loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 35 سه شنبه 13 خرداد 1399 نظرات (0)

راهنماهای زیادی در مورد چگونگی کسب درآمد از بلاگ نویسی وجود دارد ، اما این چیزی است که این یکی را متفاوت می کند:

 

من سه وبلاگ مختلف با بیش از 1 میلیون دلار در سال گرفته ام. در واقع ، وبلاگی که اکنون می خوانید ، در کل 5.3 میلیون دلار درآمد داشته است.

و در این پست ، می خواهم یک مطالعه موردی به صورت مرحله به مرحله به شما ارائه دهم که دقیقاً چگونگی انجام این کار را از شما شروع می کنم ، از هیچ چیز ، به همراه راهنمای گام به گام من برای مبتدیان برای شروع کار.

 

بیایید وارد بشویم.

در یک لحظه ، من می خواهم یک چارچوب کلی را که می توانید دنبال کنید برای شروع یک وبلاگ سودآور از ابتدا به شما نشان دهم.

 

اما اول ، بیایید به ویژگی های چگونگی کسب درآمد از وبلاگ نویسی بپردازیم ، از جمله نمونه هایی از دنیای واقعی که می توانید از آنها درس بخوانید و یاد بگیرید.

 

در اینجا 7 روش برتر کسب درآمد از وبلاگ نویسی آورده شده است:

 

دوره ها و کارگاه های آنلاین

در اینجا در Smart Blogger ، بیشتر درآمد ما را از دوره های آنلاین و کارگاه های آموزشی - بیش از 1 میلیون دلار در سال - می گیریم ، اما ما از تنها موارد دور هستیم. بیشتر افرادی که از وبلاگ های خود پول جدی می گیرند ، این کار را از طریق دوره های آنلاین انجام می دهند.

 

طبق گزارشی ، رامیت ستی با مجموعه خود از دوره های حق بیمه ، 10 میلیون دلار درآمد سالانه را عبور داده است:

 

و این تنها مباحث متمرکز بر تجارت یا ثروت نیست که به خوبی انجام می شود. شما می توانید بلاگ ها را در مورد هر موضوعی که از دوره های آنلاین کسب درآمد می کند پیدا کنید. به عنوان مثال ، طراح محبوب داخلی ماریا کیلام در کاتالوگ خود تعداد کمی دوره ها و کارگاه های آموزشی دارد:

 کتاب و کتاب

تعداد کمی از نویسندگان موفقیت وبلاگ نویسی خود را در یک معامله مهم انتشار منتشر کرده اند. به عنوان مثال ، مارك مانسون در سال 2015 پستی را با عنوان "هنر ظریف عدم ارائه یك F * ck" در سال 2015 منتشر كرد. بعداً میلیون ها خواننده ، وی با هارپر كولینز یك كتاب تهیه كرد و بیش از 3،000،000 نسخه را تنها در ایالات متحده به فروش رساند.

کتابهای خود چاپ شده نیز موفق بوده اند. قابل توجه ترین داستان موفقیت در بین وبلاگ نویسان احتمالاً انتخاب خودتان از جیمز آلتوشر است که اکنون بیش از 500000 نسخه فروخته می شود:

بازاریابی وابسته

اگر می خواهید از وبلاگ خود برخی از جریان های درآمد منفعل ایجاد کنید ، یکی از بهترین گزینه ها بازاریابی وابسته است - توصیه می کنید در ازای کمیسیون خدمات ، محصولات دیجیتال و کالاهای فیزیکی سایر شرکت ها را ارائه دهید.

 

در اینجا در Smart Blogger ، ما بیش از 100000 دلار در سال تبلیغ محصولات وابسته می کنیم ، بیشتر اینها مربوط به محصولاتی است که به طور اتفاقی توصیه می کنیم مانند Siteground (پیوند وابسته) و Ahrefs (پیوند وابسته).

 

اما نمونه های بسیار زیادی نیز وجود دارد. به عنوان مثال ، دانشکده عکاسی دیجیتال ، بیش از 500000 دلار در کمیسیون های همکاری آمازون از ارتقاء تجهیزات عکاسی ساخته است:

 

 

با وجود شرکت های زیادی که برنامه های ارجاع را برای کمک به پخش این کالا در مورد محصول یا خدمات خود ارائه می دهند ، تعداد فرصت های مختلف بازاریابی وابسته بسیار زیاد است.

 

تبلیغات

به طور معمول ، ما طرفداران زیادی برای فروش تبلیغات در سایت شما نداریم. برای اینکه شبکه های تبلیغاتی بزرگ شما را جدی بگیرند ، تقریباً به یک میلیون بازدیدکننده در سال نیاز دارید ، و بازاریابی وابسته تقریباً همیشه سودآور و به همان اندازه منفعل است.

 

گفته می شود ، بسیاری از روشهای مختلف مانند دستور العمل ها ، مد و اخبار برای بسیاری از روشهای دیگر که در اینجا ذکر شده است به سختی نمی توان از آن استفاده کرد و بازدیدهای زیادی از صفحه را بدست می آورد. در این حالت ، قرار دادن چند تبلیغات در سایت شما می تواند به عنوان منبع درآمد تکمیلی حس شود.

 

به عنوان مثال ، در اینجا تصویری از گزارش درآمد سال 2016 از Share the Yummy:

به طور معمول ، با پیوستن به یک شبکه درآمد کسب می کنید. به عنوان مثال ، تقریباً هر کسی می تواند به Google AdSense بپیوندد ، و بعداً می توانید به شبکه های انتخابی تری مانند Mediavine و AdThrive تبدیل شوید.

 

صحبت های مفرح

اگر وبلاگ شما شروع به کار کرد و شما به عنوان یک مقام در فضای خود شناخته می شوید ، ممکن است از اینکه چند دعوت نامه برای سخنرانی در کنفرانس ها دریافت می کنید ، تعجب کنید. و فوق العاده سودآور است من معمولاً حداقل 10،000 دلار برای هر سخنرانی می پردازم و وقتی حساب محصول را ناشی از سخنرانی می کنید می تواند به اندازه 100000 دلار برسد.

 

برای صحبت 60 دقیقه ای 90 دقیقه بد نیست. 🙂

 

 

 مشاوره / مربیگری

اگرچه مطمئناً این لیوان چای همه نیست ، انجام کمی مربیگری یا مشاوره از طریق تلفن می تواند زندگی شگفت آور خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد ، حتی اگر مخاطبان شما کوچک باشند. من دیگر مشورت نمی کنم ، اما آخرین باری که این کار را انجام دادم ، با یک لیست انتظار شش ماهه در هر ساعت 1000 دلار هزینه کردم.

 

اما من تنها نیستم با بازگشت دوباره به ماریا ، او کاملاً ابتکاری عمل کرده است که روش هایی برای انجام مشاوره طراحی از طریق عکس و ایمیل ارائه می دهد ، در حال حاضر 1،275 دلار در هر اتاق شارژ می شود:

تقریباً در هر مکانی می توانید این کار را انجام دهید. شما فقط باید بدانید که چه کاری انجام می دهید و به ارزشی که به مشتری ارائه می دهید اطمینان داشته باشید.

 

فروش خدمات آزاد

مرحله بعد از مشاوره انجام این کار در واقع برای آنها است.

 

به طور معمول ، شما بیشتر از هر چیز دیگری به صورت آزاد هزینه خواهید کرد ، اما بیشترین تخلیه و پرهزینه ترین زمان است. با این گفته ، من دیده ام که وبلاگ نویسان درآمد شش رقمی با بیش از چند هزار خواننده در وبلاگ خود ایجاد نمی کنند ، در واقع با استفاده از وبلاگ خود به عنوان مکانیزم اصلی برای جذب مشتری.

 

بسیار سودآور است ، حتی اگر وبلاگ نویسان موفق به این کار ادامه دهند. به عنوان مثال ، النا قابیل به فروش خدمات نوشتن آزاد خود ادامه می دهد:

 

 

اگر نویسنده ، طراح ، عکاس ، برنامه نویس یا ارائه دهنده خدمات دیگری هستید که مهارت های شما به جای اینکه مجبور باشید شخصاً در آنجا باشید ، می توانید به صورت دیجیتالی فروخته شوید ، ممکن است بخواهید آن را از روز اول در نظر بگیرید. تنها کاری که شما برای شروع کار نیاز دارید یک فرم تماس با مشتری است تا بتواند به شما کمک کند.

 

باشه ، حالا برای قسمت سرگرم کننده بگذارید چارچوبی را که قبلاً برای تبدیل شدن به یک میلیونر صادق و نیکوکار به شما نشان می داد ، نشان دهم ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 257
  • بازدید ماه : 216
  • بازدید سال : 4,960
  • بازدید کلی : 26,664