loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 20 سه شنبه 08 مهر 1399 نظرات (0)

وب سایت ها و برنامه ها را به صورت نقدی مرور کنید

usertesting.com

 

خوب به نظر می رسد که شما با یک مرورگر وب بسیار ماهر هستید ، بنابراین شاید وقت آن رسیده است که طرفداران خود را مرور کنید و به عنوان یک کار پولی و سرگرم کننده به مرور وب سایت ها بپردازید!

 

معرفی UserTesting.com - بستر جدیدی که به افراد روزمره برای بازبینی انواع وب سایت ها پرداخت می کند. هر بار بررسی حدود 20 دقیقه طول می کشد و از طریق Paypal 10 دلار (6.50 پوند) برای شما هزینه می کند.

 

کافی است در اینجا ثبت نام کنید ، یک بررسی آزمایشی را انجام دهید و منتظر دریافت وب سایت در صندوق ورودی خود باشید.

 

راز "Disney Vault"

طاق دیسنی

اعتبار: Walt Disney Pictures Inc.

 

برای بزرگ نگه داشتن تقاضا در بین نسل ها ، استودیوی دیزنی عرضه برخی از آثار کلاسیک منتشر شده در خانه را با دقت محدود می کند. آنها 8-10 سال در "طاق" حبس شده اند و قبل از مدت کوتاهی آزاد نمی شوند.

 

آنها را در این پنجره با قیمت خرده فروشی معمولی بخرید و می توانید سود خوبی بدست آورید که تا حدود یک دهه دیگر از فروش خارج شوند.

 

به عنوان مثال ، در سال 2011 می توانید Beauty and the Beast را در Blu-ray 3D فقط با 24.99 پوند خریداری کنید. فقط در عرض چند سال با خیره کننده 74.99 پوند در آمازون بود!

 

خرک دیزنی

 

نکته مهم ، همه نسخه های دیزنی در معرض خرک نیستند و فقط کلاسیک های واقعی این تقاضا را حفظ می کنند.

 

در حال حاضر فقط 2 عنوان از خرک وجود دارد که من توصیه می کنم سریع آنها را حذف کنید. آنها Blu-ray Bambi Diamond Edition و Blu-ray The Lion King Diamond Edition هستند.

 

سایت های "پرداخت به شما"

سکه

 

مشابه درآمدزایی از نظرسنجی های آنلاین ، سایت های GPT به دلیل تکمیل پیشنهادات یا فعالیت های مختلف بصورت آنلاین ، به شما پول نقد و بن می دهند.

 

امروزه معروف ترین سایت ها Toluna ، Swagbucks و InboxPounds هستند.

 

جدید! برای بهترین فرصت های ماهانه به لیست نامه پستی "کسب درآمد" ما بپیوندید.

نام کوچک

آدرس ایمیل

 

سیاست حفظ حریم خصوصی

 

سوار یا راننده تحویل شوید

به عنوان راننده تحویل درآمد کسب کنید

 

دوچرخه ، موتور یا ماشین گرفتید؟ تلفن هوشمند چطور؟ این تنها چیزی است که شما می توانید با تحویل غذا یا افراد در هر زمان که اوقات فراغت دارید ، پول اضافی کسب کنید.

 

در شرکت های متخصص تحویل مانند Deliveroo که همیشه در جستجوی سواران جدید هستند ثبت نام کنید. آنها به شما امکان می دهند تا هنگامی که می خواهید کار کنید ، غذا را از رستوران ها به درب مشتری می رسانند. می توانید ساعتی 16 پوند بپردازید.

 

با تماس مستقیم با غذاهای محلی و زنجیره های بزرگتر مانند Dominos ، فرصت های خود را دو برابر کنید تا ببینید آیا کار تحویل ادامه دارد

 

کتاب الکترونیکی Kindle را بنویسید و منتشر کنید

اگر دانش آموزان در هر کاری تبحر دارند ، تحقیق و نوشتن است. با فروشگاه آمازون کیندل ، هرکسی می تواند کتاب الکترونیکی منتشر کند و درآمد کسب کند.

 

برنامه Kindle اکنون تقریباً در هر دستگاهی (لپ تاپ ، iPad ، تلفن هوشمند و بله ، Kindles) در دسترس است ، بنابراین بازار جهانی شما بسیار گسترده است!

 

کتاب خود را با قیمت 1.49 پوند - 6.99 پوند فهرست کنید و 70٪ فروش را بدست آورید. در نظر گرفتن آمازون نهایی ترین دستگاه فروش (و به یاد داشته باشید مردم به دنبال هزینه هستند) ، این یک معامله خارق العاده است.

رمز موفقیت در کتاب های الکترونیکی ایجاد ارزش و نوشتن داستان های غیر داستانی است. به سادگی با جمع آوری اطلاعاتی که در مورد یک مسئله معمول تحقیق کرده اید و جمع آوری کرده اید (به عنوان مثال "اسرار" یافتن شغل) و سپس ارائه آنها در قالب هضم آسان (کتاب الکترونیکی) توجیه می کند کسی چند هزینه برای آن صرف کرده است.

 

نکته مهم دیگر این است که یک جلد عالی طراحی شده است (اینها را مرور کنید) بنابراین کاملاً برجسته است و هنگامی که کتاب شما در فروشگاه Kindle پخش شد ، بسیار مهم است که برخی از نظرات را بدست آورید ، بنابراین نتایج بیشتری نشان می دهد. خوانندگان را تشویق کنید که در پایان کتاب خود یک بررسی صادقانه بگذارند.

 

بهترین چیز در مورد این ایده پردرآمد این است که اگر وقت بگذارید (مثلا 20 ساعت) سرمایه گذاری کنید ، برای سالهای آینده درآمد منفعل کسب خواهید کرد! برای راهنمای گام به گام انتشار و کسب درآمد با کتابهای الکترونیکی ، به مقاله "چگونه یک کتاب الکترونیکی غیر داستانی بنویسیم در 21 روز" مراجعه کنید.

 

بازاریابی وابسته

اگر حضور خوبی در شبکه های اجتماعی دارید یا حتی ممکن است یک وبلاگ یا وب سایت داشته باشید ، می توانید بلافاصله با تبلیغ انواع شرکت ها ، محصولات ، خدمات و پیشنهادهای آنلاین درآمد خود را شروع کنید.

 

به عنوان ناشر در شبکه Awin ثبت نام کنید ، وبلاگ پیشنهادهای آنها را بررسی کنید یا در لیست های بازرگانان بگردید تا موردی را پیدا کنید که فکر می کنید دوستانتان به آن علاقه دارند ، پیوند وابسته خود را بگیرید و آن را به اشتراک بگذارید. اگر کسی با استفاده از لینک شما خرید کند (ممکن است حداکثر 90 روز طول بکشد) ، کمیسیون خوبی ایجاد خواهید کرد.

 

برای اینکه یک قدم جلوتر بروید ، یک وب سایت (راهنمای ما را بخوانید) یا یک صفحه موضوعی در فیس بوک ایجاد کنید و از همه دوستان خود دعوت کنید تا به آن بپیوندند و پیشنهادات شرکت های وابسته خود را در آنجا ارسال کنند.

 

بازیافت تلفن همراه

بازیافت موبایل

 

با بازیافت تلفن های همراه قدیمی و سایر وسایل بلااستفاده می توانید درآمد خوبی کسب کرده و به محیط زیست کمک کنید. شاید از والدین خود بپرسید که آیا آنها هم دروغ گفته اند.

 

به صفحه ما درباره کسب درآمد از تلفن های قدیمی برای بهترین شرکت ها برای استفاده و چگونگی اطمینان از دریافت کل وجه نقدی که از طریق اینترنت به شما ارائه می شود ، مراجعه کنید.

 

تبدیل به "کارگر کلیک" شوید

مفهوم Clickworker.com مبتنی بر "تأمین منابع اینترنتی از طریق اینترنت" است که در آن مشاغل وظایف خاص و قابل مقیاس را تبلیغ می کنند که به سرعت باید انجام شوند. و برای ما ، این یک روش آسان برای کسب سریع پول از مبل است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 199
  • بازدید ماه : 567
  • بازدید سال : 5,311
  • بازدید کلی : 27,015