loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 23 دوشنبه 14 مهر 1399 نظرات (0)

استراتژی پول سازی: کتابها و بازی های قدیمی را در آمازون بفروشید

آمازون لیست کردن و فروش کتاب ها ، بازی ها و دستگاه های قدیمی را در بازار خود نسبتاً آسان می کند. اگر کتابهای درسی گران قیمت از دانشگاه دارید ، می توانید بیش از چند دلار سود کسب کنید. مطمئن باشید که کتاب ها از وضعیت مطلوبی برخوردار هستند. اگر بخواهید کتابهایی را که از هم میپاشند یا بازیهای خراشیده شده را بفروشید ، نظرات منفی خواهید گرفت. به یاد داشته باشید ، در مورد هر نقصی از قبل پیشگیری کنید ، مهم نیست که چقدر کوچک باشد و چه تعداد کمی از مردم به راحتی متوجه آن شوند.

 

4. استراتژی پول سازی: فناوری مورد استفاده در Craigslist را بفروشید یا بفروشید

بازار لوازم الکترونیکی دست دوم گسترده است. برای جدایی از آیفون قدیمی یا MacBook خود می توانید از Craigslist استفاده کنید. می توانید برای این نوع وسایل الکترونیکی حق بیمه دریافت کنید. حتی برخی از افراد با خرید و فروش مجدد آن ، آن ها را تلنگر می کنند.

 

شما همچنین می توانید از وب سایتی مانند Gazelle برای فروش تلفن های دست دوم خود ، صرف نظر از نوع شما ، استفاده کنید. شرکت هایی از این دست از خرید تلفن های دست دوم و نوسازی آنها یک مدل تجاری کامل ساخته اند. در هر صورت ، اگر این وسایل را در اطراف خانه خود بچرخانید ، می توانید نسبتاً سریع پول کمی بدست آورید.

 

مرتبط: 4 چیزی که آرزو می کنم قبل از شروع یک تجارت کوچک می دانستم

 

5. استراتژی پول سازی: کارها را با TaskRabbit انجام دهید

 

TaskRabbit به شما امکان می دهد از بازار موجود افرادی که به صورت محلی در کارهای مختلف به دنبال کمک هستند استفاده کنید. وظایف همیشه کوچک نیستند. این سیستم عامل (همراه با سایر برنامه ها) وظایف بزرگتری مانند بازسازی منازل را نیز ارائه می دهد.

 

آمازون با Amazon Home Services وارد کار وظیفه می شود. سرویس های ذکر شده از تعمیرات بسیار کوچک تا کارهای بزرگتر و درگیرتر است که تلاش قابل توجهی بیشتر می طلبد.

 

6. استراتژی پول سازی: تحویل برای PostMates

در شرایط سختی که دارید با استفاده از PostMates می توانید مقداری پول نقد کسب کنید و حتی به ماشین احتیاج ندارید ، فقط برای تحویل در شهرهای شلوغ و مراکز مرکز شهر به دوچرخه احتیاج دارید. من اغلب از آن برای تهیه غذا از مکان های خاص که خودشان را تحویل نمی دهند استفاده کرده ام ، اما می تواند برای موارد زیادی استفاده شود.

 

PostMates در وب سایت خود اعلام کرده است که شما می توانید برای انجام تحویل کالا تا 25 دلار در ساعت درآمد کسب کنید. همچنین می توانید نکاتی را در این راه کسب کنید ، بنابراین برای افرادی که به دنبال انجام کاری در اوقات فراغت خود هستند ، یک گزینه عالی است ، مانند برنامه های بزرگ برای اشتراک سواری که فروشگاه های برنامه را در همه جا گرفتار می کنند.

 

مرتبط: 5 روش برای به دست آوردن پول کافی برای ترک کار خود

 

7. استراتژی پول سازی: قرارداد املاک و مستغلات را تلنگر کنید

شما فکر می کنید این هزینه گران است ، اینطور نیست. شما می توانید بدون داشتن تصرف در ملک ، قراردادهای املاک را ورق بزنید. این یک کار برتر نیست ، فقط اطمینان از قرارداد و فروش آن به یک طرف علاقه مند است. خودشه.

 

در اکثر موارد فقط با چند صد دلار می توانید این کار را انجام دهید تا بتوانید خزانه را باز کنید. شرکتهایی برای آموزش چگونگی انجام این کار مانند REWW اختصاص داده شده اند. برای بدست آوردن اندکی پول خوب است ، اما همچنین به طور بالقوه بلند مدت است.

استراتژی پول سازی: فروش در کافه پرس یا Etsy

 

اگر می توانید موارد دیجیتالی را طراحی کنید ، می توانید آنها را به ازای سهمی از سود در سایتی مانند CafePress بفروشید. این کار را فقط با برخی از نرم افزارهای طراحی نمی توانید انجام دهید. آنها می توانند شامل آرم های سفارشی ، گفته های الهام بخش و سایر طرح های موضوعی یا مد روز جذاب برای توده مردم باشند.

 

شما می توانید یک طراح را برای کمک به شما در این زمینه استخدام کنید ، اما هنوز هم باید ایده های خود را ارائه دهید. اگر خودتان طراحی را بفهمید اما به هزینه اضافی احتیاج ندارید ، این بهترین نتیجه را خواهد داشت اقلام در صورت درخواست چاپ و تحویل داده می شوند. شما به سادگی سهمی از درآمد دریافت می کنید. به همین ترتیب ، می توانید اقلام را در Etsy نیز بفروشید.

 

9. استراتژی پول سازی: به س questionsالات JustAnswer پاسخ دهید

افرادی که به دنبال تخصص به صورت آنلاین هستند. JustAnswer (و سایت های مختلفی مانند آن) به پزشکان ، وکلا ، مهندسان و سایر افراد با دانش پیشرفته اجازه می دهد درآمد کمی بدست آورند و فقط به س questionsالات افرادی پاسخ دهند که در غیر این صورت باید مبلغ سنگینی را برای این پاسخ ها بپردازند.

 

این سیستم عامل یک منبع عالی برای مردم است. همچنین اگر می خواهید با عجله کمی پول نقد به دست بیاورید ، سودآور است (برای زمان صرف شده). انتظار نداشته باشید که با پاسخ دادن به سوالات ثروتمند شوید ، اما اگر در شرایط مالی هستید می توانید چند دلار اینجا یا آنجا درآمد کسب کنید.

 

10. استراتژی پول سازی: در Fivver کنسرت هایی را بگیرید

مهم نیست که شما چه نوع خدماتی را ارائه می دهید ، به احتمال زیاد می توانید آن را Fivver ارائه دهید. این برای خدمات دیجیتال مانند طراحی گرافیک ، طراحی وب ، ایجاد کلیپ صوتی یا تصویری کوتاه ، خدمات ویرایش ، نوشتن و غیره بسیار جالب است.

 

Fivver فراتر از مدل 5 دلار برای هر گیگابایت گسترش یافته است. Fiverr Pro بهترین استعداد را در سیستم عامل خود جمع می کند. بسته به مهارت خود ، می توانید در اینجا به خوبی عمل کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 517
  • بازدید سال : 5,261
  • بازدید کلی : 26,965