loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 28 یکشنبه 11 آبان 1399 نظرات (0)

شما به پول اضافی نیاز دارید ، اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید (یا چه چیزی مجاز است). نگران نباشید ، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

 

NerdWallet 25 روش قانونی برای کسب درآمد اضافی - در خانه یا خارج از منزل - جمع آوری کرده و هر گزینه را بر اساس سرعت شروع و دریافت حقوق شما لیست کرده است. در حالی که اکثر مردم پول نقد سریع را ترجیح می دهند ، از کنسرت های "کند" تخفیف ندهید ، زیرا ممکن است در دراز مدت بیشتر بپردازند.

 

نحوه کسب درآمد آنلاین و آفلاین

[به دلیل همه گیری ویروس کرونا در سال 2020 ، با توجه به اقدامات انجام شده برای کنترل شیوع ویروس ، برخی از این پیشنهادات در حال حاضر قابل استفاده نیستند.]

 

1. لباسهای استفاده شده خود را به آرامی بفروشید

فروش لباس هایی که دیگر نمی پوشید راهی سریع برای کسب درآمد است. با پول نقد سریعتر با فروشگاه های محلی حمل و نقل شروع کنید یا از سایت هایی مانند ThredUp و Poshmark برای یافتن خریداران استفاده کنید. اگر مسیر آنلاین را طی کردید ، حتماً از قطعات خود عکسهای واضح و روشن بگیرید و درباره موارد مشابه تحقیق کنید تا قیمت های رقابتی تعیین شود. نکاتی درباره نحوه فروش لباس های خود دریافت کنید.

2. تجارت تلفن های قدیمی ، لوازم الکترونیکی برای پول نقد

آیا تلفن قدیمی ، آی پد یا سیستم بازی دراز کشیده است؟ آن را در سایتی مانند Swappa یا Gazelle بفروشید. برنامه تجارت آمازون را که به شرکت کنندگان کارتهای هدیه آمازون - و eBay نیز می پردازد ، بررسی کنید. اگر عجله دارید ، یک کیوسک ecoATM را امتحان کنید ، که پول نقد را در محل برای دستگاه شما ارائه می دهد. درباره فروش تلفن های دست دوم بیشتر بدانید.

برای Uber ، Lyft رانندگی کنید

به Uber یا Lyft (یا هر دو) بپیوندید و با رانندگی در اطراف مسافران درآمد کسب کنید. فقط فراموش نکنید که هزینه های گاز و تعمیر و نگهداری را در نظر بگیرید. شما به یک ماشین واجد شرایط در شرایط مناسب نیاز دارید و باید با بررسی سوابق و بررسی سابقه رانندگی خود موافقت کنید. درباره رانندگی با Uber و Lyft بیشتر بدانید.

برای Amazon ، Uber Eats تحویل بگیرید

از روند رو به رشد تحویل استفاده کنید و برای خدماتی مانند Instacart ، Uber Eats ، Postmates ، DoorDash یا Amazon Flex ثبت نام کنید. در اکثر موارد برای هر بار تحویل پرداخت می شوید و حتی می توانید نکاتی را کسب کنید. همیشه یک ماشین مورد نیاز نیست - پست الکترونیکی و در برخی از شهرها DoorDash به شما امکان می دهد برای تحویل کالا از دوچرخه یا اسکوتر استفاده کنید. با این حال ، بررسی پیشینه تقریباً همیشه بخشی از معامله است. درباره نحوه شروع کار با Amazon Flex ، Uber Eats و Instacart بیشتر بیاموزید.

 سگ گردان یا سگ نشین شوید

عاشق سگ ها هستید؟ سگ گردی کنید. برنامه هایی مانند Wag! و Rover پیاده روی سگ بر اساس تقاضا را ارائه می دهند ، بنابراین وقتی برنامه شما اجازه می دهد می توانید پیاده روی کنید. اگر فضای کافی دارید (و اگر صاحبخانه مجوز اجاره دهید) ، می توانید شبانه شبانه روز سگ ارائه دهید. اگر در این خدمات ثبت نام می کنید ، چاپ خوب را بخوانید

یک نمایش کودک نگهداری کنید

همه از دانشجویان دانشگاه تا بازنشستگان اخیر می توانند با تماشای کودکان دیگران درآمد کسب کنند. مراجعه دهان به دهان از طرف دوستان و خانواده هنوز هم یک روش عالی برای شروع است ، اما شما همچنین می توانید در Care.com یا Sittercity به صورت رایگان یک پروفایل ایجاد کنید تا دامنه خود را گسترش دهید. به هر مهارت تخصصی ، مانند گواهینامه های CPR یا تجربه کودکان با نیازهای ویژه ، توجه بیشتری داشته باشید تا بتوانید خود را در بازار بیشتر کنید.

به عنوان یک خانه دار کار پیدا کنید

اگر می خواهید خانه شخصی را تماشا کنید - و شاید به حیوانات خانگی غذا دهید ، گیاهان را آبیاری کرده و زباله ها را بیرون بیاورید - تبدیل به یک خانه دار شوید. برای مراجعه به شبکه شخصی خود ضربه بزنید یا HouseSitter.com را که مالکان خانه را با خانه های منزل متصل می کند امتحان کنید. طبق وب سایت این شرکت ، افراد معمولاً روزانه 25 تا 45 دلار درآمد کسب می کنند.

فروش کارتهای هدیه استفاده نشده

کارتهای هدیه استفاده نشده را در سایتی مانند Cardpool ، CardCash یا Gift Card Granny بفروشید. این وب سایت ها می گویند که حداکثر 92 درصد از ارزش کارت را به شما پرداخت می کنند. در CardCash و Gift Card Granny ، همچنین می توانید کارت خود را با کارت مورد استفاده خود معامله کنید. Cardpool و Gift Card Granny همچنین دارای کیوسک و مکانهایی هستند که به کمک صندوقدار کمک می کنند تا بتوانید در محل پول دریافت کنید. درباره کارهایی که با کارتهای هدیه ناخواسته انجام دهید بیشتر بخوانید.

کار آزاد را بصورت آنلاین انتخاب کنید

وب سایت هایی مانند Upwork ، Fiverr و Freelancer.com فرصت هایی را برای انجام مشاغل آزاد از قبیل نوشتن ، برنامه نویسی ، طراحی ، بازاریابی ، ورود اطلاعات و دستیار مجازی فراهم می کنند. به زبان دوم مسلط هستید؟ سایت هایی مانند Gengo یا One Hour Translation را بررسی کنید یا از طریق سایتی برای خود درامزدار شوید. مهم نیست که شما چه نوع آزاد کاری انجام می دهید ، میزان کارهایی را که ارائه می دهید پیگیری کنید تا بدانید که شارژتان زیاد است یا کم.

وب سایت ها و برنامه ها را آزمایش کنید

سایتهایی مانند UserTesting.com هزینه افکار شما را درباره چگونگی - یا نه چندان خوب - کارکرد برخی وب سایتها و برنامه ها به شما پرداخت می کنند. برای قبولی باید یک آزمون کوتاه بگذرانید ، سپس برای هر آزمون 20 دقیقه ای 10 دلار به شما پرداخت می شود که شامل ضبط و پاسخ دادن به چهار سوال مکتوب پیگیری می شود. یا می توانید برای شرکت در مکالمه ویدیویی با مشتری بعد از آزمون خود تا 120 دلار درآمد کسب کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 198
  • بازدید ماه : 566
  • بازدید سال : 5,310
  • بازدید کلی : 27,014