loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 25 پنجشنبه 06 شهریور 1399 نظرات (0)

کمک های مالی و جوایز

آیا کمک های مالی ، جوایز ، مسابقات و غیره اتلاف وقت شماست؟

 

شاید گاهی اوقات ، به ویژه هنگامی که شرایط لازم برای زمان شما بیش از حد سنگین باشد ، یا اگر برای ارسال برنامه باید مبلغ قابل توجهی بپردازید.

 

به گفته این ، در کسب جوایز و کمکهای مالی شایستگی وجود دارد. آنها به رزومه شما نگاه خوبی دارند ، آنها می توانند جایزه نقدی را به شما پیشنهاد دهند که احتمالاً برای یک پروژه آینده به شدت نیاز دارید ، و آنها می توانند فرصت هایی را که احتمالاً قبلاً از آن برخوردار نبوده اید ، فراهم کنند.

 

اگرچه فکر نمی کنم یک نوازنده باید بر روی برنده شدن کمک های مالی و جوایز به عنوان شکل اصلی تامین پولی تمرکز کند ، اما می تواند برای برخی سودمند باشد.

 

درس - متعارف

به عنوان یک معلم ، می توانید از استودیوی مستقل یا از طریق اشتغال در یک مدرسه موسیقی (نه یک کالج موسیقی) درس بگیرید. برخی سیستم عامل های دیجیتال مانند TakeLessons وجود دارند که به عنوان واسطه عمل می کنند و به معلمان موسیقی کمک می کنند تا دانش آموزان را پیدا کنند.

 

دروس - غیر متعارف

با پیشرفت فن آوری دیجیتال ، نوازندگان اکنون می توانند با استفاده از رویکردهای خلاق ، درسهایی را به صورت آنلاین ارائه دهند.

 

برخی از نوازندگان به سادگی با ارائه کلاس های زنده آنلاین دانش آموزان در سراسر جهان از طریق اسکایپ ، بدن دانشجویی فعال خود را گسترش می دهند.

 

سایر نوازندگان دروس مقدماتی را ترجیح می دهند ، سپس دوره های خود را بصورت آنلاین و با هزینه به افرادی که می خواهند آن ساز را یاد بگیرند ، به بازار عرضه کردند.

 

از پروفایل شخصیت کلارینت رایزاردو ریکارو مورالس در آثار هنری دیدن کنید. ریکاردو مورالس ده ها فیلم در دسترس است که به صورت آنلاین از تدریس ، دروس ، آموزش تکنیک و… وجود دارد ، دانشجویانی که در برنامه کلارینت مورالس ثبت نام کرده اند ، نه تنها این فرصت را دارند که همه این فیلم ها را در پرتال دروس پولی خود مشاهده کنند ، بلکه می توانند خود را بارگذاری کنند. بازی در سیستم به مورالس ، که در صورت راحتی وی بازخورد شخصی را به دانشجویان ارائه می دهد.

 

دوران بسیار خوبی که در آن زندگی می کنیم.

 

 

مجوز (Master Use Synch)

مجوز هماهنگ سازی اساساً زمانی است که شخصی بخواهد ردیابی کند که شما حق آن را دارید و از آن برای رسانه تصویری خود استفاده می کند. مثلاً اگر یک شرکت تولیدی بخواهد از موسیقی شما برای تبلیغات تلویزیونی که تولید می کند استفاده کند - آنها برای استفاده از موسیقی شما هزینه مجوز به شما می پردازند.

 

لیست پستی

دلیلی وجود دارد که بسیاری از نوازندگان و همچنین کارآفرینان و بازاریابان در واقع در هر مکان و زمینه های مختلف کار زیادی را برای ساختن لیست های پستی خود انجام می دهند.

 

وقتی هزاران مشترک در لیست پستی خود دارید ، همه فروش ناگهانی خودتان بسیار آسان تر می شوند زیرا لیستی از افرادی که علاقه مند به کار شما هستند ، دارید.

 

تصور کنید که یک لیست پستی از ، مثلاً 15،000 مشترک که شخصاً برای ثبت نام در لیست پستی شما ثبت نام کرده اند وجود دارد - با راه اندازی CD ، احتمالاً می توانید حداقل 2٪ مشترکین لیست پستی خود را به مشتریان پرداخت کنید. با 10 دلار در هر سی دی با 300 (2٪) مخاطبان خود ، یک سی دی آخر هفته از طریق لیست پستی شما به تنهایی 3000 دلار خواهد بود.

 

همچنین ، پر کردن مخاطب در برنامه نمایش شما می تواند به یک کار بسیار ساده تر هنگام تهیه لیست پستی تبدیل شود - به سادگی طرفداران خود را در مورد نمایش خود بنویسید ، و اگر مشترکان زیادی دارید ، مخاطبان شما سریعتر از آنچه فکر می کنید پر می شوند.

 

یکی از بهترین راه ها برای مشترکان ، ارائه چیزی به صورت رایگان در ازای آدرس ایمیل آنها - یک MP3 ، یک سی دی قابل بارگیری رایگان ، یک خبرنامه ایمیل و غیره.

 

مکانیک

مجوز مکانیکی مجوزی است که اجازه استفاده از نت موسیقی اصلی یا شخص دیگری را برای ضبط مجدد ، بهبود ، مطالعه و غیره می دهد.

 

در هنگام صدور مجوز ، صاحب ماده اصلی مبلغ ثابت پرداخت می شود. بیشتر مکانیک ها در ایالات متحده از طریق آژانس هری فاکس به دست می آیند.

 

بازرگان

کیف های تی شرت ، تی شرت ، کلاه ، کت ، لیوان را نام ببرید - نام باند / گروه خود را روی یک تکه لباس یا لوازم جانبی بگذارید و آن را در نمایش ها و سایت خود بفروشید. سپس ، هر زمان که افراد دیگری لباس شما را بپوشند یا از لوازم جانبی شما استفاده کنند ، آنها روزانه مارک شما را به هزاران نفر دیگر ارتقا می دهند.

 

هزینه عملکرد

وقتی در یک پذیرش شرکتی ، تلاوت ، عروسی ، مهمانی کوکتل یا اساساً با هر کنفرانس دیگری اجرا می کنید ، حق دریافت هزینه عملکرد برای شما و موسیقی دانانی که با آنها بازی می کنید وجود دارد. این هزینه با توجه به اعتبار کلاه گیس که میزبان آن است و شهرت / مطلوبیت شما در این زمینه می تواند بسیار متفاوت باشد.

 

ناشر / عملکرد Royalty

به عنوان آهنگساز ، هر زمان که یک قطعه از کارهای شما در خارج از محیط دانشگاهی در خارج از کشور انجام شود ، شما حق دریافت حق امتیاز از عملکرد گفته شده را دارید. به سادگی با یکی از دو سازمان مهم حقوق اجرا ، BMI یا ASCAP ثبت نام کنید ، شواهدی از عملکرد خود (مانند نت برنامه) ارسال کنید ، و برای انجام موسیقی خود برای شما ارسال می شود.

 

علاوه بر این ، شما همچنین می توانید از طرف یک PRO (سازمان حقوق مدنی) برای پخش موسیقی خود در رادیو ماهواره ای ، رادیو fm و am ، رادیو اینترنتی ، تلویزیون شبکه و موارد دیگر پرداخت کنید. در اینجا مقاله خوبی در مورد وبلاگ موسیقی DIY کودک درباره حق امتیاز موجود است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 554
  • بازدید سال : 5,298
  • بازدید کلی : 27,002