loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 35 چهارشنبه 14 خرداد 1399 نظرات (0)

"اگر هر بار سکوت می کردم ، خودم را به گوش می رساندم روی تلفن هوشمندم ..."

 

بیشتر ما غنی هستیم ، درست است؟

 

خوب ، به معنای واقعی کلمه ، بچه ها: آیا دوست ندارید هر بار که از تلفن خود استفاده می کنید ، درآمد کسب کنید؟ خوب بله ، هیچ کس نمی خواهد به شما پرداخت کند تا به دوستان خود متن بدهید یا فید فیس بوک خود را بخوانید ، اما می توانید از طریق تلفن خود پول بدست آورید - برای واقعی برای اینکه کاملاً صادق باشید ، احتمالاً نمی خواهید به اندازه کافی پول داشته باشید تا کار روزانه خود را کنار بگذارید ... اما اگر به هر حال می خواهید با تلفن باشید ... وقتی در صف ایستاده اید ، منتظر قرار ملاقات هستید ، یا سوار اتوبوس شوید ... پس ممکن است حقوق بگیرید ، درست است؟


 

 

این گام به گام به شما می آموزد که چگونه با شخصیت خود کار کنید تا نه تنها کارهای روزمره را انجام دهید (مهم نیست که در گذشته چند بار شکست خورده باشید) ، بلکه این نکته را ادامه خواهید داد ... مدتها پس از بیماری همه گیر است. بر فراز.

 

ما صدها هزار نفر به مردم آموختیم كه چگونه از حداقل تلاش مستمر و كمرنگ استفاده كنند تا كاملاً خانه خود (و زندگي!) را دگرگون كنند. شما بعدی هستید

درسته! برخی از برنامه های بسیار جذاب در خارج وجود دارند که به ازای کارهایی که قبلاً از طریق تلفن خود انجام می دهید ، مبلغی را به شما پرداخت می کنند. بنابراین ، شما لازم نیست یک دسته فعالیت های اضافی ، اسپم دوستان خود را انجام دهید ، یا تمام روز را در تلفن خود صرف کنید تا پول بیشتری کسب کنید. برنامه های نظرسنجی وجود دارد که به شما پرداخت می کند ، بازی هایی که می توانید برای کسب آنها بارگیری کنید و سایر برنامه هایی که شما را برای خرید پرداخت می کنند (برای مواردی که در لیست مواد غذایی شما قرار دارد). آسان است!

 

 

پخش ویدئو

یک نکته باید بگویم: بسیاری از برنامه های ناخواسته در آنجا وجود دارند که واقعاً هزینه آن را پرداخت نمی کنند یا شما را ترغیب می کنند چیزهایی را که لازم نیستید خریداری کنید. برخی از آنها به یک وقت و تلاش اضافی نیاز دارند. این روش های خوبی برای کسب درآمد در تلفن هوشمند شما نیستند - احتمالاً می توانید روش های بهتری برای استفاده از وقت و انرژی خود برای کسب درآمد پیدا کنید. انتخابی باشید و نظرات را بخوانید! فقط برنامه هایی را که راه خود را دارد بارگیری نکنید.

خبر خوب این است که برنامه هایی که در اینجا پیدا کرده ام کاملاً مشروع است و نیازی به وقت و تلاش اضافی ندارید. آنها ساده و بله ، سرگرم کننده هستند. شما پیدا خواهید کرد که می خواهید از این برنامه های پرداخت استفاده کنید زیرا کمی اعتیاد پیدا می کنند. مانند ، "اوه ، من ده دقیقه دارم ، سریع فیلم را تماشا می کنم و اعتبار می گیرم!"

 

بنابراین بدون آگهی بیشتر ، در اینجا 4 روش برای درآمدزایی با تلفن هوشمند خود آورده اید که در واقع کار می کنند!

 

1. گشت و گذار در وب و تماشای فیلم

تلف کردن وقت در فضای وب و پیمایش در رسانه های اجتماعی بسیار آسان است. چرا در حالی که انگشت پیمایشی شما تمرین می کند مقداری پول اضافی کسب نکنید؟

 

چند برنامه برای تماشای تبلیغات به شما امتیاز می دهند. سپس ، می توانید امتیاز خود را برای پرداخت ها از جمله کارت های هدیه و حتی پول نقد بازخرید کنید! چند برنامه مشهور گشت و گذار:

 

Swagbucks

این روزها ، Swagbucks احتمالاً یکی از محبوب ترین برنامه های اطراف است. (بررسی صادقانه Swagbucks من را در اینجا بررسی کنید.) شما با خرید ، تماشای فیلم ، و پاسخ دادن به نظرسنجی ها - "همه SB" را بدست می آورید - همه اینها می توانید برای کارتهای هدیه یا پول نقد پی پال بازخرید کنید. اعضای آنها بیش از 185 میلیون دلار درآمد کسب کرده اند ، بنابراین می دانید که آنها درست کار می کنند!


 

CashPirate

در این برنامه با انجام نظرسنجی های سریع ، بازی کردن بازی و تعامل با تبلیغات امتیاز کسب می کنید. هر فعالیت انجام شده "سکه" به شما می دهد که می توانید پس از رسیدن به مبلغ معینی ، پول نقدی پی پال را پس بدهید.

 

فرونتو

این برنامه دیگری است که شما را به مشاهده اخبار ، مقالات ، معاملات محصول و بررسی ها و همچنین تماشای تبلیغات برای کسب امتیاز تشویق می کند. حتی می توانید برای بارگیری برنامه های رایگان امتیاز امتیاز کسب کنید. هرچه امتیاز بیشتری جمع کنید ، پول نقد PayPal ، کارت هدیه یا کوپن بیشتری دریافت خواهید کرد. خوب!

 

2. خرید (مانند شما در حال حاضر خرید)

همه فروشگاه می کنند. همه ما به مواد غذایی ، شامپو ، لباس و سایر موارد نیاز داریم ، درست است؟ باور کنید یا نه ، برنامه های تلفن هوشمند وجود دارند که به شما امکان می دهند کالاهایی را که از قبل در لیست خرید شما هستند خریداری کنید. (نه یک دسته از کالاهایی که هرگز خریداری نکرده اید.) این ساده است ، زیرا فقط چند مرحله اضافی برای شروع کار وجود دارد. در اینجا برخی از برنامه های محبوب دریافت پول به فروشگاه آورده شده است:

ابوتتا

به فروشگاه مواد غذایی پرداخت می شود! قبل از خرید ، چند کار ساده در برنامه را انجام می دهید ، هر کدام مربوط به مارک های مورد علاقه یا محصولاتی است که شما معمولاً خریداری می کنید. بعد از مراجعه به فروشگاه ، از رسید خود عكس می گیرید و مبلغ برگشتی به شما اعتبار می دهد. هر زمان که حداقل 5 دلار بدست آورید می توانید از طریق پی پال پول نقدی دریافت کنید. ابوتا معاملات جدید را در تمام مدت لیست می کند ، و تعداد زیادی از موارد احتمالاً در لیست شما قرار دارند! (شیر؟ موز؟ نان؟)

فروشگاه

Shopkick به شما برای گذراندن زمان در فروشگاه های خاصی که احتمالاً قبلاً در آنها می خرید پرداخت می کند! به طور جدی. بارکدها را اسکن کنید و امتیاز کسب کنید که می توانید کارت های هدیه را به فروشگاه های موردعلاقه خود بازخرید کنید. شما نمی توانید امتیاز خود را به صورت نقدی معامله کنید ، اما مطمئناً با کسب کارت های هدیه ای که می توانید برای انجام خریدهایی که قبلاً انجام داده اید ، پول نقد را ذخیره می کنید!

 

رسید هاگ

مشابه ایبوتا ، دریافت هگ شما را به خرید می پردازد. شما از هر فروشگاهی عکسی دریافت می کنید ، چند بازی برنده امتیاز و نظرسنجی های پرداخت شده را انجام می دهید و سپس امتیاز خود را برای کارت های هدیه یا پول نقد پی پال بازخرید می کنید. این بسیار آسان است و بیشتر موارد چیزهایی هستند که قبلاً می خواهید خریداری کنید!

 

3. مواردی را که استفاده نمی کنید بفروشید

همه ما احتمالاً چند خانه داریم که به آنها نیازی نداریم. زیبایی گوشی های هوشمند به راحتی عکس گرفتن از وسایل و ارسال آنلاین آن برای فروش آسان است. این یک روند بزرگ و پیچیده نیست (حتی از زمانی که من شروع به فروش لباس در eBay کردم ، خیلی طولانی است). بدون نیاز به تنظیمات گیج کننده ، تنظیم پس زمینه یا گرفتن یک دوربین فانتزی به هم ریخته اید. در اینجا تعداد انگشت شماری از برنامه های جالب برای بدست آوردن پول اضافی با فروش اقلام ناخواسته شما وجود دارد:

 

نشانه

پس از ایجاد یک حساب کاربری ، از لباس های طراح و مارک تجاری عکس بگیرید و بلافاصله آنها را برای فروش در LESS بیش از یک دقیقه ارسال کنید. کمی دردسر وجود دارد ، دیوانه است. Poshmark 20٪ قیمت فروش را حفظ می کند و مابقی متعلق به شماست! Poshmark همچنین یک بازار است که می توانید آن را بخرید و بفروشید ، بنابراین پیش بروید و مرور کنید - ممکن است معامله قاتلی تا 70٪ تخفیف از قیمت خرده فروشی پیدا کنید.

 

رها کردن

دپوپ واقعاً شبیه به Poshmark است - شما فقط خراب می کنید و می فروشید. آنها هزینه فروش 10٪ را حفظ می کنند ، اما شما فقط به لباس محدود نمی شوید. می توانید لوازم جانبی ، کلکسیون و سایر وسایل سرگرم کننده بفروشید. دپوپ با مخاطب جوانتر و رسانه ای اجتماعی رسانه ای شده است ، بنابراین بسیاری از فروشندگان لباس را "مدل می کنند" (عکس های سلفی فکر می کنند) ، اما لازم نیست. اینستاگرام از Depop برای فروش فلش استفاده می کند.


 

رها کردن

"Craigslist موبایل" از انواع و اقسام کالاها ، جامعه ای است که می توانید وسایل استفاده شده را خریداری و بفروشید. فروشندگان 100٪ فروش را نگه می دارند و هیچ هزینه حمل و نقل وجود ندارد زیرا مبادلات بصورت حضوری انجام می شود. ارسال موارد بسیار آسان است و می توانید موارد مشابه را در مناطق مختلف جستجو کنید تا قیمت ها را تعیین کنید. از آنجا که این پلت فرم مبادلات حضوری را ارتقا می بخشد ، ممکن است بخواهید دستورالعمل های ایمنی آنها را بررسی کنید تا خود را از آسیب نبینید.

ای بی

پلت فرم فروش موبایل eBay از زمان آغاز eBay سالها پیش تا حد زیادی پیشرفت کرده است. ثبت نام در یک حساب کاربری ، ارسال موارد برای فروش و منتظر پیشنهاد مشتری باشید. ساده ، سریع ، آسان برای استفاده و یک روش مؤثر برای تمیز کردن خانه و خلاص شدن از شر آن هر گونه خامی که استفاده نمی کنید. اگر فکر نگه داشتن امتیاز فروشنده خود و دادن بازخورد در eBay (یا همه سفرها به اداره پست) را می ترسید ، می توانید سرویس eBay Valet آنها را نیز امتحان کنید ، جایی که (با هزینه ای) آنها همه کارها را برای شما انجام می دهند. درصدی از فروش

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 254
  • بازدید ماه : 213
  • بازدید سال : 4,957
  • بازدید کلی : 26,661