loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 32 جمعه 17 مرداد 1399 نظرات (0)

6. خود را با پول صفر تصور کنید

منظورم صفر است احتمال زیادی وجود دارد که این اتفاق بیفتد. چندین کسب و کار داشته ام که این مسافت طولانی را انجام ندهند. و ، من نزدیک به ورشکستگی شده ام.

 

راه‌اندازی یک ایده تجاری ناموفق برای بسیاری از کارآفرینان یک واقعیت است. بیش از نیمی از مشاغل جدید در پنج سال اول افتتاح شکست می خورند. چگونه می توانید بدون داشتن پول دریافتی رسیدگی کنید؟

 

این ایده خوبی است که با یک برنامه "در صورت بدترین نتیجه اتفاق بیفتد" ارائه شود. شاید لازم باشد در پرواز پرواز کنید یا به طور موقت با والدین خود زندگی کنید. ممکن است مجبور شوید بدون راحتیهایی که قبلاً استفاده کرده اید بروید. دریابید که اگر برنامه تجاری خود به جنوب بروید ، چگونه می توانید نتیجه بگیرید.

 

به منابع درآمد فعلی خود نگاه کنید. از شغل فعلی خود چه چیزی کسب می کنید؟ اگر شما پس انداز کنید پس اندازتان چقدر طول می کشد؟ چه چیزهای غیر منتظره ای می تواند برنامه شما را خراب کند (به عنوان مثال ، ماشین شما را خراب می کند یا کوره های شما خراب می شود)؟ خود را برای تمام شرایطی که ممکن است در صورت عدم موفقیت ایده کسب و کار رخ دهد ، آماده کنید.

 

7. کسب در حالی که شما ساخت

اگر می خواهید یک کار کوچک را شروع کنید ، هنوز کار روزانه خود را ترک نکنید. راه اندازی یک راه اندازی موفق یک فرایند است. تجارت خود را به صورت مرحله ای بسازید و به تدریج از کارمند به کارآفرین انتقال دهید.

 

به عنوان یک صاحب مشاغل جدید ، کسب درآمد پایدار مدتی طول خواهد کشید. از نه تا پنج سالگی خود را حفظ کنید و در ساعات خاموش مشغول کار باشید تا بتوانید در آن مراحل اولیه دشوار درآمد کسب کنید. هنگامی که از شرکت خود یک جریان نقدی سالم دریافت کردید ، می توانید تمام وقت با مالکیت مشاغل مقابله کنید.

 

8- در مورد شغل خود صحبت کنید

یکی از چالش های بسیاری از صاحبان مشاغل این است که آنها نمی دانند چگونه فروش کنند. به اشتراک گذاشتن مشاغل خود با جهان ، به ویژه هنگامی که تازه وارد هستید ، می تواند ارعاب کننده باشد.

 

اگر نگران هستید که مردم در مورد شغل شما چه فکر می کنند ، باید از پس آن برآیید. اگر نمی توانید مصرف کنندگان را متقاعد کنید که از شما بخرند و از شرکت خود پشتیبانی کنند ، درآمدزایی دشوار است. خروجی نیست؟ تا انجامش نداده ای اعتباری ندارد. اگر واقعاً موفقیت کسب و کار را می خواهید ، نمی توانید پس انداز باشید.

 

در روزهای ابتدایی من به عنوان کارآفرین ، مجبور شدم برای اولین بار صحبت های عمومی را انجام دهم. در آن زمان ، من هیچ آموزش و تجربه ای برای صحبت با گروه های بزرگی از مردم نداشتم ، به ذکر این که علاقه ای به ایده مواجهه با بدترین ترس ندارم.

 

اما اگر می خواهم شرکت جوانم موفق شود ، باید از منطقه راحتی خود خارج شوم. این به صورت برنامه ریزی و میزبانی نزدیک به 70 کنوانسیون سه روزه برای پایگاه مشتری من استخدام کنندگان شبکه بود.

 

نمی توانم شروع کنم به شما بگویم که چقدر ترسیده بودم. همانطور که معلوم شد ، من بعد از صحبت در کنوانسیون ها ، در مقابل مردم بسیار راحت تر شدم. گرچه من درونگرا تر از برون گرا بودم ، یاد گرفتم که بخاطر شغل خودم "خودم را آنجا بگذارم".

 

آماده باشید تا با اعتماد به نفس در مورد شغل خود صحبت کنید ، حتی اگر این باعث ناراحتی شما شود. به عنوان یک صاحب مشاغل جدید ، شما نیاز به بازاریابی و شبکه دائماً دارید. از برقراری ارتباط با مشتری تا مذاکره درباره شرایط پرداخت تأمین کننده ، باید بتوانید ارتباط برقرار کنید.

9- شرط های قانونی برای شروع یک تجارت کوچک را بشناسید

شروع یک تجارت جالب است. قوانین نیست. اما ، باید قوانینی را که با افتتاح یک تجارت ایجاد می شود درک کنید. اگر شما از مقررات دولت پیروی نکنید ، می توانید با مجازات های شدید روبرو شوید.

 

از تشکیل یک ساختار قانونی گرفته تا ایجاد یک سیستم حسابداری ، باید قوانین را رعایت کنید. شما باید تجارت خود را در ایالت خود ثبت کنید. شما همچنین باید از بدهی های مالیاتی خاص در تجارت مراقبت کنید. و همینطور که کارگران را استخدام می کنید ، باید قوانین کارفرمایان را رعایت کنید.

 

قوانینی که برای شما اعمال می شود به دولت ، ساختار تجاری و صنعت شما بستگی دارد. در هنگام راه اندازی شرکت خود ، با یک حسابدار مشاغل کوچک صحبت کنید.

 

10. تعادل شور با خرد

یکی از مهمترین ترکیبات یک ایده تجاری موفق ، اشتیاق است. Passion به طور مداوم شما را به سمت بهبود روند کار خود سوق خواهد داد.

 

این گفته ، اجازه ندهید شور و تصرف همه تصمیمات شما را بگیرد. اشتیاق شما را به جلو سوق می دهد ، اما دانش شما را به سمت و سوی درستی سوق می دهد.

 

تحقیقات در مورد صنعت خود را انجام داده و با مشتریان هدف صحبت کنید تا از پتانسیل تجارت خود مطلع شوید. در مورد راه اندازی یک استارتاپ از کارشناسان سؤال کنید. به متخصصانی بروید که می توانند در زمینه های خاصی از تجارت ، مانند مشاوران مالی و وکلا به شما کمک کنند.

 

همانطور که مشاغل شما شروع به جمع شدن می کند ، مانند رانندگی ماشین به آن فکر کنید. بگذارید اشتیاق شما به پدال گاز برخورد کند و ذهن شما فرمان را کنترل کند. به این ترتیب ، می توانید در مورد جهت هدایت شده خود اطمینان داشته باشید و حرکت لازم برای رسیدن به آنجا را حفظ کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 572
  • بازدید سال : 5,316
  • بازدید کلی : 27,020