loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 28 جمعه 10 بهمن 1399 نظرات (0)

چگونه فیکس و تلنگر خود را می فروشید؟

شما تقریباً به پایان رسیده اید! فروش فیکس و تلنگر ساده است. بهترین بنگاه معاملات ملکی را که می توانید پیدا کنید استخدام کنید ، به ارزش آنها اعتماد کنید و اجازه دهید خانه را برای شما بفروشند. بسیاری از افراد می خواهند کمیسیونی پس انداز کنند و خانه ای را خودشان لیست کنند اما در نهایت معمولاً هزینه بیشتری نسبت به کارمزد نمایندگان برای فروشنده دارد.

 

اگر فروشنده فکر کند کل کارمزد را پس انداز می کند ، که ممکن است 5 یا 6 درصد باشد (همه کارمزد ها قابل بحث است) ، اشتباه است. بیشتر خریداران برای نمایندگی از یک مشاور املاک استفاده می کنند و اگر فروشنده ای بخواهد خریداران را جذب کند حداقل باید کمیسیون خریدار را پرداخت کند.

 

این بدان معناست که فروشنده فقط نیمی از کارمزد را پس انداز می کند و اکنون خریدار نمایندگی دارد و فروشنده این کار را نمی کند. به نظر شما چه کسی این مزیت را دارد؟ قراردادهای املاک و مستغلات بسیار پیچیده هستند و یک فروشنده برای درک قرارداد و روند کار به یک متخصص حرفه ای نیاز دارد.

 

ارزش گذاری یک خانه حتی پیچیده تر است و مهمترین شغل یک نماینده است. اگر بیش از قیمت یک خانه راکد شوید ، خانه راکد می شود و خریداران تعجب می کنند که خانه چه مشکلی دارد. اگر خانه ای با قیمت کمتر داشته باشید ، پول را روی میز می گذارید. یک نماینده دقیقاً می داند یک خانه را از کجا قیمت گذاری کند تا این خانه به سرعت بفروشد ، اما نه خیلی سریع. من تمایل دارم خانه هایم را پس از سه هفته حضور در بازار بفروشم.

 

اگر می خواهید فروش خانه ای برای فروش توسط صاحب خانه پول خود را از دست بدهد ، این آمار را بخوانید:

 

FSBO 9٪ از فروش مسکن در سال 2012 را به خود اختصاص داده است. خانه معمولی FSBO با قیمت 174،900 دلار در مقایسه با 215،000 دلار برای خرید خانه با کمک نماینده فروخته می شود.

 

می توان پول زیادی بدست آورد و خانه ها را ورق زد

همانطور که در طول این مقاله مشاهده می کنید چیزهای زیادی برای اصلاح و ورق زدن وجود دارد. چیزهای بسیار زیادی وجود دارد که می توانم در مورد چگونگی ایجاد پول برای رفع مشکل و ورق زدن خانه ها به اشتراک بگذارم ، اما بهترین معلم تجربه است.

 

من هر ماه یک به روزرسانی اصلاح و تلنگر دارم که هر ماه منتشر می کنم و در مورد معاملات جدید ، تعمیر املاک ، نحوه خرید املاک صحبت می کند و شامل تصاویر و فیلم ها است. اگر شما علاقه مند به تبدیل شدن به یک آژانس املاک و مستغلات یا سرمایه گذاری در املاک اجاره ای هستید ، من این موضوعات را نیز تحت پوشش قرار می دهم.

 

توصیه ها

در فرصت های تأمین منابع مالی املاک و مستغلات کاوش کنید. اگر ورق زدن خانه ها مورد علاقه شما نیست ، در سرمایه گذاری در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید. 100٪ منفعل است و می تواند بسیار سودآور باشد. نگاهی به Fundrise ، یکی از بزرگترین شرکتهای جمع آوری منابع املاک و مستغلات امروز بیندازید.

 

املاک و مستغلات یک جز key اصلی در نمونه کارهای متنوع است. تامین منابع گسترده املاک و مستغلات به شما امکان می دهد با سرمایه گذاری فراتر از جایی که برای بهترین بازده ممکن زندگی می کنید ، در سرمایه گذاری در املاک و مستغلات انعطاف پذیرتر باشید.

 

به عنوان مثال ، نرخ سقف در سانفرانسیسکو و شهر نیویورک حدود 3 درصد است ، اما اگر به دنبال بازدهی دقیق سرمایه گذاری هستید ، در غرب میانه بیش از 10 درصد است. ثبت نام کنید و نگاهی بیندازید به eREIT های خصوصی ارائه شده توسط Fundrise. نگاه کردن رایگان است

 

قیف با توجه به دقت توجه

کمتر از 5٪ معاملات املاک و مستغلات از طریق قیف Fundrise انجام می شود

برای رهن خرید کنید. آخرین نرخ وام را به صورت آنلاین از طریق معتبر بررسی کنید. آنها یکی از بزرگترین شبکه های وام دهندگان را دارند که برای کسب و کار شما رقابت می کنند. هدف شما باید دریافت هرچه بیشتر پیشنهادهای کتبی و سپس استفاده از پیشنهادات به عنوان اهرم فشار برای گرفتن کمترین نرخ بهره ممکن باشد.

 

این دقیقاً همان کاری است که من برای قفل کردن ARM 2.125٪ 7/1 برای آخرین بکارگیری مجدد خود انجام دادم. برای کسانی که به دنبال خرید ملک هستند ، همین کار نظم دارد.

 

اگر معامله خوبی پیدا کرده اید ، توانایی پرداخت هزینه ها را دارید و می خواهید برای 10 سال + مالکیت این ملک را داشته باشید ، تورم خنثی پیدا می کنم و از نرخ های پایین استفاده می کنم. اصلاح و ورق زدن خانه ها یکی از راه های کسب درآمد است. فقط طولانی رفتن به محل اقامت اولیه خود راه دیگری آسان است.

 

نرخ وام مسکن 2021 - تعمیر و بازگرداندن منازل برای سود

برای سال 2021 و بعد از آن به روز شده است.

 

توییت

اشتراک گذاری

سنجاق زدن

تلنگر

اشتراک گذاری

بایگانی شده در: املاک و مستغلات

نویسنده بیو: سام در سال 2009 سامورایی مالی را شروع کرد تا به مردم کمک کند تا زودتر از این که به آزادی مالی برسند ، نه دیرتر. سامورایی مالی اکنون یکی از بزرگترین سایتهای مالی شخصی است که ماهانه 1 میلیون بازدید کننده دارد.

 

سام 13 سال در دو شرکت مالی بزرگ کار کرد. وی همچنین لیسانس خود را از William & Mary و MBA خود را از دانشگاه برکلی دریافت کرد.

 

او در سال 2012 با کمک درآمد بازنشستگی خود بازنشسته شد که اکنون منفعلانه حدود 250،000 دلار درآمد کسب می کند. او از اینکه پدر دو فرزند کوچکش در خانه بماند لذت می برد.

 

در اینجا توصیه های فعلی او آورده شده است:

 

1) با سرمایه گذاری مجدد با Credible از نرخ کم وام مسکن استفاده کنید. معتبر یک بازار برتر رهن است که وام دهندگان واجد شرایط برای کسب و کار شما رقابت می کنند. در عرض چند دقیقه به صورت رایگان سرمایه گذاری رایگان یا قیمت خریداری کنید.

 

2) برای بازده سرمایه گذاری پایدارتر و عملکرد بالقوه سهام بی ثبات ، نگاهی به Fundrise ، پلت فرم برتر سرمایه گذاری سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای سرمایه گذاران غیر معتبر بیندازید. ثبت نام و کاوش رایگان است.

 

3) اگر افراد تحت تکفل و / یا بدهی دارید ، خوب است که برای محافظت از عزیزان خود بیمه عمر طولانی دریافت کنید. همه گیری آن واقعه را به ما یادآوری کرده است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 575
  • بازدید سال : 5,319
  • بازدید کلی : 27,023