loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 26 شنبه 01 آذر 1399 نظرات (0)

گریزی از آن نیست: شما سرانجام یک قبض بزرگ پرداخت می کنید ، و صورت حساب بعدی در صندوق پستی شما نشان داده می شود. برای زنده ماندن به کارت های اعتباری متوسل می شوید ، اما این قبض ها نیز انباشته می شوند. و دقیقاً وقتی فکر می کنید کاملاً واضح هستید - BOOM. اجاره بها تعلق می گیرد.

 

ناامید نشو این به درد شما نمی خورد. در اینجا هفت منابعی آورده شده است که می تواند به شما کمک کند وقتی احساس می کنید کیف پول شما تا جایی که می تواند کشیده شده است ، کشیده شده است.

 

ما درمورد محصولاتی می نویسیم که فکر می کنیم خوانندگان ما آن را دوست دارند. اگر آنها را بخرید ، سهم کمی از درآمد را از تأمین کننده دریافت می کنیم.

 

1. از شما راهنمایی بخواهید - حتی اگر عادت به پرسیدن ندارید

روزگار سخت است. اگر در حراج هستید ، با مراجعه به 2-1-1 ، یک سرویس محرمانه که توسط United Way تأمین می شود ، شروع کنید. این به شما کمک می کند منابع مورد نیاز برای تأمین مسکن ارزان قیمت ، اجاره خانه یا پرداخت هزینه خدمات آب و برق را پیدا کنید.

 

برای استفاده از سرویس ، به 211.org مراجعه کرده و مکان خود را وارد کنید. این به شما خدمات در انجمن شما را نشان می دهد و شماره ای را برای تماس به شما می دهد.

 

گزینه دیگر: شما می توانید درخواست کمک هزینه را بررسی کنید. به عنوان مثال ، کمک هزینه های نیازمندانه متوسط ​​(Modest Needs) را در نظر بگیرید که برای کارگرانی درست بالای خط فقر طراحی شده است که برای بیشتر اشکال دیگر کمک های اجتماعی واجد شرایط نیستند.

 

ما می دانیم که درخواست کمک دشوار است ، اما وقتی واقعاً نیاز دارید ، این منابع در اینجا هستند تا به شما کمک کنند تا دوباره به زمین پایدار خود برگردید.

 

2. از این وب سایت بخواهید تا در قبض کارت اعتباری به شما کمک کند

آیا در حال حاضر برای پرداخت صورتحساب خود مشکل دارید؟ اگر چنین باشد ، شرط می بندیم که موجودی کارت اعتباری شما نیز چندان خوب به نظر نرسد. اما شرکت هایی وجود دارند که به شما کمک می کنند از آن مراقبت کنید.

 

واقعیت این است: شرکت کارت اعتباری شما با نرخ بهره بالا شما را از بین می برد و از این بابت ثروتمند می شود. اما وب سایتی به نام فیونا می خواهد به شما کمک کند.

 

اگر 100 هزار دلار یا کمتر به کارت های اعتباری خود بدهکار باشید ، فیونا شما را با وام کم بهره ای که می توانید برای بازپرداخت موجودی های خود استفاده کنید ، جبران می کند.

 

منفعت؟ برای پرداخت هر ماه یک اسکناس برای شما باقی خواهد ماند. و از آنجا که وام های شخصی نرخ بهره کمتری دارند ، خیلی سریعتر از بدهی خود خارج خواهید شد.

 

به علاوه ، هیچ پرداخت کارت اعتباری در این ماه به معنای آزاد شدن سریع پول است.

 

فیونا شما را وادار نمی کند که در صف بایستید یا با بانکتان تماس بگیرید. و اگر نگران هستید که واجد شرایط نیستید ، بررسی آنلاین رایگان است. فقط دو دقیقه طول می کشد و می تواند هزاران دلار در شما صرفه جویی کند. کاملا ارزشش را دارد

 

3. بیمه اتومبیل خود را لغو کنید

اگر بفهمید امسال نزدیک به 900 دلار هدر می دهید چه حسی خواهید داشت؟

 

برنامه ای به نام جری وجود دارد و می تواند به شما بگوید که آیا بیش از حد هزینه بیمه اتومبیل خود را پرداخت می کنید. در واقع ، جری می گوید که دریافت که مردم به طور متوسط ​​سالانه حدود 887 دلار بیش از حد پرداخت می کنند.

 

وقتی با جری بودید ، دیگر هرگز نگران خرید در بیمه نخواهید بود. از این به بعد ، جری به طور خودکار این کار را برای شما انجام می دهد. همچنین ، هزینه ای برای شما نخواهد داشت - همه اینها رایگان است.

 

و اگر نگران خط مشی فعلی خود نیستید ، بدانید که می توانید در هر زمان ، حتی قبل از اتمام خط مشی خود ، از آن خارج شوید. در واقع ، طبق قانون ، شرکت های بیمه باید بازپرداخت روزهای استفاده نشده باقی مانده از بیمه نامه شما را پرداخت کنند. اگر هزینه لغو در کار باشد (اینها معمولاً اندک است) ، جری به شما اطلاع می دهد.

 

برای اینکه بفهمید آیا پاره می شوید ، پرسشنامه آنلاین را پر کنید. این باید کمتر از دو دقیقه طول بکشد ، سپس جری از بقیه امور مراقبت خواهد کرد.

 

4- این شرکت تحقیقاتی برای تماشای فیلم ها حداکثر 225 دلار در ماه به شما پرداخت می کند

شما احتمالاً برای شغل دوم یا حتی سوم وقت ندارید ، اما ما در این ماه راهی ساده تر برای به دست آوردن پول نقد اضافی پیدا کردیم.

 

یک شرکت تحقیقاتی به نام InboxDollars برای تماشای آنلاین کلیپ های ویدیویی کوتاه به شما پول می دهد. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که کدام فیلم ها را می خواهید تماشا کنید و سپس به چند سوال سریع در مورد آنها پاسخ دهید.

 

بدون نیاز به شغل دیگری می توانید ماهانه 225 دلار درآمد کسب کنید.

 

برخلاف سایت های دیگر ، InboxDollars به ​​شما پول نقد پرداخت می کند - بدون امتیاز و کارت هدیه. در حال حاضر بیش از 56 میلیون دلار به کاربران خود پرداخت کرده است.

 

ثبت نام در حدود یک دقیقه طول می کشد و برای شروع بلافاصله 5 دلار جایزه خواهید گرفت.

 

5. بدون مراجعه به پمپ بنزین بلیط رایگان خراش را تهیه کنید

زدن یک جکپات بزرگ می تواند بسیاری از مشکلات شما را در حال حاضر حل کند.

 

وسوسه انگیز است که آن بلیط های اولیه را از پمپ بنزین خریداری کنید. اما هنگامی که در یک بورس هستید ، این بهترین استفاده از پول شما نیست.

 

در عوض ، با استفاده از برنامه ای به نام Lucktastic بازی رایگان را امتحان کنید. هر روز ، مجموعه جدیدی از بلیط های خراش دیجیتالی را منتشر می کند. لوکستاستیک می گوید بردهای فوری از 1 دلار تا 10 هزار دلار کارت نقدی یا کارت های هدیه تا خرده فروشی های محبوب در بردارد.

 

پنی هواردر با پدر مجرد اونیل کمپبل ، از بوستون ، صحبت کرد که وقتی برنده جایزه 5000 دلار لوکتاستک شد ، شوکه شد.

 

این برنامه توسط تبلیغات پشتیبانی می شود ، که به آن امکان می دهد تا پرداخت ها را بالا نگه دارید و بازی ها را نیز رایگان نگه دارید. این پول تضمینی نیست ، اما حداقل بازی Lucktastic رایگان است. و هی ، کسی باید برنده شود.

 

کمپبل با خنده می گوید: "من آن را نمی دیدم که می آید." "من واقعاً این کار را نکردم. این اتفاق خوبی است که در دکل برای من اتفاق افتاده است زمان ht - زمانی که واقعاً می توانم از آن استفاده کنم. "

 

6. ببینید آیا دولت پول بی ادعایی برای شما داشته است یا خیر

طبق نیویورک تایمز ، خزانه های دولت در سراسر ایالات متحده بیش از 43 میلیارد دلار بودجه مطالبه نشده دارند. فقط دور هم نشسته! در انتظار شما برای آمدن بازی گم شده و پیدا شده است.

 

برای اینکه امور را به دست خودتان برسانید و ببینید آیا پول بی ادعایی در اطراف آن شناور است ، با انجمن ملی سرپرستان املاک بی ادعا مشورت کنید.

 

Kelli Howell ، خواننده پنی هواردر ، یک جستجوی سریع انجام داد و پول بی ادعایی را به نام شوهرش پیدا کرد. وی از طریق "بیمه نامه بالغ" 56 دلار حق دریافت داشت.

 

مطمئناً 56 دلار است ، اما برای چک غیرمنتظره بد نیست ، درست است؟

 

7. صورتحساب تلفن همراه خود را به نصف کاهش دهید

صورتحساب تلفن همراه بسیار گران است. در واقع ، این ممکن است یکی از گران ترین صورتحساب های ماهانه شما باشد.

 

اما با شرکت Twigby ، می توانید قبض خود را بیش از 66 درصد کاهش دهید.

 

این برای زاک ویلسون کار می کرد. او برای دو خط ماهانه حدود 180 دلار به Verizon Wireless پرداخت می كرد. بنابراین Twigby را امتحان کرد. برای هر دو تلفن ، او اکنون ماهیانه 60 دلار پرداخت می کند.

 

با Twigby می توانید برنامه خود را بسازید. هر طرح همراه با متن نامحدود است ، سپس شما انتخاب می کنید که هر ماه چند دقیقه و مقدار داده مورد نیاز باشد. این برنامه ها همچنین شامل تماس و پیام کوتاه رایگان از طریق Wi-Fi هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 449
  • بازدید سال : 5,193
  • بازدید کلی : 26,897