loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 32 یکشنبه 25 خرداد 1399 نظرات (0)

راه اندازی یک تجارت در نروژ

برای اکثر مردم ، شروع به کار خود ، یک رویا است. با این حال ، برخی افراد از این فرصت استفاده کرده و محل کار خود را ایجاد می کنند.

قبل از شروع کار تعدادی کار وجود دارد که باید در نظر بگیرید و انجام دهید. در اینجا نکات مفیدی آورده شده است:

نروژ یک کشور امن و آسان برای تجارت است. بانک جهانی با سهولت در انجام کار ، 10 کشور برتر از 189 کشور جهان را در اختیار دارد ، موضوعی که نروژ برای چندین سال در آن نگه داشته است.

 

جمعیت 5.1 میلیون نفری ما هنوز اندازه متوسط ​​نیست ، اما قدرت خرید آن به دلیل سطح بالای زندگی و ثروت یکنواخت توزیع با اقتصادهای بزرگ قابل مقایسه است. بیشتر نروژی ها به انگلیسی و مسلط انگلیسی صحبت می کنند که به زبان فرانسه و آلمانی نیز اغلب صحبت می شوند.

 

یک سیستم بسیار پیشرفته از خوشه های صنعتی با همکاری نزدیک بین صنعت و موسسات تحقیق و توسعه وجود دارد. هزینه تنظیم فعالیت های تحقیق و توسعه با یک سیستم خوب توسعه یافته برای حمایت از حقوق مالکیت معنوی در سطح بین المللی رقابت دارد. نروژ کاملاً در کلیه برنامه ها و فعالیت های تحقیقاتی اتحادیه اروپا شرکت می کند.

برنامه تجاری

اول از همه ، شما باید یک طرح کسب و کار تهیه کنید تا ایده کسب و کار خود ، مشتریان بالقوه ، برنامه های بازاریابی ، اطلاعات مربوط به رقبا ، موقعیت مالی و بودجه و همچنین نحوه برنامه ریزی برای تأمین مالی استارتاپ و اداره امور تجاری خود را تهیه کنید.

مهم است که شما وقت کافی برای تهیه این طرح بگذرانید. شاید ایده خوبی باشد که از یک دوست یا آشنایان بخواهید که آن را بخواند و بازخورد صادقانه ای به شما ارائه دهد. با این حال ، مهم است که این شخص مورد اعتماد با برنامه شما با اطمینان رفتار کند. در این مرحله ، بسیار حیاتی است که برنامه های خود را برای افراد زیادی افشا نکنید.

 

 

نوع کسب و کار

شما همچنین باید در نظر بگیرید که چه نوع شغلی را می خواهید ایجاد کنید. چندین نوع تجارت مختلف وجود دارد که متداول ترین آنها مالکیت اختصاصی و شرکتهای محدود است. گزینه سوم مشارکتهای عمومی است. فقط در مالکیت و مشارکتهای عمومی ، شخصاً مسئولیت بدهی شرکت را بر عهده دارید. در یک شرکت محدود ، از طرف دیگر ، شما فقط در صورت ورشکستگی مسئولیت سرمایه سهم پرداخت شده را دارید. بسیاری از مشاغل به عنوان مالکیت اختصاصی شروع شده و بعداً به شرکتهای محدود تبدیل می شوند.

 

ثبت شغل خود

در Bedin اطلاعات مفیدی در مورد نحوه ثبت شرکت خود پیدا خواهید کرد.

 

سرمایه اولیه و حقوق صاحبان سهام

بسیاری از افرادی که مشاغل خود را شروع می کنند مدت طولانی است که می خواهند این کار را انجام دهند و هزینه خوبی را پس انداز کرده اند. اگر سرمایه زیادی جمع نکرده اید ، قبل از ایجاد مشاغل خود باید این کار را در نظر بگیرید. برای پرداخت تجهیزات و غیره به طور کلی به هلدینگ پول و پول احتیاج خواهید داشت.

 

پوشش بیمه

هنگام راه اندازی یک تجارت ، مهم است که از پوشش بیمه کافی برخوردار شوید. برخی از بیمه نامه های مورد نیاز شما وجود دارد ، و سایر مواردی که باید داشته باشید. شما باید بیمه جبران خسارت کارگران و بیمه مسئولیت وسیله نقلیه موتوری را داشته باشید. علاوه بر این ، یک طرح بازنشستگی شغلی اجباری لازم است. شما باید بیمه معلولیت ، بیمه عمر کوتاه مدت و بیمه آتش سوزی و سرقت داشته باشید. تعدادی بیمه نامه اضافی وجود دارد که ممکن است عاقلانه باشد ، مانند بیمه مسافرتی و بیمه درمانی. برای جستجوی مشاوره با DNB در تماس باشید.

 

باهوش تر کار کن

چندین بانک راه حل های خوب بانکی آنلاین برای مشاغل تازه تأسیس ارائه می دهند. بانکهای اینترنتی به طور کلی درمورد امور مالی خود را ارائه می دهند و عموما راه حل های خوبی برای رسیدگی به فاکتور ، حساب های کسر مالیات و نظارت بر پرداخت ارائه می دهند.

doyayekasbokar بازدید : 30 شنبه 24 خرداد 1399 نظرات (0)

چگونه با ایده نابغه خود تجارت ایجاد کنید

یک تصور درخشان دارید و نمی دانید چگونه می توانید آن را به شروع یک تجارت تبدیل کنید؟ خواه شما می خواهید یک فروشگاه Etsy یا Airbnb بعدی را راه اندازی کنید ، از این نکات متخصص برای دستیابی به کارآفرینی مرفه بهره مند خواهید شد.

 

توسط کتلین موری هریس بروزرسانی شد 06 ژوئن 2019

هر محصولی که در اختیار داریم بطور مستقل توسط تیم تحریریه ما انتخاب و بررسی شده است. اگر با استفاده از لینک های موجود ، خریدی انجام دهید ، ممکن است ما کمیسیون کسب کنیم.

آموزش مردم برای شروع کسب و کار معمولاً یک مدرسه نیست بلکه ممکن است چنین باشد. برای بسیاری از افراد ، شروع به کار خود شخصی کلید رضایت طولانی مدت در کار و زندگی است (هرگز نیازی به دانستن چگونگی نوشتن مجدد رزومه فقط یک امتیاز است). اجرای یک کسب و کار - خواه یک شلوغ نیمه وقت یا یک شرکت دور دست باشد - به معنای انتخاب نکردن هدایای دیگر برای رئیس و یا کنار گذاشتن رویاهای حرفه ای شما برای شخص دیگر است. این کار سختی زیادی را می طلبد ؛ خوشبختانه ، این مراحل تأیید شده توسط متخصص برای شروع کار به شما کمک می کند تا به آنجا بروید.

 

شروع یک تجارت ممکن است به معنای ادامه جمع آوری کفش کار راحت و تسلط بر ایده های سازمان میز باشد ، اما ممکن است چنین نباشد. زیبایی روند این است که انجام این نوع تماسها بر عهده شماست. با این نکات شروع کنید و برای تماشای برنامه های خود برای پرواز ، آماده شوید.

 

 

1

مطمئن شوید که واقعاً عاشق ایده هستید.

آخر هفته ها ، کیف پول و مغز شما کاملاً به زندگی این مفهوم اختصاص خواهد یافت. شما در مورد آن صحبت خواهید کرد ، از آن دلخور می شوید و در مورد آن استراتژی می کنید. جولیا پیمسلور ، نویسنده میلیون ها دلار زن می گوید. "کارآفرینی یک طرح سریع ثروتمند نیست." شما باید برای بازی طولانی آماده و انگیزه باشید. Pimsleur می گوید که بسیاری از "داستانهای موفقیت شبانه" 10 سال است که روی پروژه های خود کار می کنند. به همین دلیل شور و شوق چنین مؤلفه ای مهم است. Pimsleur خلاصه می کند: "شما باید چیزی را انتخاب کنید که آنقدر دوستش دارید و این کار را انجام می دادید چه به شما پرداخت می شود یا نه".


 

 

2

بزرگنمایی به سمت عدم موفقیت.

حتی بینندگان مانند بیل گیتس و والت دیزنی شرکت هایی را تاسیس کردند که قبل از ساخت امپراطوری های خود سقوط کردند. فرض کنید که شکست بخشی از مسیر است به طوری که ترس از آن شما را به خطر نمی اندازد. دانیل لاپورت ، نویسنده نقشه Desire می گوید: "شما باید از جایی شروع کنید." و می دانید که وقتی نگرانی ها برطرف می شوند ، او می گوید ، "قدرت درایو شما مستقیماً به توانایی شما برای خاموش کردن شک و تردیدها مربوط می شود."

 

 

3

از کجا آسان است شروع کنید.

از خود بپرسید: در حال حاضر برای پیشبرد ایده خود چه کاری می توانم انجام دهم؟ چه حرکتی می توانم بدون وقت و تلاش زیاد انجام دهم؟ چه کسی آنچه را که من در حال حاضر می خواهد؟ آنها کجا هستند؟ از همان ابتدا ، در مورد تأمین اولین مشتری یا اولین فروش خود ، فکر کنید که چه عواملی خواهد بود تا بتوانید درآمد خود را شروع کنید. و چشم های خود را برای کمک در دسترس باز نگه دارید. لاپورت می گوید: "اگر شخصی وجود دارد که می خواهد با شما در پروژه شما همکاری کند ، آن را در نظر بگیرید."

 

 

4

یافتن پول پنهان.

هر ایده ای نیاز به سرمایه دارد. نلی گالن ، نویسنده کتاب خود-ساخت: تبدیل شدن به توانمند ، اعتماد به نفس و ثروتمند شدن در هر راه ، می گوید: "این ترفند کسب درآمد از منابع است بدون آنکه به آنها بخاطر کسب و کار بدهکار باشید."

 

 

5

سرمایه گذاری در تخصص.

Pimsleur می گوید ، یک وکیل باید ابتدا در لیست شما باشد ، به ویژه اگر می خواهید با مالکیت معنوی یا جمع آوری سرمایه سر و کار داشته باشید. پس از کسب سرمایه ، افرادی را بیاورید که مجموعه مهارتهای شما را تکمیل کنند. اگر با شماره ها ضعیف هستید ، یک کتابدار پاره وقت را استخدام کنید. ارزش آن است که کوتاه مدت به بودجه شما وارد شود. لاپورت می گوید: "متخصص مناسب می تواند جهش های کوانتومی برای شما ایجاد کند." گالن همچنین سرمایه گذاری در آموزش رسمی را توصیه می کند: "ما مشکلی برای استخدام معلم برای بچه هایمان نداریم. چرا یک نفر را برای خود استخدام نکنید؟ " Pimsleur می گوید: یکی دیگر از راه های مخفی: دستیاران مجازی - یاران ماهانه به ماه که می توانند از وظایف اداری مراقبت کنند ، بنابراین می توانید روی اولویت های بزرگتر تمرکز کنید. یکی را در Upwork پیدا کنید.

 

 

6

یک هیئت مشاوره عاطفی بسازید.

Pimsleur می گوید: "وقتی با دیگران در اطراف اهداف گروهی قرار می گیرید ، خیلی سریع تر به آنها می رسید." بنابراین تعداد معدودی از شرکای مسئولیت پذیری را دور هم جمع کنید تا به تشویق گروهی بپردازید و به پیشرفت ایده های خود کمک کنید. فکر کنید همکاران سابق ، افراد ملاقات با صنعت و حتی همسایه کارآفرینی شما. Pimsleur می گوید: "فضاهای اشتراکی در اینجا مفید هستند": وقتی مردم منابع را به اشتراک می گذارند ، احتمال همکاری بسیار خوبی وجود دارد. مهمترین احساس ، اعتماد به نفس و اشتیاق مشترک به کار در رسیدن به اهداف است ، حتی اگر آن اهداف بی ارتباط نباشند. هیئت مدیره LaPorte به طور ارگانیک از یک شام گل سرخ بزرگ رشد می کند و به مدت 8 سال به صورت ماهیانه برگزار می شود. او می گوید پشتیبانی اخلاقی که ارائه می دهد "به همان اندازه اطلاعات مالی یک مشاور مهم است".

7

سؤال کنید و یاد بگیرید.

Pimsleur می گوید: "سریعترین مسیر موفقیت ، یافتن کسی است که قبلاً به آن دست یافته و آنها را به شما آموزش دهد." سازمان جهانی کارآفرینان شبکه جهانی آموزش کارآموزی را ارائه می دهد. Quora ، سایت سؤال و پاسخ ، دارای یک انجمن محبوب با مجموعه فناوری است که از کارآفرینانی همچون استیو کیس Auf Cofounder استفاده می کند. اتی یک تیم داخلی دارد که به فروشندگان آموزش می دهد. Pimsleur می گوید: "بیشتر افرادی که شرکتی ایجاد کرده اند نسبت به افرادی که شروع به کار می کنند بسیار دلسوز هستند." همه چیز از آموزش های YouTube گرفته تا اتاق بازرگانی محلی شما می تواند به شما کمک کند تا شما را با افراد آگاه و مرتبط بدان پیوند دهید.


 

 

8

ویژن خود را ASAP آشکار کنید.

برای آزمایش مفهوم خود ، آنچه را حداقل محصول مناسب (MVP) نامیدید ، معرفی کنید. در مورد کمال نگران نباشید. یک نمونه اولیه یا یک وب سایت ساده را راه اندازی کنید ، و سپس بازخورد را بخواهید. یا از MVP برای فروش ایده به سرمایه گذاران استفاده کنید. Pimsleur می گوید: "بیشتر مردم برای درک آن باید چیزی را ببینند." لاپورت می افزاید: "بهتر است در سه ماه شروع به کار کنید و شادی را در 100 مشتری اول خود احساس کنید تا شش ماه طول بکشد و هیچ غذایی نداشته باشید. شما در این راه به پیروزی های کوچک نیاز دارید. "

 

 

9

بگذارید چشم انداز شما نقشه شما باشد.

LaPorte پیشنهاد می کند که عمیق ترین انگیزه خود را برای راه اندازی پروژه خود کاوش کنید (و بارها و بارها تجدید نظر کنید). او می گوید: "این امر شما را دنبال می کند و به شما امکان می دهد تا استراتژی و اعتماد به نفس شما به طور طبیعی آشکار شود. "و نترسید که به فرصتهایی که می توانند شما را از کار بیاندازند ، نگویید بسیاری از موفقیت های شخصی من مربوط به چیزهایی است که من به آنها نگفتم. " Pimsleur می گوید: نظرات در مورد نحوه اداره شغل شما شایع خواهد بود ، اما به غرایز خود اعتماد کنید. "حتی اگر کسی یک پیشنهاد عالی ارائه دهد ، شما کسی هستید که مجبور است آن را اجرا کند."

doyayekasbokar بازدید : 40 جمعه 23 خرداد 1399 نظرات (0)

شروع یک تجارت در اسپانیا

برای مهاجران ، شروع یک تجارت در اسپانیا می تواند فرصت های زیادی را باز کند. بیاموزید که چه نوع ساختار تجاری برای شما مناسب است و چگونه شروع کنید.

 

افتتاح یک تجارت جدید در یک کشور خارجی می تواند یک پیشنهاد عصبی باشد. با این حال ، رعایت کردن سر خود در مورد مقررات اصلی و پیامدهای راه اندازی فروشگاه می تواند به شما کمک کند تا به شما سرآغاز شود و شانس موفقیت شما را تقویت کند.

 

این راهنما همه چیزهایی را که باید در مورد شروع یک تجارت در اسپانیا بدانید در بر می گیرد این شامل اطلاعات مربوط به فرهنگ تجارت ، انواع اصلی تجارت و مهمترین ملاحظات بیمه و مالیات است.

فرهنگ تجارت در اسپانیا

فرهنگ کسب و کار اسپانیایی ممکن است تفاوت قابل توجهی با فرهنگ کشور خود داشته باشد. به عنوان مثال ، یک رویکرد طولانی تر می تواند منجر به مهلت مهلت و جلسات تا اواخر عصر شود. این گفته ، ادعای اسپانیا از داشتن یک فرهنگ تجارت قدیمی و قدیمی یا کاملاً دقیق نیست.

 

یک نمونه از این موارد siestas است که در تجارت اسپانیا واقعاً دیگر وجود ندارد. اگرچه ناهارهای طولانی هنوز هم انجام می دهند علاوه بر این ، برخی از شرکت ها در حال گذر از فرهنگ تصمیم گیری منسوخ سلسله مراتبی هستند. دولت اسپانیا همچنین با صدور حكم برای كاهش فاصله حقوق جنسیتی در حدود 14٪ ، جلو می رود.

 

اگرچه ممکن است مدتی طول بکشد تا با شیوه های تجاری اسپانیا تطبیق یابد ، دیگر نیازی به کناره گیری نیست. بانک جهانی تجارت سهولت در انجام کار تجارت ، اسپانیا را از بین 190 کشور جهان در رتبه 28 قرار داد ، به این معنی که انجام تجارت در اینجا بسیار آسانتر از اکثر کشورهای همسایه است.

چه کسی می تواند یک تجارت در اسپانیا شروع کند؟

شروع یک تجارت در اسپانیا لازم نیست همیشه یک روند دشوار باشد. بسته به نوع شرکتی که تأسیس می کنید ، با این وجود ، ممکن است سفر را تا حدودی بروکراتیک و بادآورده پیدا کنید.

 

شهروندان اتحادیه اروپا که به عنوان معامله گران و یا مشارکت ها تنها فعالیت می کنند ، می توانند نسبتاً سریع از میان اجناس مورد نیاز پرش کنند. این مسئله برای مهاجران خارج از اتحادیه اروپا موضوع دیگری است. آنها برای انتقال به اسپانیا و ایجاد یک تجارت نیاز به یک مجوز کار دارند.

 

با وجود طیف وسیعی از ساختارهای تجاری مختلف ، راه اندازی یک شرکت محدود می تواند هم پرهزینه و هم هزینه بر باشد. این امر عمدتاً به این دلیل است كه دولت اسپانیا برای كسانی كه به دنبال ادغام در اسپانیا هستند از حداقل الزامات مالی استفاده كرده است.

ساختارهای حقوقی مشاغل اسپانیا

قوانین و ملاحظات مربوط به شروع کار در اسپانیا بسته به دامنه برنامه های شما متفاوت است. انواع اصلی ساختار تجاری به شرح زیر است.

کارگران خود اشتغالی در اسپانیا

کارگران خود اشتغالی در اسپانیا معمولاً به عنوان خودمختار شناخته می شوند و باید تجارت خود را در اداره مالیات اسپانیا و اداره تأمین اجتماعی اسپانیا ثبت کنند.

 

اکثر استقلال ها باید بازده مالیات بر ارزش افزوده سه ماهه (IVA) و همچنین اظهارنامه مالیات بر درآمد سالانه (I.R.P.F) را ارائه دهند. سایر اعلامیه ها بسته به شرایط شما غالباً به صورت ماهانه و سالانه قابل اجرا است. در راهنمای کامل ما در مورد چگونگی راه اندازی یک فریلنسر یا خود اشتغالی در اسپانیا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

معامله گران و مشاغل تنها در اسپانیا

ارزانترین راه برای ایجاد یک تجارت در اسپانیا با تشکیل شرکتی غیرقانونی است. شما می توانید این کار را به عنوان یک معامله گر تنها (فرد empresa) یا مشارکت (sociedad civil) انجام دهید. با این ترتیبات ، حداقل الزامات سرمایه گذاری وجود ندارد و دیگر لازم نیست هنگام راه اندازی یک شرکت محدود ، بسیاری از تشریفات مورد نیاز را طی کنید.

 

به عنوان یک صاحب مشاغل ، شما مسئولیت اظهارنامه مالیاتی شخصی خود را بر عهده خواهید گرفت. هیچ تمایز قانونی بین داراییهای تجاری و داراییهای شخصی شما وجود ندارد. بنابراین ، اگر مشاغلتان به بدهی برسد ، شخصاً مسئولیت پذیر هستید.

 

معامله گران و مشارکت های تجاری مناسب برای مشاغل کوچکتر که گردش مالی سالانه زیادی ندارند و بسیاری از کارمندان را استخدام می کنند مناسب تر است. اگر به تازگی در اسپانیا مشاغل خود را راه اندازی کرده اید ، می توانید به عنوان حرفه ای مستقل (حرفه ای استقلال) راه اندازی کنید.

 

اگر تعداد معدودی از افراد به عنوان مشارکت تنظیم شوند و بخواهند میزان مسئولیت شخصی را محدود کنند و به شغل ساختاری رسمی تر بدهند ، می توانند به جای یک مشارکت عمومی ، یک مشارکت محدود (sociedad comanditaria) ایجاد کنند.

شرکت های محدود در اسپانیا

چندین نوع ساختار محدود شرکت در اسپانیا وجود دارد. با این حال ، رایج ترین شکل محدودیت های sociedad یا S.L است. ادغام در محافظت از مالک در مقابل مسئولیت شخصی در صورت ورشکستگی بسیار مهم است ، اما این نوع ساختار شامل تعدادی مالیات ، حسابداری و تعهدات بازرگانی اضافی است.

 

یک SL مجبور است سالانه اظهارنامه مالیاتی شرکت و حساب های قانونی ارائه دهد. مالک مجبور است اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده خود را (IVA) ثبت کند و معمولاً چندین اظهارنامه دوره ای دیگر نیز اعمال می شود.

نحوه شروع یک تجارت در اسپانیا به عنوان مهاجران

اگر می خواهید یک شرکت محدود در اسپانیا راه اندازی کنید ، یک مسیر مشخص برای دنبال کردن وجود دارد. ما به زودی به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت ، اما روند کار به این شرح است:

 

  • اطمینان حاصل کنید که شماره شناسایی مالیات خارجی (NIE) دارید
  • نام شرکت را با رجیستری کالا (Regro Mercantil Central یا RMC) ثبت کنید
  • شماره شناسایی مالیات شرکت (CIF) دریافت کنید
  • یک حساب بانکی تجاری باز کنید
  • عمل اختلاط را امضا کنید
  • شرکت را ثبت کنید
  • ثبت نام در تأمین اجتماعی
  • نحوه اخذ ویزای تجاری در اسپانیا

برای انجام این کار شهروندان غیر اتحادیه اروپا که برای شروع کار به اسپانیا حرکت می کنند ، به یک مجوز کار معتبر نیاز دارند. برای دریافت مجوز کار باید به سفارت اسپانیا در کشور خود مراجعه کنید.

 

اول از همه ، شما باید شواهدی ارائه دهید که نشان می دهد سرمایه کافی برای سرمایه گذاری در تجارت خود و حمایت از خود در حین زندگی در اسپانیا دارید. همچنین ممکن است شما ملزم به ارائه یک برنامه کاری و اثبات مهارت و تجربه خود باشید. دولت اسپانیا می تواند از شما بخواهد شواهدی ارائه دهید که چگونه شرکت شما می تواند برای کارگران اسپانیا شغل ایجاد کند.

 

مجوزهای کار باید هر ساله تمدید شود ، اما پس از پنج سال می توانید در عوض درخواست اقامت در اسپانیا بدهید. این امر نیاز به دریافت مجوز کار در آینده را برطرف می کند.

 

مجوزها و مجوزها

قبل از راه اندازی مشاغل در اسپانیا ، کلیه اشخاص خارجی مقیم و غیر مقیم که دارای امور مالی در اسپانیا هستند باید دارای شماره شناسایی مالیات خارجی (NIE) باشند.

 

NIE برای هرگونه معاملات مالی در اسپانیا ، از جمله درج شرکت در یک شرکت ضروری است. اگر تبعه اسپانیا باشید ، به جای شماره NIE ، NIF خواهید داشت. درخواست برای NIE را می توان در یک اداره پردازش برای اتباع خارجی (Oficina de Extranjeros) در یک ایستگاه پلیس ملی اسپانیا (comisaría) انجام داد.

 

با راهنمای کامل ما به شماره NIE اسپانیایی می توانید نحوه درخواست NIE را پیدا کنید.

 

ثبت نام مشاغل خود در اسپانیا

اولین قدم برای راه اندازی یک شرکت محدود ، اخذ مجوز برای تأیید اینکه نام شرکتی که می خواهید از آن استفاده کنید قبلاً گرفته نشده است. این یک گواهی تصادف بدون نام خوانده می شود و از فروشگاه های تجاری (RMC) در دسترس است. شما می توانید این کار را خودتان از طریق وب سایت RMC انجام دهید. این مرحله حدود سه روز طول می کشد تا جواب را از طریق پیک از RMC دریافت کنید.

 

تنظیم حساب بانکی تجاری در اسپانیا

پس از به دست آوردن کد مالیاتی و گواهی عدم همزمانی نام تجاری برای یک تجارت محدود ، باید حساب بانکی را با یک بانک اسپانیایی باز کنید و مبلغ 3000 یورو را تهیه کنید. این حداقل سرمایه سهم مجاز هنگام راه اندازی یک شرکت محدود است.

 

شواهد پرداخت را می توان در قالب گواهی بانکی بدست آورد که لازم است به دفتر اسناد رسمی یا وکلی ارائه شود که عملکرد ادغام شرکت را نشان دهد. اگر حساب بانکی اسپانیایی ندارید ، نحوه افتتاح حساب بانکی در اسپانیا را بیابید.

عمل اختلاط

اکنون برای تأسیس شرکت خود باید اقدام به درخواست ادغام کنید. این سند رسمی است که جزئیات اصلی شرکت (نام ، آدرس ، جزئیات مدیران ، اعضای هیئت مدیره ، سهامداران و غیره) را بیان می کند.

 

شما می توانید یک قرار ملاقات رسمی دفتر اسناد رسمی ترتیب دهید تا سند اختلاط امضا شود. می توانید نزدیکترین مورد در منطقه خود را در www.notariado.org پیدا کنید. این مرحله بسته به دفتر اسناد رسمی حدود یک تا سه روز طول می کشد.

 

شما باید اسناد رسمی و عکس های اصلی را به دفتر اسناد رسمی تهیه کنید:

 

  • فرم مالیات 036
  • گواهینامه شما از رجیستری کالا
  • NIE شما
  • شواهد داشتن پول در حساب بانکی شما
  • ثبت سند اختلاط

با عمل اولیه اختلاط به دست آمده از دفتر اسناد رسمی ، باید به سازمان امور مالیاتی دولت محلی مراجعه كنید تا آن را ثبت كنید. این اثر با تأیید این واقعیت مهر می شود. این مرحله نباید بیشتر از دو ساعت طول بکشد. فراموش نکنید که مستندات اصلی و فتوکپی این عمل و NIE را با خود ببرید.

 

سپس باید تمبر را به RMC برسانید و در آنجا در رجیستر اسپانیایی شرکتهای محدود ثبت کنید. حدود 15 روز زمان لازم است تا این اثر ثبت شود و اسناد اصلی برگردانده شوند.

 

سرانجام ، برای بدست آوردن شماره شناسایی مالیاتی دائمی شرکت (CIF) پس از اتمام مراحل اختلاط ، باید به اداره امور مالیاتی برگردید.

 

شرکت های جدید درج شده باید از فرم 036 استفاده شده برای درخواست شماره شناسایی مالیاتی استفاده کنند. برای توصیف فعالیت تجاری خود ، و سایر جزئیات کسب و کار را فاش کنید. فراموش نکنید که همراه با اصل و فتوکپی این عمل و NIE باشید.

 

ملاحظات مالیاتی و تأمین اجتماعی

همانطور که در بالا ذکر شد ، شرکت شما به شماره مالیات نیاز دارد. برای به دست آوردن این ، شما باید فرم مالیات 036 را پر کنید؛ این کار به صورت آنلاین یا کپی سخت انجام می شود و به اداره امور مالیاتی محلی شما تحویل داده می شود. می توانید در آژانس مالیات اسپانیا (Agencia Tributaria) اطلاعات مربوط به فرم را به همراه بارگیری فرم و لینک های تکمیل آن پیدا کنید.

 

اگر درخواست خود را بصورت حضوری در اداره مالیات محلی خود انجام می دهید ، اصل و یک کپی از NIE خود را (numero identificacion extranjero) تهیه کنید.

 

برای ثبت نام در تأمین اجتماعی هنگام شروع کار در اسپانیا ، باید اقدام به ادغام ، NIE ، CIF ، و TA 0521 (که از اداره تأمین اجتماعی محلی شما می شود) تهیه کنید. جزئیات دفاتر تأمین اجتماعی محلی در اسپانیا را می توان در وب سایت تأمین اجتماعی یافت.

شرکت تابعه در اسپانیا

اگر شما شرکت خود را در خانه اداره می کنید اما به دنبال راه اندازی شعبه یا شرکت فرعی هستید ، انجام این کار می تواند ساده تر از شروع از ابتدا با یک شرکت جدید باشد.

 

هنگام پردازش برنامه ، باید یک سری اسناد از جمله موارد زیر را ارائه دهید:

 

  • کپی گواهی شرکت اصلی و گواهی وضعیت خوب
  • وکالت نامه محضری
  • شماره شناسایی مالیات اسپانیا (NIE)
  • یکی از کارمندان شاخه اسپانیا برای اقامت در اسپانیا ، که می پذیرد مسئول هرگونه بدهی شرکت و پرداخت مالیات باشد

در حالی که شعب و شرکتهای تابعه اضافی نیازی به ثبت حساب در ثبت نام تجاری ندارند ، باید مالیات بر درآمد را بپردازند و بازده مالیات بر ارزش افزوده سه ماهه را از طریق شماره NIE خود ارسال کنند. برخی از بانکها و شرکتهای مشاوره تجاری بسته های ویژه ای را ارائه می دهند تا به شما در تنظیم مشخصات شعبه جدید در اسپانیا کمک کند.

راه اندازی یک شرکت غیرانتفاعی در اسپانیا

شرکت های غیرانتفاعی در اسپانیا به دو دسته تعلق می گیرند: بنیاد و انجمن. موسسات خیریه سنتی که کمکهای مالی مردم را می پذیرند ، عموماً در رده پایه قرار می گیرند. از طرف دیگر ، انجمن ها معمولاً به طور غیررسمی توسط گروههایی از افراد منافع مشترک اداره می شوند.

 

برای راه اندازی یک انجمن آزاد است ، اما برای این کار به حداقل 30،000 یورو سرمایه نیاز دارید. با یک بنیاد ، هر کس می تواند به علت (آنها نیازی به عضویت ندارند) کمک مالی می کند و اعضای کمیته نیز می توانند برای کار خود ، مانند یک تجارت عادی ، هزینه شوند. بنیادی که گردش مالی بیش از 2.4 میلیون یورو یا بیش از 50 کارمند داشته باشد ، باید سالانه تحت یک ممیزی خارجی قرار گیرند.

 

مدیریت مشاغل خود در اسپانیا

مشاغل باید سوابق خود را حفظ کنند و کتابهایی را سفارش دهند ، که می توانند از طریق ارگانهای دولتی مانند سازمان امور مالیاتی مورد بررسی قرار گیرند.

 

شرکتها همچنین باید دفترچه صورتجلسه های خود را در مورد جزئیات اقدامات توافق شده در جلسات عمومی سالانه (AGM) حفظ کنند. شركتها قبل از شروع استفاده از آنها باید دارای دفترچه اجباری حساب خود باشند كه توسط دفتر محلی ثبت كالای تجاری تأیید و مهر شده است.

 

بانکداری تجاری در اسپانیا

حساب های بانکی تجاری توسط بزرگترین وام دهندگان در اسپانیا ارائه می شود. خبر خوب این است که بسته به نیازهای خاص شغلی خود ، می توانید یک حساب کاربری خود وارد کنید.

 

بانکهایی مانند BBVA ، Bankia ، Santander و La Caixa همه حسابهای تجاری ارائه می دهند. اکثر این وام دهندگان نیز به ترتیب برای افراد خود اشتغالی و شرکتهای بزرگتر محصولات خاصی را ارائه می دهند.

 

برای افتتاح حساب ، باید به طور کلی اثبات ثبت شرکت ، نشانی ثبت شده و (برای شرکتهای بزرگتر) حداقل دو امضاکننده را ارائه دهید. حسابهای تجاری در هزینه متفاوت است و به جای هزینه ، برخی به حداقل سپرده احتیاج دارند. در راهنمای کامل ما برای افتتاح حساب بانکی در اسپانیا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بانکداری در اسپانیا کسب کنید.

 

مالیات برای مشاغل در اسپانیا

نحوه مالیات شغلی شما در اسپانیا بستگی به نوع شرکتی که شما در آن فعالیت می کنید بستگی دارد. معامله گران تنها مالیات را به صورت ماهانه با نرخ استاندارد مالیات بر درآمد پرداخت می کنند. آنها باید در پایان هر سال مالی اظهارنامه مالیاتی را پر کنند.

 

مشارکتها به همین ترتیب کار می کنند ، و هر شریک مسئولیت پرداخت مالیات بر درآمد خود را بر عهده دارد. برای شرکت های محدود ، روند متفاوت است. شرکت های محدود مالیات شرکت را پرداخت می کنند که از سود جهانی برخوردار است.

 

معافیت مالیاتی برای شرکت های جدید در دسترس است. برای دو سال اول ، شرکت های محدود 15٪ مالیات برای اولین بار 300،000 یورو و 20٪ مالیات بر سود بالای این آستانه پرداخت می کنند. پس از این مدت ، شما با نرخ کلی 25٪ مالیات می گیرید.

مالیات بر ارزش افزوده برای شرکتهای محدود در اسپانیا

در حالی که برخی مشاغل از مالیات بر ارزش افزوده معاف هستند ، اکثریت قریب به اتفاق باید این هزینه را بپردازند. برخلاف برخی دیگر از کشورها ، آستانه شروع مالیات بر ارزش افزوده وجود ندارد. بلکه قابل استفاده بر روی تمام سودها است. مالیات بر ارزش افزوده به طور کلی 21٪ شارژ می شود ، اگرچه شرکت های برخی از صنایع می توانند سطح پایین تر 4٪ یا 10٪ را بپردازند.

تأمین اجتماعی برای شرکت های اسپانیا

تنها بازرگانان و مشارکت در اسپانیا نیاز به کمک به تأمین اجتماعی با هزینه ای حدود 265 یورو در ماه دارند ، در صورت استخدام کارمندان ، به علاوه کمکهای دیگری نیز می کنند.

 

شرکت های محدود باید برای پرداخت تأمین اجتماعی ثبت نام کنند و در 29.9٪ از حقوق کارمندان خود مشارکت کنند. آنها همچنین وظیفه دارند هر ماه کمکهای تأمین اجتماعی را از حقوق کارمندانشان کسر کنند.

 

بیمه های تجاری در اسپانیا

میزان بیمه های تجاری که باید از آن استفاده کنید ، بسته به اندازه شرکت شما ، چه شاغل و چه ماهیت و ارزش دارایی هایی که شرکت در اختیار شماست ، متفاوت است.

 

به عنوان صاحب یک شرکت محدود ، برای محافظت از کارمندان خود در صورت بروز حوادث یا بیماری باید یک بیمه نامه پرسنل تهیه کنید. مانند همه طرح های بیمه ، سطح پوشش و هزینه ها متفاوت است ، بنابراین بهتر است از یک کارگزار متخصص مشاوره بگیرید.

 

اگر مسئولیت تجارت را به عهده دارید ، بیمه مسئولیت عمومی بسیار مهم است. این امر شما را در برابر هرگونه ادعای شخص ثالث در مورد صدمات ، تصادفات یا خسارت دارایی كه در ساعت شما متحمل شده است ، یا به دلیل سهل انگاری از طرف شركت شما پوشانده می شود.

 

سرانجام به بیمه ساختمان و محتوا نیز احتیاج خواهید داشت. این امر شما را در برابر هرگونه آسیب در دفاتر یا از دست دادن سهام محافظت می کند. و همچنین سرقت سهام متعلق به شرکت شما.

 

استخدام کارکنان هنگام شروع کار در اسپانیا

اشتغال در اسپانیا بسیار منظم است ، بنابراین شما باید قبل از گسترش تیم خود اطمینان حاصل کنید که از قوانین پیروی می کنید.

 

کارمندان اسپانیا عموماً یک هفته 40 ساعت کار می کنند و حقوق و دستمزد خود را در هر سال 14 پرداخت (هر ماه پرداخت یک بار و در ماه های ژوئیه و دسامبر) پرداخت می کنند. کارمندان همچنین مجاز به تعطیلات 30 روزه در هر سال هستند. حداقل دستمزد در اسپانیا در حال حاضر 900 یورو در ماه ، بر اساس 14 پرداخت در سال است.

doyayekasbokar بازدید : 36 پنجشنبه 22 خرداد 1399 نظرات (0)

در ترکیه درآمد کسب کنید

امروزه همه می خواهند در ترکیه درآمد کسب کنند. در اینجا بهترین راه های کسب درآمد بصورت آنلاین و آفلاین و بدون سرمایه گذاری را توضیح دادیم.

زیرا

 

در سال 1995 ، فقط 16 میلیون نفر از اینترنت استفاده می کنند. این 0.43٪ از جمعیت جهان است.

 

در سال 2020 بیش از 3900 میلیون نفر از اینترنت استفاده می کنند. این 59.1٪ از جمعیت جهان است.


 

اینترنت خیلی سریع در حال رشد است.

 

از همین رو،

 

شما باید نکات کسب درآمد در اینترنت را یاد بگیرید.

قبل از کسب درآمد آنلاین در ترکیه ، باید این نکات را بدانید

 

اینترنت پول فوری نمی دهد.

بسیاری از مشاغل ورود داده کلاهبرداری هستند ، بنابراین وقت خود را تلف نکنید. آنها هزینه ثبت نام را نیز می گیرند.

هیچ راه سریع یا سریع برای کسب درآمد مناسب آنلاین وجود ندارد.

برای کسب درآمد آنلاین مدتی طول خواهد کشید.

برای کسب درآمد در ترکیه روش های مختلفی وجود دارد. من بهترین روش های کسب درآمد با اینترنت را به صورت رایگان ارائه می دهم.

در ترکیه درآمد کسب کنید

با ایجاد وبلاگ درآمد کسب کنید

وقتی صحبت از خرید آنلاین پول در ترکیه می شود ، بهترین و سریعترین روش بلاگ نویسی است. وبلاگ نویسی عملی برای ارسال مطالب در وبلاگ است. برای ایجاد یک وبلاگ و ایجاد مقدار پول نقد به مدتی زمان نیاز دارید.

 

توصیه می کنم ایجاد یک وبلاگ بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین است.

من با وبلاگ خود صدها دلار درآمد کسب می کنم. بنابراین ، من این روش را برای کسب درآمد بسیار توصیه می کنم. درآمد ما را در زیر بررسی کنید.

 

گزارش درآمد Google AdSense

برای ایجاد و نگهداری یک وبلاگ به سرمایه گذاری اندکی (هزینه دامنه و هزینه میزبانی) نیاز دارید. خدمات میزبانی رایگان در دسترس است ، اما شما در گوگل رتبه نمی دهید و با ارائه دهندگان میزبانی کسب درآمد می کنید. بنابراین برای ایجاد یک وبلاگ تجاری یا وب سایت تجاری نیاز به سرمایه گذاری دارید.

برای ایجاد یک وبلاگ نیازی به مهارت برنامه نویسی ندارید ، می توانید با WordPress محتوا ایجاد و نوشتن کنید. WordPress یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) است و برای ایجاد وب سایت یا وبلاگ و بدون هیچ گونه دانش کدگذاری استفاده می شود.

می توانید به راحتی با وبلاگ یا وب سایت درآمد کسب کنید ، اما به سایت خود نیاز به ترافیک زیادی دارید. این راهنمای نحوه کسب درآمد با وب سایت را بررسی کنید.

 

اگر بعد از ایجاد وب سایت ترافیک می کنید ، به Google Adsense مراجعه کنید. با قرار دادن تبلیغات Google Adsense در وبلاگ خود می توانید درآمد کسب کنید. AdSense بهترین شبکه تبلیغاتی آنلاین در جهان است. با YouTube درآمد کسب کنید

دومین منبع درآمدزایی خوب YouTube است. YouTube دومین موتور جستجوی بزرگ جهان است. با آپلود فیلم در YouTube می توانید درآمد کسب کنید.

فقط ویدیوی خود را ایجاد کنید (فیلم های دیگران را کپی نکنید و ویرایش نکنید). سپس آن را YouTube بارگذاری کنید. پس از آن ، کسب درآمد YouTube را فعال کنید.

 

خودشه.

 

اگر فیلم شما ویروسی شود ، مبلغ خوبی کسب خواهید کرد.

 

YouTube به تازگی خط مشی جدیدی را اعلام کرده است ، یعنی کانال شما باید 1000 مشترک و 4000 ساعت تماشای زمان برای فعال کردن درآمد داشته باشد. بنابراین مدتی صبر کنید و فیلم های عالی را برای گرفتن مشترکان و بازدیدها ایجاد کنید.

 

YouTube - حداقل شرایط لازم برای پیوستن به

چقدر کسی می تواند از یوتیوب درآمد کسب کند؟

 

هیچ کس در مورد شما نمی گوید ، چقدر می توانیم از یوتیوب درآمد کسب کنیم؟ درآمد YouTube به موارد زیادی مانند تعداد بازدیدهای ویدیویی ، مکان بازدید کنندگان ، تبلیغ کنندگان و نوع فیلم و غیره بستگی دارد.

 

به عنوان مثال ، یک کانال برای هر 1000 بازدید 1 دلار دریافت می کند و برخی کانال دیگر 10 دلار در هر 1000 بازدید کسب می کنند.

 

 

برای کسب درآمد با YouTube به مهارت ویدیو و ایجاد مهارت هایی نیاز دارید. در اینجا راهنمای کامل کسب درآمد با YouTube آورده شده است.

 

بازاریابی وابسته

می توانید با بازاریابی وابسته به صورت آنلاین در ترکیه درآمد کسب کنید. بازاریابی وابسته مفهومی متفاوت از روشهای فوق است. با تبلیغ محصولات تبلیغ کنندگان از طریق وب سایت ، یوتیوب و شبکه های اجتماعی و غیره می توانید پول کسب کنید.

 

اگر هر بازدید کننده محصول را از لینک شما خریداری کند ، به شما پرداخت می شود.

برای ارتقاء محصولات به مهارت های بازاریابی احتیاج دارید.

 

برای قرار دادن در سایت یا وبلاگ خود باید با شرکتهای بازاریابی وابسته مانند آمازون ثبت نام کرده و از لینک های وابسته دریافت کنید.

 

وب سایتهای برتر بازاریابی وابسته

 

ShareASale

همکاران آمازون

بانک را کلیک کنید

شرکای eBay

انواع برنامه های وابسته

 

PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) - در صورت کلیک روی هر بازدید کننده روی لینک شرکت های اینترنتی می توانید درآمد کسب کنید و به سایت تبلیغ کننده بروید. بازدید کننده نیازی به خرید چیزی ندارد.

 

PPL (پرداخت به ازای هر سرب) - در صورت کلیک روی هر بازدید کننده روی پیوند وابسته خود می توانید درآمد کسب کنید و ایمیل را در سایت تبلیغ کننده ثبت نام کنید یا ارسال کنید. یک بازدید کننده نیازی به خرید چیزی ندارد.

 

PPS (پرداخت در هر فروش) - فقط درصورتی می توانید درآمد کسب کنید که هر بازدید کننده روی پیوند وابسته شما کلیک کند و محصول یا خدمات تبلیغ کننده را خریداری کند.


 

همچنین می توانید به طور مستقیم با شرکت هایی که می خواهید محصولات آنها را تبلیغ کنید ، ثبت نام کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید شرکت هاستینگ را ارتقا دهید (مانند Siteground و Hostgator و غیره) ، فقط به برنامه های وابسته آنها بپیوندید و برای ارتقاء لینک های وابسته خود را بدست آورید.

 

کمیسیون شما با یک شرکت دیگر متفاوت است. آمازون براساس محصولی که می فروشید از طریق یک لینک وابسته ، 4 تا 10 درصد به شما می دهد. برخی از شرکت های هاستینگ 20٪ تا 60٪ کمیسیون و بعضی دیگر نرخ فروش بالایی را تعیین می کنند.

در فریلنسر درآمد کسب کنید

اگر مهارت هایی مانند توسعه نرم افزار ، نوشتن محتوا ، ورود داده ها ، فروش و بازاریابی ، حسابداری و خدمات حقوقی دارید می توانید درآمد کسب کنید.

 

Freelancer.com با توجه به تعداد کاربران و پروژه ها ، بزرگترین بازار فروش آزاد و شلوغ در جهان است. آنها بیش از 24 میلیون کارفرمای و آزادکار را از سراسر جهان به هم وصل می كنند.

 

فریلنسر چگونه کار می کند؟

 

ابتدا ثبت نام کنید و نمایه خود را تکمیل کنید.

سپس مشاغل متناسب با مهارت ، دانش و قیمت خود را مرور کنید.

بعد ، بهترین پیشنهاد خود را بنویسید.

پس از استخدام شدن توسط شخصی ، کار خود را تمام کنید و درآمد کسب کنید.

چرا فریلنسر را انتخاب می کنید؟

 

مشاغل کوچک و مشاغل بزرگ.

قیمت های ثابت یا پروژه های مبتنی بر ساعت

مشاغل بین المللی و محلی

مهارت ها ، قیمت و برنامه مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

این وب سایت رسمی Freelancer.comBuy و Sell Domain را ببینید

نام دامنه چیست؟

 

نام دامنه به معنی فقط آدرس وب سایت است (مانند این سایت wordpressprotips.com) که از نوع کاربر در نوار آدرس مرورگر است. تعداد برنامه های افزودنی مانند .com .uk .net .org و غیره در دسترس است. به راحتی می توانید یک دامنه را در گاددی یا هر شبکه میزبانی دیگر ثبت کنید.

 

دامنه ها اگر ارزش تجاری داشته باشند به مرور زمان ارزش خود را افزایش می دهند.

 

نام دامنه را بخرید

 

شما می توانید دامنه ها را با قیمت 10 تا 15 دلار خریداری کنید و بر اساس نام دامنه خود می توانید آن را با بهترین نرخ بفروشید. اگر دامنه قبلاً با کاربر دیگری ثبت شده است ، با کاربر تماس بگیرید و ببینید که آیا او می خواهد آن را بفروشد یا نه.

 

فروش دامنه در Flippa

 

شما به راحتی می توانید دامنه های خود را در فلیپا بفروشید. کافیست ثبت نام کنید و دامنه خود را در حراج بگذارید و پیشنهادات را بپذیرید. سپس آن را برای مناقصه های بالاتر بفروشید.

 

برای فروش دامنه خود می توانید مستقیماً در صفحه اصلی دامنه خود تبلیغ کنید.

 

نویسنده محتوا شوید

همچنین می توانید از نوشتن محتوا درآمد تمام وقت کسب کنید. هزاران سایت وجود دارد که مقدار خوبی را برای نویسندگان محتوا ارائه می دهند.

 

چگونه سایتهایی را پیدا کنیم که گزینه نوشتن محتوا را پرداخت کرده اند؟

 

برای یافتن سایتهایی که هزینه نوشتن محتوا را پرداخت می کنند ، فقط در Google "برای ما بنویسید" جستجو کنید. و همچنین می توانید کلمه کلیدی + "نوشتن برای ما" را جستجو کنید تا سایت هایی را پیدا کنید که مربوط به کلید واژه شما هستند.

 

در هر پست می توانید 10 تا 500 دلار درآمد کسب کنید.

 

کیفیت بهترین نویسنده محتوا

 

تفکر خلاقانه

دانش خوبی در مورد محتوا

عنوان و توضیحات قاتل را بنویسید

داشتن سبکی منحصر به فرد

عادت تحقیق.

سرعت نوشتن خوب است

محصولات خود را بفروشید

اگر محصول خود را بفروشید می توانید هزاران دلار درآمد کسب کنید. ابتدا یک محصول ایجاد کنید. سپس آن را در آمازون یا سایت خود یا کانال یوتیوب بفروشید.

 

مراحل فروش محصول یا خدمات خود

 

ابتدا محصول یا خدمات را ایجاد و توسعه دهید.

سپس محصول خود را با دوستان ، اعضای خانواده و نزدیکترین خریداران و غیره آزمایش کنید.

پس از آزمایش ، خریداران را از طریق وب سایت یا کانال یوتیوب یا صفحه فیس بوک و غیره پیدا کنید.

در مرحله بعد ، محصول یا خدمات خود را بصورت آنلاین بفروشید.

و همچنین یک برنامه بازاریابی ایجاد کنید تا درآمد خوبی کسب کنید.

 

راه های دیگر برای کسب درآمد آنلاین

در اینجا بهترین ایده های عملی برای نحوه کسب درآمد آنلاین است.

 

اگر می خواهید سریع درآمد کسب کنید ، این راهنما را ببینید که چگونه سریع درآمد کسب کنید.

 

برخی از افراد می پرسند ،

 

آیا راهی برای درآمدزایی سریع غیرقانونی وجود دارد؟

 

بنابراین تصمیم گرفتم این راهنما را بنویسم. چگونه می توان سریع پول را به طور غیرقانونی درآمد؟ (توصیه نمیشود)

 

در اینجا ایده های دیگری برای دانش آموزان و کارمندان و غیره ، برای کسب درآمد از خانه در ترکیه وجود دارد.

 

این نحوه کسب درآمد از خانه را بررسی کنید.

doyayekasbokar بازدید : 48 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

10 چالش برتر در زمینه تجارت در دانمارک

دانمارک جزء بهترین مکانهای دنیا برای انجام تجارت است ، اما شرکت های خارج از کشور بدون اطلاع قبلی از موانع قانونی ، مالیاتی و نظارتی هنوز می توانند انجام یک تجارت کوششی پیچیده را بیابند.

 

بانک جهانی دانمارک را به عنوان آسانترین مکان در اروپا برای انجام تجارت در اختیار دارد و مجمع جهانی اقتصاد ، دانمارک را در بین 10 رقابتی ترین اقتصاد جهان قرار می دهد. این ایده آل برای دستیابی به پرسودترین بخش های اتحادیه اروپا با بیش از 100 میلیون مصرف کننده است. از نظر داخلی ، دارای جمعیتی فرهیخته و بازار کار قوی است و از رسیدن به استعداد مناسب به بنگاههای مناسب اطمینان می یابد.

 

انعطاف پذیری بالا و محیط های بی خطر تجارت از خصوصیات دانمارکی است. ایجاد یک تجارت می تواند در طی چند ساعت و با هزینه های بسیار کم انجام شود و سازمان ها پس از اتمام کامل ، خود را در یک مرکز تجاری با دسترسی سریع به سایر اقتصادهای توسعه یافته پیدا کنند. با شیوه های تحقیق و توسعه معمول - به ویژه در بخش انرژی - دانمارک مکانی ایده آل برای توسعه محصولات جدید و پرورش نوآوری است ، اما بدون کمک صحیح در هواپیما ، استفاده بیشتر از مشاغل تجاری می تواند یک کار مشکل ساز باشد.

شروع یک تجارت

مشاغلی که به دنبال راه اندازی در دانمارک هستند ، ابتدا باید قبل از واریز سرمایه در یک بانک ، ثبت نام در سیستم Webreg توسط مؤسسه تجاری دانمارک (DBA) و ثبت نام کارمندان برای بیمه کارگران ، ابتدا امضای NemID را بدست آورند.

 

برخورد با مجوزهای ساختمانی

در هنگام برخورد با پروانه ساختمانی هشت روال وجود دارد که بیشتر آنها با شهرداری و شورای شهرداری انجام می شود. بازرسی ساخت و ساز قبل از شروع کار لازم است.

 

دریافت برق

بیشتر شرکت ها برای بررسی و کار باید با DONG Energy تماس بگیرند. پیمانکار برق نیز باید درخواست کند و مجوز خاکبرداری از کومونه را بدست آورد.

 

ثبت املاک

سازمان ثبت اراضی دانمارک بیشتر مراحل ثبت نام را بصورت آنلاین می پذیرد ، اگرچه پیش از اتمام روند باید نسخه ای از آژانس بازرگانی و شرکتهای دانمارکی تهیه شود.

 

دریافت اعتبار و حمایت از سرمایه گذاران

دانمارک محل فعالیت در صنعت خدمات مالی قوی است و رویه های نظارتی محکمی برای حمایت از سرمایه گذاران دارد. بانک جهانی و شرکت مالی بین المللی (IFC) دانمارک را به دلیل سهولت در گرفتن اعتبار و رتبه 32 در زمینه حمایت از سرمایه گذاران ، در رتبه 23 جهان در جهان قرار داده اند.

 

پرداخت مالیات

10 شركت مالياتي كه هر ساله توسط شركتها انجام مي شود وجود دارد كه بطور متوسط ​​130 ساعت براي پردازش نياز دارند. مالیات های زیست محیطی ، مالیات قراردادهای بیمه و مالیات بر دارایی نمونه هایی از مالیات هایی هستند که ممکن است مشاغل با آن ناآشنا باشند.

 

تجارت در سراسر مرزها

مشاغل هنگام صادرات در خارج از کشور و در هنگام واردات باید چهار سند را تکمیل کنند. این کار حدود 5 روز طول می کشد.

 

اجرای قراردادها

410 روز طول می کشد برای اجرای یک قرارداد ، 100 کمتر از هنجار OECD. گفته می شود ، فرایندهای بیشتری برای تکمیل بیشتر از میانگین جهانی وجود دارد که می تواند روند را گیج کننده جلوه دهد.

 

حل ورشکستگی

به طور متوسط ​​یک سال طول می کشد تا پرداخت بدهی در دانمارک حل شود. نرخ ریکاوری بطور قابل توجهی بالاتر از هنجار OECD است ، همانطور که هزینه این رویه است.

 

فرهنگ

برای انجام ملاقاتها حداقل دو هفته قبل از انجام کار ، مهم است. از ماه های ژوئیه و آگوست خودداری کنید زیرا بیشتر مشاغل به دلیل تعداد تعطیلات طولانی که در این زمان از سال انجام می شود ، روی کارمندان اسکلت اجرا می شوند. دقت در دانمارک از اهمیت برخوردار است و استعدادهای تبلیغاتی مورد هراس قرار می گیرد ، بنابراین باهوش باشید و به خوبی آمادگی داشته باشید ، اما این کار را نکنید.


doyayekasbokar بازدید : 976 سه شنبه 20 خرداد 1399 نظرات (0)

10 راه کارآفرین می تواند از فوتبال درآمد کسب کند

فوتبال مطمئناً تماشای ورزش در جهان است. این ورزش است که زندگی اجتماعی و توانایی های ذهنی را به عنوان افراد در دیدار و بحث در مورد تاکتیک ها ، شانس برنده شدن یک تیم و چیزهای دیگر تقویت می کند. این یک واقعیت شناخته شده است که بازیکنان و مدیران به ویژه در فوتبال اروپا ، درآمد زیادی را در این بازی کسب می کنند. با این وجود ، درآمدزایی فقط به بازیکنان ، مدیران و دیگر احزاب فوری درگیر در زمین محدود نمی شود. در اینجا 10 روش کارآفرینی برای کسب درآمد در فوتبال آورده شده است:


1. توسعه آکادمی های فوتبال

تعداد کمی از بچه های کوچک در آنجا وجود دارند که آرزو می کنند فوتبالیست های حرفه ای باشند. اکثر آنها حتی با داشتن کیسه های عظیم استعدادهای بالقوه و مشهود ، رویای خود را تحقق نمی بخشند. این تا حدودی به دلیل راههای ضعیف و سیستم هایی برای کمک به این کودکان وجود دارد. یک کارآفرین می تواند در چند آکادمی سرمایه گذاری کند ، چند مربی واجد شرایط را با مهارت های بین فردی خوب استخدام کند و انتظار بازده خوبی را دارد. والدین برای کمک به فرزندان خود می توانند هزینه های برنامه ای را برای کمک به فرزندانشان پرورش دهند و استعداد خود را پرورش دهند.

2. فروش کالا فوتبال

آیا شما فقط دوست ندارید آن تیم را برای تیمی که حمایت می کنید اهدا کنید؟ فراتر از پیراهن است. فوتبال کالاهای زیادی را در اختیار هواداران قرار داده است. یک کارآفرین می تواند با فروش کالاهای فوتبال درآمد کسب کند. چه چکمه های فوتبال ، چه دارندگان کلیدی ، پیراهن های کلاسیک ، پیشانی و مچ بند ، مردم همیشه مایل هستند فقط به خاطر عشق به تیم خود چیزهایی بخرند. هوشمند حرکت کنید ، کالاهای خود را به خوبی قیمت بگذارید ، و ممکن است بیل گیتس بعدی باشید.

3. سرمایه گذاری در یک شبکه آژانس

فوتبالیست ها همیشه خارج از میدان البته نیاز به نمایندگی دارند. یک فوتبالیست آینده نیاز به کسی دارد که در معاملات کمک کند. نقل و انتقالات از طریق عوامل پخش انجام می شود. یک کارآفرین می تواند با افتخار در این سرمایه گذاری کند. نمایندگان معمولاً 10٪ از حقوق یک بازیکن را بدست می آورند. با ایجاد آژانس با نمایندگان واجد شرایط می توان بازده خوبی را کسب کرد.

4- دادگاه و رستورانهای غذا

یک کارآفرین می تواند سرمایه گذاری درخشانی در ایجاد رستوران ها و دادگاه های مواد غذایی در اطراف استادیوم و زمین های آموزشی ایجاد کند. مسابقات فوتبال بسیاری از افراد را به خود جلب می کند و این هواداران برای طعم دادن به آنها نیاز به چیزی برای نیش و نوشیدنی سرد دارند. سرمایه گذاری کاملاً ساده است ، فرصتی خوب برای کسب درآمد.


5- قمار آنلاین

مردم همیشه به دنبال راه های آسان برای درآمدزایی هستند. قمار این شانس را به آنها پیشنهاد می کند. یک کارآفرین می تواند در یک شرکت قمار مبتنی بر وب سرمایه گذاری کند که مسابقات فوتبال را به عنوان رویدادهایی که باید برای آن پیشنهاد کند. در بیشتر مواقع ، سهام توسط قمارباز از دست می رود و شرکت پول زیادی به دست می آورد.

6. کارگزاریمشارکت 

یک کارآفرین می تواند در محصولاتی که تیم فوتبال به آنها نیاز دارد ، مثلاً چکمه های فوتبال یا کیت ها سرمایه گذاری کند. با ایجاد مشارکت با یک تیم برای حمایت از یک کالا ، مطمئناً می توان از فروش به طرفداران پول بدست آورد.

7. خدمات نظافت و نگهداری

یک کارآفرین می تواند در ارائه خدمات نظافت و نگهداری به یک باشگاه فوتبال سرمایه گذاری کند. برای رونق باشگاه باید ورزشگاه ها ، کیت ها و محیط کافی نگهداری شوند.

8- بازاریابی وابسته

تیم های فوتبال همیشه به دنبال خرید بلیط های جدید و کالاهای دیگر برای خریداران هستند. یک کارآفرین می تواند در این باشگاه شریک باشد تا بخش تبلیغاتی را به عهده بگیرد و از سرمایه گذاری درآمد کسب کند.

9- خیمه های فوتبال

همانطور که در ابتدا گفته شد مردم دوست دارند در مورد فوتبال تعامل داشته باشند. یک کارآفرین می تواند یک میخانه یا رستوران را در جایی باز کند که افراد برای تماشای مسابقات زنده به آنجا بیایند. با ترکیب صحیح زیبایی شناسی و کیفیت خدمات ، او می تواند به راحتی درآمد کسب کند.

10- ارائه آمار

فوتبال شامل ریاضیات زیادی است. از اهداف به طور متوسط ​​در هر دقیقه ، نرخ تکمیل یک فصل و هر آمار دیگری که برای تجزیه و تحلیل لازم است. کارآفرین می تواند چنین شرکتی را برای ارائه آمار مربوط به تیم ها و کسب درآمد از مشاغل باز کند.


doyayekasbokar بازدید : 40 یکشنبه 18 خرداد 1399 نظرات (0)

چگونه می توان با رایانه شخصی درآمد کسب کرد

شما ممکن است در حال حاضر تمام ابزارهای لازم برای درآمدزایی را در رایانه شخصی خود داشته باشید. این لپ تاپ یا رایانه در میز شما فقط برای مرور اینترنت یا انجام امور بانکی شما نیست. این ابزاری است که می تواند شما را ثروتمندتر کند. در برخی موارد ، شما حتی می توانید درآمد خود را بدون انجام هیچ کاری از نوار ترک دستگاه خود تکمیل کنید.

برای کمک به شما در شروع کار ، دنیای دیجیتالی را پاک کردیم و شش روش برتر خود را برای تهیه کمی پول اضافی با رایانه شخصی خود انتخاب کردیم. هیچکدام از آنها قصد ندارند یک شبه شما را ثروتمند کنند ، اما با کمی انگیزه ، برخی اوقات فراغت و شاید لوازم جانبی مناسب رایانه ، حتی ممکن است به جایی برسید که اگر دوست دارید تمام وقت از خانه کار کنید. شما حتی ممکن است طرز فکر در مورد پس انداز و سرمایه گذاری را تغییر دهید ، به خصوص در نظر گرفتن وام کم خطر می تواند به شما پیشنهاد دهد که بسیار فراتر از حسابهای پس انداز منظم باشد.

 

اگر حاضر هستید در رایانه شخصی خود درآمد کسب کنید ، ادامه مطلب را بخوانید. دنیای دیجیتالی صدف شماست و اینها برخی از بهترین راهها برای تغییر کمی در جیب شما هستند.

شما ممکن است در حال حاضر تمام ابزارهای لازم برای درآمدزایی را در رایانه شخصی خود داشته باشید. این لپ تاپ یا رایانه در میز شما فقط برای مرور اینترنت یا انجام امور بانکی شما نیست. این ابزاری است که می تواند شما را ثروتمندتر کند. در برخی موارد ، شما حتی می توانید درآمد خود را بدون انجام هیچ کاری از نوار ترک دستگاه خود تکمیل کنید.

 

برای کمک به شما در شروع کار ، دنیای دیجیتالی را پاک کردیم و شش روش برتر خود را برای تهیه کمی پول اضافی با رایانه شخصی خود انتخاب کردیم. هیچکدام از آنها قصد ندارند یک شبه شما را ثروتمند کنند ، اما با کمی انگیزه ، برخی اوقات فراغت و شاید لوازم جانبی مناسب رایانه ، حتی ممکن است به جایی برسید که اگر دوست دارید تمام وقت از خانه کار کنید. شما حتی ممکن است طرز فکر در مورد پس انداز و سرمایه گذاری را تغییر دهید ، به خصوص در نظر گرفتن وام کم خطر می تواند به شما پیشنهاد دهد که بسیار فراتر از حسابهای پس انداز منظم باشد.

 

اگر حاضر هستید در رایانه شخصی خود درآمد کسب کنید ، ادامه مطلب را بخوانید. دنیای دیجیتالی صدف شماست و اینها برخی از بهترین راهها برای تغییر کمی در جیب شما هستند.

به عنوان نمونه از پشتیبانی فنی استفاده کنید ، با قرار دادن نام خود در سایتهای محلی مانند Gumtree یا Craigslist برای جذب بالقوه مشتری های مناسب از نظر جغرافیایی ، شروع کنید. معادل مدرن قرار دادن کارت در پنجره خبرنامه است.

 

سپس خود را با صفحه در Facebook تنظیم کنید - حرفه ای بودن در اینجا مهم است - و اطمینان حاصل کنید که دوستان ، خانواده و همکارانتان دوست دارند و حضور خود را به اشتراک بگذارند. کلام دهان هنوز هم ارزش زیادی دارد ، به خصوص وقتی اعتماد به نفس باشد.

 

وقتی تأسیس کردید ، روش های زیادی برای پرداخت هزینه وجود دارد ، از یک حساب PayPal گرفته تا سرویس هایی مانند Square که با فاکتورها و رسیدهای شما نیز سروکار دارند. هرچه را انتخاب کنید ، در نظر داشته باشید که نسبت به مالیات بر هر چیزی که بدست آورید مسئولیت پذیر خواهید بود

2. به دیگران قرض بدهید

آنها می گویند شما باید برای پول درآوردن پول خرج کنید ، بنابراین چرا بودجه اضافی خود را برای کمک به افرادی که به آن نیاز دارند سرمایه گذاری نمی کنید؟ وام دهی به همتا یک راه عالی برای رشد وجه نقد شما با حداقل خطر است. به Zopa بروید تا دقیقاً بدانید که چگونه می توانید سرمایه گذاری کنید ، و گزینه های خود را بررسی کنید ، که شامل یک طرح کم بازده است که وجوه شما را هر وقت به آنها احتیاج دارید آزاد می کنید تا به یک طرح با علاقه بسیار بالاتر اما ریسک بیشتر وام گیرنده شما به طور پیش فرض

 

اگر به هر حال پس انداز می کنید ، قرار دادن پول خود با Zopa (با درآمد کم 3.1٪ در سال برای حداقل ریسک) انتخاب بدی نیست. اگر ترجیح می دهید به افراد قرض ندهید ، Funding Circle به شما این امکان را می دهد که به جای آن پول های اضافی را در مشاغل قرار دهید ، و بازده سالانه پیش بینی شده بالاتر (7.1٪) وجود دارد ، هرچند مبلغی عادلانه بیشتر ریسک می کند.

 

اگر به کمی اطمینان خاطر نیاز دارید ، دولت انگلستان مبلغ 20 میلیون پوند (حدود 24 میلیون دلار ، 33 میلیون دلار AU) را برای کمک به شرکت های در حال رشد برای سرمایه گذاری در دایره سرمایه گذاری قرار داده است. اگرچه لازم نیست خیلی سرمایه گذاری کنید ...


 

 

3. وب سایت های تلنگر

آنچه در گذشته با عنوان سایبری شناخته می شد ، امروز چهره جدیدی به شکل تلنگر دارد. به این فکر کنید که می توانید یک خانه را بچرخید - آن را بخرید و آن را به سود خود بفروشید.

 

دامنه های دامن زدن به بخشی از فکر شما نیاز به تفکر باهوش و حتی بازاریابی پس انداز دارد. شما باید با تمیز کردن وب برای URL های بالقوه قابل انتقال شروع کنید.

 

برای پرداختن به این بخش کمی بصیرت (یا فقط بینش) را در مورد موضوعات تخصصی شما پرداخت می کند. یک صنعت یا تجارت در حال رشد را پیدا کنید و نام هایی را انتخاب کنید که برای کسی به یاد ماندنی و از همه مهم تر ، با ارزش باشد. وقتی زمان مناسب است ، به flippa.com بروید و آنها را به حراج بگذارید - می توانید با کمی خوش شانس ، سود مناسبی کسب کنید.

 

 

اگر وقت زیادی را در دستان خود دارید ، می توانید در کل سایتهای پرپشتی پول بدست آورید. اما این بدان معناست که شامل ساخت ، بازاریابی و اجرای یک وب سایت برای مدت زمان طولانی ، جذب مخاطب و سپس یافتن یک خریدار مایل است. این بسیار ساده تر از گفتن است ، بنابراین یک مکان راحت در خانه خود پیدا کنید که احساس می کنید بیشترین کار را دارید و خود را برای کارهای سخت فراوان آماده کنید.

4- نظرسنجی کنید

بازاریابان ، تبلیغ کنندگان و خالقان می دانند چیزی با ارزش تر از یک نظر صادقانه وجود ندارد ، به همین دلیل شما اغلب برای گرفتن نظرسنجی هزینه دریافت می کنید. گزینه های مختلفی وجود دارد ، اگرچه هیچ کس بیش از اندک تغییر در طرف شما ، مبلغی را به شما پرداخت نمی کند ، بنابراین به هر نوع درآمد نمی توان به آن اعتماد کرد.

 

پاداش های Opinion Google ، یکی از محبوب ترین گزینه ها ، تنها اعتبار فروشگاه Play را ارائه می دهد - عالی برای انتخاب برنامه های پرداخت شده برای هیچ چیز ، حداقل - در حالی که MySurvey برای برخی از خرده فروشان آنلاین بزرگتر کوپن می بخشد. این احتمالاً مناسب ترین سایت بررسی و یکی از بزرگترین سایت هاست ، به این معنی که جعبه های بیشتری برای جیب زدن و پول بیشتر (مجازی) در جیب خود دریافت خواهید کرد.

 

به خاطر داشته باشید که اگر در گروه کمتری قرار بگیرید ، احتمالاً نظرسنجی های بیشتری را برای پر کردن آن انجام می دهید. 30-مردها ممکن است برای کسانی که نظرسنجی می کنند نسبت به زنان 50-موردی جذابیت کمتری داشته باشند. در واقع ، اگر آنها به دنبال انجام تحقیقات بازار در مورد چیزهایی هستند که در جهت شما کاملاً هدفمند نیستند ، ممکن است آنها نظر شما را به هیچ وجه بخواهند.


5- یک دستیار مجازی شوید

آیا می توانید خود را به هر وظیفه قرض دهید؟ آیا شما در کارهای اداری دست و پنجه نرم می کنید؟ آیا شما یک کمی drudgery مهم نیست؟ سپس ممکن است شما یک دستیار مجازی کاملی باشید ، و از راحتی لپ تاپ خود مشاغل موقت را انجام می دهید. تعداد زیادی از شرکت ها در جستجوی کمک برای ورود داده ها ، تشکیل پرونده ها ، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر - حتی اگر به اندازه کافی خوب باشید حتی می توانید خودتان را تمام وقت کار کنید.

 

خوانندگان آمریکایی می خواهند به Virtualassistantjobs.com ، یک بازار کارگران و کارفرمایان بپردازند که شما را با وظایف مناسب شما مطابقت می دهد. در انگلیس ، TimeEtc راه را برای این نوع کار پیش می برد. به احتمال زیاد پیش از این مهارتهای مدیر و منشی را به اثبات رسانده اید ، اما این یک راه عالی برای اضافه کردن انعطاف پذیری به سبک زندگی شما و نگه داشتن انگشتان پا است.

doyayekasbokar بازدید : 157 شنبه 17 خرداد 1399 نظرات (0)


10 نکته برتر برای تبدیل یک مزرعه 1 هکتار به یک تجارت سودآور

  • قارچهای لذیذ یا دارویی را پرورش دهید.
  • یک زمینه را به یک مکان گردشگری برای گردشگران تبدیل کنید.
  • حلزونهای مزرعه به عنوان یک محصول صادراتی.
  • برای دیدار با تعویض آخر هفته از یک زمینه استفاده کنید.
  • شروع یک تختخواب و صبحانه.
  • اجناس خود را برای اجتماعات یا جلسات اجاره کنید.
  • زمینه خود را به کلوپ های تشخیص فلز اجاره دهید.
  • تیلاپیا یا ماهی های دیگر را جمع کنید.
  • برای پرداخت به مشتریان دریاچه های ماهیگیری ایجاد کنید.
  • کرم ها را برای فروش به عنوان طعمه بلند کنید.

نحوه کسب درآمد از یک مزرعه کوچک یا یک قطعه زمین

بسیاری از مردم فکر می کنند کشاورزان زندگی غبطه ای دارند. اگر یک کشاورز باشید ، ممکن است فکر دیگری کنید. شما بدون پول کار می کنید بدون پول. گاهی اوقات شما مانند خریداران خود را به عنوان یک زندانی احساس می کنید و گاهی اوقات تعجب می کنید که چقدر طولانی تر می توانید ادامه دهید. به نظر می رسد هوا مقابل شما نیست و احساس می کنید برای هیچ کاری کار نمی کنید.

 

اگرچه کشاورزان کوچک بر این باورند که زندگی آنها به دور از ایده آل نیست ، من نمی توانم به هر کشاورز فکر کنم که به زندگی در شهر روی آورد. بنابراین چگونه می توانید بهترین های هر دو جهان را بدست آورید؟ چگونه می توانید سود خود را از زمین ، مزرعه کوچک یا خانه خانگی خود به دست بیاورید؟ لازم نیست جلوی رشد محصولات خود را بگیرید. از طریق تنوع و تفکر مانند کارآفرین ، می توانید ضمن حفظ سبک زندگی مورد علاقه خود ، از مزرعه خود عملکرد بسیار بالاتری کسب کنید.

 

در اینجا 10 ایده برای استفاده بیشتر از مزرعه کوچک خود در نظر گرفته شده است. البته برخی از این ایده ها بسته به منطقه شما ، نوع مزرعه و غیره کاربردی تر از سایرین خواهند بود.

 

محدودیت هایی هم فدرال و هم ایالتی وجود دارد که باید قبل از شروع برخی از این فعالیت ها مورد بررسی قرار گیرند. به گفته این ، کشاورزان یک نژاد مصمم هستند. با کمی برنامه ریزی ، می توانید مزرعه خود را به یک پول ساز تبدیل کنید و یک بار دیگر لذت بردن از زندگی در خانه خود را شروع کنید.

 

شما دیگر فقط یک کشاورز نیستید ، یک کارآفرین هستید.

1. قارچهای گیاهی و دارویی را رشد دهید

 

رشد قارچ می تواند بسیار پر سود باشد. با این حال ، توصیه می کنم اگر به دنبال کشت هستید ، از انواع قارچ های خاص خودداری کنید. از پولهای بیشتری که برای مصرف دارویی یا در بازار رستورانها تهیه می شود ، پول بیشتری باید حاصل شود. تلاش برای رقابت با سوپر مارکت روی قارچ های دکمه ای گزینه ای نخواهد بود مگر اینکه قیمت یا کیفیت شما بهتر باشد. بسته به نوع قارچ مورد نظر برای رشد ، می توانید فقط در 15 هفته با عملکرد حداکثر 4 پوند برداشت کنید. در هر فوت مربع

 

نکات دیگر:

 

قبل از برداشت ، با رستوران های محلی تماس بگیرید و برای فروش سریع سفارش از آنها بگیرید.

در بازار کشاورز غرفه بگیرید تا میزان دسترسی و فروش خود را رشد دهید.

خود را در مورد بهترین شیوه های رشد قارچ آموزش دهید.

اگر قصد دارید آن را به عنوان یک مکمل دارویی یا درمانی بفروشید ، قوانین محلی ، ایالتی و فدرال را بررسی کنید.

 

2. زمینه خود را به یک اردوگاه تبدیل کنید

به خصوص اگر شما در نزدیکی یک منطقه شهری زندگی می کنید ، مردم همیشه به دنبال یافتن تعطیلات عالی بعدی خود در فضای باز یا فقط فرار از محدوده های شهر برای ایجاد یک منظره تغییر و ارتباط مجدد با طبیعت هستند.

 

برای اینکه زمین خود (یا بخشی از آن) را به یک اردوگاه تبدیل کنید ، باید یک کمپانی ساده دوش و توالت را برای اردوگاهان خود بسازید. برای مشاوره در مورد استفاده از فاضلاب اصلی و زهکشی یا در صورت لزوم نصب مخزن سپتیک با مقامات محلی خود تماس بگیرید.

برخی از اردوگاه ها کاملاً اساسی هستند و محل برق ندارند ، در حالی که برخی دیگر برق را برای استفاده در اردوگاه ها نصب کرده اند. اگر مزرعه شما در نزدیکی یک منطقه توریستی است ، مطمئناً یکی از راه هایی که باید در نظر بگیرید. منطقه یا زمینه ای که شما انتخاب می کنید نیز باید سطح و خشک داشته باشد ، و اطمینان حاصل شود که اردوگاه ها می توانند چادرهای خود را به درستی و با اطمینان برپا کنند. می توانید شروع به کار کوچک کرده و از سود آن در بهبود امکانات کمپ خود استفاده کنید. با سرمایه گذاری مجدد درآمدی ، بدون ایجاد هزینه گران اولیه ، می توانید یک تجارت پایدار ایجاد کنید.

 

نکات دیگر:

 

بسته به منطقه شما ، می توانید برای خانه های موتوری و کاروانی ها نیز مکان هایی تعیین کنید. برای اینها ، شما نیاز به تأمین برق و آب دارید.

اگر نزدیک یک شهر نیستید ، یک مغازه کوچک را با وسایل ضروری و لوازم بهداشتی باز کنید. اردوگاه هایی که نمی خواهند به شهر خود سفر کنند ، حتی اگر قیمت شما کمی بالاتر از یک سوپرمارکت باشد ، از خرید شما خوشحال می شوند.

بسیاری از افراد ، به ویژه زوج های بازنشسته ، به طور دائم در RV زندگی می کنند. اگر دوست دارند غالباً چند هفته را در یک اردوگاه می گذرانند.

از Wi-Fi رایگان برای کمپین های خود استفاده کنید. همه انتظار دارند که 24/7 به اینترنت متصل باشند ، حتی وقتی در کمپ هستند. کد دسترسی را می توان هفتگی تغییر داد تا افرادی که از اردو استفاده نمی کنند از استفاده از آن جلوگیری کنند.

اگر می خواهید به کمپین ها اجازه دهید سگ ها را بیاورند ، منطقه ای را به عنوان لباس مخصوص سگ محصور کنید. هیچ کس نمی خواهد در ظروف سرباز یا مسافر سگ قدم بگذارد. این کار صاحبان سگ و صاحبان غیر سگ را راضی خواهد کرد.

وب سایت یا وبلاگ خود را برای تبلیغات در محل کار خود شروع کنید. از مشتریانی که بازدید می کنند از آنها بخواهید که تصاویر خود را در کانالهای رسانه های اجتماعی منتشر کنند. تبلیغات در ورد دهان رایگان و اغلب بهترین نوع است.

3 . حلزون مزرعه برای سود

فکر کردن از حلزونها فقط به عنوان آفات آسان است ، اما آنها می توانند پول زیادی برای شما کسب کنند. پرورش حلزون (یا باغبانی) سالهاست که فعالیت می کند. در برخی از کشورهای در حال توسعه ، آن را تبدیل به یک محصول مهم صادراتی می کند.

 

برای مزرعه حلزونها ، باید سرپناه ، گیاهان و مواد غذایی را در اختیار آنها قرار دهید. این بسته به وضعیت شما می تواند متفاوت باشد. برخی از کشاورزان از قلم های روباز استفاده می کنند که در فضای باز است ، برخی دیگر از توری برای نگه داشتن آنها استفاده می کنند. من همچنین دیده ام که آنها در تونل های پلی بصورت تجاری رشد کرده اند. در زیر می توانید ویدئویی از زنی را ببینید که از کوچک شروع کرده و اکنون آن را به یک سرمایه گذاری سودآور در آفریقا تبدیل کرده است. به گفته او حلزونها دامهای ایده آل برای داشتن بو و سر و صدایی نیستند.

 

قبل از سرمایه گذاری در سازه ها برای خانه سازی آنها ، کوچک را شروع کرده و برای آنها بازاری بسازید. سپس اگر رشد تقاضا را مشاهده می کنید ، با افزایش مسکن موجود برای آنها ، گسترش دهید.

 

4. سازماندهی یک مبادله ملاقات

اگر یک قطعه زمین آبشار دارید ، در آخر هفته برای استفاده از یک تعویض بزرگ ، از آن استفاده کنید. مردم دوست دارند در یک مزرعه قدم بزنند ، تا معامله بعدی خود را جستجو کنند.

فروشندگان را با هزینه اندک ، شاید 7 دلار برای هر ماشین و 15 دلار برای هر کامیون (بسته به منطقه و تقاضای شما) شارژ کنید. اگر با آن چسبیده باشید ، این می تواند به یک سرمایه گذاری آخر هفته تبدیل شود که می تواند هر فصل به یک زمینه متفاوت منتقل شود. بسته به جایی که شما زندگی می کنید ، حتی می توانید در کل سال مبادله کنید.

اطمینان حاصل کنید که محلی برای پارک کردن خارج از جاده برای افرادی که به دنبال خرید هستند ، باشد. علائم در خیابان و حتی تبلیغ در روزنامه باعث می شود افراد برای معامله های احتمالی به میدان شما بیایند. هنگامی که مبادله شما ملاقات کرد (فروش بوت ماشین در انگلستان) شناخته شد ، با گسترش پایگاه مشتری شما تبلیغات ضروری نخواهد بود.

این امر به سرمایه گذاری اندک نیاز دارد اما برای علاقمندی فروشندگان به سازماندهی نیاز دارد.

 

5- شروع یک تختخواب و صبحانه

اگر اتاقهای یدکی دارید یا یک انبار که می تواند به اتاق تبدیل شود ، باز کردن یک اتاق خواب و صبحانه را در نظر بگیرید. این یکی از محبوب ترین راه های کسب درآمد بیشتر از مزرعه شما است. افرادی که در شهرها زندگی می کنند دوست دارند زندگی خود را در یک مزرعه کار تجربه کنند. آنها دوست دارند حیوانات را ببینند و حتی ممکن است در کارهای زراعت کمک کنند. این می تواند یک زمان هیجان انگیز برای بزرگسالان و کودکان باشد.

 

سطح اقامتی که ارائه می دهید بسته به نوع مشتری مورد نظر شما می تواند متفاوت باشد. حتی ارائه اتاق خواب ساده به عنوان یک خوابگاه جوانان می تواند پول اضافی به همراه آورد. اگر مزرعه شما در نزدیکی منطقه ای است که به کارگران زیادی احتیاج دارد ، حتی اگر فقط فصلی باشد ، می توانید اتاق ها را به شرکت اجاره دهید. با اجاره به یک شرکت (معتبر) ، احتمالاً به موقع پرداخت می شوید و مرتباً پرداخت می کنید.

 

شرکت هایی مانند AirBnB اجاره اتاق های یدکی برای مهمانان را ساده می کنند. وب سایت آنها سر راست است و افراد زیادی به آن اعتماد کرده اند. این می تواند همراه با وب سایت شخصی شما باشد که محل اقامت موجود شما را ارتقا می بخشد. اگر مزرعه شما نزدیک به یک چرخه ، مسیرهای پیاده روی یا یک جاذبه گردشگری محبوب است ، می توانید از اجاره اتاق کاملاً زیبا استفاده کنید. حتماً در وب سایت یا تبلیغات خود از جاذبه ها و فعالیت های اطراف خود ذکر کنید.

 

با شرکت بیمه خود تماس بگیرید تا ببینید آیا تغییر سیاست لازم است یا خیر.

 

6. فضای اجاره ای برای جلسات یا گردهمایی ها

آیا انبارهایی دارید که بتوانید به راحتی به فضای باز تبدیل شوید؟ اجاره آن را برای طیف وسیعی از تجمعات ، مانند جلسات تجاری ، کلاسهای درس یا یک مرکز ورزشی مانند کلاسهای مرحله ، در نظر بگیرید. در روزنامه های محلی و یا در صفحه اعلانات سوپر مارکت در منطقه خود تبلیغ کنید.

مردم و شرکت ها به دنبال زمینه هایی برای برگزاری جلسات هستند. این می تواند در طول روز ، عصرها و آخر هفته ها برای شما درآمد کسب کند. در دسترس بودن پارکینگ همیشه یک امتیاز است.

بسته به میزان پیشرفتی که می خواهید انجام دهید ، می توانید صندلی و میز ، تجهیزات ورزشی یا سایر لوازم را تهیه کنید. شما باید به شما کمک کنید تا در تهیه نوشیدنی ها و یا اینکه آنها را در دسترس داشته باشید ، زیرا این می تواند یک منبع درآمد با ارزش باشد.

 

7. زمینه خود را به کلوپ های فلزی یا اجزای سازنده فلز اجازه دهید تا زمین شما را اسکن کند

بین کاشت ، می توانید به فلزیاب اجازه دهید زمین شما را اسکن کند. اگر صاحب زمین باشید ممکن است نعمتهایی پیدا کنند که نصف شما باشد.

 

روش دیگر ، شما می توانید اشیاء فلزی را در زمینه خود دفن کنید و آن را به باشگاه های فلزیاب اجاره دهید. مردم در این باشگاه ها همیشه به دنبال مکان هایی برای آزمایش و بهبود مهارت های خود هستند. برای اطلاع از نیازهای خود با کلوپ تشخیص فلز محلی خود تماس بگیرید.

 

به یاد داشته باشید که نوشیدنی های تازه ، حتی فقط از نوشیدنی های داخل یخچال یا از صندوق عقب ماشین شما می توانند پول بیشتری کسب کنند. چیزی به سادگی به عنوان یک فلاسک قهوه گرم در یک صبح گرم ، باعث می شود این گروه شاد و مشتاق بازگشت دوباره باشند.

 

8- تیلاپیا یا انواع دیگر ماهی را بالا ببرید

پرورش ماهی مانند تیلاپیا می تواند یک تجارت بسیار سودآور باشد. برای تیلاپیا ، شما باید در محلی باشید که دمای آب در حدود 20 درجه سانتیگراد (68 درجه فارنهایت) باقی بماند. اگر درجه حرارت شما پایین تر از این باشد ، ممکن است نیاز به آب گرم کنید که البته پر هزینه است. ماهی در دمای خنک تر زنده می ماند اما سرعت رشد کندتر خواهد بود.

 

بسته به اندازه سرخ شده (ماهی جوان) که خریداری می کنید ، بسته به اندازه ای که مایل به فروش ماهی خود هستید ، برداشت شما می تواند در حدود شش ماه آماده باشد. این یکی از راه هایی است که من و همسرم در مزرعه ما در اینجا در برزیل درآمد کسب می کنیم.

 

9. دریاچه های ماهیگیری خصوصی

اگر دریاچه ای دارید یا می توانید آنها را حفر کنید ، می توانید دریاچه های ماهیگیری عمومی را توسعه دهید. به طور معمول دو نوع وجود دارد: نوع اول صید و رهاسازی است و صرفاً برای لذت بردن از ماهیگیری است. مشتری همانطور که وارد می شود پرداخت می کند و سپس تمام روز در آنجا می ماند. این همچنین می تواند با کمپینگ همانطور که در ابتدا گفته شد همراه باشد.

 

نوع دیگر ماهی و پرداخت است. آنها ماهی را می گیرند ، که پس از آن وزن شده و هزینه آن پرداخت می شود. در هر دو گزینه سودآور است. مطمئناً شما نیاز به انبار کردن دریاچه های خود و اطمینان از برخورداری از امکانات پارکینگ نسبتاً نزدیک دارید.

 

نکات دیگر:

 

علاوه بر اینها ، اگر شما از طراوت فروشی برای فروش خود استفاده می کنید ، از این افراد درآمد کسب می کنید ، زیرا همه افراد غذایی و نوشیدنی های خود را نمی آورند.

همچنین می توانید یک مغازه طعمه و طعمه کوچک را در محل اجرا کنید تا مشتری های خود را تأمین کنید.

برای کسانی که برای روز می آیند ، میله ها و قرقره ها را اجاره کنید.

یک منطقه پیک نیک اختصاصی با امکانات BBQ داشته باشید.


10. کرم ها را جمع کنید

برای افزایش فروش کرم به عنوان طعمه مغازه های ماهیگیری در نظر بگیرید. کرم ها را می توان در وان ، سطل یا بشکه پرورش داد و فقط 90 روز می توانست محصول خود را برداشت کنید. اما فقط کرم هایی که دارای ارزش هستند ، نیستند زیرا خاک باقی مانده پر از روده های کرم است و برخی از غنی ترین منابع مغذی را برای باغ شما فراهم می کند.

 

این می تواند یک جریان ثانویه درآمد به عنوان کمپوست برای باغ ها به همراه آورد. این نه تنها یک راه آسان و کم هزینه برای کسب درآمد بیشتر از مزرعه شما است. همچنین کاملاً سازگار با محیط زیست است و به همین ترتیب مزرعه شما را به سمت مشتری دیگری باز می کند.

 

ایده های بیشتر برای سودآور کردن زمین های کوچک

  • سگهای نژاد
  • حیوانات مخصوص (مثل شترمرغ ، للاما یا آهو) پرورش دهید.
  • محصولات زراعی دوگانه را پرورش دهید.
  • فروش محصولات جانبی مزرعه.
  • برای برنده شدن در تجهیزات مزرعه ، جاروها را وارد کنید.
  • گفتگو و تظاهرات کنید.
  • زمین خود را برای آنتن ها ، توربین ها یا پنل های خورشیدی اجاره کنید.
  • بذرها را بفروش
  • در مورد کشاورزی بنویسید.
  • زمین های خود را برای عروسی ها و مراسم ویژه ویژه اجاره کنید.
  • اجاره کندوی زنبور عسل.
  • مزرعه خود را به روی عموم باز کنید.
  • اجاره میدان برای پارکینگ.
  • فضای اجاره ای برای نگهداری موتور اتومبیل یا قایق.
  • اجاره فضاهای هوایی یا هلیکوپتر.
  • رشد گل.
  • فیلم های مزرعه درست کنید.
doyayekasbokar بازدید : 36 جمعه 16 خرداد 1399 نظرات (0)

10 مورد از بهترین ایده پردازی ها برای کسب درآمد آسان

آیا به دنبال ایده های جدید درآمدزایی هستید که امسال کمی پول اضافی به شما تعلق می گیرد؟ ما آنها را گرفتیم. تصمیم گیری را بین سی و یک ، بوی یا LuLaRoe فراموش نکنید. دیگر هیچ کاری برای کلاهبرداری در منزل و یا دیگر پیشنهادهای «خیلی خوب برای درست بودن» در کار نیستید.

 

در BTOP ما همیشه به دنبال ایده های جدید درآمدزایی یا راه های اثبات شده برای کسب درآمد اضافی هستیم. ما بررسی های سخت را انجام می دهیم بنابراین مجبور نیستید.


 

شاید به دنبال ایده های تازه برای کمک به پرداخت بدهی هستید. شاید در تلاش باشید تا یک سرگرمی را تأمین کنید ، تجارت خود را شروع کنید یا برای آینده پس انداز کنید. یا شاید شما فقط می خواهید پول کافی داشته باشید تا در هر ماه کمی از اتاق wiggle اضافی در بودجه خود داشته باشید.

 

به هر دلیلی ، همه ما آن لذت های گناهان کمی داریم که هزینه ای دارند (از من نپرسید که من امسال چقدر خرج کارامل مکشیاتو کرده ام). و در حالی که پول به خوشبختی ترجمه نمی شود ، زندگی با وجود یک گره کوچک اضافی در جیب شما استرس بسیار کمتری دارد.

 

ما می خواهیم امسال بهترین سال شما باشد. برای اینکه این اتفاق بیفتد ، ما 10 ایده درآمدزایی پیدا کرده ایم تا به شما کمک کنیم در هنگام برخورد با آن Venti Peppermint Mocha احساس گناه نکنید.

10 ایده عالی برای کسب درآمد اضافی در سال 2020

1. نظرسنجی های پرداخت شده را بصورت آنلاین انجام دهید

اگر تا به حال به باند آنلاین نظرسنجی پرش نکرده اید ، یکی از ساده ترین ایده های کسب درآمد اضافی در قرن 21 را از دست نداده اید. شرکت هایی مانند Survey Junkie و Vindale Research (پاداش ثبت نام 1 دلار) برای همیشه در این کشور بوده اند ، و آنها قبلاً صدها میلیون دلار برای سودجویان نظرسنجی در سراسر جهان پرداخت کرده اند.

 

خبر خوب؟ آنها حتی نزدیک به انجام شدن نیستند.

 

با این وجود بهتر است ، سایت های نظرسنجی با درآمد بیشتر همیشه در حال ظهور هستند.

 

مورد علاقه ما؟ Swagbucks (برای باز کردن جایزه ثبت نام 10 دلار) ثبت نام کنید.

 

دفعه بعد که برای چهارمین بار در حال مشاهده تماشای Breaking Bad هستید ، چرا کمی پول اضافی کسب نمی کنید و نظرسنجی های پولی را پر نمی کنید؟

 

بسیاری از سایت ها همچنین به شما امکان می دهند با استفاده از موتور جستجوی خود ، خرید یا پخش فیلم ، پاداش کسب کنید.

 

در حالی که شما نمی خواهید از نظرسنجی های تکمیل کننده غنی بهره مند شوید ، این یکی از ایده های محبوب ترین پول درآوردن است که ما دیده ایم ... و این تنها شخصی است که می توانید هنگام تماشای نتفلیکس انجام دهید.

 

 

 

2. یک حساب پس انداز باز کنید که در واقع پرداخت می کند

می دانید که چگونه می دانیم شما درباره این کمیاب ایده های پول اضافی نشنیده اید؟ از آنجا که حسابهای پس انداز بالا با بهره بالا به سختی وجود ندارد.

 

اخیراً پول خود را از کجا آورده اید؟ آیا اجازه می دهید آن را در یک حساب چک بنشینید؟ در کوزه سکه؟ زیر بالش های تختخواب خود را؟ آیا شما یکی از آن دسته از افرادی هستید که به حساب بانکی خود نگاه نکرده اید زیرا می ترسید از آنجا (یا آنجا نباشد)؟

 

چرا پول اضافی خود را در یک حساب پس انداز که واقعاً پرداخت می کند ، کم نمی کند؟ اگر به دنبال راه هایی برای درآمدزایی اضافی هستید ، این مکان آسان برای شروع است (و فقط 10 دقیقه طول می کشد!).

 

Discover Bank (FDIC بیمه شده) یکی از این بانک ها است که نرخ بهره را می پردازد که بسیار بالاتر از میانگین ملی است (سایت آنها را برای به روزترین اطلاعات نرخ بررسی کنید). هیچ هزینه ماهانه یا حداقل مبلغ سپرده وجود ندارد.

 

اگر می خواهید پول بیشتری برای شما درآمد بیشتری کسب کند ، این ساده ترین راه برای انجام آن است.

 

3. وبلاگ را شروع کنید

بسیاری از شما خوانندگان فعال یک وبلاگ هستید (مانند این یکی) اما آیا تاکنون به طور جدی شروع به کار خود کرده اید؟ وبلاگ نویسی یکی از بهترین ایده های کسب و کار برای بدست آوردن پول در خارج از آنجا است زیرا هزینه های راه اندازی مرتبط با آن بسیار کم است.

 

آیا تا به حال این جمله را شنیده اید که "هیچ چیز دست به دست نیست ، هیچ چیزی به دست نیامده است؟" وبلاگ نویسی این را نشان می دهد.

 

برای هزینه یک فنجان قهوه در هر ماه ، شما نیز می توانید وبلاگ خود را برای ایجاد پول شروع کنید. HostGator میزبانی (اختیارات وب سایت شما) و وردپرس (پوسته این وب سایت) را با قیمت کمتر از 3.00 دلار در ماه (شما نمی توانید آن را در هر جای دیگری ضرب کنید) ارائه می دهد.

 

برخی از راه حل های مختلف عبارتند از:

 

یک منبع درآمد اضافی (ما بیش از 175000 دلار در ماه از وبلاگ های ما!)

شما می توانید از خانه کار کنید ، یا هر کجا که واقعاً می خواهید ... در لباس خواب خود

بدون رئیس!

برنامه انعطاف پذیر خود را تنظیم کنید

شما باید روی آنچه لذت می برد کار کنید ، نه کاری که به شما گفته شده است

به کمک بیشتری نیاز دارید؟ از شروع یک آموزش وبلاگ ما دیدن کنید و نکاتی درباره نحوه دریافت ترافیک و شروع به کسب درآمد کسب کنید.

به وبلاگ نویسی علاقه ای ندارید اما مانند ایده پرداخت هزینه برای نوشتن علاقه دارید؟ ممکن است بخواهید سعی کنید دست خود را در زمینه تصدی آزاد انجام دهید.


 

4. چیزهای قدیمی خود را بفروشید

در مورد به روزرسانی آیفون خود فکر می کنید؟ آیا می خواهید DVD یا مجموعه Blu-Ray خود را پاک کنید؟ شاید شما یک کتاب درسی قدیمی داشته باشید که فکر می کنید آن را ارجاع می دهید ، اما واقعیت بگذارید ، از زمان پایان کلاس ها آن را لمس نکرده اید.

 

برای کتاب های درسی به طور خاص ، به BookScouter نگاه کنید. آنها مکان مناسبی برای رفتن هستند ، زیرا قیمت ها را بین 44 فروشنده مختلف مقایسه می کنند ، همه به طور هم زمان ، تا اطمینان حاصل کنند که شما برای خرید کتاب خود بهترین امتیاز را کسب می کنید. اگر کتاب خود را به جای دیگری می فروشید ، مستقیماً پول خود را از دست می دهید.

برای الکترونیک ، Decluttr فناوری قدیمی خود را با بالاترین قیمتهایی که در هر کجای آن پیدا خواهید کرد (از جمله اما محدود به تلفن های قدیمی ، بازی های ویدیویی ، CD ، خوانندگان الکترونیکی ، کنسول های بازی و غیره) خریداری نمی کند.

 

تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که اطلاعاتی راجع به محصولی که می خواهید بفروشید وارد کنید. از آنجا ، آنها به شما می گویند که مبلغی را برای این محصول پرداخت می کنند. پس از ارسال محصول ، هزینه دریافت می کنید.

5. برای کاهش وزن حقوق دریافت کنید

آیا معنای کاهش وزن دارید؟ آیا شما انتظار دارید که سال جدید قبل از حل قطعنامه به گردش درآید؟ (شرمنده نباشید اگر بله پاسخ دهید. راز شما با من امن است.)

 

چه می شود اگر من به شما بگویم در واقع شرکتی است که به شما برای کاهش وزن پرداخت می کند؟ آیا موافقید وقت آن است که منتظر بمانید و اجازه ندهید اجازه دهید آن سالها از آن بگذرند؟

 

HealthyWage به کاربران خود برای کاهش وزن انگیزه می دهد. شما اساساً یک دوره زمانی (حداقل شش ماه) به خود اختصاص می دهید تا وزن مشخصی را از دست بدهید. سپس ، شما تصمیم می گیرید که هر ماه چقدر می خواهید در مقابل خود شرط بندی کنید.

 

اگر وزن خود را کاهش دهید ، HealthyWage به شما می پردازد. با بررسی از ماشین حساب جایزه خود شروع کنید و ببینید که چقدر می توانید برای برنده شدن ایستادگی کنید.

 

آنها حتی مسابقات تیمی هم دارند که به اندازه 10،000 دلار پرداخت می کنند. چرا وقتی می توانید بهترین دوست خود را با خود رنج ببرید ، به تنهایی بروید؟

 

6. یک دوره آنلاین ایجاد کنید

باور کنید یا نه ، احتمالاً درباره چیزهایی که دیگران دوست دارند درباره آن بیشتر بدانید ، یک یا دو چیز را می دانید.

 

شاید شما واقعاً خوب هستید که مصاحبه های شغلی را از پارک بیرون می زنید ... یا در مورد استفاده از یک توله سگ برای تغذیه یک ارتش کوچک (بدون گذراندن ساعت در آشپزخانه) عملاً یک نابغه هستید.

 

هرچه که باشد ، فکر کنید اشتیاق خود را به یک دوره آنلاین با SkillShare تبدیل کنید. شما می توانید زندگی دیگران را هنگام آموزش مهارتهای پنهان خود تغییر دهید و در حین انجام این کار می توانید درآمد کسب کنید.

 

7. تحویل با Uber Eats

خوب ، شاید شما از این مورد شنیده باشید ، اما بسیاری از شما دقیقاً نمی دانید که چگونه Uber Eats کار می کند (همانطور که توسط ده ها سؤالی که درباره آنها دریافت کرده ایم مشهود است).

 

شما به عنوان راننده Uber Eats می توانید ساعات شخصی خود را برای رسیدن به جاده و کسب درآمد اضافی انتخاب کنید. بنابراین اگر می خواهید بلافاصله پس از اتمام کار در 9-5 ، به Uber Eats رانندگی کنید ، می توانید این کار را انجام دهید. اگر می خواهید Uber Eats به طور انحصاری نژاد آخر هفته شما باشد ، شما نیز می توانید این کار را انجام دهید. ما Uber Eats را دوست داریم زیرا تنظیم آن آسان است و این یکی از انعطاف پذیرترین پول درآوردن ایده در خارج از کشور است.

 

به مدرسه بروید ، فعالیتهای فوق برنامه بچه ها را سرگرم کنید ، سرگرمی های خودتان را داشته باشید ... به هیچ وجه کسی وقت پیدا نکرده است برای یک مباحثه تمام وقت.

 

این بهترین بخش در مورد Uber Eats است: شما برنامه مشخصی ندارید. ساعت شروع می شود وقتی می خواهید آن را شروع کنید.

8- مهارت های تایپ کردن خود را در آزمایش قرار دهید

آیا به مهارتهای تایپ سریع خود افتخار می کنید؟ آیا تا به حال به دوستان خود مباهات کرده اید که چگونه می توانید به راحتی 90 WPM را در تست تایپ کردن خرد کنید؟

 

Rev ، در بین چندین شرکت دیگر که شغل رونویسی را ارائه می دهند ، به شما امکان می دهد تا از طریق صوتی متن را به متن رونویسی کنید. ساعت خود را کنترل کنید ، پروژه های خود را انتخاب کنید و با تایپ کردن درآمد کسب کنید.

 

بعلاوه ، اگر به پول سریع نیاز دارید Rev می پردازد هفتگی و شغل های مختلفی را ارائه می دهد. اگر به دنبال ایجاد سریع درآمدزایی در خانه هستید ، این فرصت عالی برای شما است.

 

9- آموزش آنلاین انگلیسی درآمد کسب کنید

شما در واقع می توانید انگلیسی را به صورت آنلاین آموزش دهید ... از هر کجای اتصال WiFi (و خیر ، لازم نیست زبان دیگری را بدانید).

 

بسته به شرکت ، ممکن است شما مجبور شوید ساعت تدریس خود را به مدت زمان برنامه ریزی شده خود محدود کنید. اما ، هنوز هم می توانید انتخاب کنید که در آن دوره ها چه زمانی برای برنامه شما کار می کند.

 

VIPKid برای معلمان خود برنامه های درسی و مواد درسی را ارائه می دهد. شما می توانید به طور متوسط ​​18-22 دلار در هر ساعت آموزش انگلیسی به کودکان و خانواده ها در VIPKid اختصاص دهید.

 

علاقه مند؟ ما فکر کردیم شما ممکن است باشید. شما می توانید در اینجا به برنامه تدریس VIPKid مراجعه کنید.


 

10. با Listverse 100 دلار سریع درست کنید

آیا شما یکی از آن دسته از افرادی هستید که لیست های انجام شده را در سراسر خانه شما پراکنده کرده است؟ می دانید ، آن یادآوری های روزانه کوچک ، یک لیست مواد غذایی یا شاید یک لیست سطل شاید؟

 

خوب حدس بزن چی؟ افراد دیگر نیز عاشق لیست خواندن هستند.

 

به همین ترتیب ، جای تعجب ندارد که Listverse یکی از محبوب ترین وب سایت های جهان است. با این حال ، آنچه ممکن است شما را شگفت زده کند این است که آنها در واقع به شما پرداخت می کنند تا لیست های جالب برای خوانندگان خود تهیه کنید. حتی قابل توجه تر $ 100.00 آنها برای هر لیست که توسط کاربر ارائه می شود قابل قبول است (نکته: همه لیست ها پذیرفته نمی شوند).

 

شما می توانید در مورد هر موضوعی که مورد علاقه شما باشد بنویسید تا زمانی که 1) مطالب منحصر به فرد است و 2) می توانید 1-2 پاراگراف را توضیح دهید که درباره هر مورد در لیست توضیح می دهد.

 

جایزه: اگر یک وبلاگ یا یک حساب Twitter ایجاد کرده اید (و لیست شما پذیرفته شده است) ، آنها در پایین لیست شما به آن لینک می شوند.

 

اگر فکر می کنید آنچه را که لازم است بدست آورده اید می توانید الزامات ارسال لیست Listverse را از اینجا بررسی کنید.

 

doyayekasbokar بازدید : 41 پنجشنبه 15 خرداد 1399 نظرات (0)

آیا می خواهید پول بیشتری داشته باشید ، شادی بیشتری داشته باشید ، آزادی بیشتری داشته باشید و وفور بیشتری در زندگی داشته باشید؟ چه کسی ، درست نیست ؟!

خوب پس تبریک می گویم ، زیرا با مراجعه به این صفحه ، شما اولین قدم را برای رسیدن به یک زندگی بهتر اقتصادی برداشته اید.

 

آیا تا به حال به همان اندازه که کار می کنید احساس می کنید و به همان اندازه که می دانید تراز بانکی شما باید بسیار بالاتر باشد؟ و شما فقط نمی دانید چرا اینطور نیست؟ شما تنها نیستید ، من هر روز بیش از نیمی از زندگی بزرگسالم اینگونه احساس کردم.


 

اگر احساس می کنید مانند من بوده ، ادامه مطلب را بخوانید ...

 

اما اول ، بگذارید داستانی را برای شما تعریف کنم که شرط می بندم شما خودتان را در جایی پیدا کنید.

 

 

من قبلاً با امور مالی خود مبارزه کردم. من درآمد خوبی کسب می کردم ، اما خودم را به عقب می انداختم و می پرسیدم: "کجا همه اینها پیش رفت؟" ، اما پس از آن زیاد فکر نمی کردم و به سرعت به "پی بردن به" مشکل برمی گردم.

 

اما نمی توانستم ...

 

درست مثل اینکه نمی توانید رژیم غذایی بدی داشته باشید ، نمی توانم مشکل این را داشته باشم که به امور مالی خود توجه نکنم ... آنها فقط در جایی "بیرون می کشند".

طرز تفکر ضعیفی در مورد آن داشتم و هیچ برنامه ای برای رؤیت کردن امور نداشتم.

 

سپس ، به جایی رسید که من و همسرم خیلی بیش از حد سرگرم شده بودیم و خودمان را در یک خانه پرفروش پیدا کردیم و آنرا با فروش کوتاهی ، با بدهی های بیش از حد دیگر و از زیر صفر شروع کردیم.

 

و بعد از چنین ضربه ای به روحیه مالی ، چون شروع به بهبودی می کنیم و کار خود را از بدهی و مثبت می گذرانیم ، این همان موقع است که هراس به وجود می آید. من از این نگران می شوم که همه چیز نمی تواند ادامه یابد. مثل این و من می ترسم از دست دادن همه آن.

 

و این تازه چرخه ناامید کننده ای را برای "ساختن آن ، از دست دادن آن" ایجاد کرد ، حتی متوجه نشدم که قبل از این که امور مالی ام به جای خود بیفتد ، باید سرم را درست بگیرم.

 

اگر شما مانند اکثر مردم هستید ، شرط می بندم که می توانید با برخی یا شاید این همه داستان ناامیدکننده ارتباط برقرار کنید.

 

و اگر دوست دارید بسیاری از افرادی که من مربی آنها هستید ، با پول خود بهترین اهداف را داشته باشید اما صادقانه بگویم ، اخیراً چیز جدیدی را امتحان نکرده اید.


 

گوش کن ، تقصیر شما نیست! به شما آموخته نشده است که چگونه با پول خود کار کنید و فکر کنید.

 

و شما بیش از آنچه که احتمالاً به شما آموزش داده نشده است که چگونه می توانید MINDSET مناسب در مورد پول داشته باشید ، آموخته اید.

 

احتمالاً می دانید که هر سال ، میلیون ها نفر تعهد به تغییر امور مالی و بنابراین زندگی خود می کنند ...

 

اما آنچه شما ممکن است نمی دانید این است که همه ساله تقریباً همه آنها در این تعهد شکست می خورند.

 

و احتمالاً این نیست که چرا فکر می کنید ...

 

به این دلیل است که آنها MINDSET مناسبی راجع به پول ندارند که به آنها اجازه نمی دهند برنامه ریزی صحیحی در مورد پول داشته باشند.

 

اما در اینجا مشکلی وجود دارد ، اگر تا به حال چیزهایی مانند ...

پول روی درختان رشد نمی کند ... "

 

من خوشحال می شوم اگر فقط بتوانم صورت های خود را پرداخت کنم ... "

 

من همیشه یک ماشین پرداخت می کنم ... "

 

من فقط به اندازه کافی برای رسیدن به ...

 

پول بیشتر ، مشکلات بیشتر ... "

 

شما ممکن است با همان مسائلی که در داستان من انجام داده ام ، یا با همان مسائلی که میلیون ها نفر دیگر انجام می دهند و اهداف مالی خود را هر سال دقیقاً مثل شما انجام می دهند ، دست و پنجه نرم کنید ، فقط برای دیدن آنها یک بار دیگر کوتاه می آیند. چه مدت بیشتر به آنچه که به شما آموخته شده است ادامه می دهد ، بدون آنکه برای شما کار کند؟ نگران نباشید ، من مطمئن هستم که ما راه حل را برای شما داریم.

 

PAREY PRINCIPLES سیستمی است که افکار منفی و آسیب زا را به یک MINDSET مثبت و WEALTH CREATING تبدیل می کند و به شما عادات و "Money Moves" را برای شما می دهد تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که برای رشد خود تنظیم کرده اید!

در حقیقت ، اگر اکنون شروع به کار کنید ، می توانید تا هفته آینده آن افکار آسیب زا را در ذهن خود جایگزین ثروت ایجاد افکار کنید!

 

تصور کنید که زندگی شما چگونه به نظر می رسد هنگامی که شما یک طرز فکر غیرقابل تفکر پول همراه با چیزهای اثبات اثبات درآمد را دارید!

 

تصور کنید که چه چیزی برای شما به نظر می رسد…


پرداخت آخرین پرداخت خود را روی کارتهای اعتباری یا وام دانشجویی خود انجام دهید.

 

بدست آوردن RAISE را که شایسته شماست و در آخر آنچه را که ارزش دارید پرداخت کنید.

 

با خرید ماشین بعدی خود و یا سفر با CASH.

 

چگونه آن را احساس ...

با آرامش خاطر می دانید که فقط برای موارد اضطراری یک حساب کاملاً بودجه دارید.

 

قادر به کمک به یکی از اعضای خانواده یا یکی از دوستان نیازمند ... فقط به این دلیل که پول بیشتری برای این کار دارید.

 

به بچه های خود بگویید که یک بودجه کالج بزرگ برای آنها دارید تا مجبور نشوند وام های دانشجویی بگیرند!

 

 

و پس از ثبت نام و بررسی در "اصول پول" ، خواهید دید که این برای شما کاملاً محتمل است.

 

آنچه من از داستانم کنار گذاشتم این است که اکنون ، پس از 10+ سال مطالعه ، یادگیری و کار کردن با پول و ذهنیت و عاداتم ، من به همراه همسرم سه تجارت چند میلیون دلاری رشد کرده و فعالیت می کنم. من با سایر کارآفرینان در زمینه تلاشها و فکرهای تجاری خود کار می کنم و آنها را آموزش می دهم و یک سرمایه گذار فعال در چندین مشاغل با ارزش خالص بالا نیز هستم.

 

من فقط این قسمت از داستانم را به اشتراک می گذارم تا به شما اطلاع دهم که بله ... می توانید آنرا بپیچانید و بله ، می توانید زندگی بی نظیر رویاهایتان را تجربه کنید!

نوبت شماست که یک زندگی فراوان داشته باشید ...

The Money اصول ساده 5 دوره ماژول پیروی و اثبات شده است که…

اعتماد به نفس مالی را به او بدهید و از سال گذشته ترس خود را از بین ببرید - هرگز از وضعیت مالی خود خجالت نکشید و یا مطمئن نشوید. شما بیاموزید که چگونه فوراً در مورد فكر كردن ، صحبت كردن و جمع كردن پول بیشتر بدانید.

درآمد بیشتری کسب کنید - می خواهید فرمول آسان را برای پرداخت حقوق آنچه ارزش آن را دارید بیاموزید ، و چگونه می توانید درآمد جدیدی را که قبلاً نداشتید ایجاد کنید.

هرگونه هدف را ببندید که به طور مرتب شما را بصورت مالی پشت سر می گذارید - پس از طی کردن ماژول Money Minded ، آن باورها و افکار محدودکننده و بلوک های پنهانی را که در اطراف پول دارید ، حذف خواهید کرد.

رازهای سطح پیشرفته سطح مالی را کشف کنید که افراد واقعی هر روز از آنها استفاده می کنند - ابتدا اصول را یاد خواهید گرفت ، اما سپس حرکات واقعی را برای بزرگنمایی پول خود مانند سایر جوانب در ماژول Money Moves یاد خواهید گرفت!

WORTH WORTH WORTH خود را رشد دهید - شما با برنامه ای برای رشد و محافظت از کل ثروت کلی خود ، به شما ایمن تر می شوید و آینده خانواده را تغییر می دهید.

تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 214
  • بازدید ماه : 582
  • بازدید سال : 5,326
  • بازدید کلی : 27,030