loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 42 دوشنبه 06 مرداد 1399 نظرات (0)

تجارت در لهستان

 

پس از اتمام مراحل ثبت نام مشاغل و شرکت می تواند فعالیت های اقتصادی را انجام دهد ، سرمایه گذاران می توانند استخدام پرسنل در لهستان را در نظر بگیرند. کارآفرینان هنگام استخدام نامزدهای مناسب گزینه های مختلفی دارند: آنها می توانند خدمات تخصصی آژانس استخدام را درخواست کنند یا به سادگی یک اطلاعیه خالی شغل را در یک وب سایت اختصاصی منتشر کنند.

 

افراد در لهستان به مجوز کار احتیاج دارند و کارفرمایان باید اطمینان حاصل کنند که این شرکت الزامات حداقل مزد و همچنین حقوق کارمندان را برای مرخصی ، تعطیلات و مزایای ویژه رعایت می کند.

 

موسسه حقوقی ما در لهستان می تواند جزئیات خاصی در مورد قانون اشتغال در این کشور ارائه دهد.


 

چرا لهستان را برای شروع یک تجارت انتخاب می کنید

 

لهستان بودجه دریافتی از اتحادیه اروپا را در جاده ها و بزرگراه های خود سرمایه گذاری کرد و این سرمایه گذاری اثبات کننده یک حرکت تعیین کننده بود: این کشور اکنون دارای زیرساخت های خوبی است که امکان حمل و نقل کارآمد و مقرون به صرفه را فراهم می آورد.

 

نیروی کار در لهستان یکی دیگر از سرمایه های قدرتمند کشور است: کارگران فرهیخته تقریباً یک سوم آنچه را که کشورهای اروپای غربی برای خدمات مشابه می پردازند ، پاداش می یابند. به همین دلیل شرکتهای مهم چند ملیتی برای راه اندازی دفاتر در اینجا و استخدام کارمندان لهستانی تصمیم گرفته اند. Amazon و Procter & Gamble فقط دو شرکتی هستند که مراکز جدید لجستیکی را در لهستان افتتاح کرده اند.

 

لهستان از زمان سقوط رژیم کمونیستی مدام پیشرفت می کند. این کشور با موفقیت موفق به کنار آمدن با دیگران شد

کشورهای رقابتی در منطقه و اکنون به کشوری ترجیح داده شده توسط سرمایه گذاران خارجی تبدیل شده است.

 

 

آداب و معلومات تجاری در لهستان

 

قبل از شروع کار در لهستان ، سرمایه گذاران باید نکات اساسی در مورد فرهنگ تجارت لهستان را بدانند.

هر زمان که به مدیران یا مدیران مراجعه می کنید ، توصیه می شود از عنوان شغلی خود به همراه آقای و خانم در لهستان استفاده کنید ، آدرسهای Pan (Mr.) و زنان به عنوان Pani (خانم) هستند.

 

مردم لهستان عموماً دقیق هستند ، اگرچه تاخیرهای اندک تا پنج دقیقه در بعضی موارد قابل قبول است. کد لباس کسب و کار کلاسیک است: لباس رسمی زن و مرد به طور کلی با رنگ های تیره. خط مشی لباس در شرکتهای لهستانی ممکن است جمعه های گاه به گاه باشد. از آنجایی که برداشتهای اول در جامعه تجاری مهم است ، توصیه می شود لباس رسمی حفظ شود.

 

سایر نکات مفید برای تجارت در لهستان عبارتند از: دادن تعداد عجیب گل ، تماس مستقیم چشم بسیار ارزشمند است و هدایای شرکتی باید مناسب باشد. ممکن است سرمایه گذاران خارجی در لهستان نیاز به تعدیل سرعت کار در لهستان داشته و باید با ساختار سلسله مراتبی این شرکت آشنا شوند.

 

4 ایده تجاری کوچک در لهستان

 

1. یک تجارت تجاری

 

فست فود ، رستوران یا کامیون مواد غذایی ، یک تجارت خوب مواد غذایی باید به معنای واقعی کلمه چیز تازه ای را به طور متوسط ​​به مشتری لهستانی بخورد. سرمایه گذاران خارجی که علاقه مند به فعالیت در لهستان به عنوان رستوران هستند می توانند این کار را بدون محدودیت انجام دهند اما باید مجوزها و مجوزهای ویژه را بدست آورند. Wroclaw یک شهر خوب برای ایجاد یک تجارت است زیرا بزرگترین شهر در غرب لهستان است و همچنین یک شهر توریستی است. یک تجارت غذایی در اینجا توانایی جذب هم محلی ها و هم گردشگران را دارد.

 

2. خدمات مشاوره ای

 

این می تواند طیف گسترده ای از گزینه ها را شامل شود و هزینه های راه اندازی یک مشاغل مشاوره نسبت به سایر انواع مشاغل تجاری پایین تر باشد. حسابداران در لهستان می توانند با باز کردن یک بازرگان تنها و ارائه تخصص خود در این زمینه ، تجارت خود را شروع کنند. بسیاری از دارندگان مشاغل سعی می کنند کتاب های خود را نگه دارند اما همیشه کمک یک متخصص در امور مالیاتی را ترجیح می دهند.

 

3. فروشگاه مد

 

برای یک کارآفرین خلاق تر ، مد و لباس می تواند به معنای تجارت باشد. یک فروشگاه کوچک می تواند لباس های دستباف و جواهرات و یا لباس های گاه به گاه و لباس شخصی را متناسب با سلیقه خریدار ارائه دهد. لوازم جانبی مانند کیف های چرمی دستباف نیز گزینه ای هستند.

 

4. فروشگاه آنلاین

 

کارآفرینان علاقمند به راه اندازی یک تجارت در لهستان همچنین می توانند طیف گسترده ای از محصولات را از طریق یک فروشگاه آنلاین تهیه کنند. در حالی که این تجارت می تواند هزینه کمتری داشته باشد ، کارآفرین نیاز به خرید نام دامنه در لهستان و ترتیب خدمات حمل و نقل به مشتریان خود دارد. در صورت وارد کردن اجناس کشورهای دیگر به لهستان ، فعالیت های واردات نیز مورد توجه قرار می گیرد.


 

اگر می خواهید در مورد فرصت های سرمایه گذاری در لهستان یا نحوه شروع کار خود در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید از وکلای شرکت ما بخواهید. تیم وکلای ما در لهستان در تمام امور مربوط به بازرگانی تخصص دارد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 217
  • بازدید ماه : 585
  • بازدید سال : 5,329
  • بازدید کلی : 27,033