loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 35 جمعه 16 خرداد 1399 نظرات (0)

10 مورد از بهترین ایده پردازی ها برای کسب درآمد آسان

آیا به دنبال ایده های جدید درآمدزایی هستید که امسال کمی پول اضافی به شما تعلق می گیرد؟ ما آنها را گرفتیم. تصمیم گیری را بین سی و یک ، بوی یا LuLaRoe فراموش نکنید. دیگر هیچ کاری برای کلاهبرداری در منزل و یا دیگر پیشنهادهای «خیلی خوب برای درست بودن» در کار نیستید.

 

در BTOP ما همیشه به دنبال ایده های جدید درآمدزایی یا راه های اثبات شده برای کسب درآمد اضافی هستیم. ما بررسی های سخت را انجام می دهیم بنابراین مجبور نیستید.


 

شاید به دنبال ایده های تازه برای کمک به پرداخت بدهی هستید. شاید در تلاش باشید تا یک سرگرمی را تأمین کنید ، تجارت خود را شروع کنید یا برای آینده پس انداز کنید. یا شاید شما فقط می خواهید پول کافی داشته باشید تا در هر ماه کمی از اتاق wiggle اضافی در بودجه خود داشته باشید.

 

به هر دلیلی ، همه ما آن لذت های گناهان کمی داریم که هزینه ای دارند (از من نپرسید که من امسال چقدر خرج کارامل مکشیاتو کرده ام). و در حالی که پول به خوشبختی ترجمه نمی شود ، زندگی با وجود یک گره کوچک اضافی در جیب شما استرس بسیار کمتری دارد.

 

ما می خواهیم امسال بهترین سال شما باشد. برای اینکه این اتفاق بیفتد ، ما 10 ایده درآمدزایی پیدا کرده ایم تا به شما کمک کنیم در هنگام برخورد با آن Venti Peppermint Mocha احساس گناه نکنید.

10 ایده عالی برای کسب درآمد اضافی در سال 2020

1. نظرسنجی های پرداخت شده را بصورت آنلاین انجام دهید

اگر تا به حال به باند آنلاین نظرسنجی پرش نکرده اید ، یکی از ساده ترین ایده های کسب درآمد اضافی در قرن 21 را از دست نداده اید. شرکت هایی مانند Survey Junkie و Vindale Research (پاداش ثبت نام 1 دلار) برای همیشه در این کشور بوده اند ، و آنها قبلاً صدها میلیون دلار برای سودجویان نظرسنجی در سراسر جهان پرداخت کرده اند.

 

خبر خوب؟ آنها حتی نزدیک به انجام شدن نیستند.

 

با این وجود بهتر است ، سایت های نظرسنجی با درآمد بیشتر همیشه در حال ظهور هستند.

 

مورد علاقه ما؟ Swagbucks (برای باز کردن جایزه ثبت نام 10 دلار) ثبت نام کنید.

 

دفعه بعد که برای چهارمین بار در حال مشاهده تماشای Breaking Bad هستید ، چرا کمی پول اضافی کسب نمی کنید و نظرسنجی های پولی را پر نمی کنید؟

 

بسیاری از سایت ها همچنین به شما امکان می دهند با استفاده از موتور جستجوی خود ، خرید یا پخش فیلم ، پاداش کسب کنید.

 

در حالی که شما نمی خواهید از نظرسنجی های تکمیل کننده غنی بهره مند شوید ، این یکی از ایده های محبوب ترین پول درآوردن است که ما دیده ایم ... و این تنها شخصی است که می توانید هنگام تماشای نتفلیکس انجام دهید.

 

 

 

2. یک حساب پس انداز باز کنید که در واقع پرداخت می کند

می دانید که چگونه می دانیم شما درباره این کمیاب ایده های پول اضافی نشنیده اید؟ از آنجا که حسابهای پس انداز بالا با بهره بالا به سختی وجود ندارد.

 

اخیراً پول خود را از کجا آورده اید؟ آیا اجازه می دهید آن را در یک حساب چک بنشینید؟ در کوزه سکه؟ زیر بالش های تختخواب خود را؟ آیا شما یکی از آن دسته از افرادی هستید که به حساب بانکی خود نگاه نکرده اید زیرا می ترسید از آنجا (یا آنجا نباشد)؟

 

چرا پول اضافی خود را در یک حساب پس انداز که واقعاً پرداخت می کند ، کم نمی کند؟ اگر به دنبال راه هایی برای درآمدزایی اضافی هستید ، این مکان آسان برای شروع است (و فقط 10 دقیقه طول می کشد!).

 

Discover Bank (FDIC بیمه شده) یکی از این بانک ها است که نرخ بهره را می پردازد که بسیار بالاتر از میانگین ملی است (سایت آنها را برای به روزترین اطلاعات نرخ بررسی کنید). هیچ هزینه ماهانه یا حداقل مبلغ سپرده وجود ندارد.

 

اگر می خواهید پول بیشتری برای شما درآمد بیشتری کسب کند ، این ساده ترین راه برای انجام آن است.

 

3. وبلاگ را شروع کنید

بسیاری از شما خوانندگان فعال یک وبلاگ هستید (مانند این یکی) اما آیا تاکنون به طور جدی شروع به کار خود کرده اید؟ وبلاگ نویسی یکی از بهترین ایده های کسب و کار برای بدست آوردن پول در خارج از آنجا است زیرا هزینه های راه اندازی مرتبط با آن بسیار کم است.

 

آیا تا به حال این جمله را شنیده اید که "هیچ چیز دست به دست نیست ، هیچ چیزی به دست نیامده است؟" وبلاگ نویسی این را نشان می دهد.

 

برای هزینه یک فنجان قهوه در هر ماه ، شما نیز می توانید وبلاگ خود را برای ایجاد پول شروع کنید. HostGator میزبانی (اختیارات وب سایت شما) و وردپرس (پوسته این وب سایت) را با قیمت کمتر از 3.00 دلار در ماه (شما نمی توانید آن را در هر جای دیگری ضرب کنید) ارائه می دهد.

 

برخی از راه حل های مختلف عبارتند از:

 

یک منبع درآمد اضافی (ما بیش از 175000 دلار در ماه از وبلاگ های ما!)

شما می توانید از خانه کار کنید ، یا هر کجا که واقعاً می خواهید ... در لباس خواب خود

بدون رئیس!

برنامه انعطاف پذیر خود را تنظیم کنید

شما باید روی آنچه لذت می برد کار کنید ، نه کاری که به شما گفته شده است

به کمک بیشتری نیاز دارید؟ از شروع یک آموزش وبلاگ ما دیدن کنید و نکاتی درباره نحوه دریافت ترافیک و شروع به کسب درآمد کسب کنید.

به وبلاگ نویسی علاقه ای ندارید اما مانند ایده پرداخت هزینه برای نوشتن علاقه دارید؟ ممکن است بخواهید سعی کنید دست خود را در زمینه تصدی آزاد انجام دهید.


 

4. چیزهای قدیمی خود را بفروشید

در مورد به روزرسانی آیفون خود فکر می کنید؟ آیا می خواهید DVD یا مجموعه Blu-Ray خود را پاک کنید؟ شاید شما یک کتاب درسی قدیمی داشته باشید که فکر می کنید آن را ارجاع می دهید ، اما واقعیت بگذارید ، از زمان پایان کلاس ها آن را لمس نکرده اید.

 

برای کتاب های درسی به طور خاص ، به BookScouter نگاه کنید. آنها مکان مناسبی برای رفتن هستند ، زیرا قیمت ها را بین 44 فروشنده مختلف مقایسه می کنند ، همه به طور هم زمان ، تا اطمینان حاصل کنند که شما برای خرید کتاب خود بهترین امتیاز را کسب می کنید. اگر کتاب خود را به جای دیگری می فروشید ، مستقیماً پول خود را از دست می دهید.

برای الکترونیک ، Decluttr فناوری قدیمی خود را با بالاترین قیمتهایی که در هر کجای آن پیدا خواهید کرد (از جمله اما محدود به تلفن های قدیمی ، بازی های ویدیویی ، CD ، خوانندگان الکترونیکی ، کنسول های بازی و غیره) خریداری نمی کند.

 

تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که اطلاعاتی راجع به محصولی که می خواهید بفروشید وارد کنید. از آنجا ، آنها به شما می گویند که مبلغی را برای این محصول پرداخت می کنند. پس از ارسال محصول ، هزینه دریافت می کنید.

5. برای کاهش وزن حقوق دریافت کنید

آیا معنای کاهش وزن دارید؟ آیا شما انتظار دارید که سال جدید قبل از حل قطعنامه به گردش درآید؟ (شرمنده نباشید اگر بله پاسخ دهید. راز شما با من امن است.)

 

چه می شود اگر من به شما بگویم در واقع شرکتی است که به شما برای کاهش وزن پرداخت می کند؟ آیا موافقید وقت آن است که منتظر بمانید و اجازه ندهید اجازه دهید آن سالها از آن بگذرند؟

 

HealthyWage به کاربران خود برای کاهش وزن انگیزه می دهد. شما اساساً یک دوره زمانی (حداقل شش ماه) به خود اختصاص می دهید تا وزن مشخصی را از دست بدهید. سپس ، شما تصمیم می گیرید که هر ماه چقدر می خواهید در مقابل خود شرط بندی کنید.

 

اگر وزن خود را کاهش دهید ، HealthyWage به شما می پردازد. با بررسی از ماشین حساب جایزه خود شروع کنید و ببینید که چقدر می توانید برای برنده شدن ایستادگی کنید.

 

آنها حتی مسابقات تیمی هم دارند که به اندازه 10،000 دلار پرداخت می کنند. چرا وقتی می توانید بهترین دوست خود را با خود رنج ببرید ، به تنهایی بروید؟

 

6. یک دوره آنلاین ایجاد کنید

باور کنید یا نه ، احتمالاً درباره چیزهایی که دیگران دوست دارند درباره آن بیشتر بدانید ، یک یا دو چیز را می دانید.

 

شاید شما واقعاً خوب هستید که مصاحبه های شغلی را از پارک بیرون می زنید ... یا در مورد استفاده از یک توله سگ برای تغذیه یک ارتش کوچک (بدون گذراندن ساعت در آشپزخانه) عملاً یک نابغه هستید.

 

هرچه که باشد ، فکر کنید اشتیاق خود را به یک دوره آنلاین با SkillShare تبدیل کنید. شما می توانید زندگی دیگران را هنگام آموزش مهارتهای پنهان خود تغییر دهید و در حین انجام این کار می توانید درآمد کسب کنید.

 

7. تحویل با Uber Eats

خوب ، شاید شما از این مورد شنیده باشید ، اما بسیاری از شما دقیقاً نمی دانید که چگونه Uber Eats کار می کند (همانطور که توسط ده ها سؤالی که درباره آنها دریافت کرده ایم مشهود است).

 

شما به عنوان راننده Uber Eats می توانید ساعات شخصی خود را برای رسیدن به جاده و کسب درآمد اضافی انتخاب کنید. بنابراین اگر می خواهید بلافاصله پس از اتمام کار در 9-5 ، به Uber Eats رانندگی کنید ، می توانید این کار را انجام دهید. اگر می خواهید Uber Eats به طور انحصاری نژاد آخر هفته شما باشد ، شما نیز می توانید این کار را انجام دهید. ما Uber Eats را دوست داریم زیرا تنظیم آن آسان است و این یکی از انعطاف پذیرترین پول درآوردن ایده در خارج از کشور است.

 

به مدرسه بروید ، فعالیتهای فوق برنامه بچه ها را سرگرم کنید ، سرگرمی های خودتان را داشته باشید ... به هیچ وجه کسی وقت پیدا نکرده است برای یک مباحثه تمام وقت.

 

این بهترین بخش در مورد Uber Eats است: شما برنامه مشخصی ندارید. ساعت شروع می شود وقتی می خواهید آن را شروع کنید.

8- مهارت های تایپ کردن خود را در آزمایش قرار دهید

آیا به مهارتهای تایپ سریع خود افتخار می کنید؟ آیا تا به حال به دوستان خود مباهات کرده اید که چگونه می توانید به راحتی 90 WPM را در تست تایپ کردن خرد کنید؟

 

Rev ، در بین چندین شرکت دیگر که شغل رونویسی را ارائه می دهند ، به شما امکان می دهد تا از طریق صوتی متن را به متن رونویسی کنید. ساعت خود را کنترل کنید ، پروژه های خود را انتخاب کنید و با تایپ کردن درآمد کسب کنید.

 

بعلاوه ، اگر به پول سریع نیاز دارید Rev می پردازد هفتگی و شغل های مختلفی را ارائه می دهد. اگر به دنبال ایجاد سریع درآمدزایی در خانه هستید ، این فرصت عالی برای شما است.

 

9- آموزش آنلاین انگلیسی درآمد کسب کنید

شما در واقع می توانید انگلیسی را به صورت آنلاین آموزش دهید ... از هر کجای اتصال WiFi (و خیر ، لازم نیست زبان دیگری را بدانید).

 

بسته به شرکت ، ممکن است شما مجبور شوید ساعت تدریس خود را به مدت زمان برنامه ریزی شده خود محدود کنید. اما ، هنوز هم می توانید انتخاب کنید که در آن دوره ها چه زمانی برای برنامه شما کار می کند.

 

VIPKid برای معلمان خود برنامه های درسی و مواد درسی را ارائه می دهد. شما می توانید به طور متوسط ​​18-22 دلار در هر ساعت آموزش انگلیسی به کودکان و خانواده ها در VIPKid اختصاص دهید.

 

علاقه مند؟ ما فکر کردیم شما ممکن است باشید. شما می توانید در اینجا به برنامه تدریس VIPKid مراجعه کنید.


 

10. با Listverse 100 دلار سریع درست کنید

آیا شما یکی از آن دسته از افرادی هستید که لیست های انجام شده را در سراسر خانه شما پراکنده کرده است؟ می دانید ، آن یادآوری های روزانه کوچک ، یک لیست مواد غذایی یا شاید یک لیست سطل شاید؟

 

خوب حدس بزن چی؟ افراد دیگر نیز عاشق لیست خواندن هستند.

 

به همین ترتیب ، جای تعجب ندارد که Listverse یکی از محبوب ترین وب سایت های جهان است. با این حال ، آنچه ممکن است شما را شگفت زده کند این است که آنها در واقع به شما پرداخت می کنند تا لیست های جالب برای خوانندگان خود تهیه کنید. حتی قابل توجه تر $ 100.00 آنها برای هر لیست که توسط کاربر ارائه می شود قابل قبول است (نکته: همه لیست ها پذیرفته نمی شوند).

 

شما می توانید در مورد هر موضوعی که مورد علاقه شما باشد بنویسید تا زمانی که 1) مطالب منحصر به فرد است و 2) می توانید 1-2 پاراگراف را توضیح دهید که درباره هر مورد در لیست توضیح می دهد.

 

جایزه: اگر یک وبلاگ یا یک حساب Twitter ایجاد کرده اید (و لیست شما پذیرفته شده است) ، آنها در پایین لیست شما به آن لینک می شوند.

 

اگر فکر می کنید آنچه را که لازم است بدست آورده اید می توانید الزامات ارسال لیست Listverse را از اینجا بررسی کنید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 246
  • بازدید ماه : 205
  • بازدید سال : 4,949
  • بازدید کلی : 26,653