loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 40 پنجشنبه 15 خرداد 1399 نظرات (0)

آیا می خواهید پول بیشتری داشته باشید ، شادی بیشتری داشته باشید ، آزادی بیشتری داشته باشید و وفور بیشتری در زندگی داشته باشید؟ چه کسی ، درست نیست ؟!

خوب پس تبریک می گویم ، زیرا با مراجعه به این صفحه ، شما اولین قدم را برای رسیدن به یک زندگی بهتر اقتصادی برداشته اید.

 

آیا تا به حال به همان اندازه که کار می کنید احساس می کنید و به همان اندازه که می دانید تراز بانکی شما باید بسیار بالاتر باشد؟ و شما فقط نمی دانید چرا اینطور نیست؟ شما تنها نیستید ، من هر روز بیش از نیمی از زندگی بزرگسالم اینگونه احساس کردم.


 

اگر احساس می کنید مانند من بوده ، ادامه مطلب را بخوانید ...

 

اما اول ، بگذارید داستانی را برای شما تعریف کنم که شرط می بندم شما خودتان را در جایی پیدا کنید.

 

 

من قبلاً با امور مالی خود مبارزه کردم. من درآمد خوبی کسب می کردم ، اما خودم را به عقب می انداختم و می پرسیدم: "کجا همه اینها پیش رفت؟" ، اما پس از آن زیاد فکر نمی کردم و به سرعت به "پی بردن به" مشکل برمی گردم.

 

اما نمی توانستم ...

 

درست مثل اینکه نمی توانید رژیم غذایی بدی داشته باشید ، نمی توانم مشکل این را داشته باشم که به امور مالی خود توجه نکنم ... آنها فقط در جایی "بیرون می کشند".

طرز تفکر ضعیفی در مورد آن داشتم و هیچ برنامه ای برای رؤیت کردن امور نداشتم.

 

سپس ، به جایی رسید که من و همسرم خیلی بیش از حد سرگرم شده بودیم و خودمان را در یک خانه پرفروش پیدا کردیم و آنرا با فروش کوتاهی ، با بدهی های بیش از حد دیگر و از زیر صفر شروع کردیم.

 

و بعد از چنین ضربه ای به روحیه مالی ، چون شروع به بهبودی می کنیم و کار خود را از بدهی و مثبت می گذرانیم ، این همان موقع است که هراس به وجود می آید. من از این نگران می شوم که همه چیز نمی تواند ادامه یابد. مثل این و من می ترسم از دست دادن همه آن.

 

و این تازه چرخه ناامید کننده ای را برای "ساختن آن ، از دست دادن آن" ایجاد کرد ، حتی متوجه نشدم که قبل از این که امور مالی ام به جای خود بیفتد ، باید سرم را درست بگیرم.

 

اگر شما مانند اکثر مردم هستید ، شرط می بندم که می توانید با برخی یا شاید این همه داستان ناامیدکننده ارتباط برقرار کنید.

 

و اگر دوست دارید بسیاری از افرادی که من مربی آنها هستید ، با پول خود بهترین اهداف را داشته باشید اما صادقانه بگویم ، اخیراً چیز جدیدی را امتحان نکرده اید.


 

گوش کن ، تقصیر شما نیست! به شما آموخته نشده است که چگونه با پول خود کار کنید و فکر کنید.

 

و شما بیش از آنچه که احتمالاً به شما آموزش داده نشده است که چگونه می توانید MINDSET مناسب در مورد پول داشته باشید ، آموخته اید.

 

احتمالاً می دانید که هر سال ، میلیون ها نفر تعهد به تغییر امور مالی و بنابراین زندگی خود می کنند ...

 

اما آنچه شما ممکن است نمی دانید این است که همه ساله تقریباً همه آنها در این تعهد شکست می خورند.

 

و احتمالاً این نیست که چرا فکر می کنید ...

 

به این دلیل است که آنها MINDSET مناسبی راجع به پول ندارند که به آنها اجازه نمی دهند برنامه ریزی صحیحی در مورد پول داشته باشند.

 

اما در اینجا مشکلی وجود دارد ، اگر تا به حال چیزهایی مانند ...

پول روی درختان رشد نمی کند ... "

 

من خوشحال می شوم اگر فقط بتوانم صورت های خود را پرداخت کنم ... "

 

من همیشه یک ماشین پرداخت می کنم ... "

 

من فقط به اندازه کافی برای رسیدن به ...

 

پول بیشتر ، مشکلات بیشتر ... "

 

شما ممکن است با همان مسائلی که در داستان من انجام داده ام ، یا با همان مسائلی که میلیون ها نفر دیگر انجام می دهند و اهداف مالی خود را هر سال دقیقاً مثل شما انجام می دهند ، دست و پنجه نرم کنید ، فقط برای دیدن آنها یک بار دیگر کوتاه می آیند. چه مدت بیشتر به آنچه که به شما آموخته شده است ادامه می دهد ، بدون آنکه برای شما کار کند؟ نگران نباشید ، من مطمئن هستم که ما راه حل را برای شما داریم.

 

PAREY PRINCIPLES سیستمی است که افکار منفی و آسیب زا را به یک MINDSET مثبت و WEALTH CREATING تبدیل می کند و به شما عادات و "Money Moves" را برای شما می دهد تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که برای رشد خود تنظیم کرده اید!

در حقیقت ، اگر اکنون شروع به کار کنید ، می توانید تا هفته آینده آن افکار آسیب زا را در ذهن خود جایگزین ثروت ایجاد افکار کنید!

 

تصور کنید که زندگی شما چگونه به نظر می رسد هنگامی که شما یک طرز فکر غیرقابل تفکر پول همراه با چیزهای اثبات اثبات درآمد را دارید!

 

تصور کنید که چه چیزی برای شما به نظر می رسد…


پرداخت آخرین پرداخت خود را روی کارتهای اعتباری یا وام دانشجویی خود انجام دهید.

 

بدست آوردن RAISE را که شایسته شماست و در آخر آنچه را که ارزش دارید پرداخت کنید.

 

با خرید ماشین بعدی خود و یا سفر با CASH.

 

چگونه آن را احساس ...

با آرامش خاطر می دانید که فقط برای موارد اضطراری یک حساب کاملاً بودجه دارید.

 

قادر به کمک به یکی از اعضای خانواده یا یکی از دوستان نیازمند ... فقط به این دلیل که پول بیشتری برای این کار دارید.

 

به بچه های خود بگویید که یک بودجه کالج بزرگ برای آنها دارید تا مجبور نشوند وام های دانشجویی بگیرند!

 

 

و پس از ثبت نام و بررسی در "اصول پول" ، خواهید دید که این برای شما کاملاً محتمل است.

 

آنچه من از داستانم کنار گذاشتم این است که اکنون ، پس از 10+ سال مطالعه ، یادگیری و کار کردن با پول و ذهنیت و عاداتم ، من به همراه همسرم سه تجارت چند میلیون دلاری رشد کرده و فعالیت می کنم. من با سایر کارآفرینان در زمینه تلاشها و فکرهای تجاری خود کار می کنم و آنها را آموزش می دهم و یک سرمایه گذار فعال در چندین مشاغل با ارزش خالص بالا نیز هستم.

 

من فقط این قسمت از داستانم را به اشتراک می گذارم تا به شما اطلاع دهم که بله ... می توانید آنرا بپیچانید و بله ، می توانید زندگی بی نظیر رویاهایتان را تجربه کنید!

نوبت شماست که یک زندگی فراوان داشته باشید ...

The Money اصول ساده 5 دوره ماژول پیروی و اثبات شده است که…

اعتماد به نفس مالی را به او بدهید و از سال گذشته ترس خود را از بین ببرید - هرگز از وضعیت مالی خود خجالت نکشید و یا مطمئن نشوید. شما بیاموزید که چگونه فوراً در مورد فكر كردن ، صحبت كردن و جمع كردن پول بیشتر بدانید.

درآمد بیشتری کسب کنید - می خواهید فرمول آسان را برای پرداخت حقوق آنچه ارزش آن را دارید بیاموزید ، و چگونه می توانید درآمد جدیدی را که قبلاً نداشتید ایجاد کنید.

هرگونه هدف را ببندید که به طور مرتب شما را بصورت مالی پشت سر می گذارید - پس از طی کردن ماژول Money Minded ، آن باورها و افکار محدودکننده و بلوک های پنهانی را که در اطراف پول دارید ، حذف خواهید کرد.

رازهای سطح پیشرفته سطح مالی را کشف کنید که افراد واقعی هر روز از آنها استفاده می کنند - ابتدا اصول را یاد خواهید گرفت ، اما سپس حرکات واقعی را برای بزرگنمایی پول خود مانند سایر جوانب در ماژول Money Moves یاد خواهید گرفت!

WORTH WORTH WORTH خود را رشد دهید - شما با برنامه ای برای رشد و محافظت از کل ثروت کلی خود ، به شما ایمن تر می شوید و آینده خانواده را تغییر می دهید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 175
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 4,878
  • بازدید کلی : 26,582