان بیشتر، گروهی از مترجمان تشکیل دهید و کار ترجمه را به یک تجارت کوچک تبدیل کنید. کسب و کار خود را در شبکه های اجتماعی و وب سایت شخصی تبلیغ کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

3. پذیرایی در منزل یکی دیگر از مشاغل کوچک سودآور است

اگر در آشپزی مهارت دارید، می توانید این مهارت را به یک تجارت کوچک تبدیل کنید. سرمایه اولیه مورد نیاز شما به شما بستگی دارد. می توانید با پذیرایی از رویدادهای کوچکتر شروع کنید و در طول زمان با شناخته شدن و به دست آوردن مشتریان بیشتر گسترش دهید. اما در ابتدا باید به اندازه کافی سفارش بگیرید تا بتوانید آن را مدیریت کنید.

اکثر افرادی که چنین کسب و کاری را راه اندازی می کنند معمولا از وب سایت یا شبکه های اجتماعی برای معرفی کسب و کار خود استفاده می کنند. همچنین می توانید برای نشان دادن مهارت های آشپزی خود در بازارهای محلی شرکت کنید.

4. دستیار مجازی برای سایر مشاغل

یکی از موفق ترین ایده های تجاری ارائه خدمات دستیار مجازی است. همه افراد و سازمان ها، از شرکت های بزرگ گرفته تا شرکت های انفرادی، باید کارهای روزمره خود را مدیریت کنند. می توانید از مهارت های سازمانی عالی خود برای برداشتن بار از روی دوش آنها استفاده کنید. مطمئناً برای زمان و تلاشی که برای پاسخ دادن به ایمیل‌ها، برنامه‌ریزی جلسات و انجام سایر وظایف اداری می‌گذارید، دستمزد دریافت خواهید کرد.

5. بهینه سازی وب سایت

یکی از ایده های جدید کسب و کار بهبود و بهینه سازی وب سایت ها است. کاری که می توانید از خانه انجام دهید و نیاز به سرمایه گذاری کمی دارد. برای این کار باید یک وب سایت از قبل راه اندازی شده خریداری کنید. سپس با پیاده سازی تکنیک های سئو در کسب و کار خود، بازاریابی محتوا و ... درآمد و بازدید سایت را افزایش دهید و دوباره آن را بفروشید. این نیاز به مقدار کمی سرمایه اولیه دارد و بیشتر به مهارت های بازاریابی دیجیتال شما بستگی دارد. با این حال، بهینه سازی سایت تاثیر زیادی در موفقیت کسب و کار شما دارد.

درباره بازاریابی دیجیتال بیشتر بخوانید: از بازاریابی سنتی تا دیجیتال. مزایای دیجیتال مارکتینگ چیست؟

6. آموزش آنلاین، یکی از کسب و کارهای جدید در جهان

این روزها، به ویژه با ظهور همه گیری کرونا، آموزش آنلاین بسیار رونق یافته است. برای هر موضوعی که به آن علاقه دارید می توانید از بهترین مربیان دنیا کمک بگیرید، از طرفی اگر خودتان در درسی مانند هنر، ریاضی یا زبان مهارت و توانایی دارید، می توانید کسب و کار خود را بر اساس آنلاین راه اندازی کنید. تحصیلات. قبل از شروع، مطمئن شوید که تسلط کافی بر موضوع دارید.

برای شروع آموزش، موضوعاتی را امتحان کنید که در حوزه تخصصی شما هستند. این کار نه تنها منبع درآمد قابل توجهی برای شما محسوب می شود، بلکه باعث شناخته شدن شما در حوزه کاری می شود. حتی با ابزارهای رایگان مانند اسکایپ، می توانید به دیگران آموزش دهید، اما پلتفرم هایی برای آموزش آنلاین نیز وجود دارد.

7. ایجاد محتوا در وب

تقریباً هر شرکتی که در اینترنت حضور دارد نیاز به تهیه محتوایی در مورد محصول، محتوای وبلاگ و ... دارد، این یکی از مشاغلی است که در سال های اخیر تقاضای زیادی داشته و در آینده نیز مورد تقاضا خواهد بود. اگر در نویسندگی مهارت دارید، می توانید با گذراندن چند دوره آموزشی اصول محتوا نویسی را بیاموزید و از طریق وب سایت های فریلنسری پروژه و کار دریافت کنید.

بهتر است در شبکه های اجتماعی مانند لینکدین و اینستاگرام حضور داشته باشید تا طیف وسیعی از مردم شما را بشناسند و بتوانید پروژه های بهتری دریافت کنید. برای آشنایی بیشتر با این فضاها و کار در آنها، مقالات زیر را از دست ندهید.

بازاریابی با لینکدین و بهترین ترفندهای موفقیت

بازاریابی در اینستاگرام: بستری برای همه مشاغل آنلاین

8. پشتیبانی از وردپرس و یکی دیگر از مشاغل کوچک سودآور

بسیاری از وب سایت ها بر روی وردپرس میزبانی می شوند و تقریباً هر صاحب وب سایتی به یک پشتیبان وب سایت نیاز دارد. بنابراین اگر با زیر و بم این پلتفرم آشنا هستید، فرصت های زیادی برای کسب درآمد از آن وجود دارد. شما می توانید به شرکت ها و افراد کمک کنید تا باگ ها را پیدا کنند، مشکلات مربوط به CSS را حل کنند، محتوا را آپلود کنند و غیره از این طریق درآمد خوبی کسب کنند. با توجه به اینکه روز به روز بر تعداد وب سایت ها افزوده می شود، تقاضا برای این کار نیز افزایش می یابد.

9. بهبود سئو سایت

آیا تجربه بک لینک و بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو را دارید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، می توانید این مهارت را به پول تبدیل کنید. صاحبان وب سایت در سراسر جهان به دنبال افرادی هستند که مهارت های سئو خوبی داشته باشند.

برای یافتن مشتری، باید حضور فعالی در اینترنت داشته باشید، رزومه خوبی ارائه دهید و نمونه هایی از پروژه های موفق خود را به دیگران نشان دهید. شما می توانید فقط در یک بخش و زمینه خاص کار کنید یا با افزایش مهارت هر آنچه که مربوط به سئوی انواع سایت ها است را بیاموزید.

10. توسعه اپلیکیشن های مختلف یک کار تولیدی سودآور است

توسعه اپلیکیشن یکی از بهترین و سودآورترین کسب و کارهای کوچکی است که می توانید راه اندازی کنید. زیرا امروزه بیشتر شرکت ها به دنبال توسعه اپلیکیشن هستند. لازم به ذکر است که با پیشرفت ابزارها و مقرون به صرفه بودن آنها، هزینه راه اندازی این کسب و کار نیز کاهش یافته است. با ساختن اپلیکیشن برای مشتریان می توانید درآمد غیرفعالی داشته باشید. یا با یک استراتژی کسب درآمد خوب، همین اپلیکیشن را به منبع درآمد عالی برای خود تبدیل کنید.

11. عکاسی استوک، یک تجارت کوچک و شخصی

این روزها از تصاویر استوک در وبلاگ ها و دنیای اینترنت استفاده می شود. اگر دوربین و ابزار مناسبی دارید و عکاس هستید، می‌توانید عکس‌های استوک بگیرید و عکس‌هایی را که می‌گیرید در وب‌سایت‌های مربوطه بفروشید. برای این کار باید تصاویر نمونه خود را روی پلتفرم هایی قرار دهید که امکان فروش عکس های استوک را فراهم می کند. یا وب سایت خود را داشته باشید و عکس ها را مستقیماً به مشتری بفروشید.

12. محصولات چاپی، یکی از مشاغل تولیدی سودآور

محصولات چاپ سفارشی این روزها بسیار محبوب شده اند. از خودکار و دفتر گرفته تا لیوان و گلدان، امروزه می توانید انواع و اقسام محصولات را با طرح خود به فروش برسانید. حتی می توانید برای هر فرد طرح های انحصاری طراحی کنید و محصول نهایی را ارائه دهید. تنوع این محصولات بسیار زیاد است. لیوان، نوت بوک، زیر لیوانی، تی شرت، ماوس پد، برچسب، شال و روسری، جامدادی، تابلوهای مدرن و غیره.

برای تبلیغ محصولات خود باید در اینترنت به خصوص شبکه های اجتماعی مبتنی بر تصویر مانند پینترست و اینستاگرام فعال باشید. برای معرفی خود از تکنیک های اینفلوئنسر مارکتینگ کمک بگیرید. حتی می توانید از محصولات خود ویدیو ایجاد و منتشر کنید.

13. تولید محتوای ویدیویی یکی از کسب و کارهای جدید در ایران است

مصرف محتوای ویدیویی آنلاین روز به روز در حال افزایش است. به همین دلیل تقاضا برای مهارت هایی مانند فیلمبرداری، تدوین، فیلمنامه نویسی و هر آنچه که مربوط به تولید محتوای ویدیویی است در حال افزایش است. اگر در این زمینه مهارت دارید، از فرصت استفاده کنید و اگر مهارت ندارید اما علاقه مند هستید، در دوره های آموزشی شرکت کنید و مهارت جدیدی را برای کسب درآمد و راه اندازی یک کسب و کار کوچک سودآور بیاموزید.

حتی می توانید به مرور زمان و بعد از حرفه ای شدن استودیوی خود را داشته باشید و کسب و کار خود را گسترش دهید و حتی برای افراد دیگر شغل ایجاد کنید.

بهترین راه برای نشان دادن مهارت های تولید محتوای ویدیویی خود این است که یک یوتیوبر شوید و یک کانال یوتیوب یا صفحه اینستاگرام داشته باشید.

درباره بازاریابی اینستاگرام و تبدیل شدن به یک یوتیوب بیشتر بخوانید:

بازاریابی در اینستاگرام: بستری برای همه مشاغل آنلاین

یوتیوبر کیست و چگونه می توانیم یوتیوبر شویم؟

14. تولید و عرضه محصولات غذایی وگان یکی از کسب و کارهای کوچک سودآور آینده

سفارش غذاهای گیاهی و تقاضا برای محصولات غذایی بدون محصولات حیوانی در سال های اخیر افزایش یافته است. بسیاری از افرادی که از رژیم گیاهخواری یا وگان پیروی می کنند ممکن است به سادگی به غذاهای گیاهی دسترسی نداشته باشند. به خصوص تقاضا برای غذاهای فوری و آماده برای کسانی که وقت پخت و پز ندارند یا ظهر سر کار هستند افزایش یافته است. اگر دستی در آشپزی دارید، اگر می توانید غذاها و طعم های جدید خلق کنید و اگر امکان تولید محصولات گیاهی را دارید، از این فرصت استفاده کنید.

خبر خوب این است که محصولات غذایی وگان فقط توسط گیاهخواران مصرف نمی شود. افراد دیگر نیز ممکن است برای تنوع به محصولات شما مراجعه کنند. بنابراین نگران محدود بودن بازار هدف خود نباشید. انواع کیک و دسر، غذاهای سریع و آماده، پیش غذا و ... را تهیه کنید و مطمئن باشید که از کسب و کار شما استقبال خواهد شد.

15. ارائه خدمات به سالمندان

سن جمعیت بسیاری از کشورها در حال افزایش است. در نتیجه تقاضا برای خدمات سالمندان بیشتر شده است، به خصوص که این روزها ممکن است فرزندان سالمندان به دلیل مشغله کاری نتوانند به خوبی به والدین خود خدمات رسانی کنند. می توانید در زمینه ارائه خدمات به سالمندان کسب و کاری راه اندازی کنید. این خدمات می تواند شامل کلیه نیازهای سالمندان از جمله تهیه غذا، بیرون آوردن، خدمات پزشکی و پرستاری در منزل و ... باشد.

16. جایگزین های پلاستیکی

اگر مصرف پلاستیک ما در دنیای امروز به همین شکل ادامه یابد، تا سال 2050، میزان پلاستیک موجود در اقیانوس ها از تعداد ماهی ها بیشتر خواهد شد. به همین دلیل بسیاری از افرادی که نگران آینده زمین هستند به مصرف محصولات سازگار با طبیعت روی آورده اند. تولید و فروش محصولات جایگزین پلاستیکی بهترین راه برای کمک به زمین و البته کسب درآمد است. از تولید و طراحی کیسه های خرید گرفته تا سایر محصولات دوستدار محیط زیست.

17. بازاریابی وابسته، یک تجارت خانگی جدید

این روزها اگر وبلاگ، وب سایت یا صفحه ای پرطرفدار با فالوورهای بالا دارید، می توانید از راه های مختلف کسب درآمد کنید. یکی از این روش ها بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش است. برای این منظور کافی است لینکی را که مختص خودتان از فروشگاه اینترنتی است که امکان همکاری در فروش را فراهم می کند با دیگران به اشتراک بگذارید. به ازای هر خریدی که انجام دهید مبلغی به عنوان کمیسیون ارجاع محصول دریافت خواهید کرد. بدون داشتن محصولی برای فروش، می توانید اندکی در سود فروش محصولات یک فروشگاه اینترنتی دیگر شریک شوید.

18. نصب و راه اندازی سیستم های انرژی خورشیدی

این روزها توجه مردم بیشتر به محیط زیست است. بسیاری از مردم به دنبال جایگزین های انرژی ارزان تر و سازگارتر هستند. انرژی خورشیدی یکی از انرژی هایی است که در بسیاری از نقاط کشورمان قابل استفاده است. می توانید در زمینه راه اندازی سیستم های انرژی خورشیدی کسب و کاری راه اندازی کنید. این کسب و کار به مرور زمان مشتریان بیشتری به دست خواهد آورد.

19. معرفی کسب و کارهای نوپا با فروشگاه چاپ سه بعدی

پرینترهای سه بعدی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته اند. بسیاری از محصولات با چاپگرهای سه بعدی با هزینه کم تولید می شوند. با چاپگرهای سه بعدی در آینده نزدیک، روند طولانی تولید بسیاری از محصولات کوتاه خواهد شد. تقریباً هر چیزی را می توان با چاپگرهای سه بعدی تولید کرد، از مدل های معماری گرفته تا سینک و حتی قطعات کوچک محصولات الکترونیکی.

20. فروش و تحویل غذا یکی از مشاغل کوچک خانگی سودآور است

امروزه که اکثر افراد شاغل هستند و وقت کمی دارند، خرید غذای آماده رایج شده است. بسیاری از افراد وقت خود را در آشپزخانه نمی گذرانند و معمولا از غذاهای بسته بندی شده و آماده استفاده می کنند. جالب است بدانید که صنعت بسته بندی مواد غذایی در آمریکا تا سال 2022 به 11.6 میلیارد دلار خواهد رسید!

اگر شما هم می خواهید کسب و کاری سودآور داشته باشید، کافیست این شغل را انتخاب کنید. وظیفه شما این است که دستورالعمل های غذایی را در پلتفرم هایی مانند وب سایت خود قرار دهید و برای هر یک از آنها بسته های غذایی را با مواد اولیه خرد شده به مقدار مناسب در نظر بگیرید. سپس سفارش مشتری را به منزل او تحویل می دهید.

یکی از مزیت های این شغل این است که می توانید با تولیدکنندگان کوچک مواد غذایی و دامداران نوپا کار کنید و فرصت های تجاری خوبی برای آنها فراهم کنید. شما حتی برای جوانان مانند پیک موتوری فرصت های شغلی ایجاد می کنید.

21. محوطه سازی و مراقبت از چمن

اگر عاشق کار با گل و گیاه و بیرون بودن هستید، این کار هیجان انگیز را از دست ندهید! محوطه سازی و مراقبت از چمن راه خوبی برای کسب درآمد و البته صیقل دادن روح و روان شماست. می توانید آن را یکی از کسب و کارهای کوچک سودآور روستا و حتی شهر بدانید. در کشورهای خارجی، حتی دانش آموزان راهنمایی و دبیرستان از این طریق درآمد دارند. پس چرا از این روش برای شروع پول درآوردن استفاده نمی کنید! البته برای یافتن یک مشتری خوب باید به مناطق ثروتمند و باغ های حومه شهر بروید.

22. حسابداری، یکی از کسب و کارهای کوچک سودآور

اگر با اعداد خوب هستید، حسابداری همیشه مورد تقاضا است. برای اجرای این کسب و کار، علاوه بر برخی مسائل حسابداری، فقط کمی زمان و کامپیوتر نیاز است.

اگر حسابداری بلد نیستید اما از ریاضیات لذت می برید، ممکن است بتوانید یک دوره کوتاه آنلاین یا حضوری بگذرانید و برای شروع به اندازه کافی یاد بگیرید.

تحقیقات آینده کسب و کار؛ مهمترین عامل تداوم

امروزه بسیاری از کسب و کارهای موفق قدیمی مانند گذشته رونق ندارند. از آنجایی که زندگی هر روز در حال تغییر است و با ظهور اینترنت و تکنولوژی، این تغییرات بسیار سریعتر از همیشه اتفاق می افتد. اگر می‌خواهید کسب‌وکاری داشته باشید که بتوانید سال‌ها روی آن حساب کنید و توانایی رشد و گسترش را داشته باشد، باید آینده را در تمام مراحل از ایده‌پردازی تا اره‌گیری و استراتژی در نظر بگیرید. حتی ممکن است لازم باشد از تخیل خود استفاده کنید و مشاغل آینده را حدس بزنید.

آینده پژوهی کسب و کارهای کوچک پرسود رمز موفقیت شما در راه‌اندازی مشاغلی است که می‌توانند کوچک نمانند و به بیزینس‌های بزرگی در سطوح بین‌المللی تبدیل شوند. اگر شما هم موارد دیگری از کسب و کارهای کوچک پرسود را می‌شناسید، حتماً در مورد آن‌ها با ما صحبت کنید.

نکات کلیدی

پرسودترین کسب و کارهای زودبازده آینده کسب و کار هستند که بدون افزایش حجم کاری قابل توسعه هستند و هزینه کمتری می‌طلبند.

کسب و کارهای آنلاین و دیجیتال یکی از مهم ترین انواع کسب و کارهای پرسود آینده هستند.

آینده پژوهی می‌تواند به یک راهنما در انتخاب درست شغل و کار آینده‌تان به شما کمک کند.

ایده‌هایی برای کسب وکارهای کوچک پرسود:

دراپ شیپینگ

ترجمه

کترینگ خانگی

دستیار مجازی

بهبود وب سایت

آموزش آنلاین

تولید محتوا

پشتیبانی وردپرس

سئو

توسعه اپلیکیشن

عکاسی تصاویر استوک

محصولات چاپی

تولید ویدیویی

محصولات غذایی وگان

خدماتی برای سالمندان

جایگزین های پلاستیک

افیلیت مارکتینگ

راهاندازی سیستمهای انرژی خورشیدی

فروشگاه پرینت سه‌بعدی

فروش و تحویل غذا

محوطه سازی

حسابداری

سوالات پرتکرار

1. ایده های کسب و کار خانگی پردرآمد چیست؟

همکاری با سایت های فروشگاهی (افیلیت مارکتینگ)

تمیز کردن منازل

نویسندگی به صورت فریلنسری

آموزش خانگی (آشپزی، هنرهای دستی و …)

نقاشی در خانه و فروش آن‌ها

برگزاری کلاسهای یوگا

2. کدام کسب و کار کوچک پرسود کوچکی بیشتر دارند؟

خدمات بهسازی و نوسازی منزل

خدمات نظافتی

خدمات آموزشی

مربی تمرینات شخصی و تناسب اندام

خدمات حمل ونقل

خدمات دیجیتال مارکتینگ

توسعه برنامه و اپلیکیشن

خدمات حسابداری

مراکز سرپایی مراقبت

مطبهای دندانپزشکی

فهرست

3. کسب و کارهای جدید و پرسود برای بانوان در منزل چیست؟

وبلاگ نویسی

بازاریابی وابسته یا افیلیت مارکتینگ

نویسندگی فریلنسری

حسابداری

تبدیل شدن به بلاگر و ایفلونسر در شبکه های اجتماعی

مربی ورزشی و سبک زندگی

کپی رایتینگ

عکاسی

مدیریت شبکه های اجتماعی

کار در مهد کودک

مربی تناسب اندام

برنامه ریزی عروسی و جشن

مراقبت های بهداشتی برای سالمندان

تدریس در زمینه های تخصصی (هر تخصصی که دارید!)

آموزش کیک و شیرینی پزی

فروش صنایع دستی

4. چگونه می‌توانیم کسب و کار کوچک برای سود خود را راه‌اندازی کنیم؟

تحقیق در مورد مارکت و بازار. تحقیقات بازار به شما می‌گوید که آیا فرصتی برای تبدیل ایده شما به یک تجارت موفق وجود دارد یا نه؟!

نوشتن طرح کسب و کار

وجود بودجه کافی برای تامین کسب و کار مالی

انتخاب محل کسب و کار

انتخاب ساختار کسب و کار

انتخاب نام کسب و کار

ثبت کسب و کار

دریافت مجوز یا پروانه کسب و کار

افتتاح حساب بانکی

افتتاح فروشگاه یا راهاندازی وب سایت

5. چگونه می توانم با هزینه اندک یک کسب و کار کوچک پرسود راهاندازی کرد؟

از خودتان بپرسید که چکاری بدون هزینه می‌توانید انجام دهید

از چند ماه قبل در هزینه هایتان پس انداز کنید

از دوستان و خانواده خود کمک کنید

در صورت نیاز به پول برای وام اقدام کنید

به کمک‌ها و تسهیلات مالی بلاعوض محلی توجه کنید

درباره سرمایه گذاران و خیرین تحقیق کنید و از آن ها کمک بگیرید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 148
  • بازدید ماه : 516
  • بازدید سال : 5,260
  • بازدید کلی : 26,964