loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 31 شنبه 11 تیر 1401 نظرات (0)

چرا باید کسب و کارهای کوچک را با در نظر گرفتن آینده راه اندازی کنیم؟

ویژگی مشترک کارآفرینان موفق این است که از روندهای تکراری موجود پیروی نمی کنند و نیازهای بازار را زودتر از سایر رقبا پیش بینی می کنند. البته چنین پیش بینی هایی بدون ریسک نیست، اما اگر همه چیز درست پیش برود، نتیجه قابل توجهی دارد.

از این گذشته، اختراعات اساسی مانند اتومبیل، اینترنت و تلفن های هوشمند در ابتدای معرفی با تردیدهای زیادی مواجه شدند. ولی:

اختراع خودرو مجموعه ای از مشاغل کوچک را ایجاد کرد. به عنوان مثال، ساخت و تعمیر قطعات، نمایشگاه های تجاری و دفاتر خدمات.

اینترنت باعث پیدایش بسیاری از کسب و کارها و شرکت های اینترنتی شد که برخی از آنها مثلاً آمازون از یک کسب و کار بسیار کوچک شروع کردند و بعدها به یک شرکت بزرگ جهانی تبدیل شدند.

کسب و کارهای کوچک آینده چه خواهند بود و چگونه می توانیم آنها را پیدا کنیم؟

به نظر می رسد که حوزه انرژی و فناوری پاک پتانسیل رشد زیادی دارد. مانند فناوری نانو، سرگرمی و هر آنچه که برای پاسخگویی به نیازهای جمعیت رو به رشد سیاره و سازگاری با آن مورد نیاز است. جستجوی مشاغل کوچک سودآور با بررسی این نیازها انجام می شود.

doyayekasbokar بازدید : 35 شنبه 11 تیر 1401 نظرات (0)

مدل تقسیم بندی

به جای فروش کل یک محصول، می‌توانید با مدل کسب و کار جزئی یا تقسیم بندی فقط بخشی از آن را بفروشید.

یکی از بهترین نمونه‌های این مدل کسب و کار، تقسیم زمانی است. به عنوان مثال، افراد در تعطیلات فقط زمان خاصی را صاحب خانه هستند و می‌توانند چند هفته در سال از آن استفاده کنند.

مدل حق امتیاز

در مدل حق امتیاز یا Franchise، شما دستور شروع یک کسب و کار موفق را به شخص دیگری می‌فروشید. فروش دسترسی و خدمات پشتیبانی به صاحب امتیاز جدید برای راه‌اندازی کسب و کار کمک می‌کند. این مدل در صنعت رستوران داری رایج‌تر است، اما در انواع صنایع خدماتی مانند کسب و کارهای خدماتی و نظافتی نیز کاریرد دارد.

مدل Freemium

با مدل کسب و کار Freemium، بخشی از محصولات و خدمات خود را به صورت رایگان واگذار می‌کنید و برای ویژگی‌ها یا خدمات ممتاز هزینه دریافت می‌کنید. این مدل امکان استفاده نامحدود از ویژگی‌های اساسی را به صورت رایگان فراهم می‌کند و فقط از مشتریانی که خواهان دسترسی به عملکردهای پیشرفته‌تر هستند، هزینه دریافت می‌کند.

مدل Leasing

این مدل کسب و کار، شبیه اجاره است. در پایان قرارداد اجاره، مشتری باید محصولی که از شما اجاره کرده است را برگرداند. لیزینگ، معمولا برای محصولات با قیمت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد که در آن مشتریان قادر به خرید کامل نباشند، اما در عوض می‌توانند برای مدتی محصول را اجاره کنند.

مدل بازار فروش

بازارها به فروشندگان امکان می‌دهند تا ضمن فهرست کردن اقلام فروش، ابزارهای کارآمد و مناسبی را برای اتصال به فروشندگان در اختیار مشتریان قرار دهند.

مدل کسب و کار بازار می‌تواند از منابع مختلفی مانند کارمزد به خریدار یا فروشنده برای یک معامله موفق، خدمات اضافی برای کمک به تبلیغ محصولات فروشندگان ایجاد کند تا خریداران آرامش خاطر بیشتری داشته باشند.

مدل حراج معکوس

این مدل کسب و کار، حراج‌ها را وارونه کرده و فروشندگان را مجبور می‌کند تا پایین‌ترین قیمت‌های خود را به خریداران ارائه دهند. بنابراین برای خریداران این امکان وجود دارد که کمترین قیمت ارائه شده را انتخاب کنند.

مدل اشتراک

مدل‌های اشتراکی هر روز رایج‌تر می‌شوند. در این مدل کسب و کار، مصرف کنندگان برای دسترسی به یک سرویس، باید هزینه اشتراک پرداخت کنند.

در گذشته اشتراک مجلات و روزنامه‌ها رواج داشت، اما این مدل اکنون به اشتراک نرم افزار و خدمات آنلاین تغییر یافته است.

doyayekasbokar بازدید : 27 جمعه 10 تیر 1401 نظرات (0)

می‌توانیم بگوییم که مدل کسب و کار به برنامه یک شرکت برای کسب سود، محصولات و خدمات قابل ارائه، بازار هدف شناسایی شده و هر گونه هزینه پیش بینی شده اشاره می‌کند.

اگر کسب و کار شما جدید و نوپاست، بررسی مدل‌های کسب و کار بالقوه می‌تواند کمک کند تا تعیین کنید ایده‌های کسب و کار شما قابل اجراست یا نه. اما در صورتی که مدت زیادی از فعالیت شما می‌گذرد، مدل کسب و کار به عنوان مبنایی برای توسعه پیش‌بینی‌های مالی، مشخص کردن نقاط عطف و تعیین پایه‌ای برای بررسی طرح کسب و کار شما عمل می‌کند.

اجزای اصلی یک مدل کسب و کار چیست؟

در ساده‌ترین شکل، اجزای مدل کسب و کار به 3 بخش تقسیم می‌شود:

هر چیزی که برای ساختن چیزی لازم است. مانند: طرح، مواد اولیه، نیروی کار و..

هر چیزی که برای فروش چیزی لازم است. مانند: بازاریابی، توزیع، ارائه خدمات، پردازش فروش و…

مشتری چه مواردی را بررسی می‌کند. مانند: استراتژی قیمت گذاری، روش‌های پرداخت، زمان پرداخت و…

همان طور که ملاحظه می‌کنید، یک مدل کسب و کار برای شما مشخص می‌کند که چقدر می‌توانید برای محصولات و خدمات خود هزینه کنید. همچنین، مواردی مانند: بازار هدف، ارزش پیشنهادی، فعالیت‌های بازاریابی و… را که در بخش فرصت‌ها و استراتژی‌های طرح کسب و کار شما تعریف شده‌اند، گردآوری و بررسی می‌کند

چگونه می‌توانید از موفقیت مدل کسب و کار خود مطمئن شوید؟

یک مدل کسب و کار موفق، تنها نیاز به جمع آوری پول بیشتر از مشتریان، نسبت به هزینه ساخت و تولید محصولات و خدمات دارد. این همان سود شماست.

کسب و کار چیست؟

مدل‌های کسب و کار می‌توانند هر کدام از اجزایی که در بخش قبل ذکر کردیم را اصلاح کنند و بهبود ببخشند. به عنوان مثال، شاید بتوانید میزان هزینه‌ها را در طول طراحی و ساخت کاهش دهید. یا شاید بتوانید روش‌های موثرتری برای بازاریابی و فروش پیدا کنید و یا شاید قادر باشید روشی خلاقانه برای پرداخت مشتریان ارائه دهید.

به خاطر داشته باشید که برای داشتن یک استراتژی موثر، نیازی به ارائه یک مدل کسب و کار جدید نیست، بلکه می‌توانید یکی از مدل‌های کسب و کار موجود را انتخاب کرده و آن را به مشتریان ارائه دهید. به عنوان مثال، رستوران‌ها معمولا بر اساس یک مدل کسب و کار استاندارد رفتار می‌کنند، اما استراتژی‌ خود را بر هدف قرار دادن انواع مختلف مشتریان متمرکز می‌کنند.

doyayekasbokar بازدید : 37 جمعه 10 تیر 1401 نظرات (0)

انواع مدل‌های کسب و کار چیست؟

برای راه‌اندازی یک کسب و کار، نیازی نیست یک مدل کسب و کار کاملا جدید ارائه دهید. در واقع، اکثر کسب و کارها از مدل‌های کسب و کار موجود استفاده می‌کنند و سپس برای یافتن یک مزیت رقابتی، آنها را اصلاح می‌کنند. در این بخش انواع مدل‌های کسب و کار را به شما معرفی خواهیم کرد.

مدل تبلیغات

این مدل بیشتر در مورد محتواهایی کاربرد دارد که مردم می‌خوانند یا می‌بینند. در واقع، تبلیغات برای خوانندگان یا بینندگان شما نمایش داده می‌شود.

در یک مدل کسب و کار تبلیغاتی، شما باید دو گروه از مشتریان را راضی کنید: خوانندگان یا بینندگان و تبلیغ کنندگان. گروه اول، ممکن است به شما پول پرداخت نکنند اما گروه دوم مطمئنا هزینه را پرداخت خواهند کرد.

کسب و کار اینترنتی

مدل کسب و کار وابسته

مدل کسب و کار وابسته، معمولا به صورت آنلاین است. این مدل آنلاین، به جای تبلیغات بصری که به راحتی قابل شناسایی هستند، از پیوندهای تعبیه شده در محتوا استفاده می‌کند.

مدل کارگزاری

این مدل، با اتصال مشاغل کارگزاری خریداران و فروشندگان، به تسهیل معاملات کمک می‌کند. معمولا آنها برای هر معامله، مبلغی را به عنوان کارمزد از خریدار یا فروشنده و گاهی اوقات هر دوی آنها دریافت می‌کنند. بنگاه‌ها یکی از رایج‌ترین کسب و کارهای واسطه گری به حساب می‌آیند.

مدل سفارشی سازی

برخی کسب و کارها با انتخاب محصولات و خدمات موجود و افزودن یک عنصر سفارشی به معامله، هر فروش را برای مشتریان ویژه به صورت خاص و منحصر به فرد درمی‌آورند. به عنوان مثال، برخی آژانس‌های مسافرتی سفرهای خاص را برای مشتریان ثروتمند رزرو می‌کنند.

مدل جمع سپاری

در صورتی که تعداد زیادی از افراد را گردآوری کنید و آنها را قانع کنید تا محتوای شما را در سایت خود به اشتراک بگذارند، در حال جمع سپاری هستید. این مدل معمولا با مدل‌های تبلیغاتی برای ایجاد درآمد هماهنگ هستند. کلید موفقیت در جمع سپاری، ارائه پاداش‌های مناسب برای جذب جمعیت است. این مدل شما را قادر می‌سازد تا یک تجارت بادوام و موفق ایجاد کنید.

مدل واسطه زدایی

اگر می‌خواهید چیزی تولید کنید و به فروش برسانید، معمولا برای رساندن محصول خود از کارخانه به فقسه فروشگاه باید از مجموعه‌‌ای از واسطه‌ها استفاده کنید. واسطه زدایی زمانی اتفاق می‌افتد که همه افراد واسطه را از زنجیره تامین کالا حذف کرده و جنس خود را مستقیما به مصرف کننده بفروشید. این به شما امکان می‌هد تا علاوه بر کاهش قیمت برای مشتریان، رابطه مستقیم خود را با آنها حفظ کنید.

doyayekasbokar بازدید : 33 جمعه 10 تیر 1401 نظرات (0)

سه کسب و کار موفق در ایران

1- طراحی وب، طراحی گرافیک و بهینه سازی موتورهای جستجو

این کسب و کار دارای ویژگی های مشتریان زیاد و حاشیه سود بالا است، اما با وجود نیاز به سرمایه پولی کم، نیاز به سرمایه انسانی بالایی دارد. اما تامین این سرمایه از طریق آموزش انفرادی با استفاده از آموزش های ارائه شده در برخی وبسایت ها از جمله Udemy امکان پذیر است. حتی این روزها، بسیاری از این آموزش ها را می توان به صورت رایگان در یوتیوب یافت و استفاده کرد.

2- مدیریت شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی امروزه یکی از داغ ترین فضاها برای ایجاد کسب و کارهای خوب هستند. کافی است با مکانیزم و پلتفرم این شبکه ها آشنا شوید و کنترل کافی بر روی آنها داشته باشید. در این صورت می توانید یکی از این دو کسب و کار پرمشتری، کم سرمایه و سودآور را انتخاب کنید. می توانید صفحاتی با محتوای جذاب و با کیفیت راه اندازی کنید و به سرعت فالوورهای خود را افزایش دهید و سپس برای جذب تبلیغات با سایر مشاغل وارد مذاکره شوید. همچنین اگر به مدیریت شبکه های اجتماعی تسلط دارید، می توانید بازاریابی دیجیتال و شبکه ای شرکت های تولید کننده کالا و خدمات را به عهده بگیرید.

3- خدمات مشاوره حسابداری و مالیاتی

این تجارت قدیمی هنوز هم بسیار مشتری مدار است و بیشتر به سرمایه و تجربه فردی متکی است. در عین حال، هنوز هم یکی از سودآورترین مشاغل است. اما راه اندازی آن نیازمند آموزش است، البته آموزش هایی که یادگیری آن چندان سخت نیست.

اما صرف نظر از این سه پیشنهاد، زمانی که ایده یا تمایل به راه اندازی یک کسب و کار را دارید اما سرمایه کمی دارید، ابتدا سعی کنید به این سوالات پاسخ دهید: آیا کسب و کاری که در نظر دارید خدماتی است؟ آیا افراد زیادی به این خدمات نیاز دارند؟ آیا هزینه سربار ارائه این نوع خدمات کم است؟ آیا حاشیه سود قابل قبولی دارد و به مرور زمان سطح مهارت فردی شما را افزایش می دهد؟

doyayekasbokar بازدید : 35 جمعه 10 تیر 1401 نظرات (0)

چرا راه اندازی یک کسب و کار کوچک بهتر از راه اندازی یک تجارت بزرگ است؟

برای کسانی که هنوز هیچ کسب و کاری به نام خود ندارند، راه اندازی یک کسب و کار کوچک می تواند ریسک کمتری داشته باشد و درصد موفقیت بیشتری برای آنها داشته باشد. نه تنها از نظر تحلیل بازار و رقبا، بلکه دردسرهای مدیریتی، حقوق کارکنان و تمام هزینه هایی که برای کسب و کارهای بزرگتر وجود دارد، از جمله دلایل قانع کننده برای اولویت دادن به راه اندازی یک کسب و کار کوچک هستند.

مزایا و معایب کسب و کارهای کوچک

دانستن مزایا و معایب کسب و کارهای کوچک قبل از شروع بسیار مهم است.

مزایای

تو رئیس خودت هستی.

شما آزادی عمل بیشتری نسبت به یک کارمند دارید.

شما می توانید زمان کار خود را برنامه ریزی کنید.

در حالی که کسب و کار کوچک است، سود زیادی برای کارآفرینان به همراه دارد.

امکان رشد وجود دارد.

هر پیروزی احساس شادی زیادی در انسان ایجاد می کند.

تلاش برای موفقیت شخصی و لذت رسیدن به درجات بالاتر.

هزینه ها مقرون به صرفه و قابل کنترل است.

نیازی به استخدام کارمندان زیادی نخواهید داشت.

مدیریت و برنامه ریزی کار آسان تر است.

معایب

اگر کار نکنی، پولی نیست. در واقع این کسب و کارها متناسب با زمان صرف شده برای آنها درآمدزایی خواهند داشت.

درآمد شما از ابتدا قابل پیش بینی و تضمین نیست.

شکست های متناوب می تواند بسیار دردناک باشد.

احتمال ورشکستگی نیز وجود دارد.

بیمه و مزایا وجود نخواهد داشت.

هیچ زمانی برای استراحت پیدا نخواهید کرد.

کسب و کار

doyayekasbokar بازدید : 31 سه شنبه 14 بهمن 1399 نظرات (0)

این نوع تجارت تجهیزات آسیب دیده یا سو or عملکرد مانند تلویزیون ، استریو ، کامپیوتر ، تلفن و دستگاه های بازی را ترمیم می کند. تکنسین های تعمیرات علاوه بر هزینه قطعات جدید ، نرخ ثابت کارگر را نیز دریافت می کنند.

 

بیاموزید که چگونه کسب و کار تعمیرات الکترونیک خود را راه اندازی کنید و آیا این کار مناسب شما است.

با دنبال کردن این 9 مرحله ، کار تعمیر الکترونیک را شروع کنید:

شما ایده کامل کسب و کار را پیدا کرده اید و اکنون آماده هستید که گام بعدی را بردارید. راه اندازی مشاغل بیشتر از ثبت آن در ایالت است. ما این راهنمای ساده را برای شروع تجارت تعمیرات الکترونیکی شما آماده کرده ایم. این مراحل اطمینان حاصل می کند که کسب و کار جدید شما به خوبی برنامه ریزی شده ، به درستی ثبت شده و از نظر قانونی مطابقت دارد.

 

به صفحه راه اندازی مشاغل مراجعه کنید.

مرحله 1: تجارت خود را برنامه ریزی کنید

یک برنامه مشخص برای موفقیت به عنوان یک کارآفرین ضروری است. این به شما کمک می کند مشخصات کسب و کار خود را ترسیم کرده و برخی موارد ناشناخته را کشف کنید. چند موضوع مهم که باید در نظر گرفت:

 

هزینه های راه اندازی و هزینه های مداوم چقدر است؟

بازار هدف شما کیست؟

چقدر می توانید از مشتری شارژ بگیرید؟

نام تجاری خود را چه می گذارید؟

خوشبختانه ما بسیاری از این تحقیقات را برای شما انجام داده ایم.

 

هزینه های افتتاح مشاغل تعمیرات الکترونیک چقدر است؟

هزینه های افتتاح این نوع مشاغل از بسیاری از انواع دیگر کمتر است. یک دلیل این است که این تجارت می تواند در خارج از خانه اداره شود. بسیاری از خدمات همچنین می توانند از راه دور انجام شوند که این امر باعث کاهش بیشتر هزینه ها می شود. یکی از بزرگترین هزینه های اولیه خرید ابزار و تجهیزات آزمایش است. قیمت ابزارها و نرم افزارهای تشخیصی می تواند از چند صد تا چند هزار دلار باشد. همچنین نرم افزارهایی به عنوان سرویس (SaaS) خدمات تشخیصی در دسترس هستند که در فضای ابری کار می کنند و هزینه ماهیانه یا سالانه را دریافت می کنند. بسته به موقعیت مکانی شما ، ممکن است لازم باشد مجوز انجام تعمیرات را بگیرید. اگر قصد ورود به خانه ها و مشاغل مشتریان خود را دارید ، هزینه بیمه مسئولیت و اوراق قرضه نیز وجود دارد.

 

هزینه های مداوم برای تجارت تعمیرات الکترونیک چقدر است؟

برخی از هزینه های جاری تجارت الکترونیک و تعمیر کامپیوتر شامل موارد زیر است:

 

جایگزینی ابزارها

آموزش مداوم در مورد ورود دستگاههای الکترونیکی جدید به بازار مصرف

حفظ مجوز ، بیمه و اوراق قرضه

حقوق کارمندان

لوازم اداری

تعمیر و نگهداری خودرو

بازار هدف کیست؟

مشتری های ترجیحی افرادی هستند که از نظر اقتصادی و زیست محیطی آگاهی دارند و می خواهند قبل از تعویض آن ها ، از وسایل خود در حد کامل استفاده کنند. سایر مشتریان ارجح عبارتند از: متخصصان مشغول و صاحبان مشاغل كوچك كه ممكن است قادر به پرداخت هزینه كاركنان تمام وقت IT نباشند.

 

چگونه یک تجارت تعمیرات الکترونیکی درآمد کسب می کند؟

مشاغل الکترونیکی و تعمیرات رایانه با گرفتن هزینه کار و تخصص خود در تعمیر دستگاه های مختلف ، درآمد کسب می کنند. بسیاری از این مشاغل همچنین به منظور نوسازی و فروش مجدد آنها ، لپ تاپ ها ، تلفن های هوشمند و دستگاه های بازی دست دوم را خریداری می کنند.

 

چقدر می توانید از مشتری شارژ بگیرید؟

نرخ تعمیرات در رایانه ها و سایر دستگاه های الکترونیکی بسته به پیچیدگی کار ممکن است بین 10 تا 100 دلار در ساعت باشد. برخی از مشاغل تعمیرات تعمیرات را در خانه یا محل کار مشتری انجام می دهند ، در حالی که برخی دیگر از مشتریان خود می خواهند دستگاه ها را به یک تعمیرگاه برسانند.

 

یک تجارت تعمیرات الکترونیکی چقدر می تواند سود کسب کند؟

یک صاحب مشاغل الکترونیکی و تعمیرات کامپیوتر ، بسته به دانش و تجربه می تواند از 27000 دلار تا بیش از 100،000 دلار در سال درآمد کسب کند. با اضافه شدن کارمندان متخصص در انواع مختلف دستگاه های محبوب ، سود می تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

doyayekasbokar بازدید : 29 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)

فحش

 

 

 

همچنین با یادگیری یا پرداخت هزینه شخص دیگری برای بهینه سازی موتور جستجو یا سئو برای شما ، جذابیت بالقوه آنلاین را کسب خواهید کرد. بهینه سازی موتور جستجو فرآیند اطمینان از عملکرد خوب یک وب سایت در موتورهای جستجو مانند Google و Bing است. در دنیای جستجوگرها ، وب سایتی که عملکرد خوبی داشته باشد وب سایتی است که دارای رتبه بندی و بازدید وب یا بازدیدکنندگان جدید است. اگر می توانید کسی را پیدا کنید که واقعاً بداند چه کاری انجام می دهد ، کمک به سئو به وزن طلای آن ارزش دارد.

 

 

 

در آخر ، اطمینان حاصل کنید که شخصی در حال تهیه محتوا برای وب سایت شما است. این می تواند از ویدیو گرفته تا محتوای مبتنی بر متن باشد. بدون وجود محتوای سالم ، داشتن روشی برای جلب بازدید کنندگان وب سایت دشوار است. مانند سئو ، این کار را می توانید توسط خودتان ، با کمک یک تیم یا استخدام نویسنده خارجی برای رسیدگی به این شرایط انجام دهید.

 

 

 

3. نحوه تعمیر تلفن را به مردم بیاموزید

 

 

 

برای درآمدزایی در تعمیر لوازم الکترونیکی نیازی نیست که خودتان تلفن های هوشمند را تعمیر کنید. یک راه عالی دیگر برای کسب سود با این نوع مهارت ، آموزش نحوه تعمیر لوازم الکترونیکی خراب به دیگران است. میامی هرالد اخیراً گزارش داده است که فقط در سراسر ایالات متحده 20 صفحه گوشی هوشمند در هر 10 ثانیه خراب می شود.

 

 

 

وقتی نوبت به آموزش چگونگی تعمیر قطعات الکترونیکی خراب می رسد ، شما تمام آزادی را در جهان دارید. می توانید به دیگران نحوه تعمیر انواع مختلف مشکلات تلفن های هوشمند را آموزش دهید. همچنین می توان کلاسهایی را تدریس کرد که با تمرکز بر اجازه دادن به دیگران برای شروع کار تعمیرات خودشان باشد.

 

 

 

خوشبختانه روشهای زیادی برای دستیابی به این نوع مخاطب خواهید داشت. اگر می خواهید نحوه تعمیر حضوری وسایل الکترونیکی را به مردم آموزش دهید ، دیگر لازم نیست نگران اجاره یا خرید فضای کسب و کار باشید. برخی از افراد از آموزش دیگران در خارج از خانه خود لذت می برند. اگر در تعمیر وسایل الکترونیکی به اندازه کافی راحت باشید ، ممکن است بتوانید دوره های آموزشی تعمیر کار را در امکانات آموزشی محلی پیدا کنید.

 

 

 

با گذشت زمان ، ممکن است از میزان مشتریانی که شروع به ایجاد آن می کنید متعجب شوید. با گذشت زمان و حوصله کافی ، ممکن است در پایان تکنیک های تعمیرات الکترونیکی را به متخصصان سراسر کشور یا جهان آموزش دهید!

 

 

 

4. خرید و فروش مجدد قطعات برای تعمیر فروشگاه ها

 

 

 

ذکر این نکته نیز مهم است که ، بعنوان یک متخصص تعمیرات الکترونیک ، شما احتمالاً شروع به ساخت مجموعه ای مناسب از قطعات خواهید کرد. با این حال ، انواع خاصی از نوسانات تقاضا ممکن است به این معنی باشد که شما کسی هستید که با مشکلات اضافه ذخایر روبرو هستید. با این اوصاف ، روش های مختلفی برای حل این وضعیت وجود دارد.

 

 

 

اگر با مسائل اضافی روبرو هستید یا به سادگی می خواهید کمی درآمد اضافی کسب کنید ، می توانید قطعاتی را که برای تعمیر فروشگاه ها دارید ، دوباره بفروشید. اینها می توانند فروشگاه های تعمیراتی در منطقه شما یا شرکت های تجارت الکترونیکی باشند که قطعات را به صورت آنلاین می فروشند. در هر صورت ، ایجاد این نوع مشارکت یک روش عالی برای خلاص شدن از شر قطعاتی است که قصد استفاده از آن را ندارید.

 

 

 

یکی دیگر از مزایای مرتبط با برپایی این نوع مشارکت ها این است که شما همچنین می توانید از موقعیت هایی که آنها چیزهایی برای خلاص شدن دارند استفاده کنید. وقتی این اتفاق می افتد ، می تواند راهی عالی برای خرید قطعات مهم با کسری از قیمت عادی آنها باشد.

doyayekasbokar بازدید : 25 یکشنبه 12 بهمن 1399 نظرات (0)

اگر به دنبال آینده ای سودآور هستید ، به یادگیری نحوه تعمیر صحیح وسایل الکترونیکی فکر کنید. خوشحال خواهید شد اگر بدانید که پس از یادگیری تکنیک های تعمیر الکترونیکی ، روش های بسیار خوبی برای کسب درآمد وجود دارد. اما ، چگونه شروع می کنید؟ شما می خواهید به ادامه خواندن ادامه دهید زیرا ما دارای بسیاری از نکات جالب هستیم. در اینجا چهار مرحله عالی آورده شده است که به شما کمک می کند تا با تعمیر لوازم الکترونیکی درآمد کسب کنید.

 

 

 

1. تلفن های دیگران را تعمیر کنید

 

 

 

شاید شما بگویید "من نمی دانم چگونه لوازم الکترونیکی را تعمیر کنم" ، که خوب است. ما در اینجا خیلی فنی نخواهیم دید اما روشهای زیادی برای به دست آوردن نوع آموزش مورد نیاز شما وجود دارد. با مراجعه به کارگاه ها ، گذراندن دوره هایی در هنرستان یا کالج جامعه و کسب کارآموزی می توانید در مورد تعمیر وسایل الکترونیکی دانش کسب کنید.

 

 

 

این قابل درک است که اگر کمی شروع به کار با این نوع مشاغل با کار فوری در دارایی دیگران کمی ناراحت کنید. قبل از انجام این کار ، می توانید با سفارش تلفن های خراب یا آسیب دیده ، تمرین کنید. همچنین اگر تسلط بر مهارت های تعمیراتی شما طول می کشد ، احساس ناامیدی نکنید. بسیاری از افرادی که در این صنعت شروع می کنند ، باید وقت و تلاش زیادی را برای بهتر شدن صرف کنند.

 

 

 

پس از کسب دانش و کمی تمرین در زمینه تعمیر قطعات الکترونیکی ، روش های بسیار خوبی برای شروع درآمد اضافی با این مهارت ها وجود دارد. یکی از این راه ها ترمیم تلفن های آسیب دیده دیگران است. برای تحقق این هدف لازم نیست بیلبورد بزرگی اجاره کنید یا ده ها هزار دلار صرف فضای تبلیغاتی تلویزیون کنید.

 

 

 

اگر به دلیل بودجه کسب و کار خود محروم هستید ، با تعمیر تلفن دیگران از جمله تلفن های متعلق به دوستان و خانواده خود شروع کنید. شما از آنچه دهان به دهان مثبت مثبت و یک صفحه رسانه اجتماعی می تواند کمک کند تا کار تعمیرات جدید خود را از بین ببرد ، متعجب خواهید شد.

 

 

 

برای اینکه خود را از رقابت جدا کنید ، اطمینان حاصل کنید که بر اهمیت مارک تجاری موثر تمرکز کرده اید. همچنین عاقلانه است که نگاهی بیندازید و ببینید رقبای شما چه پیشنهادی ارائه می دهند. اگر خدماتی وجود دارد که می توانید انجام دهید و آنها قادر به انجام آن نیستند ، اطمینان حاصل کنید که مخاطب هدف شما از این موضوع اطلاع دارد. فقط ممکن است نیاز به ارائه یک یا دو سرویس جدید باشد که شروع به آوردن مشتری می کند.

 

 

 

همچنین ، اطمینان حاصل کنید که مشتریان خود را وادار می کنند تا تجربیات مربوط به خود را بررسی کنند. بعد از اینکه از مهارت تعمیرات خود راحت تر شدید ، می توانید به راحتی مراحل افتتاح مشاغل آنلاین تعمیرات خود را شروع کنید.

 

 

 

2. خرید تلفن های خراب / تعمیر و فروش آنلاین

 

 

 

بخش مهمی از توانایی درآمدزایی در تعمیر لوازم الکترونیکی ، دسترسی به موجودی کالا است. بدون هیچ موجودی ، موفقیت اکثر شرکت ها تقریباً غیرممکن است. اما ، شخصی به چه نوع موجودی نیاز دارد که در صنعت تعمیرات الکترونیک کار کند؟ قابل درک است که شما به مجموعه مناسبی از ابزارهای تعمیر تلفن و دسترسی به قطعات یدکی مهم نیاز خواهید داشت. اما ، اگر می خواهید کار تعمیرات خود را با سرعت بیشتری رشد دهید ، ممکن است بخواهید تلفن های خراب را خریداری کنید.

 

 

 

هنگام خرید تلفن های هوشمند خراب و انواع مشابه الکترونیک ، دیگر نگران هزینه های زیادی نخواهید بود. پس از دریافت تلفنهای خراب خود ، می توانید تعمیر این موارد را شروع کرده تا آماده فروش مجدد آنها شوید. نکته جالب در مورد این نوع خرید این است که شما بازدهی بالایی از سرمایه (ROI) دریافت می کنید. از آنجا که اقلام را با توجه به شرایط آنها با قیمت پایین خریداری می کنید ، پس از این که این دستگاه ها را کاملاً کاربردی کرد ، فضای کافی برای سودآوری وجود دارد.

 

 

 

راه دیگر برای شروع کار در تعمیرات الکترونیکی ، آنلاین آوردن آن است. نگران نباشید ، برای رسیدن به این هدف لازم نیست که از زیر و بم رایانه ها مطلع شوید. اگر نمی خواهید وقت و تلاش زیادی را صرف یادگیری طراحی وب سایت کنید ، بسیاری از شرکت ها برای ایجاد مشاغل آنلاین مربوط به خود از جمله Squarespace و Wix ، سازندگان وب سایت ایجاد می کنند. اینها فقط چند سازنده وب سایت هستند. اگر اینها تجربه درستی را ارائه ندهند ، بسیاری از انواع محبوب دیگر برنامه های ساخت وب سایت وجود دارد.

 

 

 

مدیریت یک تجارت موفق آنلاین تعمیرات الکترونیک

 

 

 

پس از داشتن یک وب سایت ، می توانید برای افزایش محبوبیت بیشتر در تجارت جدید تعمیرات الکترونیکی کار خود را شروع کنید. یک راه عالی برای این کار ، بهره گیری از قدرت رسانه های اجتماعی است. در این وب سایت ها ، اطمینان حاصل کنید که همیشه پست های وب سایت خود را به اشتراک بگذارید. همچنین با افراد صنعت خود درگیر شوید. شگفت زده خواهید شد که ایجاد دوستی در صنعت چقدر می تواند شما را جذب کند ، خصوصاً اگر تازه در صنعت تعمیرات الکترونیکی شروع کرده اید.

 

 

 

همچنین می خواهید مطمئن شوید که وب سایت خود را با Google Search Console متصل می کنید ، روشی قدرتمند برای یادگیری اینکه چه کلمات کلیدی یا س quالهایی افراد را به وب سایت شما می آورد. اگر کمی بیشتر از بودجه تبلیغات خود باقی مانده اید ، تبلیغات پولی را در شبکه های اجتماعی یا Google در نظر بگیرید. پرداخت به ازای هر کلیک یا تبلیغات PPC راهی برای وب سایت شرکت شما در بالای موتورهای جستجو است بدون اینکه ماهها صبر کنید تا اطلاعات ارگانیک را ببینید

doyayekasbokar بازدید : 26 شنبه 11 بهمن 1399 نظرات (0)

برای کسب درآمد با TeamViewer ، شما نیاز به تجربه عیب یابی و تعمیر رایانه دارید. این نرم افزار به شما امکان می دهد کامپیوتر دیگری را از راه دور کنترل کنید ، انگار که مستقیماً جلوی شما باشد. با استفاده از این روش ، می توانید هر رایانه ای که مشکل مربوط به نرم افزار داشته باشد ، مهم نیست که کامپیوتر چقدر فاصله دارد. یکی از مزایای استفاده از TeamViewer برای تعمیر رایانه این است که شما مجبور نیستید چیزی را از قبل روی رایانه مشتری نصب کنید. تجربه اداره یک کسب و کار یک مزیت مثبت است ، اما اگر قصد دارید یک مالک انفرادی باشید ، این کار ضروری نیست.

 

 

1

اگر قبلاً از آن استفاده نکرده اید ، TeamViewer را بارگیری کرده و مدتی تمرین کنید (به منابع مراجعه کنید). شما می توانید از این برنامه به رایگان استفاده کنید به شرطی که برای "استفاده خصوصی" باشد ، این به معنای خانواده و دوستانتان است که هزینه ای دریافت نمی کنند. هرچه می توانید از آن استفاده کنید تا با نحوه کار آشنا شوید ، به طوری که وقتی زمان آن فرا می رسد ، می توانید بیشترین تمرکز را بر روی تعمیر کامپیوتر مشتری با کمترین سردرگمی بگذارید. به شما ساعت پرداخت نمی شود. به شما در هر جلسه پرداخت می شود ، بنابراین وقت صرف می شود.

 

2

برای شروع مجوز را از teamviewer.com خریداری کنید. در زمان انتشار ، مجوز کسب و کار حدود 750 دلار هزینه دارد و شامل اساسی ترین ویژگی ها مانند پشتیبانی از چند سیستم عامل و انتقال فایل است. مجوز حق بیمه حدود 1500 دلار است و در چند مورد اضافی مانند TeamViewer Manager و اتصال دهنده وب عملکرد بهتری را ایجاد می کند. اتصال دهنده وب به شما امکان می دهد از طریق هر مرورگری از TeamViewer استفاده کنید ، در حالی که مدیر پایگاه داده ای را برای صورتحساب و مدیریت مشتریان فراهم می کند. مجوز شرکت شامل تمام ویژگی های دو مجوز دیگر است و پشتیبانی ترجیحی ، بسته MSI را برای نصب سریع در محیط شرکت و پشتیبانی از سه جلسه همزمان را اضافه می کند.

 

3

خدمات خود را برای مشتریان بالقوه تبلیغ کنید. درآمد زیادی کسب نخواهید کرد ، مگر اینکه مردم بدانند که شما چه پیشنهادی دارید. کارت ویزیت بسازید ، به هرکسی که می شناسید بگویید و وب سایت خود را راه اندازی کنید. وب سایت یکی از بهترین روش ها برای جذب افراد از سراسر جهان است و همچنین بستر بصری برای تجارت شما فراهم می کند. اطمینان حاصل کنید که یک آدرس ایمیل ، شماره تماس و خدمات مفصل سالات متداول ارائه دهید.

 

 

4

بر روی گزینه "دعوت از شریک" در منوی اتصال TeamViewer's کلیک کنید تا پس از ایجاد مشتری ، نامه الکترونیکی برای شما تنظیم شود. این پیام شامل یک پیوند پشتیبانی سریع است که طرف مقابل در رایانه خود بارگیری می کند. پنجره بازشو با شماره شناسه در صفحه وی نمایش داده می شود که برای ایجاد اتصال باید آن را در پنجره TeamViewer خود وارد کنید. فراموش نکنید که از مشتری می پرسید دقیقاً چه علائمی را تجربه می کند تا بدانید که به دنبال چه چیزی است.

 

5

مشکل را تشخیص دهید و به مشتری تخمین بزنید. TeamViewer شامل یک پنجره گپ است تا بتوانید ضمن ارائه پشتیبانی ارتباط برقرار کنید. اگر مشتری با قیمت موافقت کرد ، به او بگویید از چه روش های پرداختی پشتیبانی می کنید. بهتر است در یک سرویس مانند PayPal ثبت نام کنید تا بتوانید به صورت آنلاین با کارت اعتباری یا چک الکترونیکی پرداخت کنید. پس از تأیید پرداخت ، برای جلب رضایت مشتری ، تعمیرات لازم را انجام دهید.

 

6

برای هر مشتری که دارید و کلیه پرداخت های دریافتی سوابق خود را ثبت کنید. شما در زمان مالیات به این اطلاعات نیاز خواهید داشت ، زیرا هر آنچه که بدست می آورید باید در برنامه C به عنوان درآمد خوداشتغالی گزارش شود. به شرطی که سوابق دقیق و در دسترس باشند ، از TeamViewer Manager ، Microsoft Access یا حتی قلم و کاغذ استفاده کنید.

تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 226
  • بازدید ماه : 594
  • بازدید سال : 5,338
  • بازدید کلی : 27,042