loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 27 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)

وقتی دانش شما به سرعت رسید ، وقت آن است که به سایت های آزاد مانند Upwork و Freelancer برگردید تا مشاغل را شروع کنید.

 

اگر می خواهید شانس خود را برای جذب مشتری افزایش دهید ، می توانید از آنچه آموخته اید برای مارک استفاده کنید و شرکت مدیریت رسانه های اجتماعی خود را رشد دهید.

 

32. ایجاد پادکست

اگر شما به گفتگو و به اشتراک گذاشتن نظرات یا انجام مصاحبه علاقه دارید ، پادکست می تواند یک رسانه عالی برای کاوش شما باشد. بازار پادکست در حال حاضر در حال انفجار است ، که یک چیز خوب است.

 

شنوندگان قابلیت حمل پادکست را دوست دارند و با توجه به اینکه اکثر ما همیشه در سفر هستیم و اوقات فراغت نداریم ، این یکی از روشهای مطلوب برای مصرف محتوا است.

 

برای موفقیت در پادکست امروز باید چیزی با کیفیت بالا ایجاد کنید. این نه تنها شامل کیفیت صدای شما ، بلکه کیفیت محتوای شما نیز می شود. برای شروع ، شما باید در یک تنظیم میکروفون خوب سرمایه گذاری کنید.

 

اگر قصد دارید پادکست هایی به سبک مصاحبه انجام دهید ، باید با مهمانان خود تماس بگیرید. ممکن است لازم باشد ابتدا با دوستان یا خانواده چند مصاحبه ساختگی انجام دهید ، بنابراین می توانید سبک خود را قبل از اولین مصاحبه واقعی خود پایین بیاورید.

 

برای دریافت ایده بهتر در مورد پادکست ، مدتی را صرف مرور پادکست های برتر iTunes یا Spotify کنید. تعداد انگشت شماری از قسمت هایی را که توجه شما را به خود جلب کرده گوش دهید و ببینید چه شاخص های کیفی مشترکی دارند.

 

آیا آنها داستان های باورنکردنی تعریف می کنند؟

آیا آنها از شوخ طبعی استفاده می کنند؟

آیا آنها دیدگاه جالبی دارند؟

آیا مصاحبه های بی نظیری ایجاد می کنند؟

با یادگیری از بهترین ها ، می دانید که در هنگام تولید قسمت های خود ، چه چیزهایی را شامل شوید و از چه مواردی باید خودداری کنید.

 

با پادکست ، میزان پولی که می توانید تولید کنید به میزان و میزان مخاطب شما بستگی دارد. هرچه تعداد مخاطبان و بارگیری پادکست شما بیشتر باشد ، شانس شما برای کسب درآمد مناسب بیشتر است.

 

در اینجا چند گزینه برای کاوش شما وجود دارد:

 

محصولات و خدمات مربوط به موضوعاتی که درباره آنها صحبت می کنید را به فروش برسانید

یک سایت عضویت برای پادکست خود ایجاد کنید

فروش حمایت های مالی ، که می توانید قبل از شروع مصاحبه با صدای بلند بخوانید

پادکست خود را برای کمک های مالی باز کنید.

33. یک نویسنده مستقل شوید

اگر دوست دارید کلمات را با هم رشته کنید ، در این صورت کسب درآمد به عنوان نویسنده می تواند راهی عالی برای شروع کسب درآمد آنلاین باشد.

 

حتی بدون تجربه ، می توانید به سرعت به عنوان نویسنده درآمد کسب کنید.

 

اولین قدم ایجاد طاقچه خود و تصمیم گیری در مورد نوع نوشتاری است که به عنوان مثال انجام می دهید:

 

آیا پست های وبلاگ عمیقی برای سایت های SaaS ایجاد خواهید کرد؟

کپی وب سایت برای مشاورین املاک چگونه است؟

یا ایمیل های فروش برای وب سایت های سلامتی و تناسب اندام؟

تقریباً بی پایان محتوا وجود دارد که نیاز به نوشتن دارد. تصمیم بزرگ شما این است که در مورد اینکه چه نویسنده ای می خواهید باشید تصمیم بگیرید؟

 

هنگامی که طاقچه خود را کشف کردید ، وقت آن است که برخی از نمونه ها را ایجاد کنید و مشتری ها را شروع کنید.

 

سریعترین روش استفاده از سیستم عاملهای آزاد برای یافتن مشتریان مربوطه است. با این حال ، می توانید چند نمونه ایجاد کنید ، آنها را در وب سایت هایی مانند Medium یا LinkedIn بارگذاری کنید.

هنر و طراحی های خود را بفروشید

اگر مهارت های طراحی کمی دارید ، پس می توانید با فروش طرح های خود درآمد کسب کنید. سایتهایی مانند Society6 بارگذاری طرحهای منحصر به فرد شما و فروش آنها را در اقلام مختلف از جمله قاب گوشی ، تی شرت ، ملیله و موارد دیگر آسان می کند.

 

Society6 به شما این فرصت را می دهد تا از طریق طرح های خود ، بدون هیچ گونه پول نقد اولیه ، درآمد کسب کنید.

 

شما فروشگاه شخصی خود را ایجاد می کنید ، طرح های خود را بارگذاری می کنید و مواردی را که دوست دارید در آنها نمایش داده شود انتخاب می کنید. بعلاوه ، هنگامی که شخصی کالایی را از فروشگاه شما سفارش می دهد ، می تواند در صورت تقاضا برای وی ارسال شود.

 

اگر طراحی هایی دارید که مردم آنها را دوست دارند ، این می تواند یک روش خوب برای کسب درآمد باشد.

 

35. مشاغل خرد را انجام دهید

مشاغل خرد فعالیتهایی هستند که برای تکمیل آنها به هوش انسانی نیاز است. حتی در عصر اتوماسیون ، وظایف خاصی وجود دارد که هنوز هم به لمس انسان نیاز دارند.

 

این کارها معمولاً بسیار ساده هستند و به مهارت فنی نیاز ندارند. به عنوان مثال ، ممکن است از شما خواسته شود نتایج جستجو را برای یک کلمه کلیدی مشخص مرور کنید ، یک پاراگراف را به زبان دیگری ترجمه کنید یا لحن و احساس مقاله را دسته بندی کنید.

 

تکمیل مشاغل خرد می تواند سرگرم کننده باشد و تمام آنچه شما نیاز دارید یک کامپیوتر و اتصال به اینترنت است. بهترین مکان برای ثبت نام در این کارها از طریق Amazon Mechanical Turk است.

 

فقط کافیست ثبت نام کنید ، یک حساب کاربری ایجاد کنید و برای انجام مشاغل خرد حقوق دریافت کنید.

 

36. انجام نظرسنجی های آنلاین

انجام نظرسنجی های آنلاین بهترین راه برای کسب درآمد غیرفعال از طریق اینترنت نیست. اما ، اگر به دنبال پول نقد و جوایز سریع هستید ، بدون اینکه برای یادگیری یک مهارت جدید وقت بگذارید ، قابل تأمل است.

 

نظر سنجی دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. شما نظرسنجی های آنلاین انجام می دهید و با پول نقد ، کوپن ، جوایز و کارت های هدیه جبران می شوید.روش 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 194
  • بازدید ماه : 562
  • بازدید سال : 5,306
  • بازدید کلی : 27,010