loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 30 شنبه 18 مرداد 1399 نظرات (0)


توانایی شما در تفکر ، تحلیل و تصمیم گیری مهمترین عامل تعیین کننده سودآوری شماست. برای کمک به شما در شفاف تر کردن این توانایی ، در اینجا چند اصل مهم برای موفقیت در تجارت وجود دارد که در هر مرحله از زندگی تجاری شما مرتبط و مهم هستند. اگر تا به حال از نتایج کسب و کار شما خوشحال نیستید ، این نکات کلیدی را دوباره مرور کنید.

 

1. محصول باید یک نیاز فوری را برآورده کند

اولین اصل مورد توجه در انتخاب هر محصول یا خدمات جدید ، تعیین اینکه آیا یک نیاز واقعی و واقعی موجود در حال حاضر مشتریان را پر می کند یا خیر. یک محصول یا خدمات جدید باید یک نوع مشکل را برای مشتری حل کند یا زندگی یا کار مشتری را به روشی مقرون به صرفه بهتر کند. شما باید از ابتدا کاملاً واضح باشید که دقیقاً آنچه محصول یا خدمات شما برای بهبود کیفیت زندگی یا کار مشتری انجام می دهد.

 

2. با کیفیت مناسب و با قیمت مناسب پیشنهاد دهید

اصل دوم موفقیت کسب و کار با هر محصول یا خدمات این است که باید با قیمت مناسب از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. اگر در حال رقابت با سایر محصولات یا خدمات مشابه است ، باید آنچه را که یک پیشنهاد فروش بی نظیر نامیده می شود - داشته باشد - یک یا چند ویژگی یا مزایایی که آن را منحصر به فرد ، متفاوت و برتر از هر محصول یا خدمات رقابتی می کند.

این حوزه منحصر به فرد برای موفقیت در تجارت مهم است. هیچ کالایی یا خدمتی نمی تواند موفق باشد ، مگر اینکه به نوعی منحصر به فرد و برتر از هر محصول یا خدمات دیگری باشد که با آن رقابت می کند. به ندرت فرصتی برای ایجاد مشاغل پیرامون یک محصول "من" نیز وجود دارد - کالایی یا خدماتی که دقیقاً مشابه همه سایرین است ، در حالی که تنها تفاوت این است که شما در آن هستید که فروش می کنید.

 

امن ترین استراتژی تجارت این است که با محصولی پذیرفته شده شروع کنید که در حال حاضر دارای بازار گسترده ای است و سپس راهی برای بهبود آن به نوعی پیدا کنید. سریعتر آن را تحویل بگیرید ، آن را بهتر یا با کیفیت بالاتر تهیه کنید یا قیمت محصول یا خدمات را به نوعی پایین بیاورید. به جای تلاش برای ابداع یک تجارت یا صنعت جدید ، با کالایی یا خدمتی که مردم قبلاً از آن استفاده می کنید شروع کنید و راهی برای مطلوب تر کردن آن پیدا کنید.

 

3. با پول خود مراقب باشید

سومین اصل موفقیت در کسب و کار ، کنترل های مالی سخت و بودجه ریزی خوب است. شرکت های موفق از سیستم های حسابداری و حسابداری دقیق استفاده می کنند. آنها این سیستم ها را در همان ابتدای کار قرار می دهند و پنی را که خرج می کنند با دقت ضبط می کنند.

 

حتی بزرگترین شرکت های چند ملیتی - شرکت هایی که هر ساله میلیاردها دلار فروش انجام می دهند - تمایل دارند که با هزینه های خود بسیار مراقب باشند. آنها دائماً به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه ها در عین حفظ همان کیفیت کیفیت هستند. آنها در همه زمان ها بر روی فرجگی تمرکز می کنند.

 

4- جریان نقدی ضروری است

به خصوص با یک تجارت کوچک ، شما باید پول نقد خود را نگه دارید همانطور که یک مرد غرق در نگهبان زندگی نگه داشته می شود. پول نقد ، خون معاملاتی است. جریان نقدی یک اقدام مهم و تعیین کننده موفقیت کسب و کار است. همه کارآفرینان موفق هر روز کنترل های دقیق مالی را نصب می کنند و بر آنها نظارت می کنند. آنها هر هزینه را با دقت در نظر می گیرند. آنها وقت خود را برای تجزیه و تحلیل استفاده از هر دلار می گیرند. آنها از بودجه های دقیق کار می کنند و هر هفته و هر ماه آنها را بررسی می کنند.

 

قانون اساسی برای موفقیت کارآفرینی این است: فقط برای کسب درآمد هزینه کنید. در تجارت فقط دو دسته وجود دارد: درآمد و هزینه. قانون اساسی برای اداره شغل شما "اگر درآمد نباشد ، هزینه است!"

5- از پول خود با دقت محافظت کنید

یكی از مهمترین ویژگیهای بقاء كسب و كار ، با توجه به كاركردهای شما ، "وحشی بودن ، وحشیگری ، فروغالی بودن" است. یک بار من برای مردی کار کردم که با هیچ کاری شروع به کار نکرده و امپراتوری تجاری 800 میلیون دلاری را در زمان 55 سالگی بنا کرده ام. از تعجب دیدم که او ناهار را در یک ناهارخوری کوچک در خیابان و خیابان از دفتر کار کرده است ، و سوار استفاده شده است. ماشین. او از پس انداز پول خوشحال شد.

 

بنیانگذار وال مارت ، سام والتون ، وقتی بیش از 25 میلیارد دلار ارزش داشت ، هنوز کامیون وانت خود را به سمت کار و کار خود سوار کرد. این نگرش از شقاوت از بالا همه جنبه های وال مارت را تا تمام طول و در تمام بخش ها نفوذ می کرد. عمل فروغی اطمینان می داد که از سال به بعد این تجارت سودآور است.

 

6. به حداکثر رساندن بازاریابی

شاید یکی از مهمترین اصول موفقیت در کسب و کار ، حرکت قوی در بخش فروش باشد. این امر نیاز به تأکید بر بازاریابی دارد که به کل سازمان می انجامد. همه باید در تمام طول روز به فکر فروش و رضایت مشتری باشند.

 

هدف از یک تجارت چیست؟ بعضی ها می گویند که "سودآوری" است. اما این درست نیست هدف واقعی یک تجارت "ایجاد و نگه داشتن مشتری" است. سود حاصل از ایجاد و نگهداری تعداد کافی از مشتری به روشی مقرون به صرفه است. همه تأکید باید در ایجاد و نگهداری مشتری باشد.

 

7. فروش مهارت اصلی یک تجارت موفق است

کلیدهای موفقیت کسب و کار ساده هستند. با توجه به محصول ، کلید های "فروش! فروش! فروش!" یکی از مهمترین مهارتهای مجزا که شما برای موفقیت در کار خود باید توسعه دهید ، توانایی فروش خود و محصول خود به مشتریان است.

 

در حقیقت ، توانایی فروش یکی از مهارتهای اصلی برای یک زندگی موفق است. با استثنائات بسیار اندک ، تمام مشاغل موفق با یک شخص مجزا شروع می شوند که از محصول هیجان زده است و در فروش آن به دیگران بسیار خوب است. او محصول را آنقدر دوست دارد که به سختی می تواند صبر کند تا با افراد دیگر در مورد آن صحبت کند. او مشتاق برقراری ارتباط با مشتری جدید است. اما در جایی که هیچ تخصص فروشی وجود ندارد ، بهترین محصول یا خدمات شکست خواهد خورد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 440
  • بازدید سال : 5,184
  • بازدید کلی : 26,888