loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 37 شنبه 01 شهریور 1399 نظرات (0)

19. CafePress

بزرگ: فروش تی شرت های سفارشی ، پیراهن کش ، PJs

 

 

 

مدیوین

اگر یک طراح گرافیک در ساخت هستید و عکس های زیبایی می گیرید ، CafePress روشی عالی برای ایجاد لباس های سفارشی برای فروش مجدد است. تی شرت های سرگرم کننده و دلفریب و همچنین لباس های دیگر مانند ژاکت ها و وسایل بچه ها را تهیه کنید.

 

برای شروع کار هزینه های اولیه ای وجود ندارد و لازم نیست که موجودی خود را ایجاد کنید. فقط گرافیک ها را ایجاد کنید ، فروشگاه خود را راه‌اندازی کنید و محصولاتی را که می خواهید طرح خود را انتخاب کنید انتخاب کنید. شما می توانید بین بیش از 250 محصول را انتخاب کنید! اگر طرح های شما بفروشند ، CafePress تمام صورتحساب های صورتحساب ، حمل و نقل و مراقبت عمومی مشتری را برای شما مراقبت خواهد کرد و یک کمیسیون دریافت خواهید کرد (معمولاً 5-10٪ از قیمت فروش).

 

20. RedBubble

بزرگ: هنرمند در شما ، برای ایجاد و فروش لباس های سفارشی خود را

 

RedBubble اگر هنرمندی هستید که می خواهید از کار خود درآمد کسب کنید ، ایده آل است. این سایت شبیه به CafePress است ، اما بیشتر برای فروش محصولات بیشتر به کارهای هنری اختصاص دارد.

 

به عنوان یک هنرمند ، قطعات خود را در پروفایل خود بارگذاری می کنید و سپس خریداران می توانند آثار هنری شما را بگیرند و آن را روی هر یک از محصولاتی که RedBubble ارائه می دهد قرار دهند. شما برای هر قطعه فروخته شده کمیسیون دریافت می کنید و طرح های شما برای همیشه زنده خواهند ماند.

 

21. فروشگاه Shopify

بزرگ: به دامن زدن لباس و سرگرمی خود را به یک تجارت تبدیل کنید

 

اگر می خواهید اشتیاق خود را برای فروش لباس دست دوم به یک تجارت تبدیل کنید ، باید به فکر راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس باشید. شما می توانید در مکان هایی مانند رسانه های گودیل ، لباس های استفاده شده را ارزان بخرید و سپس آنها را به صورت آنلاین با قیمت بالاتر بفروشید. شما باید به مد علاقه داشته باشید و بدانید چه مارک هایی ارزش بیشتری دارند. شروع به تمرین با برنامه هایی مانند Poshmark کنید ، سپس به eBay بروید و پس از آماده شدن برای پرش ، فروشگاه خود را باز کنید.

 

و اگر می خواهید انعطاف پذیری فروشگاه الکترونیکی خود را با یکی از بهترین سیستم های تجارت الکترونیکی در خارج از کشور سفارشی کنید ، Shopify راهی برای پیشبرد شماست. آنها طیف گسترده ای از تم ها و یک فروشگاه اپلیکیشن چشمگیر دارند تا بتوانند ابزار بیشتری را به فروشگاه پوشاک خود اضافه کنند و تنظیم شما را ساده کنند ، حتی اگر یک متخصص کامپیوتر نباشید.

 

به مدت 14 روز از فروشگاه Shopify استفاده کنید.

 

8 نکته برتر در فروش لباس با موفقیت

آیا شما در حال بررسی لباس در کمد خود هستید تا ببینید که اکنون می توانید چه چیزی بفروشید؟ تو باید!

 

اما قبل از اینکه خیلی زیاد بروید ، حتماً این نکات برتر را رعایت کنید تا از لباس دست دوم خود نهایت استفاده را ببرید. برخی از این وب سایت ها و برنامه ها شلوغ می شوند. شما باید راه های مناسب برای ایستادگی و از بین بردن رقابت را بدانید!

 

1. آیا ارزش فروش دارد؟

اطمینان حاصل کنید که قیمت خود را درست تنظیم کرده اید. اگرچه ممکن است خوب باشد که باور داشته باشید که می توانید لباس های خود را نزدیک به آنچه پرداخت کرده اید بفروشید ، احتمالاً این اتفاق نخواهد افتاد. دلبستگی عاطفی خود را فراموش کنید و به موارد و قیمتهای مشابه با توجه به آنچه مردم پرداخت می کنند ، نگاه کنید نه آنچه می خواهید درست کنید.

 

 

 

مدیوین

کالاهایی که خیلی ارزان هستند را نفروشید. شاید ارزش وقت شما نباشد. هنوز کارهای قابل توجهی در عکس گرفتن و نوشتن یک لیست موفق وجود دارد. تصمیم بگیرید که حداقل قیمتی که می خواهید کالای مورد نظر را برای چه چیزی بفروشید و زیر آن آستانه نروید. به عنوان مثال ، من چیزی زیر 10 دلار نمی فروشم.

 

2. لباس خود را آماده کنید

اگر آن را می فروشید ، احتمالاً از مدت طولانی از آن استفاده نکرده اید. آهن خود را بیرون بیاورید و لباس خود را به صورت قبل تزئین کنید. شما باید آن را در بهترین شرایط ممکن جلوه دهید.

 

3. مرحله را آماده کنید

ما با استفاده از چشمان خود می خریم و یک عکس ارزش بیشتری برای کلمات دارد. اطمینان حاصل کنید که از یک پس زمینه روشن و بدون استفاده استفاده کنید. می توانید وسایل خود را از پشت درب آویزان کنید یا آنها را روی تخت خود یا یک میز برای جلوه ظاهری اینستاگرام تخت بگذارید.

 

همیشه از نور طبیعی استفاده کنید. مهم نیست که شما چه کاری انجام می دهید ، ساعت 10 شب زمان انجام فتوشاپ نیست.

 

همچنین می توانید از یک برنامه ویرایش برای روشن تر کردن تصویر و برش دادن آن استفاده کنید تا هرچه ممکن است به چشم خوشایند برسد اما مطمئن شوید که رنگ ها دقیقاً در زندگی واقعی به نظر می رسند ، تا از بازده جلوگیری کنید.

 

نکته: برای تصاویر خود از یک چوب لباسی چوبی استفاده کنید. این باعث می شود لباس های شما هوشمندانه به نظر برسند. چوب لباسی پلاستیکی و فلزی ارزان به نظر می رسد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 526
  • بازدید سال : 5,270
  • بازدید کلی : 26,974