loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 31 دوشنبه 26 آبان 1399 نظرات (0)

از فروش کیک گرفته تا آموزش برنامه ریزی غذا و پخت نان ، این افراد غذایی روش های خلاقانه ای برای کسب درآمد پیدا کردند. ادامه مطلب را بخوانید تا شما هم بتوانید

 

ادامه مطلب

"من برای هر کیکی که می فروشم تا 1200 دلار درآمد کسب می کنم!

لیندا کلوتی ، 58 ساله ، کلرادو اسپرینگز ، CO

 

"من تمام وقت کار می کنم ، اما تمام زندگی ام را پختم ، و همیشه دوست داشتم نمایش های تزئین کیک را در شبکه غذایی تماشا کنم. بنابراین وقتی دخترم نامزد شد ، تصمیم گرفتم در یک کلاس تزئین کیک شرکت کنم و از او یک کیک عروسی درست کنم.

 

لیندا کلوتیه

لیندا کلوتی ، 58 ساله ، تجارت من Iced and Dazzle را برای فروش کیک عروسی از خانه اش راه اندازی کرد.

آدریان گرینوی

"بعد از آن ، من برای دوستان پختم ، وارد مسابقات شدم و برای داوطلبان جامعه ام کیک درست کردم. سپس در سال 2012 ، قانون غذای کلبه ای در ایالت من وضع شد که به من اجازه می داد کیک عروسی را از خانه خود بفروشم ، بنابراین تجارت خود را با نام Iced و  راه اندازی کردم.

 

"برای شروع کار ، قوانین ایالت خود را برای فروش مواد غذایی از خانه ام آموختم و یک گواهینامه مدیریت مواد غذایی دریافت کردم. من یک مربی ،  را پیدا کردم تا طناب ها را به من نشان دهد ، و من وسایلی مانند برش ، قالب ، ماهی تابه و نکات مایع تهیه کردم.

 

"من همه چیز را از ابتدا می پزم و انواع کیک های عروسی از جمله سنتی ، روستایی و غریب را می سازم. من همچنین برای روزهای تولد ، مهمانی های نامزدی و دوش عروس و بچه ها کوکی ، خوراکی درست می کنم و میزهای دسر درست می کنم. همه کارها را خودم انجام می دهم ، اما شوهرم در زایمان کمک می کند.

 

"برای بازاریابی تجارت ، با فروشندگان محلی ارتباط برقرار می كنم و در رسانه های اجتماعی پست می گذارم ، اما بسیاری از مشاغل من از طریق دهان به دهان است. من معمولاً ماهانه دو مشتری دارم و هر کیک عروسی بین 600 تا 1200 دلار درآمد کسب می کنم ، برای دسرهای کوچکتر کمتر. پولی که من بدست می آورم به تجارت بازمی گردد و هزینه های چیزهایی مانند سفر و سرگرمی را می پردازد. من همچنین وقت خود را به Icing Smiles ، یک سازمان غیر انتفاعی که با "فرشتگان قند" کار می کند و کیک های سفارشی برای بچه هایی که به شدت بیمار هستند ، می سازند ، اهدا می کنم. تجارت واقعاً تمام علاقه های من را در بر می گیرد! "

 

"من 12000 دلار در ماه برای آموزش پخت نان درآمد دارم!"

ترزا گرین وی ، 61 ساله ، وستپورت ، واشنگتن

 

"ده سال پیش ، من یک ازدواج 30 ساله ترک کردم ، از 10 فرزندم دو فرزند در خانه داشتم (یکی از آنها معلول بود) و از مادرم مراقبت می کردم. من به دانشگاه نرفتم ، هیچ تجربه شغلی نداشتم و باید راهی برای درآمدزایی پیدا می کردم. من وب سایتی داشتم که به آنها روش پختن نان مایه و برخی از موارد دیگر را در یک گروه یاهو آموزش می دادم ، اما هیچ وقت از آن درآمد کسب نکردم. سپس Udemy.com را کشف کردم ، بستری که دوره های آنلاین را ارائه می دهد. من چند دوره ساخت فیلم و درآمدزایی در YouTube گذراندم و سپس فهمیدم که می توانم از این پلتفرم برای فروش دوره های خود در زمینه پخت نان استفاده کنم. در سال 2015 ، اولین دوره خود را راه اندازی کردم و در ماه اول 1000 دلار درآمد کسب کردم!

 

ترزا گرین وی

ترزا گرین وی ، 61 ساله ، سایت را راه اندازی کرد تا دوره های خود را در زمینه پخت نان مایه تهیه کند

 

"Udemy کار با کلاسهای رایگان در مورد نحوه ساخت دوره های خود را آسان می کند. من یک طرح کلی دوره ، یک برنامه درسی ، آزمونها ، کاربرگ ، بارگیری PDF و دستورالعمل ها را تهیه کردم. من از یک دوربین فیلمبرداری قدیمی که در دست داشتم استفاده کردم ، اما شما می توانید از یک تلفن هوشمند یا iPad استفاده کنید. با هر دوره جدیدی که ایجاد کردم ، ابزارهای بیشتری مانند نرم افزار ویرایش فیلم و میکروفون بهتر خریداری کردم. اکنون 13 دوره مختلف در زمینه پخت نان خمیر مایه دارم. برای بازاریابی آنها ، من از وب سایت خود  ، یوتیوب و فیس بوک استفاده می کنم ، جایی که برای دوره ها کوپن می فرستم.

 

"پخت خمیر ترش دیدن تجدید حیات است. این اشتیاق من است و من دوست دارم در این مورد به مردم یاد بدهم. هزینه دوره های من بین 29 تا 99 دلار است و من ماهیانه 12000 دلار درآمد کسب کرده ام - پولی که به من کمک کرد اولین خانه خود را خریداری و پرداخت کنم! "

 

"من اشتیاقم به آشپزی را به یک حقوق تمام وقت تبدیل کردم!"

جسیکا فیشر ، 47 ساله ، سن دیگو ، کالیفرنیا

 

"بیش از 10 سال پیش ، من و شوهرم مشکلات مالی را تجربه کردیم. من یک مادر شش خانگی در آموزش خانگی و یک نویسنده مستقل بودم ، اما به راه دیگری برای کسب پول نیاز داشتم. از آنجا که علاقه زیادی به غذا و زرنگی در مورد روش های پس انداز در آشپزخانه داشتم ، تصمیم گرفتم آنچه را که می دانستم با راه اندازی یک وبلاگ خوب غذای ارزان  به اشتراک بگذارم.

 

جسیکا فیشر

جسیکا فیشر ، 47 ساله ، وبلاگ Good Cheap Eats را راه اندازی کرد تا نکات خود را برای صرفه جویی در هزینه در آشپزخانه به اشتراک بگذارد.

 

"من به برخی از انجمن های آنلاین پیوستم و در یک کنفرانس وبلاگ نویسی شرکت کردم که در آن با دیگران که وبلاگ نویسی کسب درآمد می کردند آشنا شدم و به من گفتم که چگونه می توانم من به ایده های ارسال وبلاگ رسیدم و شروع به تهیه دستور العمل کردم. بیشتر اوقات ، با تهیه دستور العمل تهیه شده برای خانواده ام شام را چند وظیفه می کردم و سپس از وعده های غذایی قبل از خوردن آنها عکس می گرفتم! اکنون نیز در مورد برنامه غذایی خانواده و استراتژی های خرید مواد غذایی صرفه جویی در هزینه می نویسم. من هر ساله یک چالش شربت خانه یک ماهه برای مردم اجرا می کنم تا یاد بگیرند چگونه به جای خرید بیشتر از آنچه که دارند استفاده کنند. امسال ، من به خوانندگان نشان دادم که چگونه 600 دلار قبض مواد غذایی خود را اصلاح کردم.

 

"در نتیجه وبلاگ ، من یک قرارداد کتاب گرفتم و چهار کتاب آشپزی نوشتم. از وبلاگ با تبلیغات ، وابسته به مارک تجاری درآمد کسب می کنم  از طریق آمازون و محصولات شخصی من ، از کتاب آشپزی گرفته تا یک برنامه عضویت ، که شامل اشتراک برنامه غذا و کلاسهای ماهانه ماهانه است. من با انجام کاری که دوست دارم درآمد کسب می کنم ، می توانم در دسترس بچه هایم باشم و آنها با آزمایش دستور العمل ها و کمک به فیلمبرداری و فیلمبرداری ، بخشی از تجارت را تشکیل می دهند. من حدود 20 ساعت در هفته کار می کنم و درآمد تمام وقت دارم که شهریه دانشگاه فرزندانم را پرداخت می کند ، به اروپا سفر می کنم و برای بازنشستگی پس انداز می کنم! "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 218
  • بازدید ماه : 586
  • بازدید سال : 5,330
  • بازدید کلی : 27,034