loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 25 جمعه 09 آبان 1399 نظرات (0)

پیشنهاد برای Babysit برای حرفه های شلوغ

پرستاری از کودک ممکن است به نظر می رسد مکانی واضح برای شروع است که می خواهید پول اضافی بدست آورید و ممکن است فکر کنید که بچه بچه داری نیستید ، اما این موضوع پیچیده است. به دنبال مادران و پدرانی باشید که مشغول حرفه ای هستند و فرزندان کوچک زیر پنج سال دارند. آنها به احتمال زیاد به شما خواهند گفت که آخرین باری که قادر به لذت بردن از یک شب آرام هستند را به خاطر نمی آورند. ارائه خدمات خود به این جمعیت طاقت فرسا نه تنها یک کار پردرآمد خواهد بود بلکه انجام آن کار ساده ای نیز خواهد بود زیرا این احتمال وجود دارد که هنگام خواب کودکان به راحتی خانه نشین باشید. اگر تجربه زیادی در مراقبت از کودکان دارید ، ثبت نام در سایتهایی مانند Care.com را انجام دهید که می توانید برنامه زمانبندی دسترسی خود را تنظیم کنید.

 

 

 

9. نظر خود را بیان کنید

هنگامی که کودک بودید ، ممکن است به یاد داشته باشید که والدینتان به شما می گفتند "مراقب کار خود باشید" ، اما توجه به این توصیه ها در بزرگسالی می تواند برای شما هزینه داشته باشد. این به این دلیل است که می توانید به فکر دیگران باشید. شرکت هایی وجود دارند که برای شرکت در گروه های متمرکز ، نظرسنجی تلفنی ، نظرسنجی آنلاین و حتی آزمایشات محصول به شما پول می دهند.

 

 

 

10. به یک شرکت فروش مستقیم بپیوندید

شرکت هایی مانند آون و مری کی آزمون زمان را پشت سر گذاشته اند و به شما این امکان را می دهند که با پرداخت پول بسیار ناچیز کار خود را شروع کنید. نماینده فروش یک شرکت فروش مستقیم یکی از ساده ترین راه ها برای کسب درآمد است ، به ویژه اگر چیزی را که استفاده می کنید یا دوست دارید بفروشید.

 

 

 

11. مردم را به اطراف بچرخانید

شما واقعاً می توانید زندگی درستی داشته باشید و راننده Lyft یا Uber شوید. اگر امرار معاش آن چیزی نیست که شما دنبال آن هستید ، رانندگی در اطراف مردم همچنان می تواند به شما کمک کند که می توانید در امور مالی خود صرفاً به صورت نیمه وقت کار کنید.

 

 

 

12. برای گوش دادن حقوق بگیرید

اگر عاشق موسیقی هستید ، این کنسرت را دوست خواهید داشت. کافی است به سایت Slicethepie.com سر بزنید و شروع به بررسی هنرمندان و گروههای موسیقی امضا نشده کنید تا پول اضافی کسب کنید. پرداخت شما به ازای هر بازبینی براساس کیفیت نظرات شما در سایت است ، بنابراین ایجاد اعتبار شما ممکن است کمی طول بکشد. اما طبق نظر Slicethepie ، "هرچه نظر شما بهتر باشد ، پرداخت پاداش بیشتر خواهد بود." این سایت همچنین یک برنامه ارجاع ارائه می دهد که اگر هر یک از دوستان شما با استفاده از کد ارجاع شما ثبت نام کرده و نظرات خود را بنویسید ، در ازای هر بازبینی که پرداخت می کنید ، پاداش دریافت خواهید کرد.

 

 

 

13. وعده های غذایی را تحویل دهید

به برنامه هایی مانند GrubHub یا Postmates بپیوندید و در شب ها یا آخر هفته های رایگان غذای خود را تحویل دهید. همچنین شما می توانید نکاتی را کسب کنید و آزادی لازم را برای تنظیم برنامه خود داشته باشید.

 

 

 

مدیاوین

 

 

14. کمد خود را تمیز کنید

همه ما به پیشخوان فروشگاه پیک مراجعه کرده ایم تا دریابیم که ژاکت J Crew که هرگز فرصتی برای پوشیدن نداشته ایم فقط 3 دلار است. وامپ با فروش لباس های اضافی یا دست دوم خود در برنامه هایی مانند Poshmark ، شما می توانید قیمت خود را تعیین کرده و منتظر بمانید. Poshmark حتی برچسب حمل و نقل را برای شما فراهم می کند. در صورت عدم موفقیت ، همیشه می توانید به فروشگاه باربری محلی خود برگردید یا موارد را در Craigslist قرار دهید.

 

 

 

15. سگ واکر شوید

با سایتهایی مانند Rover.com یا Wag ثبت نام کنید! به سگگردی یا مراقبت از حیوانات خانگی بپردازید و پول اضافی کسب کنید. به راحتی به سیستم وارد شوید و از مشاغل محلی که صاحبان آنها در کار یا خارج از شهر گیر کرده اند برای کسب و کار کمک کنید. اگر برنامه ها منطقه شما را سرویس نمی کنند ، با نظافت و شبانه روزی محلی تماس بگیرید تا به شما اطلاع دهند که شما برای نشستن حیوانات خانگی یا سگ گردی در دسترس هستید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 192
  • بازدید ماه : 560
  • بازدید سال : 5,304
  • بازدید کلی : 27,008