loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 30 دوشنبه 22 دی 1399 نظرات (0)

11. آن را به مستاجر بلند مدت اجاره دهید

همچنین می توانید با اجاره خانه خود به مستاجر بلند مدت ، درآمدزایی کنید. من این روش را دوست دارم زیرا اجاره خانه بازپرداخت وام من را پوشش می دهد ، و سپس برخی. اطمینان حاصل کنید که ملکی را انتخاب می کنید که گردش پول شما مثبت باشد ، بنابراین همیشه پول دارید و سرمایه گذاری شما ارزشمند است.

 

خرید ملک سرمایه گذاری نیاز به تعهد بزرگ و تحقیقات زیادی دارد ، بنابراین در شروع کار فقط در سرما نپردازید. س manyالات زیادی بپرسید و قبل از گرفتن وام یا خرید کامل خانه از آمادگی کافی برخوردار شوید.

12. آن را به گردشگران اجاره دهید

اگر می خواهید خانه خود را اجاره کنید اما مطمئن نیستید که می توانید مرتکب طولانی مدت شوید ، می توانید ملک خود را بصورت اجاره تعطیلات بصورت آنلاین لیست کنید. برای تبلیغات می توانید از سایت هایی مانند Airbnb یا Stayz استفاده کنید. نرخ ها نیز بسیار جذاب هستند.

 

طبق ماشین حساب درآمد بالقوه ماهانه airbnb ، اگر در سیدنی هستید و به طور متوسط ​​در هر شب 15 شب یک اتاق را به 2 نفر اجاره می دهید ، به طور بالقوه می توانید در یک ماه 1،1801 دلار استرالیا جمع کنید!

 

و اگر در بوستون هستید ، درآمد آن تقریباً 1801 دلار است! به هر حال ، دلار آمریکا خیلی بیشتر از دلار Aussie بسته بندی می شود. بنابراین 1،801 دلار آمریکا به 2.609 دلار استرالیا تبدیل می شود! من در این بخش از علامت تعجب بسیاری استفاده کرده ام زیرا درآمد بالقوه فقط غیر واقعی است!

 

تعجبی ندارد که اجاره های تعطیلات به روشی سودآور برای کسب درآمد از خانه شما تبدیل شده اند.

 

13. خانه خود را به محل اقامت دانشجویی تبدیل کنید

اگر در شهری مانند کمبریج ، نیوهون یا بولدر زندگی می کنید و خانه شما به اندازه کافی بزرگ است که 4 دانشجو را در خود جای دهد ، در این صورت می توانید کاملا پول نقد کنید.

 

با اجاره خانه به دانشجویان می توانید از این طریق درآمد کسب کنید اما به خاطر داشته باشید که در ماههای تعطیل ممکن است در آن ساکت باشد. شما می توانید مدیریت این کار را خودتان انتخاب کنید یا کار را به یک مدیر املاک باتجربه و متخصص در خوابگاه دانشجویی برسانید.

 

راه های دیگر شما می توانید از خانه خود پول بگیرید

14. ورق زدن

آیا از رفع کننده های بالا لذت می برید؟ در مورد طراحی داخلی چطور؟ آیا شما عاشق کار با ابزار و ایجاد وسایل برجسته هستید؟ سپس ورق زدن می تواند درست در کوچه شما باشد.

 

می توانید ملکی را خریداری کنید ، آن را انجام دهید و برای سود خود بفروشید. به همین دلیل است که نمایش هایی مانند Masters of Flip (من و شوهرم این نمایش را دوست داریم!) و Fixer Upper بسیار محبوب هستند زیرا آنها الهام و فرصت های زیادی را در خانه ایجاد می کنند.

 

سود حاصل از فروش یک خانه نوساز ذهن شما را جلب می کند. اغلب اوقات ، شما حساب افرادی با سود را می خوانید که از ده ها هزار تا صدها هزار دلار متغیر است! دیوانه است!

 

15. خانه خود را دوباره تأمین کنید

اگرچه من این را در لیست قرار داده ام ، اما لطفاً بگذارید این گزینه آخرین راه حل شما باشد ، زیرا همه موارد دیگر به شکست انجامید.

 

با سرمایه گذاری مجدد در خانه ، حقوق صاحبان سهام آزاد می شود و شما می توانید از طریق تسهیلات بازنویسی یا خط اعتباری به ارزش ویژه دسترسی پیدا کنید.

 

بازخرید آنچه را که در حساب اصلی خود پرداخت کرده اید کاهش می دهد.

 

یک خط اعتباری وام دیگری را در بالای وام شما اضافه می کند (اگر آن را داشته باشید) یا اگر وام مسکن ندارید ، وام دیگری مشابه وام شخصی دریافت می کنید. به نظر من ، نکته مثبت و منفی در این مورد سود وام شما است که معمولاً با نرخ بهره وام شما مطابقت دارد و بسیار ارزان تر از آن است که در واقع وام شخصی یا کارت اعتباری دریافت کرده باشید.

 

لطفاً درصورتیکه واقعاً ناامید هستید از این مسیر بروید زیرا اگر نظم کافی ندارید و اگر سهام عدالت را آزادانه خرج نکنید ، سریعاً کشتی خود را در آب داغ مالی غرق می کنید.

 

نکته بزرگ: شما باید این حق سهام را پس دهید!

 

من به شدت توصیه می کنم قبل از اقدام به این کار به دنبال مشاوره مالی باشید.

 

آیا این لیست را به صورت PDF دوست دارید؟ برای دریافت گذرواژه خود می توانید آن را از داخل کتابخانه منابع بارگیری کنید.

نتیجه

همانطور که می بینید ، روش های سنتی و جدید زیادی وجود دارد که می توانید این روزها از خانه خود درآمد کسب کنید.

 

من حدس می زنم فقط این مسئله است که آیا شما مایل هستید فضای خصوصی خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید یا خیر. اگر دوست دارید خودتان را حفظ کنید ، شاید فقط تعداد کمی از این ایده ها برای شما مفید باشند. هنوز ارزش امتحان دارید ، درست است؟

 

زیبایی دانستن اینکه چگونه می توان از خانه خود درآمد کسب کرد این است که بسیاری از موارد مانند برق ، اینترنت ، هزینه های ثابت ، قبض تلفن همراه ، تجهیزات اداری و بخشی از فضای خانه شما که برای کار استفاده می کنید از مالیات کسر می شوند. می توانید این موارد را به عنوان هزینه های کار ادعا کنید و درصدی از مالیات را پس بگیرید. اگر از آن برای مثلاً کار آزاد یا آموزش آنلاین استفاده می کنید ، می توانید در مورد استهلاک دارایی مانند رایانه خود نیز ادعا کنید.

 

و در حالی که لباس خواب هستید درآمد کسب می کنید؟ بسیار گرانبها.

 

مثل همیشه ، من توصیه می کنم قبل از اقدام به هر یک از این پیشنهادات ، با مشاور مالی یا حسابدار خود صحبت کنید.

 

آنها صرفاً به شما ایده می دهند و اگرچه برخی از آنها برای من مفید بوده اند ، اما لزوماً برای شما مفید نیستند. همه چیز به شرایط فردی بستگی دارد.

 

امیدوارم با استفاده از این لیست الهاماتی برای کسب درآمد از خانه خود پیدا کرده باشید.

 

بهترین ها!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 182
  • بازدید ماه : 550
  • بازدید سال : 5,294
  • بازدید کلی : 26,998