loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 27 چهارشنبه 19 آذر 1399 نظرات (0)

هر روز ، بیش از یک میلیارد فیلم YouTube در سراسر جهان مشاهده می شود.

 

و آنها فقط تماشا نمی شوند - بلعیده می شوند. در واقع ، متوسط ​​جلسه مشاهده YouTube برای موبایل توسط هر بیننده تقریباً 40 دقیقه است.

 

اگر تنها راهی برای کسب درآمد از وب سایتی وجود داشته باشد که مردم وقت زیادی را صرف آن می کنند ... در حقیقت ، این امر وجود دارد! در واقع چند روش وجود دارد و اثبات این امر در افرادی است (و مشاغل) که از استراتژی ویدئویی خود استفاده کرده اند.

 

چه کسی محتوا را شایسته بازدید تقریباً یک ساعته از YouTube می کند؟ خوب ، YouTube فقط برای فیلمسازان آماتور و مردم نیست که از خانه های زینتی خود فیلم می گیرند. نوازندگان ، شبکه های تلویزیونی ، مشاغل کوچک و افراد مشاغل آزاد در ارسال محتوای شگفت انگیز خود در یک کانال YouTube ارزش پولی پیدا می کنند.

 

یک کانال فعال و سرگرم کننده YouTube - ساخت آن رایگان از طریق حساب Google+ (همچنین رایگان) - مارک های این کاربران را تقویت می کند و دامنه آنها را به مخاطبان جدید گسترش می دهد. همچنین می تواند یک پایگاه مشترکین ایجاد کند که شرکت های دیگر با استفاده از YouTube در واقع هزینه تبلیغات محصولات خود را به آنها پرداخت می کنند.

 

قبل از راه اندازی کانال YouTube به منظور کسب درآمد ، باید تصمیم بگیرید که به چه نوع سود علاقه مند هستید. آیا می خواهید از YouTube به عنوان یک رسانه تبلیغاتی برای محصولات و خدمات خود استفاده کنید؟ یا ، آیا می خواهید محتوای ویدئویی شما مستقیماً از YouTube درآمد آگهی ایجاد کند؟

 

در اینجا ، ما به مرحله مرحله به مرحله خواهیم پرداخت که برای راه اندازی حساب YouTube آماده و بهینه شده برای کسب درآمد ، باید آن را دنبال کنید. پس از آن ، ما به روش های خاصی می پردازیم که می توانید برای کسب درآمد در YouTube تلاش کنید - و نمونه هایی از مارک های موفق که همان استراتژی ها را امتحان کرده اند.

 

احساس راحتی کنید و مستقیماً به بخش روشهای مختلف کسب درآمد در YouTube بروید.

 

در غیر این صورت ، بیایید غواصی کنیم.

1. یک حساب adSense تنظیم کنید.

برای شروع کسب درآمد در YouTube ، باید با یک حساب AdSense شروع کنید. حساب AdSense بستری است که در آن از YouTube پرداخت می کنید ، بنابراین این یک مرحله مهم است.

 

توجه به این نکته مهم است - شما می توانید با همان حساب AdSense از بیش از یک کانال YouTube کسب درآمد کنید ، بنابراین اگر مارک تجاری شما دارای چندین حساب YouTube است و امیدوارید که بتوانید روی هر یک از آنها ویژگی های کسب درآمد را تنظیم کنید ، فقط به یک حساب AdSense نیاز دارید.

 

برای راه اندازی حساب AdSense ، به سادگی این دستورالعمل های AdSense را دنبال کنید یا به https://www.google.com/adsense/start/ بروید و "اکنون ثبت نام کنید" را کلیک کنید.

 

پس از انجام این کار ، به مراحل بعدی بروید.

 

2. شریک YouTube شوید.

همراه با یک حساب adSense ، اکنون باید در YouTube Partner Program (YPP) پذیرفته شوید. چند مورد برای پیوستن به YPP وجود دارد ، از جمله:

 

شما باید در کشور یا منطقه ای زندگی کنید که برنامه YouTube Partner در آن موجود است.

در سال گذشته باید بیش از 4000 ساعت تماشای عمومی معتبر داشته باشید.

شما باید بیش از 1000 مشترک داشته باشید.

باید تمام سیاست های کسب درآمد در YouTube را رعایت کنید.

شما باید یک حساب AdSense پیوندی داشته باشید.

اگر همه این شرایط را داشته باشید ، واجد شرایط ثبت نام در YouTube Partner Program هستید. نحوه ثبت نام در اینجا است:

 

وارد حساب YouTube خود شوید (و مطمئن شوید این حساب دارای یک حساب AdSense پیوندی است).

روی "YouTube Studio" در بالا سمت راست کلیک کنید (با کلیک بر روی عکس نمایه خود).

اگر در حال حاضر شرایط لازم را ندارید ، می توانید "هشدار به من اعلان شود" را انتخاب کنید و هنگامی که از 1000 مشترک و 4000 ساعت تماشا عبور کردید ، ایمیل دریافت خواهید کرد.

اگر شرایط لازم را دارید ، روی کارت "بررسی برنامه شرایط شریک" "شروع" را کلیک کنید.

هنگامی که اصطلاح را امضا کردید ، علامت سبز "انجام شده" روی کارت مشاهده خواهید کرد.

پس از اتمام این مراحل ، در صف بررسی قرار می گیرید. در هر زمان و هر زمان می توانید وضعیت برنامه خود را اینجا بررسی کنید. پس از قبولی ، می توانید به مرحله بعدی بروید.

 

توجه: اگر در YPP قبول شدید ، به س FAالات متداول مربوط به سازندگان تازه وارد برنامه نگاهی بیندازید.

 

اگر رد شده اید ، برای راهنمایی در مورد تقویت برنامه خود به این سQالات متداول نگاهی بیندازید. می توانید 30 روز پس از رد ، دوباره درخواست دهید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 73
  • بازدید ماه : 441
  • بازدید سال : 5,185
  • بازدید کلی : 26,889