loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 25 جمعه 16 آبان 1399 نظرات (0)

چگونه می توان از طریق Etsy درآمد کسب کرد

خلاقیت و اشتیاق برای موفقیت در Etsy ، یک بازار آنلاین اختصاص داده شده به هنر ، صنایع دستی و کالاهای پرنعمت ، کافی نیست. اگر سعی دارید بفهمید چگونه می توانید از طریق Etsy درآمد کسب کنید ، فاکتورهای دیگری را نیز باید در نظر بگیرید.

 

اطمینان حاصل کنید که ایده شما می تواند سودآور باشد

اگر می خواهید از طریق فروش چیزهایی درآمد کسب کنید ، فروش کالایی که برای شما مهم است مهم است. اما قبل از شیرجه رفتن ، مطمئن شوید که واقعاً فروش می رود. با استفاده از نوار جستجوی Etsy می توانید تحقیقات سریعی در بازار انجام دهید. تا آنجا که ممکن است در درخواست خود خاص باشید و به صفحات مختلف فروشگاه کلیک کنید تا تعداد فروش های انجام شده از زمان افتتاح را ببینید.

 

اگر به نظر می رسد که علاقه کافی به ایده محصول شما وجود دارد ، پس می توانید به مرحله بعدی بروید: اطمینان از اینکه محصول برای شما درآمد کسب می کند. در اینجا نحوه انجام ریاضی آورده شده است.

 

پول در بیاورید و بقیه اش را به ما بسپارید

NerdWallet هزینه های شما ، صورتحساب های مکرر و موارد دیگر را پیگیری می کند.

 

 

هزینه ساخت هر مورد را مشخص کنید. ابتدا بفهمید که چه هزینه هایی مانند مواد یا نیروی کار در تولید وجود دارد. به عنوان مثال اگر می خواهید جواهرات دست ساز بفروشید ، قیمت سنگهای قیمتی و گوشواره هایی را که می خواهید برای ساخت هر قطعه استفاده کنید ، جستجو کنید. سپس هزینه ساخت یک مورد را محاسبه کنید.

 

در مورد رقابت تحقیق کنید. قیمت کالاهای مشابه را در Etsy در نظر بگیرید. همچنین بهتر است قیمت ها را در بازارهای دیگر مانند آمازون یا فروشگاه های محلی در نظر بگیرید تا شانس فروش خود را افزایش دهید.

 

فاکتور در هزینه های Etsy. فروش از طریق Etsy رایگان نیست. به عنوان مثال ، سایت برای فهرست یک مورد 20 سنت هزینه می کند. هنگام فروش ، هزینه معامله 5٪ از قیمتی که برای هر لیست نشان می دهید به اضافه مبلغی که برای حمل و نقل و بسته بندی هدیه شارژ می کنید ، وجود دارد. قبل از شروع فروش ، تمام هزینه های Etsy را بخوانید.

 

اگر انتظار دارید بیش از 1000 دلار مالیات بر درآمد خود را بدهکار باشید ، احتمالاً باید پول را برای پرداخت های مالیاتی سه ماهه اختصاص دهید. ممکن است مالیات های ایالتی ، محلی یا سایر مالیات وجود داشته باشد. بدهی مالیاتی خود را تخمین بزنید تا رقمی دقیق برای پس انداز تعیین کنید.

 

اعداد را ارزیابی کنید. قیمت هر مورد را انتخاب کرده و هزینه های مربوطه - از جمله هزینه ها ، مالیات ها و هزینه های تولید - را کسر کنید و سپس آنچه را که باقیمانده است مشاهده کنید. اگر با حفظ قیمت رقابتی نتوانید سود کسب کنید ، ممکن است بخواهید مکان فروش دیگری یا کالای دیگری را امتحان کنید.

 

یک فروشگاه موفق Etsy راه اندازی کنید

پس از شناسایی ایده محکم ، وقت آن است که فروشگاه خود را ایجاد کنید. این یک فرآیند ساده است: ثبت نام کنید ، روی دکمه "فروش در Etsy" کلیک کنید و جزئیات ، مانند نام فروشگاه ، لیست ها و اطلاعات صورتحساب خود را پر کنید.

 

هنگامی که فروشگاه شما آنلاین شد ، کتابچه راهنمای فروشنده Etsy را بررسی کنید و به عضویت یک تیم در بیایید تا به شما در یادگیری اصول مربوط به سایر صاحبان مغازه ها ، مانند نحوه گرفتن عکس های عالی از وسایل یا نوشتن توضیحات فروشگاه خود ، فکر کنید. سپس می توانید روی یکی از چالش برانگیزترین قسمت های کارآفرینی آنلاین تمرکز کنید: بازاریابی محصولات خود.

 

با روش های رایگان شروع کنید. ایجاد یک صفحه فیس بوک یا حساب اینستاگرام برای فروشگاه خود مکان خوبی برای شروع است. برای یافتن هشتگ ها و ایده های مربوط به پست ها ، حساب های مشابه را بررسی کنید. سپس مرتباً پست ارسال کنید و با پیروان تعامل کنید تا حداکثر دسترسی خود را داشته باشید.

 

همچنین می توانید در مورد موضوعی که به خریداران شما مرتبط است ، وبلاگی راه اندازی کنید. به عنوان مثال اگر یک فروشگاه لباس قدیمی دارید ، می توانید در مورد چگونگی سبک لباس یا تعمیر قطعات قدیمی بنویسید. اگر می توانید مقداری پول سرمایه گذاری کنید ، برای به نمایش گذاشتن موارد خود روشهای پرداخت شده ای مانند محصول Etsy’s Promotely Lists یا ابزار تبلیغات خرید Google را در نظر بگیرید.

 

با رشد کسب و کار ، اهداف فروش را تعیین کنید و از ابزار تجزیه و تحلیل وب Etsy’s استفاده کنید. به این ترتیب ، می توانید اندازه گیری کنید که آیا تاکتیک های بازاریابی شما کار می کنند یا وقت آن رسیده است که چیز جدیدی را امتحان کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 185
  • بازدید ماه : 553
  • بازدید سال : 5,297
  • بازدید کلی : 27,001