loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 40 یکشنبه 11 خرداد 1399 نظرات (0)

همه می خواهند بدانند که چگونه می توانند در اینستاگرام کسب درآمد کنند. ما به هر حال همه روزه در این شرایط هستیم - معمولاً به جای کسب درآمد ، پول خرج می کنیم.

در چند سال گذشته ، فید بی پایان عکس های زرق و برق دار اینستاگرام به چیزی بین یک مجله براق ، سلیقه بهترین دوست شما و یک فروشگاه بوتیک تبدیل شده است.

با بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه که 71٪ آنها زیر 35 سال سن دارند ، اینستاگرام سکوی آرزو ، الهام بخش — و هم اکنون پرداخت برنامه در داخل است.

سه روش اصلی برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد

 

به عنوان یک تأثیرگذار برای ارسال مطالبی که توسط مارک ها حمایت می شود کار کنید

یک بازاریاب وابسته باشید که محصولات سایر افراد را می فروشد

تبدیل به یک کارآفرین شوید و محصولات خود را بفروشید

برای بهترین توصیه های ما در مورد هر سه آهنگ در ادامه بخوانید.

نحوه کسب درآمد در اینستاگرام

استراتژی 1: ارسال محتوای حمایت شده

ارسال اسپانسرهای تبلیغاتی ممکن است اولین چیزی باشد که با شنیدن عبارت influ اینفوگرافی اینستاگرام ’به ذهن می رسد. از اوایل سال 2019 بیش از 500000 تأثیرگذار فعال در اینستاگرام وجود دارد.

 

شرط اصلی در اینجا تعداد پیروان مناسب و چشمگیر و نرخ تعامل رقابتی است. به عبارت دیگر ، اگر خوب باشید که افراد بیگانه را در اینترنت دوست دارید و به شما اعتماد دارند ، این استراتژی است.

 

جذابیت این استراتژی این است که مستلزم بازاریابی بدون هیچ گونه سردرد تجارت الکترونیکی است: شما نیازی به ایجاد محصول یا انجام سفارشات ندارید. در یک دنیای عالی ، تمام اینها مستلزم این است که خودتان باشید و درمورد محصولات ، خدمات یا مارک هایی که زندگی شما را به همان شکلی می سازد ، پست بگذارید.

 

البته ، یک روند نزولی وجود دارد: همه مارک های متولد یکسان نیستند ، و ممکن است این باشد که بولگاری در ابتدا به درب شما نمی کوبد. به علاوه ، تعداد زیادی کلاهبردار در آنجا وجود دارند که تأثیرگذار متفقاً را هدف قرار دهند.

 

حتی اگر در مسیر محتوای پشتیبانی مالی موفق باشید ، احتمالاً باید در مورد تعادل بین تمامیت و درآمد خود تأمل کنید. از همه اینها مارک شخصی شما در این خط است. و مردم به اصالت اعتماد دارند.

 

شما باید هر مارکی را که مایل به همکاری با شما باشد از طریق یک سختگیرانه "این آیا مارک من مناسب است؟" تست. بیشتر بخوانید درباره اینکه چگونه یک فرد تأثیرگذار در اینستاگرام می داند چه فرصت هایی برای او مناسب است.

 

در اینجا نحوه شروع به عنوان یک تأثیرگذار در اینستاگرام آورده شده است.


 

مرحله 1: یک طاقچه را انتخاب کنید

اگر واقعاً می خواهید در اینستاگرام دستمزد دریافت کنید ، قصد دارید مارک شخصی خود را زنده کرده و نفس بکشید. اطمینان حاصل کنید که واقعاً آن را دوست دارید.

 

و در نظر بگیرید که چگونه شرکای احتمالی شما امور را می بینند. مارک ها مخاطبان شما را با بازار هدفشان مقایسه می کنند. براساس یک مطالعه جدید ، 55٪ از مارک ها می گویند که آنها میکرو تاثیری را ترجیح می دهند ، به نظر آنها ارتباط معتبر تری با مخاطبان خود دارند.

 

این بدان معناست که هرچه خصوصیات بیشتری کسب کنید ، بهتر خواهید بود. "Vegan" اشباع شده است ، پس چرا سعی نکنید پدر و مادر دونده فوق العاده ماراتن هوشیار وگان که در عوض با افراد مشهور در پادکست خود مصاحبه می کند ، سعی کنید؟ (یا انجام ندهید ، زیرا این شخص گرفته شده است.)

مرحله 2: اعتماد ایجاد کنید و مخاطبان خود را رشد دهید

81٪ از تأثیر گذاران اینستاگرام بین 15000 تا 100،000 دنبال کننده دارند. اگر هنوز آنجا نبودید ، وحشت نکنید. هیچ کلید میانبر برای رشد تعداد پیروان شما وجود ندارد ، اما استراتژی های سعی شده و واقعی وجود دارد.

 

مرحله 3: شرکای برندها

دو مسیر اصلی برای ارتباط با شرکای تجاری وجود دارد:

 

با مستقیم کردن آنها را پیدا کنید. با مارک هایی که خودتان را تحسین می کنید تماس بگیرید و به آنها بگویید که چه چیزی می توانید ارائه دهید. سطح مارک شما باید جزئیات قانع کننده زیادی درباره مخاطب و رویکرد شما ارائه دهد.

به آنها کمک کنید با ورود به سیستم عامل بازاریابی تأثیرگذار ، شما را پیدا کنند. تعداد زیادی از این بازارها وجود دارد. AspireIQ ، Upfluence و Famebit مکان های خوبی برای شروع هستند.

از نظر مثبت ، مارک ها مشتاقانه به دنبال تأثیرگذار مؤثر هستند. اگر در مورد نحوه مشاهده این همه تلاش کنجکاو هستید ، راهنمایی ما برای کار با تأثیرگذار را برای برخی از دیدگاه ها از دیدگاه یک برند بررسی کنید.

 

مرحله 4: ارسال شفاف

شما به عنوان یک تأثیرگذار در آمریکا یا انگلیس ، از نظر قانونی موظفید هنگام ارسال آگهی ، آن را روشن کنید. دستورالعمل کمیسیون تجارت فدرال آمریکا مستلزم افشای شما آشکار و آسان برای درک است. در همین حال ، اداره استاندارد تبلیغات در انگلستان به هیچ گونه ملاحظاتی از کولی اهمیت نمی دهد: به #ad بگویید ، نه به # اهدا شده.

 

برای ماندن در سمت راست قانون ، از هشتگ #ad در بالای برابر استفاده کنید (یعنی در سه خط اول تا مردم برای یافتن آن نیازی به کلیک بر روی آن نباشند.)

 

 

 

استراتژی 2: به یک بازاریاب وابسته تبدیل شوید

بر خلاف محتوای حمایت شده ، این استراتژی کمتر در مورد گسترش آگاهی و بیشتر در مورد فروش است. دلیل این امر این است که شما فقط وقتی پیروان شما محصول را خریداری می کنند ، درآمد کسب می کنید. از طرف دیگر ، به عنوان یک بازاریاب وابسته نیازی به نگرانی در مورد تولید آن محصول یا انجام سفارشات ندارید.

 

نکته منفی این است که اگر می خواهید بدون آزار مخاطبان خود رشد کنید ، این استراتژی مستلزم یک استراتژی محکم است. همچنین ، اصطلاح "بازاریابی وابسته" از شهرت بدی برخوردار است. این می تواند با وعده های کلاهبرداری از درآمد ماهیانه هفت رقمی و… قایق بادبانی همراه باشد؟

 

با نزدیک شدن به اخلاق ، بازاریابی وابسته در واقع زاویه ای هوشمندانه و تثبیت شده در بازاریابی است. شما قلم های مورد علاقه خود را ، یا ریمل مژه و ابرو ، یا غذای سگ را توصیه می کنید و برای خرید محصول یا پیوندی را تهیه می کنید و یا کد تبلیغی را با تخفیف اندک ارائه می دهید. هر دو لینک و کد تبلیغی برای شما بی نظیر هستند ، بنابراین بازرگان می تواند فروش خود را به تلاش شما پیگیری کند. شما برای هر فروش هزینه و درصد کسب می کنید.

 

در همین حال ، از آنجا که اینستاگرام برچسب محصولات و Instagram Checkout را حذف می کند ، بازاریابان دیگر محدود به گفتن "پیوند در bio" نیستند. از آنجا که مشتریان خرید راحت تر در اینستاگرام را آسان تر می کنند ، بازاریابان وابسته ممکن است به خوبی شاهد افزایش فروش آنها باشند.

 

مرحله 1: یک طاقچه را انتخاب کنید

طاقچه بازاریابی شرکت های وابسته با طاقچه های تأثیرگذار تأثیرگذار تفاوت در این امر دارد که می توانند محصول متمرکز تری داشته باشند. به عنوان مثال ، بازاریاب های وابسته گاهی اوقات به عنوان داوران محصول شروع می شوند.

 

اگر تازه کار را شروع کرده اید ، باید این انتخاب را داشته باشید که مخاطبی را با خواسته های خاص مواد ، به عنوان مثال ، صاحبان سگ هایی که می خواهند راهنمایی و بهترین غذای سگ را انجام دهند ، انتخاب کنید. (و بهترین قلاده ها ، بهترین کاسه های سگ ، بهترین عینک های سگ و سایر موارد.)

مرحله 2: تجار را پیدا کنید تا با آنها ارتباط برقرار کنند

شما می توانید مستقیماً با یک نام تجاری وابسته شوید ، یا می توانید به آنچه "شبکه وابسته" یا هر دو خوانده می شود ، بپیوندید. (جواب همیشه هردو است.)

 

 

جایزه: یک چک لیست رایگان را بارگیری کنید که مراحل دقیق یک عکاس شیوه زندگی را برای رشد 0 تا 600000 دنبال کننده در اینستاگرام بدون بودجه و هیچ دنده گران قیمت نشان می دهد.

 

همین حالا لیست چک رایگان را دریافت کنید!

شبکه های وابسته ، سکوی واسطه بین مارک هایی هستند که برنامه های وابسته را اجرا می کنند ، و بازاریاب هایی مانند شما. آنها وجود دارند زیرا ، در حالی که یک کارآفرین انفرادی که دوره های آنلاین می فروشد ، ممکن است مشتاق باشد که دسترسی خود را به مخاطبان شما گسترش دهد ، یک شرکت Fortune 500 باید تلاش خود را مقیاس و خودکار کند. شبکه های وابسته به گونه ای طراحی شده اند که طیف عظیمی از محصولات را برای شما انتخاب کنند. و شما فقط به یک شبکه محدود نمی شوید.

 

آمازون همکاران واضح ترین مکان برای شروع است. محدودیت این است که آنها کدی را ارائه نمی دهند. شما باید از پیوند وابسته ای که ارائه می دهند استفاده کنید. در حالی که این امر برای Pinterest ، وبلاگ ها یا خبرنامه های ایمیل بسیار عالی است ، شما باید این پیوند را در بیوگرافی خود قرار دهید ، یا اگر یک حساب کاربری دارید ، اینستاگرام خود را انجام دهید.

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 227
  • بازدید ماه : 186
  • بازدید سال : 4,930
  • بازدید کلی : 26,634