loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 30 دوشنبه 21 مهر 1399 نظرات (0)

فروش سایر موارد آنلاین

همچنین می توانید وسایل افراد دیگر را به صورت آنلاین بفروشید ، اگرچه انجام این کارها بیش از یک راه وجود دارد. می توانید از فروشگاه های گاراژ یا فروشگاه های ثروتمند ، چیزهای مطبوع تری بخرید و سپس آنها را با قیمت بالاتری با استفاده از وب سایت هایی مانند craigslist.com یا eBay.com بفروشید. حتی می توانید در ازای قطع سود ، وسایل دوست یا همسایه خود را بفروشید.

 

هر کاری انجام می دهید ، اطمینان حاصل کنید که "خرید بالا و فروش کم" و هزینه حمل و نقل در هر معامله را در نظر بگیرید. با گذشت زمان ، درآمد کسب خواهید کرد.

 

فروش اقلام در آمازون

مشابه eBay ، Amazon.com برای رسانه های سرگرمی ، مانند کتاب ها ، موسیقی و فیلم ها ، بهتر کار می کند. همچنین یک تن از مردم از طریق Fulfilled-by-Amazon (FBA) درآمد کسب می کنند که شامل خرید اقلام با تخفیف و فروش آنها در کنار سایر محصولات با غول خرده فروشی است.

 

جالب اینجاست که آمازون در برخی موارد سفارشاتی را که از تبلیغات شما در وب سایت آمازون می آید ، بسته بندی و ارسال می کند. همه اینها به این بستگی دارد که آیا کالاهایی را که در اختیار دارید می فروشید یا اینکه از طریق Amazon FBA می فروشید.

 

در هر صورت ، این کار پول ساز بر اساس این واقعیت ارزش پیگیری دارد که این روزها بسیاری از مردم به خرید اینترنتی می پردازند. ممکن است مدتی طول بکشد تا درآمد قابل توجهی کسب کنید ، اما سرمایه گذاری زمان شما به راحتی نتیجه می دهد.

 

Flea Markets و Swap Meets

اگر وقت زیادی برای کشتن دارید و چشم شما به عتیقه جات و اشیای با ارزش است ، به بازارهای کک بروید و جلسات را تعویض کنید تا ببینید چه چیزی پیدا می کنید. اگر بتوانید مدتی را برای حفاری و بررسی قیمت اقلام آنلاین صرف کنید ، به راحتی می توانید کالاهای با تخفیف عمیق را خریداری کنید. از آنجا ، می توانید آنها را در eBay یا سایر وب سایت ها با نشانه ای عظیم و با هدف جبران اختلاف ، لیست کنید.

 

ضایعات فلزات را جمع آوری و بفروشید

اگر یک کامیون سبک یا یک تریلر مناسب دارید که می توانید به آنجا منتقل کنید ، می توانید قراضه را از محله ها ، سایت های ساختمانی و حیاط خلوت جمع کنید و سپس آن را به فروشندگان قراضه بفروشید.

 

قیمت های قراضه را بررسی کنید ، سپس در Google جستجو کنید "در کجا می توان قراضه فلزی را در شهر خودم فروخت".

 

جواهرات خود را بفروشید

جواهرات و ظروف نقره ای خود را به فروشندگان طلا یا جواهرات برسانید و احتمالاً قیمت بهتری نسبت به مراجعه به ویترین فروشگاه های "ما طلا می خریم" که در مراکز خرید نوار پرجمعیت است ، خواهید داشت.

 

همچنین می توانید با استفاده از یک وب سایت معروف به نام Worthy جواهرات با کیفیت بالا را بصورت آنلاین بفروشید. این سایت به شما امکان می دهد الماس ، طلا و موارد دیگر را با قیمت تعیین شده به فروش برسانید و می توانید از طریق معاملات آنلاین و با حمایت از برخی فروشندگان خاص ، از کل معامله مراقبت کنید.

 

فروش آلات موسیقی

Reverb.com یک بازار آنلاین است که به مردم اجازه می دهد ابزارهای موسیقی بلا استفاده را که دیگر نیازی به آنها ندارند بفروشند. اگر ابزار قدیمی از سالهای دبیرستان یا باند دانشگاه دارید ، یا اگر ساز خوبی در فروش حیاط پیدا کرده اید و می دانید می توانید آن را با قیمت بالاتر بفروشید ، این وب سایت عالی است.

 

Reverb.com همچنین به شما امکان می دهد وسایل خود را به صورت رایگان لیست کنید.

 

فروش صنایع دستی خانگی در Etsy.com

اگر می توانید از صنایع دستی یا سایر وسایل خانگی که مردم دوست دارند خریداری کنند ، Etsy می تواند محلی برای فروش آنها باشد. علاوه بر دکوراسیون منزل و لباس های خانگی ، این وب سایت مکانی عالی برای بازاریابی و فروش محصولات نظافتی و بهداشتی خانگی مانند صابون و لوسیون است. بهترین قسمت در مورد Etsy.com این واقعیت است که شما می توانید هر آنچه را که می خواهید بسازید و بفروشید.

 

اضافه کار در محل کار یا شغل پاره وقت را انتخاب کنید

در حالی که بیشتر ما نمی خواهیم ساعات بیشتری از آنچه که واقعاً مجبور به کار هستیم ، کار کنیم ، اما اضافه کار در محل کار می تواند به شما کمک کند با گذشت زمان درآمد بیشتری کسب کنید. به عنوان یک جایگزین برای اضافه کار ، شما همچنین می توانید قرارداد کارهایی را که شخص دیگری نمی خواهد قرارداد دهید. پیشنهاد کار در مشاغل با هزینه ای مسطح که خارج از فیش حقوقی منظم شما پرداخت می شود و درآمد شما می تواند به راحتی با جهش و رشد رشد کند.

 

همچنین می توانید شغل نیمه وقت فصلی را بر اساس تابستان ، بازگشت به مدرسه ، هر یک از تعطیلات مهم یا حتی در فصل برف انتخاب کنید. دو هفته کار پاره وقت می تواند به راحتی به شما کمک کند 100 دلار و در کل خیلی بیشتر درآمد کسب کنید.

 

برنامه ارجاع کارمند یا مشتری

اگر کارفرمای شما برای معرفی کارمندان جدید به آنها جایزه ای پیشنهاد می کند ، از این مزیت استفاده کرده و شروع به مراجعه کنید. شما نه تنها به افرادی که می شناسید در ارتباط با شغلی که واقعاً به آن احتیاج دارند کمک خواهید کرد ، بلکه می توانید بانک هم بسازید.

 

به همین ترتیب ، باید ببینید که آیا کارفرمای شما برنامه ارجاع مشتری را نیز ارائه می دهد یا خیر. اگر چنین کاری کردند ، کلاه فروشنده خود را بپوشید و بوته های مشتریان بالقوه را بزنید.

 

در محل کار یک پیشنهاد قاتل ارائه دهید

بسیاری از کارفرمایان جعبه پیشنهادی دارند اما اکثر کارمندان آن را نادیده می گیرند. اگرچه شرکت برای پیشنهادات عملی پاداش می پردازد ، اکنون وقت شماست که بدرخشید. ممکن است این پاداش را دریافت کنید زیرا هیچ کس دیگری در آن شرکت نمی کند ، اما حتی بهتر است کارفرمای شما فکر کند ایده شما برای اجرای آن خوب است.

 

کودک در اوقات فراغت خود

در جایی که من زندگی می کنم ، پرستار بچه ها به راحتی ساعتی 10 دلار درآمد دارند. با این حال ، بسته به محل زندگی و تجربه خود ، می توانید درآمد قابل توجهی بیشتر از این درآمد داشته باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 183
  • بازدید ماه : 551
  • بازدید سال : 5,295
  • بازدید کلی : 26,999