loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 23 پنجشنبه 22 آبان 1399 نظرات (0)

از کمک به دیگران در بازاریابی پادکست هایشان گرفته تا هدایت رویدادهای تیم سازی و ایجاد چالش های مربوط به راه رفتن ، این زنان برای کسب درآمد آنلاین کد را شکستند. رازهای آنها را بیاموزید تا بتوانید درآمد هم کسب کنید!

 

 

 

 

 

ادامه مطلب

"من یک مادر تنها هستم که به مردم کمک می کند پادکست ها را راه اندازی کنند."

میگان فرانسیس ، 43 ساله

جوزف ، میشیگان

 

"من یک مادر پنج نفره هستم ، و وقتی بچه هایم کوچک بودند ، شروع به گوش دادن به پادکست ها کردم تا احساس انزوای کمتری داشته باشم. در سال 2015 ، تصمیم گرفتم که خودم را با دوستی به نام The Mom Hour () شروع کنم. در آغاز ، من قالب نداشتم ، خیلی از فن آوری نمی دانستم و نمایش وحشتناک به نظر می رسید! با گذشت زمان ، من چیزهای بیشتری یاد گرفتم و پادکست جای خود را پیدا کرد ، اما می دانستم که اگر کمک می کردم ، پس انداز و صرفه جویی زیادی می کرد. بنابراین وقتی مردم برای راه اندازی پادکست های خود از ما کمک خواستند ، من تصمیم گرفتم از طریق شرکت خودم ، Life،  مشاوره ارائه دهم.

 

"برای یافتن مشتری ، در مورد خدمات خود در LinkedIn پست می گذارم ، اما مراجعه دهان به دهان نیز کمک می کند. من دوست دارم با کسانی کار کنم که می خواهند پادکست های متمرکز بر سبک زندگی و زنان را راه اندازی کنند زیرا من در این زمینه ها متخصص هستم. مردم با ایده ای برای یک پادکست به من مراجعه می کنند و من به آنها کمک می کنم تا تصمیم بگیرند مخاطبان آنها چه کسانی هستند و چگونه می توانند آن را رشد دهند ، موضوعاتی را که باید پوشش دهند و چگونه با آن درآمد کسب کنند. من به آنها کمک می کنم تا یک ارائه دهنده خدمات میزبانی ، فناوری ضبط و ویرایش با آنها را بیاموزند و به آنها یاد دهم که چگونه قسمت ها را همه از طریق ایمیل و از طریق کنفرانس ویدیویی سندیکایی کنند.

 

"من هر ساعت 150 دلار درآمد کسب می کنم - پولی که قبض ها را پرداخت می کند ، دوباره به تجارت برمی گردد و به من اجازه می دهد مانند بچه ها پیاده روی و کمپینگ با بچه هایم فعالیت های سرگرم کننده انجام دهم!"

 

"من هر سال شش رقم را به حرکت در می آورم!"

جویس شولمن

55 ، Sag Harbour ، نیویورک

 

"من عاشق راه رفتن هستم. به من این امکان را می دهد که در طبیعت بیرون بیایم ، ورزش کنم ، استرس را از بین ببرم و اوقات با کیفیتی را با دوستان خود سپری کنم. در واقع ، من در طول هفته با دوستان مختلفی پیاده روی می کنم ، معمولاً در دو یا سه نفره. یک روز ، پس از بازگشت از پیاده روی ، به شوهرم گفتم که چقدر این کار را دوست دارم ، و او پیشنهاد کرد که شاید راهی وجود داشته باشد که بتوانم به زنان دیگر کمک کند مثل من با راه رفتن احساس الهام ، ارتباط و خوشبختی کنند. "برای آزمایش مفهوم خود ، من خانواده ، دوستان و زنان دیگری را که می شناختم فرمهایی را برای پر کردن مایل های مسافت خود ارسال کردم. سپس من یک وب سایت ایجاد کردم و شرکتی را استخدام کردم که برنامه ای را توسعه دهد تا زنان بتوانند مایل خود را از طریق تلفن دنبال کنند و با این کار ، 99 پیاده روی  را راه اندازی کردم.

 

"این برنامه انواع مختلفی از کلاس های مجازی را شامل می شود ، از جمله پیاده روی روزمره ، راه رفتن روی تردمیل ، مراقبه های پیاده روی و کشش. زنان می توانند به تیم های مجازی بپیوندند و مایل های خود را نیز به تیم اضافه کنند. حتی بعضی ها شخصاً با هم ملاقات می کنند. ما سه نوع اشتراک با هزینه ای از 16 دلار در ماه تا 149 دلار در سال ارائه می دهیم. هنگام ورود به سیستم ، ماهانه هدف پیاده روی را تعیین می کنند و پیاده روی خود را پیگیری می کنند. برای الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه در آنها ، هنگامی که از اهداف خود پیشی می گیرند ، یک دستبند مضمون یا "الهام پوشیدنی" به عنوان پاداش دریافت می کنند.

 

"این تجارت پاداش من بوده است. هر روز ، از زنانی می شنوم که به من می گویند چطور راه رفتن زندگی آنها را تغییر می دهد! من همچنین دوست دارم عضوی از جامعه ای باشم که زنان اصیل هستند. حتی بهتر؟ من اکنون سالانه شش رقم می گیرم - پولی که به تجارت بازمی گردد و شهریه کالج فرزندانم را می پردازد! "

 

"من با ایجاد رویدادهای آنلاین تیم سازی درآمد کل وقت کسب می کنم!"

لیزا جنینگز ، 53 ساله

اورلاندو ، فلوریدا

 

"سال ها پیش ، من در شرکت هایی کار کردم که رویدادهای تیم سازی را برای گروه های شرکتی ایجاد کردند. ما میزبان رویدادهای سرگرم کننده ای مانند نمایش های بازی ، شکار گنج بودیم و حتی رگاتاهای قایق مقوایی داشتیم که در آن تیم ها از مقوا و نوار چسب برای ساخت قایق های خود استفاده می کردند و سپس در استخر یکدیگر را مسابقه می دادند! من کار را خیلی دوست داشتم و همیشه آرزو داشتم که رئیس خودم باشم.

 

"بنابراین ، در سال 2003 ، همراه با شریک تجاری خود ، Wildly Different  را راه اندازی کردم. ما با شرکت ها ، برنامه ریزان رویدادها ، سازمان دهندگان انجمن ها و شرکت هایی که به دنبال سرگرمی مشتریان خود هستند کار می کنیم. تمام رویدادهای ما متمرکز بر بازی و سرگرمی تعاملی است. ما قبلاً هم رویدادهای حضوری و هم تیمی مجازی را ارائه می دادیم ، اما با همه گیر شدن همه ما از رویدادهای فقط مجازی میزبانی می کنیم. ما برای ایجاد نمایش های بازی مجازی ، یک اتاق فرار مجازی کاملاً سفارشی ، یک رمز و راز قتل یا شکار گنج با تکنولوژی پیشرفته از اطلاعات آموزشی یک شرکت و محتوای جلسه و مارک تجاری استفاده می کنیم. ما با تنظیم تجربیاتی که افراد می توانند هنگام بازی کردن با یکدیگر تعامل داشته باشند ، یا چالش های عکس و فیلم ایجاد می کنیم ، رویدادهای مجازی را سرگرم کننده می کنیم - در پایان هر کس با دیدن نتایج خود می خندد!

 

"سال گذشته ، این شرکت 2 میلیون دلار فروش داشته است! من یک حقوق شش رقمی می گیرم - این کار صورتحساب ها و ماجراهای بیرون مانند کایاکینگ و سوار شدن به پارو را پرداخت می کند. اداره شغل خودم بهتر از کار برای شخص دیگری است. من انعطاف پذیری دارم تا در کنار خانواده ام باشم و افتخار ، شادی و هیجان تیم ما برای کارشان یک موفقیت بزرگ است! "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 215
  • بازدید ماه : 583
  • بازدید سال : 5,327
  • بازدید کلی : 27,031