loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 193 سه شنبه 18 شهریور 1399 نظرات (0)

 

به دلیل همه گیری ویروس کرونا از همه ما خواسته شده است که در آنجا بمانیم و در حال حاضر هیچ یک از ما واقعاً کار نمی کنیم. بنابراین چگونه فرم و رفاه خود را حفظ می کنید؟ به نظر می رسد ماندن در خانه یکی از بهترین کارهایی است که می توانیم برای مشاغل رقص خود انجام دهیم در حالی که ممکن است موقتاً در انتظار بمانند. اگر در جستجوی روشهایی برای تازه نگه داشتن ذهن و بدن خود برای زمان آماده بودن دنیا برای استخدام هستید ، در اینجا نگاهی خواهیم داشت به برخی از مسائل رایج که باعث ایجاد ویرانی در بدن یک رقاص تجاری می شود و تمرینات مبارزه با آنها. این تمرینات را می توان در هر کجا و با بودجه انجام داد.

 

به Backstage بپیوندید تا از مشاغل خانگی که می توانید در آن درخواست دهید ، به کارها دسترسی پیدا کنید!

اسکات قابل اعتماد را کار کنید.

یکی از اساسی ترین و شناخته شده ترین تمرینات موجود ، حرکت اسکات اساسی است. هیچ چیز شبیه آن نیست زیرا این یک ورزش تمام بدن است که دارای مزایای متعددی است. نه تنها این یک تمرین شگفت انگیز با گلوت است که غنیمت را در شکل حفظ می کند ، بلکه همچنین ران ها را تقویت می کند تا پاها را برای رقصیدن در پاشنه پا محکم نگه دارد و یک روش موثر برای اینکه ترازوی مفاصل شما باشد ، است.

 

ورزش: زانوهای خود را روی انگشتان پا به سمت راست قرار دهید ، سینه را بالا نگه دارید و در حالت چمباتمه بنشینید. در یک چمباتمه زدن صحیح ، زاویه لگن شما باید مانند کمر باشد. برای بررسی فرم خود ، آن را به صورت نیمرخ یا موازی با آینه امتحان کنید. مجموعه های 10 تایی را امتحان کنید.

 

مرتبط چگونه می توان یک حرفه رقص را بدون شکستن راه اندازی کرد

چگونه می توان یک حرفه رقص را بدون شکستن راه اندازی کرد

پا و مچ پا را تقویت کنید.

نوش باله و پیلاتس اصلاح طلب در طول سالها برای محکم نگه داشتن پاها و مچ پاهایم است. اگر برای شما یکسان باشد ، تمرین برخی از نوارهای باله یکی از بهترین راه ها برای حفظ سلامت مفاصل به ویژه برای رقص در پاشنه است. به یاد داشته باشید که باید از طریق پاها فشار آورده و مفاصل را مفصل بیان کنید.

 

ورزش یک: یک بند را بگیرید و یک سری تمرینات تقویت کننده انجام دهید. باند را به یک حلقه گره بزنید و گره را با بستن آن در دری پایین زمین لنگر دهید. روی زمین بنشینید و پاهای خود را در جلوی خود قرار دهید و با قرار دادن باند در قسمت خارجی پای خم شده و درب در طرف مقابل ، شروع کنید. سپس از پایتان برای کشش باند در تکرارهای 10 استفاده کنید. با همان پا ، در حالت مخالف بنشینید و تکرارها را در جهت دیگر انجام دهید.

 

تمرین دو: در حالی که گره را نگه داشته اید ، با حلقه زیر توپ پا نشانه رفته و خم شوید ، سپس با به دام انداختن گره در آن را برگردانید ، آن را از بالای پای خمیده حلقه کنید و انعطاف های کوچک انجام دهید.

 

خارج پاها را متعادل کنید.

رقص همیشه یک تمرین متعادل نیست. تا زمانی که رقصان قطار متقاطع نروند ، بیشتر افراد عدم تعادل عضلانی را تجربه خواهند کرد زیرا هر سبک از بدن به روش خاصی استفاده می کند. به عنوان مثال ، در کلاس باله ، یک رقصنده به نوبه خود کار می کند اما لزوماً خنثی نیست یا در موقعیت قرار می گیرد. یک رقصنده ضربه می تواند فشرده سازی در ستون فقرات را بخاطر حرکت مکرر وارده به زمین وارد کند.

 

رقصنده ها معمولاً تصور می کنند که در واقع مشکل زانو دارند ، دردی که تجربه می کنند به دلیل گرفتگی ران یا باسن است. برای مقابله با این مسئله ، از ترکیبی از شل شدن مفصل ران و ران و تقویت گلوت ها استفاده کنید. تمرینات مختلفی وجود دارد که میانه و گلیم گلوت را تقویت می کند (دو طرف گلوت) که می تواند در خانه انجام شود از جمله لانگ های کناری ، اسکات تک پا و بالابرهای جانبی. می توانید دوباره از theraband استفاده کنید.

 

ورزش یک: گره را درب گیر کرده ، مچ پای مخالف را بپیچید و از پا برای کشیدن به کنار استفاده کنید.

 

ورزش دو: برای شل شدن قسمت های خارجی پاها ، از غلتک کف برای ماساژ از زیر استخوان مفصل ران تا پایین ساق پا استفاده کنید و از زانو خارج شوید.

 

چگونه رقصندگان می توانند استرس را کنترل کنند

چگونه رقصندگان می توانند استرس را کنترل کنند

گردن سالم داشته باشید.

در رقص تجاری ، از گردن خود بسیار استفاده می کنیم. هر سبکی که طی سالها آموزش دادم به مقداری رقص سر و گردن نیاز داشت. رقص و رقص همه چیز در مورد چگونگی به نظر رسیدن حرکت است ، نه در حسی که احساس می شود. پس از سالها کار ، دچار درد مزمن گردن و گردن سفت و ضعیف شدم. اگر گردن شما خیلی تنگ است ، باید قبل از تقویت عضلات را شل کنید. این تئوری همچنین مربوط به کل بدن است.

 

ورزش یک: با استفاده از غلتک کف یا گلوله ها ، دام ها و پشت گردن را شل کنید. سپس عضلات پا را دراز کرده و پهن کنید.

 

برای بیشتر ما عدم تعادل شایع گردن همراه با درد در پشت گردن است. اما در واقع ، عضلات قدامی سیستم را به جلو می کشند و پشت سفت و ضعیف است. برای مقابله با این عدم تعادل ، باید پشت گردن را تقویت کنیم.

 

تمرین دو: با استفاده از بند بند ، حلقه را باز کنید و وسط آن را درب گیر کنید. شما باید یک گره در وسط ایجاد کنید تا ثابت بماند. پاهای ایستاده تا عرض باسن رو به باند ، دم ها را با دستان مستقیم در کنار پهلو بگیرید. برای تمرین ایستادن قفسه سینه ، عضلات شکم را درگیر کرده و دست ها را به عقب جارو کنید. ریبج را بسته اما در استخوان های یقه باز نگه دارید و تیغه های شانه را به هم فشار دهید. دستها را برای تکرارهای 10 به عقب جارو کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 515
  • بازدید سال : 5,259
  • بازدید کلی : 26,963