loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 37 چهارشنبه 14 خرداد 1399 نظرات (0)

"اگر هر بار سکوت می کردم ، خودم را به گوش می رساندم روی تلفن هوشمندم ..."

 

بیشتر ما غنی هستیم ، درست است؟

 

خوب ، به معنای واقعی کلمه ، بچه ها: آیا دوست ندارید هر بار که از تلفن خود استفاده می کنید ، درآمد کسب کنید؟ خوب بله ، هیچ کس نمی خواهد به شما پرداخت کند تا به دوستان خود متن بدهید یا فید فیس بوک خود را بخوانید ، اما می توانید از طریق تلفن خود پول بدست آورید - برای واقعی برای اینکه کاملاً صادق باشید ، احتمالاً نمی خواهید به اندازه کافی پول داشته باشید تا کار روزانه خود را کنار بگذارید ... اما اگر به هر حال می خواهید با تلفن باشید ... وقتی در صف ایستاده اید ، منتظر قرار ملاقات هستید ، یا سوار اتوبوس شوید ... پس ممکن است حقوق بگیرید ، درست است؟


 

 

این گام به گام به شما می آموزد که چگونه با شخصیت خود کار کنید تا نه تنها کارهای روزمره را انجام دهید (مهم نیست که در گذشته چند بار شکست خورده باشید) ، بلکه این نکته را ادامه خواهید داد ... مدتها پس از بیماری همه گیر است. بر فراز.

 

ما صدها هزار نفر به مردم آموختیم كه چگونه از حداقل تلاش مستمر و كمرنگ استفاده كنند تا كاملاً خانه خود (و زندگي!) را دگرگون كنند. شما بعدی هستید

درسته! برخی از برنامه های بسیار جذاب در خارج وجود دارند که به ازای کارهایی که قبلاً از طریق تلفن خود انجام می دهید ، مبلغی را به شما پرداخت می کنند. بنابراین ، شما لازم نیست یک دسته فعالیت های اضافی ، اسپم دوستان خود را انجام دهید ، یا تمام روز را در تلفن خود صرف کنید تا پول بیشتری کسب کنید. برنامه های نظرسنجی وجود دارد که به شما پرداخت می کند ، بازی هایی که می توانید برای کسب آنها بارگیری کنید و سایر برنامه هایی که شما را برای خرید پرداخت می کنند (برای مواردی که در لیست مواد غذایی شما قرار دارد). آسان است!

 

 

پخش ویدئو

یک نکته باید بگویم: بسیاری از برنامه های ناخواسته در آنجا وجود دارند که واقعاً هزینه آن را پرداخت نمی کنند یا شما را ترغیب می کنند چیزهایی را که لازم نیستید خریداری کنید. برخی از آنها به یک وقت و تلاش اضافی نیاز دارند. این روش های خوبی برای کسب درآمد در تلفن هوشمند شما نیستند - احتمالاً می توانید روش های بهتری برای استفاده از وقت و انرژی خود برای کسب درآمد پیدا کنید. انتخابی باشید و نظرات را بخوانید! فقط برنامه هایی را که راه خود را دارد بارگیری نکنید.

خبر خوب این است که برنامه هایی که در اینجا پیدا کرده ام کاملاً مشروع است و نیازی به وقت و تلاش اضافی ندارید. آنها ساده و بله ، سرگرم کننده هستند. شما پیدا خواهید کرد که می خواهید از این برنامه های پرداخت استفاده کنید زیرا کمی اعتیاد پیدا می کنند. مانند ، "اوه ، من ده دقیقه دارم ، سریع فیلم را تماشا می کنم و اعتبار می گیرم!"

 

بنابراین بدون آگهی بیشتر ، در اینجا 4 روش برای درآمدزایی با تلفن هوشمند خود آورده اید که در واقع کار می کنند!

 

1. گشت و گذار در وب و تماشای فیلم

تلف کردن وقت در فضای وب و پیمایش در رسانه های اجتماعی بسیار آسان است. چرا در حالی که انگشت پیمایشی شما تمرین می کند مقداری پول اضافی کسب نکنید؟

 

چند برنامه برای تماشای تبلیغات به شما امتیاز می دهند. سپس ، می توانید امتیاز خود را برای پرداخت ها از جمله کارت های هدیه و حتی پول نقد بازخرید کنید! چند برنامه مشهور گشت و گذار:

 

Swagbucks

این روزها ، Swagbucks احتمالاً یکی از محبوب ترین برنامه های اطراف است. (بررسی صادقانه Swagbucks من را در اینجا بررسی کنید.) شما با خرید ، تماشای فیلم ، و پاسخ دادن به نظرسنجی ها - "همه SB" را بدست می آورید - همه اینها می توانید برای کارتهای هدیه یا پول نقد پی پال بازخرید کنید. اعضای آنها بیش از 185 میلیون دلار درآمد کسب کرده اند ، بنابراین می دانید که آنها درست کار می کنند!


 

CashPirate

در این برنامه با انجام نظرسنجی های سریع ، بازی کردن بازی و تعامل با تبلیغات امتیاز کسب می کنید. هر فعالیت انجام شده "سکه" به شما می دهد که می توانید پس از رسیدن به مبلغ معینی ، پول نقدی پی پال را پس بدهید.

 

فرونتو

این برنامه دیگری است که شما را به مشاهده اخبار ، مقالات ، معاملات محصول و بررسی ها و همچنین تماشای تبلیغات برای کسب امتیاز تشویق می کند. حتی می توانید برای بارگیری برنامه های رایگان امتیاز امتیاز کسب کنید. هرچه امتیاز بیشتری جمع کنید ، پول نقد PayPal ، کارت هدیه یا کوپن بیشتری دریافت خواهید کرد. خوب!

 

2. خرید (مانند شما در حال حاضر خرید)

همه فروشگاه می کنند. همه ما به مواد غذایی ، شامپو ، لباس و سایر موارد نیاز داریم ، درست است؟ باور کنید یا نه ، برنامه های تلفن هوشمند وجود دارند که به شما امکان می دهند کالاهایی را که از قبل در لیست خرید شما هستند خریداری کنید. (نه یک دسته از کالاهایی که هرگز خریداری نکرده اید.) این ساده است ، زیرا فقط چند مرحله اضافی برای شروع کار وجود دارد. در اینجا برخی از برنامه های محبوب دریافت پول به فروشگاه آورده شده است:

ابوتتا

به فروشگاه مواد غذایی پرداخت می شود! قبل از خرید ، چند کار ساده در برنامه را انجام می دهید ، هر کدام مربوط به مارک های مورد علاقه یا محصولاتی است که شما معمولاً خریداری می کنید. بعد از مراجعه به فروشگاه ، از رسید خود عكس می گیرید و مبلغ برگشتی به شما اعتبار می دهد. هر زمان که حداقل 5 دلار بدست آورید می توانید از طریق پی پال پول نقدی دریافت کنید. ابوتا معاملات جدید را در تمام مدت لیست می کند ، و تعداد زیادی از موارد احتمالاً در لیست شما قرار دارند! (شیر؟ موز؟ نان؟)

فروشگاه

Shopkick به شما برای گذراندن زمان در فروشگاه های خاصی که احتمالاً قبلاً در آنها می خرید پرداخت می کند! به طور جدی. بارکدها را اسکن کنید و امتیاز کسب کنید که می توانید کارت های هدیه را به فروشگاه های موردعلاقه خود بازخرید کنید. شما نمی توانید امتیاز خود را به صورت نقدی معامله کنید ، اما مطمئناً با کسب کارت های هدیه ای که می توانید برای انجام خریدهایی که قبلاً انجام داده اید ، پول نقد را ذخیره می کنید!

 

رسید هاگ

مشابه ایبوتا ، دریافت هگ شما را به خرید می پردازد. شما از هر فروشگاهی عکسی دریافت می کنید ، چند بازی برنده امتیاز و نظرسنجی های پرداخت شده را انجام می دهید و سپس امتیاز خود را برای کارت های هدیه یا پول نقد پی پال بازخرید می کنید. این بسیار آسان است و بیشتر موارد چیزهایی هستند که قبلاً می خواهید خریداری کنید!

 

3. مواردی را که استفاده نمی کنید بفروشید

همه ما احتمالاً چند خانه داریم که به آنها نیازی نداریم. زیبایی گوشی های هوشمند به راحتی عکس گرفتن از وسایل و ارسال آنلاین آن برای فروش آسان است. این یک روند بزرگ و پیچیده نیست (حتی از زمانی که من شروع به فروش لباس در eBay کردم ، خیلی طولانی است). بدون نیاز به تنظیمات گیج کننده ، تنظیم پس زمینه یا گرفتن یک دوربین فانتزی به هم ریخته اید. در اینجا تعداد انگشت شماری از برنامه های جالب برای بدست آوردن پول اضافی با فروش اقلام ناخواسته شما وجود دارد:

 

نشانه

پس از ایجاد یک حساب کاربری ، از لباس های طراح و مارک تجاری عکس بگیرید و بلافاصله آنها را برای فروش در LESS بیش از یک دقیقه ارسال کنید. کمی دردسر وجود دارد ، دیوانه است. Poshmark 20٪ قیمت فروش را حفظ می کند و مابقی متعلق به شماست! Poshmark همچنین یک بازار است که می توانید آن را بخرید و بفروشید ، بنابراین پیش بروید و مرور کنید - ممکن است معامله قاتلی تا 70٪ تخفیف از قیمت خرده فروشی پیدا کنید.

 

رها کردن

دپوپ واقعاً شبیه به Poshmark است - شما فقط خراب می کنید و می فروشید. آنها هزینه فروش 10٪ را حفظ می کنند ، اما شما فقط به لباس محدود نمی شوید. می توانید لوازم جانبی ، کلکسیون و سایر وسایل سرگرم کننده بفروشید. دپوپ با مخاطب جوانتر و رسانه ای اجتماعی رسانه ای شده است ، بنابراین بسیاری از فروشندگان لباس را "مدل می کنند" (عکس های سلفی فکر می کنند) ، اما لازم نیست. اینستاگرام از Depop برای فروش فلش استفاده می کند.


 

رها کردن

"Craigslist موبایل" از انواع و اقسام کالاها ، جامعه ای است که می توانید وسایل استفاده شده را خریداری و بفروشید. فروشندگان 100٪ فروش را نگه می دارند و هیچ هزینه حمل و نقل وجود ندارد زیرا مبادلات بصورت حضوری انجام می شود. ارسال موارد بسیار آسان است و می توانید موارد مشابه را در مناطق مختلف جستجو کنید تا قیمت ها را تعیین کنید. از آنجا که این پلت فرم مبادلات حضوری را ارتقا می بخشد ، ممکن است بخواهید دستورالعمل های ایمنی آنها را بررسی کنید تا خود را از آسیب نبینید.

ای بی

پلت فرم فروش موبایل eBay از زمان آغاز eBay سالها پیش تا حد زیادی پیشرفت کرده است. ثبت نام در یک حساب کاربری ، ارسال موارد برای فروش و منتظر پیشنهاد مشتری باشید. ساده ، سریع ، آسان برای استفاده و یک روش مؤثر برای تمیز کردن خانه و خلاص شدن از شر آن هر گونه خامی که استفاده نمی کنید. اگر فکر نگه داشتن امتیاز فروشنده خود و دادن بازخورد در eBay (یا همه سفرها به اداره پست) را می ترسید ، می توانید سرویس eBay Valet آنها را نیز امتحان کنید ، جایی که (با هزینه ای) آنها همه کارها را برای شما انجام می دهند. درصدی از فروش

doyayekasbokar بازدید : 36 سه شنبه 13 خرداد 1399 نظرات (0)

راهنماهای زیادی در مورد چگونگی کسب درآمد از بلاگ نویسی وجود دارد ، اما این چیزی است که این یکی را متفاوت می کند:

 

من سه وبلاگ مختلف با بیش از 1 میلیون دلار در سال گرفته ام. در واقع ، وبلاگی که اکنون می خوانید ، در کل 5.3 میلیون دلار درآمد داشته است.

و در این پست ، می خواهم یک مطالعه موردی به صورت مرحله به مرحله به شما ارائه دهم که دقیقاً چگونگی انجام این کار را از شما شروع می کنم ، از هیچ چیز ، به همراه راهنمای گام به گام من برای مبتدیان برای شروع کار.

 

بیایید وارد بشویم.

در یک لحظه ، من می خواهم یک چارچوب کلی را که می توانید دنبال کنید برای شروع یک وبلاگ سودآور از ابتدا به شما نشان دهم.

 

اما اول ، بیایید به ویژگی های چگونگی کسب درآمد از وبلاگ نویسی بپردازیم ، از جمله نمونه هایی از دنیای واقعی که می توانید از آنها درس بخوانید و یاد بگیرید.

 

در اینجا 7 روش برتر کسب درآمد از وبلاگ نویسی آورده شده است:

 

دوره ها و کارگاه های آنلاین

در اینجا در Smart Blogger ، بیشتر درآمد ما را از دوره های آنلاین و کارگاه های آموزشی - بیش از 1 میلیون دلار در سال - می گیریم ، اما ما از تنها موارد دور هستیم. بیشتر افرادی که از وبلاگ های خود پول جدی می گیرند ، این کار را از طریق دوره های آنلاین انجام می دهند.

 

طبق گزارشی ، رامیت ستی با مجموعه خود از دوره های حق بیمه ، 10 میلیون دلار درآمد سالانه را عبور داده است:

 

و این تنها مباحث متمرکز بر تجارت یا ثروت نیست که به خوبی انجام می شود. شما می توانید بلاگ ها را در مورد هر موضوعی که از دوره های آنلاین کسب درآمد می کند پیدا کنید. به عنوان مثال ، طراح محبوب داخلی ماریا کیلام در کاتالوگ خود تعداد کمی دوره ها و کارگاه های آموزشی دارد:

 کتاب و کتاب

تعداد کمی از نویسندگان موفقیت وبلاگ نویسی خود را در یک معامله مهم انتشار منتشر کرده اند. به عنوان مثال ، مارك مانسون در سال 2015 پستی را با عنوان "هنر ظریف عدم ارائه یك F * ck" در سال 2015 منتشر كرد. بعداً میلیون ها خواننده ، وی با هارپر كولینز یك كتاب تهیه كرد و بیش از 3،000،000 نسخه را تنها در ایالات متحده به فروش رساند.

کتابهای خود چاپ شده نیز موفق بوده اند. قابل توجه ترین داستان موفقیت در بین وبلاگ نویسان احتمالاً انتخاب خودتان از جیمز آلتوشر است که اکنون بیش از 500000 نسخه فروخته می شود:

بازاریابی وابسته

اگر می خواهید از وبلاگ خود برخی از جریان های درآمد منفعل ایجاد کنید ، یکی از بهترین گزینه ها بازاریابی وابسته است - توصیه می کنید در ازای کمیسیون خدمات ، محصولات دیجیتال و کالاهای فیزیکی سایر شرکت ها را ارائه دهید.

 

در اینجا در Smart Blogger ، ما بیش از 100000 دلار در سال تبلیغ محصولات وابسته می کنیم ، بیشتر اینها مربوط به محصولاتی است که به طور اتفاقی توصیه می کنیم مانند Siteground (پیوند وابسته) و Ahrefs (پیوند وابسته).

 

اما نمونه های بسیار زیادی نیز وجود دارد. به عنوان مثال ، دانشکده عکاسی دیجیتال ، بیش از 500000 دلار در کمیسیون های همکاری آمازون از ارتقاء تجهیزات عکاسی ساخته است:

 

 

با وجود شرکت های زیادی که برنامه های ارجاع را برای کمک به پخش این کالا در مورد محصول یا خدمات خود ارائه می دهند ، تعداد فرصت های مختلف بازاریابی وابسته بسیار زیاد است.

 

تبلیغات

به طور معمول ، ما طرفداران زیادی برای فروش تبلیغات در سایت شما نداریم. برای اینکه شبکه های تبلیغاتی بزرگ شما را جدی بگیرند ، تقریباً به یک میلیون بازدیدکننده در سال نیاز دارید ، و بازاریابی وابسته تقریباً همیشه سودآور و به همان اندازه منفعل است.

 

گفته می شود ، بسیاری از روشهای مختلف مانند دستور العمل ها ، مد و اخبار برای بسیاری از روشهای دیگر که در اینجا ذکر شده است به سختی نمی توان از آن استفاده کرد و بازدیدهای زیادی از صفحه را بدست می آورد. در این حالت ، قرار دادن چند تبلیغات در سایت شما می تواند به عنوان منبع درآمد تکمیلی حس شود.

 

به عنوان مثال ، در اینجا تصویری از گزارش درآمد سال 2016 از Share the Yummy:

به طور معمول ، با پیوستن به یک شبکه درآمد کسب می کنید. به عنوان مثال ، تقریباً هر کسی می تواند به Google AdSense بپیوندد ، و بعداً می توانید به شبکه های انتخابی تری مانند Mediavine و AdThrive تبدیل شوید.

 

صحبت های مفرح

اگر وبلاگ شما شروع به کار کرد و شما به عنوان یک مقام در فضای خود شناخته می شوید ، ممکن است از اینکه چند دعوت نامه برای سخنرانی در کنفرانس ها دریافت می کنید ، تعجب کنید. و فوق العاده سودآور است من معمولاً حداقل 10،000 دلار برای هر سخنرانی می پردازم و وقتی حساب محصول را ناشی از سخنرانی می کنید می تواند به اندازه 100000 دلار برسد.

 

برای صحبت 60 دقیقه ای 90 دقیقه بد نیست. 🙂

 

 

 مشاوره / مربیگری

اگرچه مطمئناً این لیوان چای همه نیست ، انجام کمی مربیگری یا مشاوره از طریق تلفن می تواند زندگی شگفت آور خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد ، حتی اگر مخاطبان شما کوچک باشند. من دیگر مشورت نمی کنم ، اما آخرین باری که این کار را انجام دادم ، با یک لیست انتظار شش ماهه در هر ساعت 1000 دلار هزینه کردم.

 

اما من تنها نیستم با بازگشت دوباره به ماریا ، او کاملاً ابتکاری عمل کرده است که روش هایی برای انجام مشاوره طراحی از طریق عکس و ایمیل ارائه می دهد ، در حال حاضر 1،275 دلار در هر اتاق شارژ می شود:

تقریباً در هر مکانی می توانید این کار را انجام دهید. شما فقط باید بدانید که چه کاری انجام می دهید و به ارزشی که به مشتری ارائه می دهید اطمینان داشته باشید.

 

فروش خدمات آزاد

مرحله بعد از مشاوره انجام این کار در واقع برای آنها است.

 

به طور معمول ، شما بیشتر از هر چیز دیگری به صورت آزاد هزینه خواهید کرد ، اما بیشترین تخلیه و پرهزینه ترین زمان است. با این گفته ، من دیده ام که وبلاگ نویسان درآمد شش رقمی با بیش از چند هزار خواننده در وبلاگ خود ایجاد نمی کنند ، در واقع با استفاده از وبلاگ خود به عنوان مکانیزم اصلی برای جذب مشتری.

 

بسیار سودآور است ، حتی اگر وبلاگ نویسان موفق به این کار ادامه دهند. به عنوان مثال ، النا قابیل به فروش خدمات نوشتن آزاد خود ادامه می دهد:

 

 

اگر نویسنده ، طراح ، عکاس ، برنامه نویس یا ارائه دهنده خدمات دیگری هستید که مهارت های شما به جای اینکه مجبور باشید شخصاً در آنجا باشید ، می توانید به صورت دیجیتالی فروخته شوید ، ممکن است بخواهید آن را از روز اول در نظر بگیرید. تنها کاری که شما برای شروع کار نیاز دارید یک فرم تماس با مشتری است تا بتواند به شما کمک کند.

 

باشه ، حالا برای قسمت سرگرم کننده بگذارید چارچوبی را که قبلاً برای تبدیل شدن به یک میلیونر صادق و نیکوکار به شما نشان می داد ، نشان دهم ...

doyayekasbokar بازدید : 35 دوشنبه 12 خرداد 1399 نظرات (0)

اگر در حال حاضر دارای یک بازپرداخت ثابت هستید و به پول اضافی احتیاج دارید ، یک شغل جانبی شب ممکن است مفید باشد. به لطف اینترنت و پیشرفت در فناوری ، فعالیت های کلانی در زمینه پول سازی وجود دارد که می توانید از راحتی های خانه خود انجام دهید ، به خصوص اگر لپ تاپ و یک اتصال ثابت دارید.

 

در این مقاله ، قصد دارم 10 شغل تجاری را برای کسب درآمد اضافی در هنگام بازگشت از محل کار در شامگاه ها به اشتراک بگذارم.

1. ایجاد چت Chatbots

Chatbots بحث شهر است. شرکت های بزرگ و کوچک در حال پرش به باند چت بوت هستند و از جمله فعالیت های دیگر این فناوری را برای مراقبت از مشتری ، بازاریابی ، فروش ، حتی فرایندهای داخلی پیاده سازی می کنند. با این حال ، به لطف پردازش زبان طبیعی (NLP) و هوش مصنوعی (AI) که به آنها قدرت می دهد ، نیاز به برنامه نویسی زیادی نیست.

 

اگرچه این ممکن است پیچیده به نظر برسد ، دیگر نیازی به دانش گسترده رمزگذاری برای ایجاد یک chatbot ندارید. در واقع ، اکنون سیستم عامل های ساخت chatbot مانند ChattyPeople وجود دارند که به شما امکان می دهند تا چند دقیقه از طریق داشبورد قدرتمند ، یک ربات را به صورت رایگان ایجاد کنید. از آنجا که بسیاری از مشاغل وقت خود را برای ایجاد این چت بات ها ندارند ، می توانید با ایجاد حساب کاربری ChattyPeople خود این کار را برای آنها انجام دهید.

 

2. شروع یک تجارت eBay

تجارت eBay یک راه عالی برای فریب خانه خود در هنگام تهیه مقداری پول نقدی است. گذشته از این واقعیت که شما را قادر می سازد از تقریباً در هر نقطه با یک اتصال اینترنتی کار کنید ، یک تجارت الکترونیکی همچنین می تواند ساعات کاری خود را انتخاب کند.

 

می توانید با فروش مجموعه کالاهایی که در طول سال ها انباشته شده اید ، شروع کنید. با گذشت زمان ، این می تواند به یک سرمایه گذاری تمام وقت تبدیل شود که در آن بتوانید محصولات را به صورت آنلاین تهیه کرده و آنها را برای سود مالی دوباره بفروشید. با این سودها ، می توانید امپراتوری خود را ادامه دهید.

3. به یک شرکت فروش مستقیم بپیوندید

شرکت های فروش مستقیم راهی عالی برای شما هستند تا بتوانید در مورد تعهدات موجود خود برای کسب درآمد اضافی کار کنید. شما می توانید ساعتی را که می خواهید کار کنید و چقدر می خواهید از منابع خود برای سرمایه گذاری خود سرمایه گذاری کنید. بهترین راه برای شرکت در این نوع فعالیتها ، همکاری با شرکتی است که جزئی از معادل انجمن فروش مستقیم ایالات متحده است. از طرف دیگر ، اطمینان حاصل کنید که با سازمان هایی که دارای اعتبار هستند کار می کنید.

 

همچنین ارزش تحقیق درباره محصولی که قصد فروش آن را دارید نیز دارد. اطمینان حاصل کنید که محصولی را انتخاب کنید که مصرف کنندگان مرتباً بخرند و همیشه به آن نیاز داشته باشند ، و کالایی که قیمت آن مناسب باشد. همچنین ممکن است بخواهید محصولی را جستجو کنید که تقاضای آن زیاد باشد و عرضه آن کم باشد.

4. یک دستیار مجازی شوید

این نوع فشار جانبی فقط باید توسط افرادی که بسیار سازمان یافته و قادر به انجام وظیفه چند منظوره هستند ، دنبال شوند. تبدیل شدن به یک دستیار مجازی بدون پیاده روی در پارک است ، اما می تواند درآمد نسبتاً خوبی برای شما کسب کند. به عنوان یک دستیار مجازی ، شما وظیفه کارهای اداری ، از جمله برنامه ریزی جلسات ، پاسخ دادن به ایمیل ، وارد کردن داده ها و انجام برخی فعالیت های رسانه های اجتماعی را از جمله دیگر وظایف بر عهده خواهید داشت.

 

 

5. رونویسی

رونویسی ها می توانند هر ساعت بین 25 تا 50 دلار در هر ساعت درآمد کسب کنند ... برای یک شلوغی در عصر شب بد نیست ، درست است؟ بهترین نکته برای تبدیل شدن به رونویسی این است که به مهارت دیگری نیاز ندارد تا بتواند سریع تایپ کند. در حالی که داشتن کمی تجربه در زیر کمربند شما به مشتریان بزرگتر کمک خواهد کرد ، اما ضروری نیست.

 

تنها کاری که باید انجام دهید گوش دادن به فایلهای صوتی و تایپ کردن آنچه می شنوید به بهترین شکل ممکن است. شایان ذکر است که رونویسی می تواند کمی خسته کننده و کسل کننده باشد ، اما اگر می خواهید مقداری پول نقد اضافی کسب کنید ، ایده خوبی است.

 

6. نظرسنجی کنید

انجام نظرسنجی کار ساده ای است. با این وجود ، مبلغی که برای هرکدام پرداخت می کنید به شرکتی که در حال تکمیل آنها هستید ، بستگی دارد ، همچنین به مدت زمانی که برای پر کردن آنها هزینه خواهید کرد بستگی دارد. گفته می شود ، برخی از شرکت ها در هر بررسی 50 دلار پرداخت می کنند!

 

به طور معمول ، سؤالاتی در مورد جمعیت شناختی شما سؤال خواهد شد. پس از پیمایش ، شرکتی که با آن وارد شده اید ، با شما در تماس خواهد شد و از طریق آن ، مانند Paypal ، به شما پرداخت می کند. ممکن است شما نیاز داشته باشید به سؤالات مربوط به یک محصول یا خدمات و منطقه ای که در آن زندگی می کنید ، پاسخ دهید و یا حتی نظرسنجی کنید. گزینه های بی پایان است.

7. وب سایت ها را امتحان کنید

تست وب سایت ها راهی عالی برای کسب درآمد از آسایش خانه شما بعد از یک روز طولانی در محل کار است. این یک فرایند بسیار ساده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که منتظر دستورالعمل هایی از شرکتی باشید که با آن ثبت نام کرده اید و اطمینان حاصل کنید که وب سایت آن به راحتی قابل پیمایش است و عملکردی را که می خواهد داشته باشد.

8.فروشنده شوید

به مارک هایی مثل مری کی و ایوان فکر کنید. اگر می توانید خود را نماینده و فروش محصولاتشان ببینید ، ممکن است بخواهید که یک فروشنده پاره وقت باشید. شما می توانید خدمات خود را به دوستان خود تبلیغ کنید و رویدادهایی را ترتیب دهید که افراد بتوانند در مورد برند و محصولات اطلاعاتی کسب کنند.

 

با گذشت زمان ، شما ممکن است یک پایگاه مشتری وفادار ایجاد کنید که در هنگام نیاز اعضای برای خرید محصولات جدید ، به شما کمک کند. در حالی که مبلغی که کسب می کنید به مارکی که شما نماینده آن بستگی دارد بستگی دارد ، به طور معمول می توانید 35 درصد در کمیسیون ها تشکیل دهید. بخش عالی این است که می توانید ساعات خود را انتخاب کرده و در طول راه با افراد جدیدی ملاقات کنید.

9. آموزش زبان انگلیسی

اگر می توانید یک زبان دوم را به اندازه کافی برای آموزش آن به شخص دیگری صحبت کنید ، پس به دنبال آن بروید. اگر نمی توانید ، چرا زبان مادری خود را آموزش نمی دهید؟ با توجه به اینکه بسیاری از مردم در اروپا و آسیا می خواهند مهارت های انگلیسی خود را به کار گیرند ، این فرصتی مناسب برای شما است تا بتوانید آنلاین شوید و به آنها آموزش دهید.

 

بسته به اینکه در حال تدریس هستید ، می توانید با کمک یک کامپیوتر ، اینترنت و شاید یک وب کم با میکروفون شروع به کار کنید. لطفا توجه داشته باشید که اگر از طریق آژانس کار می کنید ، ممکن است مجبور شوید حداقل در هفته 20 ساعت متعهد شوید. شما باید در اطراف خرید کنید زیرا شرایط و قوانین در صفحه متفاوت است.

10. یک ارزیاب موتور جستجو شوید

ممکن است افراد با اصطلاح "ارزیاب موتور جستجو" کنار گذاشته شوند زیرا به نظر فنی می رسد. با این وجود ، ممکن است از شرکتها خواسته شود تا اطلاعات خاصی را در موتورهای جستجو جستجو کنند و به آنها بگویید که نتایج با اصطلاحات جستجوی شما چقدر نزدیک هستند این به آنها امکان می دهد تا در رتبه بندی موتورهای جستجو کار کنند.

 

سرانجام…

بهترین راه برای گرفتن یک شلوغی عصرانه برای بدست آوردن پول اضافی ، تعیین نقاط قوت خود و مشخص کردن اینکه از چه چیزی لذت می برید و چقدر زمان می توانید سرمایه گذاری کنید. ایده های تجاری بالا فقط چند نمونه برای امتحان کردن است و یک لیست عظیم وجود دارد که باید از آن انتخاب کنید ، بنابراین به صورت آنلاین جستجو کنید و هیاهو جانبی خود را پیدا کنید تا در اوقات فراغت درآمد بیشتری کسب کنید.

doyayekasbokar بازدید : 41 یکشنبه 11 خرداد 1399 نظرات (0)

همه می خواهند بدانند که چگونه می توانند در اینستاگرام کسب درآمد کنند. ما به هر حال همه روزه در این شرایط هستیم - معمولاً به جای کسب درآمد ، پول خرج می کنیم.

در چند سال گذشته ، فید بی پایان عکس های زرق و برق دار اینستاگرام به چیزی بین یک مجله براق ، سلیقه بهترین دوست شما و یک فروشگاه بوتیک تبدیل شده است.

با بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه که 71٪ آنها زیر 35 سال سن دارند ، اینستاگرام سکوی آرزو ، الهام بخش — و هم اکنون پرداخت برنامه در داخل است.

سه روش اصلی برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد

 

به عنوان یک تأثیرگذار برای ارسال مطالبی که توسط مارک ها حمایت می شود کار کنید

یک بازاریاب وابسته باشید که محصولات سایر افراد را می فروشد

تبدیل به یک کارآفرین شوید و محصولات خود را بفروشید

برای بهترین توصیه های ما در مورد هر سه آهنگ در ادامه بخوانید.

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام

استراتژی 1: ارسال محتوای حمایت شده

ارسال اسپانسرهای تبلیغاتی ممکن است اولین چیزی باشد که با شنیدن عبارت influ اینفوگرافی اینستاگرام ’به ذهن می رسد. از اوایل سال 2019 بیش از 500000 تأثیرگذار فعال در اینستاگرام وجود دارد.

 

شرط اصلی در اینجا تعداد پیروان مناسب و چشمگیر و نرخ تعامل رقابتی است. به عبارت دیگر ، اگر خوب باشید که افراد بیگانه را در اینترنت دوست دارید و به شما اعتماد دارند ، این استراتژی است.

 

جذابیت این استراتژی این است که مستلزم بازاریابی بدون هیچ گونه سردرد تجارت الکترونیکی است: شما نیازی به ایجاد محصول یا انجام سفارشات ندارید. در یک دنیای عالی ، تمام اینها مستلزم این است که خودتان باشید و درمورد محصولات ، خدمات یا مارک هایی که زندگی شما را به همان شکلی می سازد ، پست بگذارید.

 

البته ، یک روند نزولی وجود دارد: همه مارک های متولد یکسان نیستند ، و ممکن است این باشد که بولگاری در ابتدا به درب شما نمی کوبد. به علاوه ، تعداد زیادی کلاهبردار در آنجا وجود دارند که تأثیرگذار متفقاً را هدف قرار دهند.

 

حتی اگر در مسیر محتوای پشتیبانی مالی موفق باشید ، احتمالاً باید در مورد تعادل بین تمامیت و درآمد خود تأمل کنید. از همه اینها مارک شخصی شما در این خط است. و مردم به اصالت اعتماد دارند.

 

شما باید هر مارکی را که مایل به همکاری با شما باشد از طریق یک سختگیرانه "این آیا مارک من مناسب است؟" تست. بیشتر بخوانید درباره اینکه چگونه یک فرد تأثیرگذار در اینستاگرام می داند چه فرصت هایی برای او مناسب است.

 

در اینجا نحوه شروع به عنوان یک تأثیرگذار در اینستاگرام آورده شده است.


 

مرحله 1: یک طاقچه را انتخاب کنید

اگر واقعاً می خواهید در اینستاگرام دستمزد دریافت کنید ، قصد دارید مارک شخصی خود را زنده کرده و نفس بکشید. اطمینان حاصل کنید که واقعاً آن را دوست دارید.

 

و در نظر بگیرید که چگونه شرکای احتمالی شما امور را می بینند. مارک ها مخاطبان شما را با بازار هدفشان مقایسه می کنند. براساس یک مطالعه جدید ، 55٪ از مارک ها می گویند که آنها میکرو تاثیری را ترجیح می دهند ، به نظر آنها ارتباط معتبر تری با مخاطبان خود دارند.

 

این بدان معناست که هرچه خصوصیات بیشتری کسب کنید ، بهتر خواهید بود. "Vegan" اشباع شده است ، پس چرا سعی نکنید پدر و مادر دونده فوق العاده ماراتن هوشیار وگان که در عوض با افراد مشهور در پادکست خود مصاحبه می کند ، سعی کنید؟ (یا انجام ندهید ، زیرا این شخص گرفته شده است.)

مرحله 2: اعتماد ایجاد کنید و مخاطبان خود را رشد دهید

81٪ از تأثیر گذاران اینستاگرام بین 15000 تا 100،000 دنبال کننده دارند. اگر هنوز آنجا نبودید ، وحشت نکنید. هیچ کلید میانبر برای رشد تعداد پیروان شما وجود ندارد ، اما استراتژی های سعی شده و واقعی وجود دارد.

 

مرحله 3: شرکای برندها

دو مسیر اصلی برای ارتباط با شرکای تجاری وجود دارد:

 

با مستقیم کردن آنها را پیدا کنید. با مارک هایی که خودتان را تحسین می کنید تماس بگیرید و به آنها بگویید که چه چیزی می توانید ارائه دهید. سطح مارک شما باید جزئیات قانع کننده زیادی درباره مخاطب و رویکرد شما ارائه دهد.

به آنها کمک کنید با ورود به سیستم عامل بازاریابی تأثیرگذار ، شما را پیدا کنند. تعداد زیادی از این بازارها وجود دارد. AspireIQ ، Upfluence و Famebit مکان های خوبی برای شروع هستند.

از نظر مثبت ، مارک ها مشتاقانه به دنبال تأثیرگذار مؤثر هستند. اگر در مورد نحوه مشاهده این همه تلاش کنجکاو هستید ، راهنمایی ما برای کار با تأثیرگذار را برای برخی از دیدگاه ها از دیدگاه یک برند بررسی کنید.

 

مرحله 4: ارسال شفاف

شما به عنوان یک تأثیرگذار در آمریکا یا انگلیس ، از نظر قانونی موظفید هنگام ارسال آگهی ، آن را روشن کنید. دستورالعمل کمیسیون تجارت فدرال آمریکا مستلزم افشای شما آشکار و آسان برای درک است. در همین حال ، اداره استاندارد تبلیغات در انگلستان به هیچ گونه ملاحظاتی از کولی اهمیت نمی دهد: به #ad بگویید ، نه به # اهدا شده.

 

برای ماندن در سمت راست قانون ، از هشتگ #ad در بالای برابر استفاده کنید (یعنی در سه خط اول تا مردم برای یافتن آن نیازی به کلیک بر روی آن نباشند.)

 

 

 

استراتژی 2: به یک بازاریاب وابسته تبدیل شوید

بر خلاف محتوای حمایت شده ، این استراتژی کمتر در مورد گسترش آگاهی و بیشتر در مورد فروش است. دلیل این امر این است که شما فقط وقتی پیروان شما محصول را خریداری می کنند ، درآمد کسب می کنید. از طرف دیگر ، به عنوان یک بازاریاب وابسته نیازی به نگرانی در مورد تولید آن محصول یا انجام سفارشات ندارید.

 

نکته منفی این است که اگر می خواهید بدون آزار مخاطبان خود رشد کنید ، این استراتژی مستلزم یک استراتژی محکم است. همچنین ، اصطلاح "بازاریابی وابسته" از شهرت بدی برخوردار است. این می تواند با وعده های کلاهبرداری از درآمد ماهیانه هفت رقمی و… قایق بادبانی همراه باشد؟

 

با نزدیک شدن به اخلاق ، بازاریابی وابسته در واقع زاویه ای هوشمندانه و تثبیت شده در بازاریابی است. شما قلم های مورد علاقه خود را ، یا ریمل مژه و ابرو ، یا غذای سگ را توصیه می کنید و برای خرید محصول یا پیوندی را تهیه می کنید و یا کد تبلیغی را با تخفیف اندک ارائه می دهید. هر دو لینک و کد تبلیغی برای شما بی نظیر هستند ، بنابراین بازرگان می تواند فروش خود را به تلاش شما پیگیری کند. شما برای هر فروش هزینه و درصد کسب می کنید.

 

در همین حال ، از آنجا که اینستاگرام برچسب محصولات و Instagram Checkout را حذف می کند ، بازاریابان دیگر محدود به گفتن "پیوند در bio" نیستند. از آنجا که مشتریان خرید راحت تر در اینستاگرام را آسان تر می کنند ، بازاریابان وابسته ممکن است به خوبی شاهد افزایش فروش آنها باشند.

 

مرحله 1: یک طاقچه را انتخاب کنید

طاقچه بازاریابی شرکت های وابسته با طاقچه های تأثیرگذار تأثیرگذار تفاوت در این امر دارد که می توانند محصول متمرکز تری داشته باشند. به عنوان مثال ، بازاریاب های وابسته گاهی اوقات به عنوان داوران محصول شروع می شوند.

 

اگر تازه کار را شروع کرده اید ، باید این انتخاب را داشته باشید که مخاطبی را با خواسته های خاص مواد ، به عنوان مثال ، صاحبان سگ هایی که می خواهند راهنمایی و بهترین غذای سگ را انجام دهند ، انتخاب کنید. (و بهترین قلاده ها ، بهترین کاسه های سگ ، بهترین عینک های سگ و سایر موارد.)

مرحله 2: تجار را پیدا کنید تا با آنها ارتباط برقرار کنند

شما می توانید مستقیماً با یک نام تجاری وابسته شوید ، یا می توانید به آنچه "شبکه وابسته" یا هر دو خوانده می شود ، بپیوندید. (جواب همیشه هردو است.)

 

 

جایزه: یک چک لیست رایگان را بارگیری کنید که مراحل دقیق یک عکاس شیوه زندگی را برای رشد 0 تا 600000 دنبال کننده در اینستاگرام بدون بودجه و هیچ دنده گران قیمت نشان می دهد.

 

همین حالا لیست چک رایگان را دریافت کنید!

شبکه های وابسته ، سکوی واسطه بین مارک هایی هستند که برنامه های وابسته را اجرا می کنند ، و بازاریاب هایی مانند شما. آنها وجود دارند زیرا ، در حالی که یک کارآفرین انفرادی که دوره های آنلاین می فروشد ، ممکن است مشتاق باشد که دسترسی خود را به مخاطبان شما گسترش دهد ، یک شرکت Fortune 500 باید تلاش خود را مقیاس و خودکار کند. شبکه های وابسته به گونه ای طراحی شده اند که طیف عظیمی از محصولات را برای شما انتخاب کنند. و شما فقط به یک شبکه محدود نمی شوید.

 

آمازون همکاران واضح ترین مکان برای شروع است. محدودیت این است که آنها کدی را ارائه نمی دهند. شما باید از پیوند وابسته ای که ارائه می دهند استفاده کنید. در حالی که این امر برای Pinterest ، وبلاگ ها یا خبرنامه های ایمیل بسیار عالی است ، شما باید این پیوند را در بیوگرافی خود قرار دهید ، یا اگر یک حساب کاربری دارید ، اینستاگرام خود را انجام دهید.

 


doyayekasbokar بازدید : 53 شنبه 10 خرداد 1399 نظرات (0)


به عنوان مترجم درآمد کسب کنید

اگر هم اکنون مترجمی در حال خواندن این صفحه هستید ، این شرط ایمن است که می خواهید از مهارت های زبانی خود درآمد کسب کنید.

 

هیچ کس که علاقه ای به ترجمه فقط یک تجربه دانشگاهی یا سرگرمی سرگرم کننده داشته باشد از این سایت دیدن نمی کند.

 

اما اگر مترجم اولیه هستید ، نمی دانید که همه مترجمان پول خود را به همان روش یا از همان منبع درآمد کسب نمی کنند.

 

 

 

ترجمه درست مانند هر حرفه دیگری است که روشهای زیادی برای دستیابی به آن وجود دارد. هنگامی که فکر می کنید تنها یک راه برای درآمدزایی از ترجمه وجود دارد ، خود را محدود خواهید کرد و هرگز آن نوع پولی را که می خواهید کسب نکنید.

 

دلیل آن ساده است. همه متفاوت هستند.

 

همه نقاط قوت و ضعف مختلفی دارند. و روشی که شما به تجارت ترجمه خود نزدیک می شوید (و باید) با روشی که به معدن من نزدیک می شود متفاوت است. شما باید به دنبال فرصتهایی باشید که مجموعه مهارتهای شما را تکمیل کرده و می تواند درآمد شما را به حداکثر برساند.

 

من هم باید همین کار را می کردم. اما همانطور که اشاره کردم ، اگر مترجم جدیدی هستید ، ممکن است از همه این روش ها اطلاع نداشته باشید. بیایید شروع کنیم. بگذارید چیزی خیلی سریع بگویم ، هر چند.

 

من مترجمان را دیده ام که هر یک از این موارد را انجام داده اند. برخی علاوه بر ترجمه آنها را انجام می دهند؛ بعضی از آنها از ترجمه به این موارد گذارده اند. به یاد داشته باشید ، نقاط قوت و ضعف. می توانی تغییر کنی. حداقل ، همیشه باید ارزیابی و تنظیم کنید.

 

کار برای مشتریهای مستقیم

این کاری است که بیشتر مترجمان برای کسب درآمد انجام می دهند. اگر می خواهید کارهای دیگری را که مربوط به حرفه ترجمه است ترجمه کنید ، انجام ندهید ، می خواهید پایه و اساس مشتری خود را شروع کنید.

 

روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد.

 

با این حال ، مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که یکبار مشتری آن را بگیرید. یكی از بزرگترین اشتباهاتی كه مترجمان جدید مرتكب می شوند این است كه می خواهند با ثبات 20 مشتری مستقیم شروع به كار كنند. اینگونه کار نمی کند.

 

این یک روش مطمئن برای فرسودگی است زیرا ، فارغ از حرفه ، مهم است که مشتری ها یک بار پیدا شوند.

 

بنابراین اولین مشتری را پیدا کنید. بعد بعدی بعد بعدی این نحوه ساخت نمونه کارها است.

 

کار برای آژانس های ترجمه

بسیاری از مترجمان ترجمه خوبی را برای آژانس های ترجمه ایجاد می کنند. به یاد داشته باشید ، آژانس های ترجمه بد نیستند.

 

آنها راهی برای شما هستند که بدون پیدا کردن خود مشتری بتوانید کار پیدا کنید. این در واقع همان چیزی است که آژانس ترجمه به شما می دهد. شما هر دو برنده هستید

 

تشکیل آژانس ترجمه خود

در حقیقت ، بسیاری از مترجمان متوجه می شوند که با تشکیل آژانس های ترجمه خود می توانند پول بیشتری کسب کنند.

 

چرا؟

 

زیرا در این صورت آنها می توانند ترجمه به زبانهایی ارائه دهند که برای آن زبان صحبت نمی کنند.

 

درعوض ، آنها می توانند این شغلها را به سایر مترجمانی که به آن زبانها صحبت می کنند ، منعقد کنند و بر سهم بیشتری از بازار مشتری ترجمه ترجمه کنند.

آموزش دوره های ترجمه در مدرسه

من مدرک کارشناسی خود را در BYU در ترجمه اسپانیایی دریافت کردم. (من همچنین یک مدرک زبانشناسی دریافت کردم ، اما این می تواند برای یک روز دیگر داستانی باشد.) دو استاد بودند که در برنامه ترجمه تدریس می کردند.

 

یکی از افراد بومی اسپانیایی بود که تمام وقت در دانشگاه کار می کرد.

 

نفر دیگر یک عضو هیئت علمی بصورت نیمه وقت انگلیسی زبان انگلیسی بود که کارهای ترجمه آزاد را در سمت انجام می داد.

و نه تنها دانشگاه ها به مربیان ترجمه احتیاج دارند.

 

دانشکده های جامعه ، مدارس بزرگسال و حتی برنامه های تابستانی همه به معلمان علاقه مند هستند که می توانند دوره هایی را برای مردم فراهم کنند (که علاقه مند به آن هستند (و علاقه مند به پرداخت هزینه هستند)).


 

طراحی / فروش دوره ترجمه آنلاین

اگر در مقابل اتاقی مملو از دانش آموزان در حال نگاه کردن به شما برای آموزش ترساندن آنها هستید ، به یک جهت متفاوت بروید و یک دوره آنلاین را آموزش دهید که اصول ترجمه را آموزش می دهد و یا در دنیای ترجمه موفق باشد.

 

نکته جالب در مورد این نوع دوره ها این است که شما فقط باید یک بار آنرا طراحی کنید و سپس می توانید بارها و بارها از آن استفاده کنید.

 

قبلاً استفاده از نرم افزار برای طراحی و میزبانی این نوع کلاس ها بسیار دشوار بود.

 

با این حال ، با ظهور وب سایت هایی که دوره های آنلاین ارائه می دهند ، تغییر کرده است.

 

به عنوان مثال Udemy ، هر کسی را آسان می کند که دوره آنلاین خود را به صورت رایگان تنظیم کند.

 

من فقط ممکن است یک روز آن را امتحان کنم.

 

مگر اینکه مرا به آن کتک بزنید.


 

ساختن یک وب سایت برای مترجمان

اگر مترجم هستید ، امیدوارم که وب سایت داشته باشید.

 

بدون وب سایت ، تمایل به ماندگاری خیلی طولانی ندارید

 

شاید شما یک وب سایت خوب درست کرده باشید و از آن لذت ببرید.

 

حدس بزن چی شده؟ مترجمان زیادی در آنجا هستند که اولین چیز را درباره طراحی ، هاستینگ و اجرای وب سایت خودشان نمی دانند.

 

آیا باید یاد بگیرند؟

 

آره.

 

اما آنها ... و برنده نخواهند شد. این یک فرصت عالی برای شما فراهم می کند تا بتوانید به عنوان یک مترجم حرفه ای و طراح وب در این زمینه فعالیت کنید که نیازهای مترجم را در نظر بگیرد.

 

اگر هنوز وب سایتی ندارید ، اما به دنبال یافتن آن هستید ، حتماً Bluehost را برای بهترین مکان برای شروع بررسی کنید.

 

نوشتن کتاب در مورد ترجمه

تقریباً 20،000 کتاب در فروشگاه کیندل وجود دارد که هنگام جستجو در "ترجمه" ظاهر می شوند.

شما می دانید که در مورد ترجمه و صنعت ترجمه چه می دانید. و آنچه می دانید ممکن است تازه برای شخص دیگری تازه باشد.

 

چرا آن را بنویسید و از طریق فروشگاه Amazon Kindle با آن به اشتراک بگذارید؟

 

من نمی خواهم در مورد روند در اینجا بنویسم.

 

نیازی به گفتن نیست ، این یک تجربه عالی برای نوشتن اولین کتاب ترجمه من بود ، و این اولین اولین مورد از بسیاری است.

 

ارائه دوره های قبولی در امتحانات ATA

من قبلاً در مورد ATA نوشتم و این که آیا مبلغی را پرداخت می کند یا نه تا بتواند از طریق آنها مترجم معتبر شود.

 

من این استدلال ها را دوباره به اینجا تغییر نمی دهم. با این حال ، آنچه شما خواهم گفت این است که فارغ از احساسات شما در مورد ATA ، هنوز مترجمان زیادی در آنجا حضور دارند که علاقه مند به امتحان (و گذراندن) امتحانات ATA باشند.

 

اگر مترجمی هستید که امتحانات را گذرانده اید ، و می فهمید که چگونه و به همین دلیل گذرانده اید ، می توانید با آموزش سایر مترجمان درمورد تکنیک هایی که برای گذراندن دوره به شما کمک کرده اند ، آموزش دهید.

 

بازار آمادگی آزمون استاندارد بسته به شخصی که از شما درخواست می کند ، یک بازار جهانی 500 تا 4 میلیارد دلار است.

 

هر دو تخمین بدان معنی است که بازار بزرگی برای این خدمات وجود دارد.

 

پس چرا هنوز کسی وارد صنعت آمادگی تست ATA نشده است؟

 

آموزش مترجمان نحوه ارائه خدمات به بازار

در حالی که ما به موضوع آموزش مترجمان می پردازیم ، بیایید در اینجا به بازار آموزش مترجمان نحوه یافتن مشتری یا نحوه بازاریابی خدمات ترجمه خود اشاره کنیم.

 

بازاریابی مهارتی است که باید آموخته شود.

 

اما مترجمان بی تاب هستند ، درست مثل افراد عادی

 

بنابراین با ارائه پیشنهاد بازاریابی برای آنها ، بی احترامی مترجم خود را کاهش دهید. فقط مطمئن شوید که مترجم در واقع محصولی مناسب برای بازار دارد.

 

آموزش رسانه های اجتماعی برای مترجمان

در همین راستا ، آموزش مترجمان نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی می تواند منبع درآمد بسیار خوبی باشد.

 

البته ، برای اینکه به کسی در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی بیاموزید ، باید اطمینان حاصل کنید که امپراتوری رسانه های اجتماعی خود را در دست دارد.

بررسی مجلات ترجمه مترجمان

بررسی رزومه کاری نیز بزرگ است. و اگر می توانید آن را برای مخاطبان خاص انجام دهید ، مثلاً مترجمان بگویید ، پس می توانید یک جریان درآمد خوب دیگر داشته باشید.

 

نکته مهم این است که بدانید مشتری ها و آژانس های ترجمه در جستجوی مترجم چیست.

 

و تنها راهی که می دانید مطمئناً اطمینان از داشتن رزومه ترجمه برتر است که باعث علاقه مردم می شود.

 

اگر این کار را کردید و می دانید که چگونه این موفقیت را برای دیگران تکرار کنید ، خودتان یک فرصت تجاری خوب خواهید داشت که می توانید در کنار تجارت اصلی ترجمه خود قرار بگیرید.


doyayekasbokar بازدید : 52 جمعه 09 خرداد 1399 نظرات (0)

 

 

  3راه که شما کاملا می توانید آنلاین درآمد کسب کنید

برای بسیاری از افراد ، کسب درآمد آنلاین یک رویای مطلق است. اگر آنها می توانند راهی برای کسب درآمد با یک وب سایت یا برخی دیگر از سرمایه گذاری های آنلاین پیدا کنند ، می توانند از شغل خود خارج شوند تا روی کارآفرینی متمرکز شوند ، زمان بیشتری را با خانواده خود سپری کنند و در نهایت کنترل زمان و زندگی خود را پس بگیرند.

 

نکته دیوانه کننده این است که کسب درآمد آنلاین یک رویا نیست. من نزدیک به یک دهه است که با وب سایت من برای پرداخت پول خوب ، این کار را انجام داده ام. همچنین هزاران نفر دیگر را می شناسم که با راه اندازی وب سایت ها ، دوره ها یا استراتژی های منحصر به فرد بازاریابی ، به روش آنلاین درآمد خود را کسب می کنند.

 

اکنون ، این خبر خوب است. اکثر استراتژی های درآمد آنلاین چندان پیچیده نیستند. مانند هر مشاغل تجاری ، درآمد آنلاین شما برای رشد زمان لازم دارد. شما باید مایل باشید زمان و انرژی لازم را برای به دست آوردن ایده خود از زمین اختصاص دهید ، و برای چسباندن آن حتی اگر سفرتان آهسته باشد ، برای اولین بار به رقت نیاز دارید.

اگر می خواهید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، در اینجا چندین بهترین و واقعی ترین استراتژی برای در نظر گرفتن:


 

Google Adsense

اگر از هر سایتی بازدید کرده اید ، تبلیغات Google را مشاهده کرده اید. این تبلیغات در همه جا و به دلایل خوب است. نصب آنها نه تنها در هر وب سایت اصلی آسان است ، بلکه می توانند پس از شروع وب سایت شما به میزان زیادی از ترافیک ، سودآور باشند.

 

یکی از نکات جالب در مورد Google AdSense این است که تنظیم آن بسیار آسان است. اگر یک وبلاگ یا وب سایت دارید ، می توانید برای یک حساب کاربری رایگان Google AdSense ثبت نام کنید. از آنجا ، Google کد منحصر به فردی را به شما ارائه می دهد که بر روی وب سایت خود قرار دهید. Google آن را از آنجا می گیرد و نمای صفحه ، ترافیک و درآمد صفحه شما را از طرف شما دنبال می کند. هیچ عملیاتی برای نگهداری از این کارها وجود ندارد و این امر باعث می شود اگر از قبل وب سایت دیگری داشته باشید ، این امر را به عنوان سرویس دهنده تبدیل کند.

چقدر درست می کنید؟ فکر می کنم بهترین ماه من با Google AdSense در حدود ده سال گذشته تقریبا 5000 دلار بود. آن ماه شگفت انگیز ذهن من را از هم گشود ، زیرا واقعاً نزدیک به آغاز سفر به وبلاگ نویسی من بود. وقتی از صفر به 5000 دلار در یک ماه می روید ، دنیای شما را لرزاند. برای من ، این موضوع حتی مرا هیجان زده تر کرد زیرا می دانستم راه های دیگری برای کسب درآمد وجود دارد.

 

 بازاریابی وابسته

چه وب سایت داشته باشید یا هنوز در حال ایده گرفتن از وبلاگ هستید ، می توانید به بازاریابی وابسته نیز نگاه کنید. با بازاریابی وابسته ، با مارک ها و مشاغل موجود در محتوای وب سایت خود شریک می شوید. اگر به یک محصول یا خدمات اشاره می کنید ، با استفاده از یک کد وابسته منحصر به فرد که هنگام ثبت نام در آن برنامه وابسته خاص دریافت کرده اید ، به آن محصول یا خدمات پیوند می دهید. از آنجا ، هر زمان شخصی یک محصول یا خدمات را از طریق پیوند شما خریداری کند ، درآمد کسب می کنید.

 

به طور کلی ، شما می خواهید با شرکت های مرتبط با مفهوم وبلاگ خود شریک شوید. از آنجا که من یک مشاور مالی هستم ، من بسیاری از انرژی وابسته خود را به محصولات مالی مانند حساب پس انداز ، کارت های اعتباری و حساب های سرمایه گذاری متمرکز کرده ام.

 

علاوه بر ثبت نام در برنامه های وابسته به فرد ، می توانید در یک شبکه تبلیغاتی وابسته نیز ثبت نام کنید که یک تن از وابسته های مختلف را در یک مکان ارائه می دهد. به این ترتیب ، می توانید ببینید چه چیزی کار می کند و به مرور زمان چه کار نمی کند.

 

اگر به دنبال الهام هستید ، دوست من میشل شرودر-گاردنر از وب سایت Making Sense of Sense به متخصص در همه امور بازاریابی وابسته تبدیل شده است. میشل بیش از 100000 دلار در ماه از وبلاگ خود درآمد کسب می کند و بخش عمده درآمد او از فروش شرکت های وابسته است. میشل آنقدر موفقیت در بازاریابی وابسته داشته است که حتی دوره خودش را با نام Making Sense of Affiliate بازاریابی پشت سر گذاشته است.

 

در حالی که میشل با یک تن از وابستگان در صنعت خدمات مالی همکاری می کند ، یکی از بزرگترین شرکت های وابسته او یک شرکت میزبان وبلاگ به نام Bluehost است. این فقط نشان می دهد که اگر مخاطب خود را بشناسید می توانید با تقریباً هر شرکت یا شرکت وابسته درآمد کسب کنید و از ایجاد ترافیک کافی برای ایجاد فروش استفاده کنید.

 

مشاوره

راه دیگر برای کسب درآمد آنلاین از طریق مشاوره است. اگر در هر زمینه ای متخصص هستید ، می توانید افرادی را پیدا کنید که مایل به پرداخت هزینه برای مشاوره درمورد اهداف شخصی یا شغلی خود باشند. ممکن است فکر کنید به اندازه کافی مهم نیست که برای شرکتهای بزرگ مشورت کنید ، اما می توانید از انواع تخصص هایی که مردم برای آنها هزینه می کنند تعجب کنید.

 

 

doyayekasbokar بازدید : 37 پنجشنبه 08 خرداد 1399 نظرات (0)

هر روز ، پنج میلیارد فیلم YouTube در سراسر جهان مشاهده می شود. و فقط تماشا نمی شوند - بلعیده می شوند. طبق گفته Omnicore ، میانگین جلسه YouTube توسط هر بیننده تقریبا 40 دقیقه است که نسبت به سال قبل 50 درصد افزایش یافته است.

 

اگر تنها راهی وجود داشت که بتواند از طریق وب سایت درآمدزایی کند ، مردم وقت زیادی را صرف این کار می کنند. در واقع ، وجود دارد! در واقع ، چند روش وجود دارد و اثبات آن در افرادی (و مشاغل) است که در مورد استراتژی ویدیوی خود استفاده کرده اند.

چه کسی محتوا را شایسته بازدید تقریباً یک ساعته از youtube.com می کند؟ خوب ، YouTube فقط برای فیلمسازان آماتور نیست و مردم دیگر در حال فیلمبرداری از خانه های زرق و برق دار خود هستند. موسیقیدانان ، شبکه های تلویزیونی ، مشاغل کوچک و افراد خود اشتغالی در ارسال محتوای شگفت انگیز خود در کانال YouTube ارزش پولی می یابند.

 

یک کانال فعال و سرگرم کننده YouTube - که از طریق یک حساب Google+ رایگان (همچنین رایگان) قابل استفاده است - مارک های این کاربران را تقویت کرده و دسترسی آنها را به مخاطبان جدید گسترش می دهد. همچنین می تواند پایه ای برای مشترکین ایجاد کند که سایر شرکتهایی که از YouTube استفاده می کنند در واقع برای تبلیغ محصولات خود به آنها می پردازند.

 

قبل از راه‌اندازی کانال YouTube به منظور درآمدزایی ، باید تصمیم بگیرید که به چه سودی علاقه دارید. آیا به دنبال استفاده از YouTube به عنوان یک فروشگاه تبلیغاتی برای محصولات و خدمات خود هستید؟ یا ، آیا می خواهید محتوای ویدیوی شما مستقیماً از YouTube درآمد تبلیغ را ایجاد کند؟

 

نحوه کسب درآمد در YouTube

دو روش برای کسب درآمد در YouTube وجود دارد: به عنوان تبلیغ کننده و به عنوان یک بستر تبلیغاتی. به عنوان یک تبلیغ کننده ، YouTube را برای تبلیغات Preroll ، Bumpers یا TrueView پرداخت می کنید که فیلم های شما را در مقابل خریداران بالقوه دریافت می کند. به عنوان یک بستر تبلیغاتی ، شما فیلم هایی را منتشر می کنید که به اندازه کافی تماشا می شوند تا محتوای دیگران را به عنوان یک شرکت وابسته پرداخت شده یا YouTube Partner میزبان کنید.

 

در اینجا به تفکیک هر دو استراتژی کسب درآمد ، به همراه اظهارات YouTubers که با موفقیت با استفاده از هر استراتژی پول در آورده اید ، آمده است. آیا می خواهید در این مقاله به یک نقطه خاص بپردازید؟

 

یک تبلیغ کننده باشید

به عنوان یک تبلیغ کننده در YouTube ، کانال YouTube خود را با تبلیغات ویدیویی ساخته شده توسط شما جمع می کنید. تفاوت تبلیغات YouTube و مثلاً تبلیغات تلویزیونی در این است که شما می توانید تبلیغات YouTube را به بخش های مخاطب خاص و اغلب جذاب تر نشان دهید. برای میزبانی تبلیغات خود در سایر کانالهای YouTube بسیار تماشای YouTube که به همان بینندگانی که هدف قرار می گیرید ، به YouTube پرداخت می کنید.

 

کانالهایی که بر روی آنها تبلیغات ویدیویی خود را میزبانی می کنید ، می تواند تا مارک های بزرگ تا تمام کاربران مختلفی که فیلم هایی ساخته اند که مورد توجه مخاطبان شماست ، متفاوت باشد.

 

هنگام تبلیغ در YouTube ، باید بدانید که بازی طولانی را انجام می دهید. پرداخت دیگران برای اسلاتهای برتر ویدیویی که تضمین نمی کنند شما را از خریدار ایده آل شما ببیند می تواند ترسناک باشد - چه رسد به کلیک به وب سایت شما که می توانید به مشتریان بلند مدت تبدیل کنید.

 

اما مطالعات نشان می دهد که این تبلیغات برای تبلیغ کنندگان در زمان خود در YouTube پاداش می دهد: افرادی که تبلیغ TrueView را مشاهده می کنند (ما توضیح خواهیم داد که اینها در یک ثانیه هستند) طبق گزارش ها 10 برابر بیشتر از سایر موارد احتمال می دهند که در این تبلیغ انجام دهند. بیننده به تنهایی خواهد بود.

 

یک داستان عالی برای گفتن دارید که ارتباطی با محصول شما هم دارد؟ TrueView برای شما مناسب است. تبلیغات TrueView فرصت شما برای ایجاد لکه های خلاقانه با کیفیت بالا و طولانی تر است که در مجاورت فیلم های YouTube ظاهر می شوند که مخاطبان مورد نظر شما در حال حاضر تماشا می کنند. این تبلیغات به دو شکل ارائه می شوند: In-Stream و Discovery.

 

فیلمهای درون جریان درست قبل از ویدیوی انتخاب شده کاربر YouTube ، "در جریان" آن ویدیوی انتخاب شده پخش می شوند. کاربران می توانند پس از پنج ثانیه پخش آن ، ، از این ویدئو پرش کنند و به محتوای خود بپردازند. طول مدت تبلیغات می تواند بین 12 ثانیه و شش دقیقه باشد.

یک بستر تبلیغاتی باشید

اگر تبلیغات ماراتن است ، دو استراتژی بعدی نوعی sprint هستند ... هنگامی که به نحوه کسب درآمد در YouTube فکر می کنید ، احتمالاً به گزینه های زیر فکر می کنید. در این حالت ، شما کسی هستید که میزبان تبلیغات دیگران باشید - طرف دیگر روابط تبلیغاتی YouTube.

 

به خاطر داشته باشید که با تبدیل ویدیوهای شما به فضای تبلیغاتی می توانید سریعتر و مستقیم درآمد کسب کنید ، اما برای بالا بردن سود مناسب نیاز به بلند کردن سنگین تر از طرف شما است.

 

برنامه YouTube Partner (YPP) به موفق ترین کانال های YouTube وب سایت اجازه می دهد تا با ارائه آگهی های ساخته شده و پرداخت شده توسط سایر کاربران YouTube ، از محتوای خود سود کسب کنند.

 

معیارهای این برنامه - که در سال 2018 تغییر یافته است - مستلزم آن است که کانال شما در 12 ماه گذشته به 4000 ساعت تماشا و 1000 مشترک کانال رسیده باشد. پس از گذراندن این دو نقطه عطف ، می توانید از طریق مراحل زیر برای پیوستن به برنامه اقدام کنید:

 

·        در بالا سمت راست صفحه اصلی YouTube ، روی نماد حساب خود کلیک کنید و "Creator Studio" را انتخاب کنید.

·        در سمت چپ ، روی "کانال" کلیک کنید و "وضعیت و ویژگی ها" را انتخاب کنید.

·        در زیر کادر "کسب درآمد" ، روی "فعال کردن" کلیک کنید. اگر می گوید شما در حال حاضر واجد شرایط "چپ" هستید ، فریب نخورید. این فقط نشان می دهد که هیچ محدودیتی در مورد تلاش برای شریک زندگی شما وجود ندارد.

·        از شما خواسته می شود که با شرایط YPP موافقت کنید. این کار را انجام دهید ، و سپس یک حساب AdSense ثبت نام کنید تا بتوانید از طریق حساب YouTube درآمد کسب شده خود درآمد کسب کنید.

·        تنظیمات برگزیده میزبانی تبلیغ خود را تنظیم کنید و از اعلان های ارسال کانال خود برای بررسی ، پیروی کنید.

·        YouTube به طور معمول برای شما تصمیم می گیرد که در طی یک هفته درخواست ، شما را به YPP پذیرفته اند ، بنابراین محکم بنشینید. آیا هنوز سعی در دستیابی به ساعات تماشای مناسب و مشترکین کانال دارید؟ به خاطر داشته باشید که باید به صورت پرباری ارسال کنید - داشتن یک یا دو فیلم در کانال خود که شخصاً به آن افتخار می کنید ، آن را قطع نمی کند.

 

 

در پست های بعدی نیز همراه ما باشید تا شما را به دنیایی از کسب درآمدها وارد کنیم.

 

 

تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 222
  • بازدید ماه : 590
  • بازدید سال : 5,334
  • بازدید کلی : 27,038