loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 40 جمعه 31 مرداد 1399 نظرات (0)

10. مرکوری

بزرگ: همه چیز

 

Mercari یک اپلیکیشن برای فروش هر چیزی و همه چیز طراحی شده است. استفاده بسیار ساده است و اگر از برچسب های پیش پرداخت آنها استفاده می کنید هزینه حمل و نقل شما کم خواهد بود. همچنین می توانید تصمیم بگیرید که آیا قصد پرداخت هزینه حمل را دارید یا خریدار می خواهد. خریدار فقط 3 روز فرصت دارد تا یک مورد را برگرداند ، پس از آن ، دیگر نیازی به نگرانی در مورد بازگشت آن نیست.

 

هزینه های آنها نیز نسبت به برنامه های مشابه کاربر پسند بسیار ارزان است (10٪).

 

من شنیده ام که برخی افراد از خریداران آزار دهنده شکایت می کنند. برای جلوگیری از این امر ، فقط به خریدارانی که دارای رتبه خوبی هستند ، بفروشید (بله ، فروشندگان می توانند به خریداران نیز امتیاز دهند!). این به طور معمول از برخورد با بعضی از افراد دردناک جلوگیری می کند.

 

11- رجبخوردن

بزرگ: فروش کیف دستی کیف دستی طراح آنلاین

 

فروش لباس یک چیز است ، اما اگر کیف های دستی طراح دارید ، پس Rebag بهترین شرط شما برای تبدیل آنها به پول های سرد ، سخت و سخت است. با این گفته ، این سایت فقط به کیف های لوکس با کیفیت بالا علاقه مند است ، بنابراین هر چیزی که نام تجاری آن را نداشته باشد احتمالاً مورد بررسی قرار نمی گیرد.

 

عکس های کیف خود را از طریق برنامه آنها ، بصورت آنلاین ارسال کنید ، یا در صورت نزدیک می توانید به یکی از فروشگاههای آنها مراجعه کنید. آنها کیف شما را ارزیابی می کنند و یا آن را می پذیرند یا نه. آنها با رعایت دستورالعمل های خود بسیار دقیق هستند ، بنابراین آنها را بررسی کنید تا از اتلاف وقت شما جلوگیری شود. در صورت تأیید ، یک نقل قول دریافت خواهید کرد و می توانید از آنجا به آنجا بروید. در کل ، آنها قیمت های مناسبی ارائه می دهند ، اما اگر شما مستقیم به مشتری بفروشید ، احتمالاً آنقدر که می خواهید دریافت نمی کنید ، بنابراین این را در خاطر داشته باشید.

 

12. LePrix

بزرگ: موارد طراح با رده بالا در شرایط خوب ، اگر فکر نمی کنید یک پروسه تأیید اعتبار را طی کنید

 

LePrix قبلاً Snob Swap نامیده می شد. این شرکت با بیش از 500 فروشگاه دست دوم کار می کند و از فناوری یادگیری ماشینی برای بهتر کردن تجربه خرید و فروش استفاده می کند.

 

درخواست یک جعبه حمل و نقل ، و طی مراحل آزمایش. LePrix لباس را در شرایط عالی می خواهد ، بنابراین این را در خاطر داشته باشید. صرفه جویی در موارد دستی من را برای سایت های دیگر ذخیره کنید (مگر اینکه واقعاً شیک باشند). همچنین اگر یکی از بوتیک ها به شما نزدیک است ، می توانید به جای ارسال لباس ، به صورت حضوری مراجعه کنید.

13. رئال واقعی

بزرگ: طراحان و موارد مد بالا

 

مانند LePrix ، Real Real هنگام چیدن لباس خود خدمات دستکش سفید را ارائه می دهد. این سایت فقط با مارک هایی مانند گوچی ، پرادا ، شانل ، لوئیز ویتون و غیره کار می کند و شما می توانید بین 55 تا 70 درصد از قیمت فروش را (بسته به میزان فروش سالانه با آنها) تهیه کنید.

 

نرخ های کمیسیون به اندازه eBay پر سود نیستند اما Real Real فشار می آورد که بشقاب شما را بفروشد: تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که کالاهای خود را به صورت رایگان ارسال کنید (با استفاده از خدمات وانت ، برچسب پیش پرداخت یا با مراجعه به آنها). به یکی از دفاتر حمل و نقل آنها). آنها سپس تأیید اعتبار می کنند ، عکس می گیرند ، قیمت گذاری می کنند و وسایل شما را برای شما می فروشند.

 

 

14. چنگال

بزرگ: برای کمک به دوست پسر خود برای خلاص شدن از مسائل

 

در اکثر موارد ، فروشگاه های لباس آنلاین مخصوص زنان است. با این وجود ، مردان می توانند کمد لباس خود را نیز از بین ببرند ، جایی که Grailed وارد آن می شود. Grailed در لباس و لوازم جانبی آقایان تخصص دارد ، بنابراین اگر شما یک پسر هستید یا دوست پسر شما لباس های عالی دارد ، این بهترین مکان برای فروش آنها است.

 

چهار بازار وجود دارد که می توانید به آنها بفروشید ، و در اینجا سریع خراب است:

 

دستکش: برای طراحان سطح بالا.

Hype: برای نسخه های جدید بسیار پیش بینی شده

Sartorial: برای لباس مردانه کلاسیک بالا پایان.

هسته: برای مارک های اصلی مانند Uniqlo ، Levi's ، H&M ، Zara و غیره

شما باید حداقل 3 عکس با کیفیت به لیست خود اضافه کنید. هنگامی که کالایی به فروش می رسد ، یک کمیسیون 6٪ (به علاوه هزینه های پی پال قابل اجرا: 2.9٪ + 30 سنت برای داخلی) وجود دارد ، بنابراین هزینه کل می تواند حدود 9-11٪ از کل قیمت فروش باشد.

 

15. VarageSale

بزرگ: فروش در منطقه شما ، مانند فروش حیاط مد قدیمی

 

VarageSale برای فروش انواع کالاها از جمله لباس و سایر لوازم جانبی مناسب است. بهتر از همه ، شما به جای اینکه به طور بالقوه مجبور شوید به کشورهای دیگر یا بین المللی ارسال کنید ، در منطقه محلی خود می فروشید. شما فقط باید ثبت نام کنید ، با انتخاب مکان خود ، محلی را پیدا کنید و تأیید کنید.

 

این برنامه مانند سایر موارد کار می کند: شما یک مورد را با تصاویر و توضیحات لیست می کنید. هنگامی که یک خریدار به کالای شما علاقه مند شد ، می توانید یک مبلغ ملاقات را برای مبادله ترتیب دهید.

 

و از آنجا که VarageSale هویت خریداران و فروشندگان را بررسی می کند ، بسیار مطمئن تر از وب سایت های دیگر مانند Craiglist است. به علاوه استفاده رایگان است.

16. جهان مادی

بزرگ: موارد با کیفیت بالا به اندازه کافی خوب برای هدیه دادن به بهترین دوست

 

دنیای Material درست مثل thredUP کار می کند. شما یک کیت پستی رایگان برای لباس خود دریافت می کنید (اما باید مبلغ 5 دلار سپرده پرداخت کنید) ، آن را ارسال می کنید ، و بعد از چند روز یک پیشنهاد را از این شرکت دریافت خواهید کرد.

 

شما می توانید بیشتر از لباس بفرستید ، بنابراین هر لوازم جانبی که در آن قرار دارد نیز می تواند گنجانده شود. به طور کلی ، این سایت به دنبال کالاهایی با کیفیت بالا است که به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد یا متولد نشده است. آنها لیست خاصی از طراحان را در نظر دارند که دیدگاه خود را برای یک صنعت مد پایدار تر به اشتراک می گذارند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 587
  • بازدید سال : 5,331
  • بازدید کلی : 27,035