loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 51 یکشنبه 22 تیر 1399 نظرات (0)

دومین کشور بزرگ آمریکای جنوبی ، آرژانتین سرسبز و از نظر جغرافیایی متنوع است و دارای جنگلهای بارانی گرمسیری در شمال و دمای قطب جنوب در جنوب است. خط ساحلی شهری ، از جمله بوئنوس آیرس - la Capital Federal - از فضای داخلی روستایی این کشور متمایز است. خاک شنی آرژانتین و رطوبت کم آن در مناطق کوهستانی که به گوشت گاو با ارزش از گاوهایی که در چمنزارهای پمپاس چرای چرای آنها مشهور است ، شناخته شده است و به ششمین تولیدکننده بزرگ شراب در جهان کمک کرده است. در اینجا هفت نکته برای انجام کار در آرژانتین آورده شده است.

تاریخ غنی را در آغوش بگیرید

با توجه به مهاجرت گسترده در اوایل دهه 1900 ، تخمین زده می شود که 85 درصد از جمعیت 44 میلیون نفری آرژانتین ریشه های اروپایی دارند ، خصوصاً از اسپانیا و ایتالیا. شهروندان با تأثیرات اروپایی خود و همچنین تاریخ آرژانتین به عنوان یک قدرت متوسط ​​در صحنه بین المللی به فرهنگ محلی خود افتخار می کنند.

 

پتانسیل ها را ببینید ...

گرچه بی ثباتی سیاسی و اقتصادی آرژانتین را در قرن بیست و یکم ایجاد کرده بود ، اما این کشور در اوایل دهه 2000 رشد سریع را تجربه کرد. کشاورزی همچنان پربارترین بخش است و سایر صنایع برجسته شامل ارتباطات از راه دور ، مصالح ساختمانی ، مواد شیمیایی ، دارویی و انرژی است. موافقت نامه های بین المللی برای جذب میلیاردها دلار سرمایه گذاری در انرژی تجدید پذیر در نظر گرفته شده است ، و این کشور دارای ذخایر بزرگ نفت و گاز شیل غیرمترقبه و همچنین ذخایر معدنی و فلزات گرانبها است.

 

... اما با احتیاط ادامه دهید

با وجود تورم قابل توجه و نوسانات اخیر پزو آرژانتین (ARS) ، چالش ها همچنان ادامه دارد. علاوه بر این ، فساد و سطح بالای فقر موانعی را برای این اقتصاد در حال ظهور بازار ایجاد می کند. رئیس جمهور مائوریسیو مکری از زمان تصدی مقام در سال 2015 بر اصلاحات برای بهبود اعتماد به نفس در داخل و خارج از کشور تمرکز کرده است. با این وجود ، مقررات دولتی و نوارهای قرمز باعث ایجاد قراردادهای تجاری می شود.

 

روابط را گره بزن

مدت زمان صرف اعتماد به روابط بسیار ارزشمند است ، بنابراین صبور باشید. برای بازدیدهای متعدد و ارتباط مداوم با همکاران در آرژانتین برنامه ریزی کنید. سلام های اولیه معمولاً یک دست و لرز سر شما هستند. از عناوین حرفه ای (o Señor، Señora / Señorita) با نام خانوادگی استفاده کرده و تماس چشمی را حفظ کنید. قبل از تبدیل گفتگو به موارد برنامه ، به طور غیررسمی گپ بزنید. فوتبال همیشه یک موضوع محبوب است ، همراه با رویدادهای جاری و خانواده. هنگامی که روابط تجاری کمتر رسمی شود ، پذیرایی گرم با بوسه بر روی گونه یا آغوش خود پیش بینی کنید. همچنین لمس شانه ها یا عقب زدن به پشت ، نشانه گرما و دوستی محسوب می شود.

 

یک برنامه انعطاف پذیر نگه دارید

به موقع برسید اما انتظار دارید 30 دقیقه صبر کنید تا جلسات شروع شود. مدیران ویزیت اغلب به کرسی هایشان اسکورت می شوند ، عموماً مخالف همتایان آرژانتینی. سرعت جلسات کندتر است و می تواند فراتر از زمان تعیین شده باشد ، خصوصاً اگر وعده های غذایی درگیر باشد. از بیش از حد بیش از حد باقی مانده روز خود آگاه باشید.

 

صحبت کنید - باهوش!

عاقلانه است که می توانید یک مخاطب محلی - سازمان ملل (a) enchufado (a) - تنظیم کنید تا ترتیب دهید و به معاملات تجاری بپردازید. جلسات با وقفه های مکرر و حرکات می تواند جوشان باشد. بحث و گفتگو پر جنب و جوش قدردانی می شود. اما از رویارویی مستقیم خودداری کنید و از مباحث حساس اجتماعی یا ژئوپلیتیکی خودداری کنید. اگرچه دانش انگلیسی (و اغلب ایتالیایی یا آلمانی) رایج است ، اما اسپانیایی های محلی Rioplatense به طور قابل توجهی از زبان اسپانیایی سنتی است.

تاثیر خوبی گذاشتن

مد در محیط های تجاری و اجتماعی با ارزش است و نمایش ها به عنوان نمادی از جایگاه و حرفه ای مورد بررسی قرار می گیرند. زن و مرد هر دو باید به خوبی با رنگهای تیره لباس بپوشند و به لوازم جانبی توجه کنند. معمول است که مردان از ظاهر زن تعارف کنند و نیازی به توهین نیست. رفتارهای مناسب جدول نیز ضروری است. در حین غذا دست خود را در دامان خود نگذارید و صبر کنید تا آن بطری قرمز آرژانتینی برای شما ریخته شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 568
  • بازدید سال : 5,312
  • بازدید کلی : 27,016