loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 35 چهارشنبه 15 تیر 1401 نظرات (0)

بسیاری از افراد از روشی برای بازاریابی کسب و کار اینترنتی استفاده می کنند اما متاسفانه به نتیجه مطلوب نمی رسند.

متأسفانه این افراد سیستم هایی را که برای آنها تبلیغ می کردند مقصر دانستند و شکست بازاریابی اینترنتی خود را به گردن این وب سایت ها و افراد انداختند. بسازید و فروش ایجاد نکنید!

اما تمامی این گفته ها و نظرات کاملا اشتباه و غلط است و این افراد تنها به دلیل رعایت نکردن اصل اساسی و مهم در این روش با شکست بازاریابی اینترنتی مواجه شده بودند که تبلیغات اینترنتی صرفاً نمایش بنر در چندین سایت پربازدید و تولید است. ترافیک نمی توان آن را خلاصه کرد و برای رسیدن به نتیجه و فروش مناسب باید چندین فاکتور دیگر را در نظر بگیرید.

اولین قدم ایجاد یک بنر مناسب با متن دقیق و هدفمند است. اگر بنر شما قول خاصی به بیننده نمی دهد مطمئن باشید که بنر شما هیچ وقت کلیک نمی شود و اگر کلیک شود بی فایده و بیهوده خواهد بود. بود.

قدم دوم این است که هرگز کاربر را از روی بنر خود به صفحه اصلی وب سایت هدایت نکنید و در صورت انجام این اشتباه مطمئن باشید که با شکست بازاریابی اینترنتی مواجه خواهید شد و همچنین به سرنوشت کسب و کارهای اینترنتی دچار خواهید شد که شما با همین مسیر روبرو خواهد شد.

اصل اصلی جلوگیری از شکست بازاریابی اینترنتی

اگر میلیون ها تومان برای تبلیغات بنری خود خرج کنید و از این اصل اساسی پیروی کنید، فقط پول خود را به سطل زباله می اندازید، زیرا 99 درصد بازدیدکنندگان در اولین بار هرگز از وب سایت شما خرید نمی کنند و همچنین اگر مردم به محصول شما نیاز داشته باشند یا سرویس یک روز، آنها هرگز آدرس وب سایت شما را به یاد نمی آورند، حالا راه حل این چیست!

راه حل این است که یک صفحه فرود داشته باشید که بتواند اطلاعات کاربران شما را جمع آوری کند و سپس با بانکی از بازدیدکنندگانی روبرو شوید که به محصول و خدمات شما علاقه مند هستند و این می تواند شروع یک بازاریابی اینترنتی موفق باشد.

doyayekasbokar بازدید : 30 سه شنبه 14 تیر 1401 نظرات (0)

قبل از شروع باید همه جوانب موضوع را در نظر بگیرید، از شرایط و قوانین کشورمان برای راه اندازی و توسعه کسب و کارهای جدید آگاه باشید و سختی ها و محدودیت های این راه را به خوبی بشناسید. تعداد زیاد متقاضیان وام های کارآفرینی و شرایط سخت اخذ این وام ها، مراحل اداری و نیاز به مستندسازی مدارک لازم برای کارآفرینی و نامشخص بودن دریافت حمایت های دولتی از جمله مواردی است که باید از آن آگاه باشید و آمادگی لازم را داشته باشید. برای مواجه شدن با آنها

1) املاک و مستغلات

تا زمانی که یک کشور شروع به توسعه کند، بیشتر زمین های آن برای کشاورزی استفاده می شود و پوشش جنگلی آن کشور دست نخورده باقی می ماند. اما با توسعه و رشد کشور، زمین های کشاورزی و جنگل ها به جاده، راه آهن، مناطق مسکونی و شهرک های صنعتی تبدیل می شوند. بنابراین زمینی که قبلاً بی ارزش بوده، ناگهان تبدیل به سرمایه و ملک می شود و قیمت زمین افزایش می یابد.

خرید و فروش زمین و ملک یکی از بهترین ایده های پولساز است. زمین ارزان در اطراف کارخانه های تازه تاسیس و مناطقی که احتمال توسعه آنها در آینده وجود دارد بخرید. در آینده با ساخت شهرک های تجاری، صنعتی و مسکونی در این زمین ها و یا با فروش و اجاره آنها درآمد خوبی کسب خواهید کرد.

در مناطقی مانند اطراف شهرهای بزرگ و صنعتی که تقاضا برای زمین های مسکونی و تجاری زیاد است، دولت حمایت و تسهیلات مالی خوبی را برای مالکان فراهم می کند. بسیاری از میلیاردرهای امروزی ایران با خرید و فروش زمین ثروتمند شده اند.

2) صنعت دارو و درمان

مشاغلی مانند پزشکی و ارائه خدمات پزشکی در عین افتخار، تجارت محسوب می شود. فروش لوازم بهداشتی و دارویی یکی از ایده های پولساز در ایران و سایر کشورهای در حال توسعه است. با توجه به پایین بودن سطح بهداشت در کشورهای در حال توسعه، تقاضا برای دارو و اقلام بهداشتی در این کشورها بسیار زیاد است. این میزان تقاضا در کشورهای در حال توسعه مزایای قابل توجهی را برای مشاغل مراقبت های بهداشتی به همراه دارد.

راه اندازی فروشگاه های مراقبت های بهداشتی و ساخت مراکز درمانی و بیمارستان ها از جمله ایده های پول ساز در کشورهایی مانند ایران است. در این کشورها، بسیاری از مردم با وجود هزینه های بالا، مراکز درمانی خصوصی را به بیمارستان های دولتی ترجیح می دهند.

3) تحصیلات

ارائه خدمات در بخش آموزش در کشورهای در حال توسعه پتانسیل بالایی برای رشد و توسعه دارد. در ایران خانواده ها برای پیشرفت تحصیلی فرزندان خود هزینه های زیادی می پردازند. گزینه های زیادی برای شروع یک شغل در آموزش و پرورش وجود دارد. راه اندازی مهدکودک ها، خوابگاه های دانش آموزی، کتابفروشی ها و موسسات آموزشی از جمله کارهایی است که می توانید در زمینه آموزش انجام دهید. مدت هاست که بازار کنکور و آزمون های مختلف زبان و استخدامی در کشور ما رونق گرفته است.

سرمایه گذاری در این زمینه آینده روشنی دارد. اکثر موسسات آموزشی کشور ما نه تنها شکست می خورند، بلکه روز به روز بر تعداد شعب خود افزوده می شوند. این پیشرفت حکایت از سود پنهان در این تجارت دارد.

4) صنعت پارچه و نساجی

افزایش درآمد و رفاه جامعه در ظاهر و نوع پوشش افراد آن جامعه نمود پیدا می کند. در کشورهای در حال توسعه، پوشیدن لباس های خوب و باکیفیت نشانه بهبود رفاه و افزایش درآمد است. قشر پردرآمد جامعه در کشورهای در حال توسعه تمایل به پوشیدن لباس های خوب و باکیفیت دارند. بنابراین تقاضا برای پارچه و پوشاک در این کشورها رشد قابل توجهی دارد.

با توجه به تقاضا و نیاز دائمی بازار، صنعت نساجی به این راحتی دچار رکود نمی شود و همیشه در حال پیشرفت است. با توجه به افزایش علاقه به مد و لباس در کشورهای در حال توسعه، افتتاح فروشگاه های زنجیره ای پارچه و فعالیت در این زمینه یکی دیگر از ایده های پول ساز در ایران خواهد بود.

5) ساخت و ساز و پیمانکاری

نیاز شدید کشورهای در حال توسعه به ایجاد زیرساخت ها، فرصتی طلایی برای پیمانکاران و سازندگانی است که توانایی ایجاد زیرساخت های مختلف را دارند. شرکت های ساخت و ساز محلی و پیمانکاران می توانند در پروژه های دولتی سودآور مانند ساخت جاده ها، آزادراه ها و پل ها شرکت کنند.

همکاری در پروژه های بزرگ به عنوان پیمانکار سود خوبی برای شما به همراه خواهد داشت. با توجه به اینکه توسعه زیرساخت ها یکی از اهداف اصلی توسعه در ایران است، دولت بودجه های کلانی را برای پروژه های عمرانی در نظر می گیرد. اگر رشته پیمانکاری یا پیمانکاری هستید، این گزینه برای شما مناسب است.

6) تهیه غذا و رستوران

صنعت غذا در کشورهای در حال توسعه کشش و تقاضای بالایی دارد، زیرا مردم این کشورها با افزایش درآمد خود تمایل زیادی به مصرف غذاهای رستورانی و آماده نشان می دهند. با رشد کشور، صنایع غذایی و به ویژه رستوران ها نیز رشد می کنند. راه اندازی رستوران های خوب و تهیه غذاهای باکیفیت و لذیذ با قیمت های مناسب در شهرهای بزرگ کاری سودآور است و درآمد زیادی دارد.

7) صنعت مد و زیبایی

استفاده از لوازم آرایشی و خدمات زیبایی در کشورهای در حال توسعه زیاد است. کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست. مردم کشورهای در حال توسعه بخش قابل توجهی از درآمد خود را صرف خرید لوازم آرایشی و بهداشتی می کنند. موفقیت و فروش بالای برندهای جهانی لوازم آرایشی در کشورهای در حال توسعه نمونه ای از این ادعاست. تولید لوازم آرایشی، افتتاح سالن‌ها و کلینیک‌های زیبایی زنانه و مردانه، مراکز ماساژ و اسپا و ایجاد فروشگاه‌های لوازم آرایشی از جمله کسب‌وکارهای پول‌ساز در حوزه زیبایی است. برخلاف تصور رایج، مشتریان این مشاغل محدود به زنان نیستند. امروزه استفاده از محصولات و خدمات زیبایی و مراقبتی در بین آقایان نیز رواج یافته است.

doyayekasbokar بازدید : 30 سه شنبه 14 تیر 1401 نظرات (0)

دو نوع کارآفرین وجود دارد. و برای پیشرفت شما لازم است بدانید از کدام نوع هستید. یک نوع کارآفرین وجود دارد که فقط سخت کار می کند. کسی که زمان غیرقابل تصوری را صرف می کند، در کسب و کار خود کاملاً مطمئن است، برنامه های دقیقی را تدوین می کند، اما در نهایت به نظر می رسد که هرگز چیزی برای ارائه ندارد. و یک کارآفرین دیگر وجود دارد که هوشمندانه عمل می کند. او به اندازه‌ای که لازم است وقت می‌گذارد، به اندازه کافی برنامه‌ریزی می‌کند، اعتماد به نفس دارد، اما متوهم نیست، و پذیرای ایده‌های جدید است، و دائماً از کسانی که از خودش با تجربه‌تر هستند، مشاوره می‌گیرد.

1. زمان کمتری را با افرادی بگذرانید که مانع پیشرفت شما می شوند

2. اهداف کوچکتری تعیین کنید.

3. طبق قانون 20/80 زندگی کنید.

4. اطراف خود را با افراد همفکر احاطه کنید.

5. روی یک مربی سرمایه گذاری کنید.

6. مرزهای شخصی خود را دوباره تعریف کنید.

7. مدیتیشن

doyayekasbokar بازدید : 34 سه شنبه 14 تیر 1401 نظرات (0)

1_مشاور

آیا در زمینه ای تخصص دارید؟ اگر پاسخ شما مثبت است پس می توانید از این ایده کسب درآمد کنید و با سرمایه کم کسب و کاری راه اندازی کنید. در سایت های مشاور یاب ثبت نام کنید و نرخ مکالمه در دقیقه خود را برای کسانی که با شما تماس می گیرند تا با شما صحبت کنند، تعیین کنید.

2. تولید محتوا

چه در حال نوشتن یک آگهی، یک مقاله یا یک کتاب الکترونیکی باشید، محتوا باید توسط شخصی نوشته شود. یکی از مکان هایی که بیشترین تقاضا برای تولید محتوا وجود دارد، بخش شبکه های اجتماعی است. تولید محتوا یک فرآیند کم هزینه است زیرا تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر و یک اتصال اینترنت پرسرعت و همچنین یک برنامه گرافیکی خاص (یا سایر نیازهای نرم افزاری) است که ممکن است هزینه راه اندازی را متحمل شود. با این حال، جدا از این موارد، تنها چیزی که باید برای تولید محتوا صرف کنید، زمان است.

3. طراحی گرافیک

ایده راه اندازی یک کسب و کار با سرمایه کم این است که اگر مهارت های گرافیکی دارید، باید بدانید که بسیاری از مشتریان به دنبال لوگو، طراحان گرافیک و آثار هنری برای کسب و کار خود هستند.

4_اختراع

در گذشته مخترع بودن هدفی دست نیافتنی بود و مردم گاهی از این اصطلاح برای توجیه روانی بودن استفاده می کردند. ولی دیگه اینطوری نیست! با بسترهایی مانند مرکز ایده و اختراعات کسب و کار ایران، امکان تامین سرمایه مالی برای ایده ها و اختراعات وجود دارد. مزیت این مدل این است که اگر پول مورد نیاز شما تامین شود و از نظر مالی حمایت شوید، نشان دهنده موفقیت شما در یافتن بازار است. اگر ایده شما پذیرفته نشد، به این معنی است که باید به عقب برگردید و دوباره برنامه ریزی کنید.

5. تولید کننده جواهرات

خانم های زیادی هستند که دوست دارند خود را با جواهرات زیبا آراسته کنند. این را با علاقه روزافزون به جواهرات دست ساز ترکیب کنید و دستوری برای موفقیت خواهید داشت. این ایده را برای راه اندازی یک کسب و کار با سرمایه کم امتحان کنید.

6. فروش اجناس دست دوم

به طور کلی در بازارهای محلی مانند جمعه بازارها و سامساری ها و هر جای دیگری می توانید اقلام جالب و ارزشمندی پیدا کنید. شما به ارزش واقعی آنها پی می برید و آنها را در لیست حراج قرار می دهید. سایت هایی مانند دیوار و ترامپ بازارهای خوبی برای ارائه کالا هستند. این ایده برای راه اندازی یک کسب و کار با سرمایه کم بسیار عالی است.

doyayekasbokar بازدید : 37 یکشنبه 12 تیر 1401 نظرات (0)

موفقیت مفهومی است که برای هر فردی متفاوت است. مثلاً موفقیت برای یک فرد یعنی داشتن خانواده ای شاد با فرزندانی سالم و موفق. هدف زندگی برای دیگری ممکن است کسب مدرک علمی بالا و دیگری ثروتمند شدن باشد. با این حال، همه برای رسیدن به موفقیتی که از خود تعریف کرده اند تلاش می کنند. این به ما احساس غرور می‌دهد و به ما نشان می‌دهد که چقدر در دنیای رقابتی تأثیر گذاشته‌ایم.با این حال، موفقیت چیزی نیست که بدون تلاش به دست بیاید. تلاش در کنار عشق و انگیزه برای کار عوامل مهمی هستند که باید همراه خود داشته باشید. باید این طرز فکر را با خودتان تکرار کنید که برای رسیدن به هدفتان باید سخت تلاش کنید و اشتیاق زیادی به آن داشته باشید.قبل از اینکه بتوانید موفقیت را تعریف کنید، باید فهرستی از معنای موفقیت برای شما تهیه کنید. سپس آن را با اقدامات عملی که می توانید برای رسیدن به آن موفقیت بردارید، دنبال کنید. به عنوان مثال، اگر موفقیت شما داشتن یک شغل با درآمد خوب است، مراحل بالقوه "تحصیل بیشتر" یا "آموزش حرفه ای" خواهد بود. یا اگر موفقیت را در استعدادی مانند نوشتن می بینید، مراحل بالقوه ممکن است شامل نوشتن اهداف روزانه یا هفتگی برای پرورش آن باشد. هیچ راه درست یا غلطی برای موفقیت وجود ندارد، اما مراحل و مراحلی وجود دارد که می توانید بر اساس تعریف خودتان از هدف، بهتر و سریعتر در مسیر موفقیت بردارید.

قوانین ساده موفقیت

موفقیت فرمول یکسانی نیست که همه بتوانند برای رسیدن به اهداف خود از آن پیروی کنند. اما معمولاً یک سری عوامل در همه افراد موفق دیده می شود. در اینجا چند قانون ساده وجود دارد که باید رعایت کنید. با اجرای این قوانین می توانید به موفقیت واقعی دست پیدا کنید.

علاقه مند باشید

یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در کسب و کار این است که کاری را که دوست داریم انجام دهیم و بدانیم که کار بدون عشق به جایی نمی رسد. منظور از کار هم شغل است و هم هر فعالیتی که مدام به آن مشغول باشیم، مثلاً حتی اگر برای کنکور درس خواندن بدون انگیزه و بی انگیزه باشد، نه تنها نتیجه خوبی نمی گیرید، بلکه این همه وقت را برای انجام کار بی عشق تلف کرده اید. برخی می دانند که برای شغل یا هنر خاصی ساخته شده اند، اما به دلیل فشار خانواده یا ترس از شکست هرگز پا در آن مسیر نمی گذارند و به کاری می پردازند که فقط حقوق ثابتی دارد. مثلاً موسیقی را دوست دارند، اما مجبورند برای مهندس شدن درس بخوانند. بالاخره یک مهندس معمولی و حتی بیکار می شوند. زیرا آنها کاملاً عاشق کار خود نیستند.کاری را که دوست داری با تمام وجودت انجام بده. در این صورت موفقیت خود را تضمین کرده اید.

کاترین هپبورن، بازیگر مشهور کلاسیک و برنده اسکار، می گوید:اگر مجبورید از خود حمایت کنید، بهتر است راهی پیدا کنید که سرگرم کننده باشد.

تمام تلاش خود را بکنید

سخت کار کردن به این معنی نیست که خودتان را شکنجه کنید و به خودتان سخت بگیرید. بلکه باید تمام تلاش خود را بکنید، از هوش خود استفاده کنید و خلاق باشید. هیچ کس با نشستن در خانه و انجام هیچ کاری موفق نشده است. اما کاربرد هوش نیز در این مورد مهم است.

doyayekasbokar بازدید : 32 یکشنبه 12 تیر 1401 نظرات (0)

اگر نگاهی به زندگی نامه افراد موفق بیندازید، می بینید که آنها در هر مرحله از زندگی خود دست به انتخاب هایی زده اند که آنها را یک قدم به اهداف و موفقیتشان نزدیک کرده است. بینش و دیدگاهی که این افراد دارند منحصر به فرد است و نمی توان گفت تنها با اتکا به شانس به موفقیت رسیده اند. به عنوان مثال، اگر داستان خرید اینستاگرام توسط مالک فیس بوک مارک زاکربرگ را بدانید، نمی توانید او را یک فرد خوش شانس بدانید. بلکه متوجه خواهید شد که او این تصمیم مهم را بر اساس تحلیل کاربران و درک علایق آنها گرفته است. چرا بر این اساس؟ زیرا کل کسب و کار او بر اساس رفتار و علایق کاربران است و توجه به کاربران دقیقا مانند احترام به مشتریان است.ماجرا از این قرار است که اینستاگرام توسط دو جوان باهوش از دانشگاه استنفورد به نام‌های «کوین سیستروم» و «مایک کریگر» راه‌اندازی شد. این برنامه در ابتدا فقط برای گوشی های آیفون طراحی شد و بعدها نسخه اندروید آن نیز ساخته شد.

مارک زاکربرگ که موفقیت بزرگی را برای این شبکه اجتماعی متصور بود، برای خرید آن به شرکتی که تنها 12 کارمند داشت، پیشنهاد یک میلیارد دلاری داد. یک میلیارد دلار برای یک شرکت تازه تاسیس با تنها 12 کارمند اصلاً عاقلانه نبود و شرکای مارک کاملاً مخالف آن بودند. اما اکنون که به این تصمیم نگاه می کنیم، می بینیم که زاکربرگ چه کار سودآوری انجام داده و اینستاگرام چندین برابر این هزینه سود برده است.

شاید هیچکس جز مارک زاکربرگ نمی توانست پیش بینی کند که شرکت اینستاگرام چقدر سودآور خواهد بود و در آینده تعداد زیادی کاربر خواهد داشت. این به دلیل دید گسترده، ذهن غنی و توانایی عالی مارک در پیش بینی آینده است.

برای موفقیت در تجارت، جدا از ویژگی هایی که زاکربرگ داشت و به آن اشاره کرد، باید انعطاف پذیر باشید، مهارت های سازمانی خوبی داشته باشید و بتوانید به خوبی برنامه ریزی کنید. بسیاری از مردم فکر می کنند که به محض راه اندازی یک صفحه اینستاگرام یا طراحی وب سایت خود، باید درآمد عالی کسب کنند. اما واقعیت این است که کارآفرینی و کسب درآمد فوق‌العاده مانند کارمند بودن نیست و باید با صرف زمان و برنامه‌ریزی این مسیر لذت‌بخش را طی کرد.

مشهورترین داستان یک کارآفرین موفق داستان والت دیزنی است. او که کاریکاتوریست را شروع کرد، در نهایت شرکت دیزنی را تأسیس کرد. کمپانی معروف فیلمسازی که هنوز هم بهترین فیلم ها و انیمیشن ها را تولید می کند. جالب است بدانید که او اولین فردی بود که برای ورود به شهربازی بلیط ورودی دریافت کرد و برخلاف نظر دیگران، مشتری هایش کم نشد، بلکه افزایش یافت.

داستان او به ما می آموزد که اگر به ایده های خلاقانه خود ایمان داشته باشیم و تسلیم نشویم، می توانیم رویاهای خود را محقق کنیم و یک امپراتوری تجاری بسازیم. هر کارآفرینی داستان خود را برای گفتن دارد. برخی موفق هستند و برخی نه.

doyayekasbokar بازدید : 29 یکشنبه 12 تیر 1401 نظرات (0)

اگر به دنبال راه هایی برای موفقیت در کسب و کار خود هستید، باید بدانید که در فضای کسب و کار امروز، اقتصاد کشور ما مملو از تهدیدات متعدد و متفاوت است. بنابراین راه های موفقیت در کسب و کار شما تا حد زیادی به پتانسیل موجود در کسب و کار شما بستگی دارد.

متأسفانه در کشور ما آنچنان که باید و شاید به کسب و کارها اهمیت داده نمی شود و این صاحبان مشاغل هستند که باید موانع موجود را پشت سر بگذارند و خود را به تنهایی در این جاده پرمخاطره بکشانند. اگرچه دولت اخیرا تسهیلاتی را برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ فراهم کرده است، اما شناخت راه حل ها و راه های موفقیت مناسب است که می تواند کسب و کار شما را متمایز کند.

راه حل هایی که سال ها توسط بزرگترین و موفق ترین مدیران دنیا تجربه شده و اکنون در اختیار کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای نوپا و یا صاحبان کسب و کارهای بزرگتر قرار گرفته است. راه های موفقیت در کسب و کار که در ادامه توضیح خواهیم داد به گونه ای است که تمامی کسب و کارها را در تمامی زمینه های فعالیت و در سراسر دنیا پوشش می دهد.

راه های موفقیت در کسب و کار:

1- به موفقیت در کسب و کار خود خوشبین باشید

اگر می خواهید در کسب و کار خود به موفقیت های زیادی دست یابید، باید رویاهای زیادی نیز داشته باشید. فرقی نمی کند در ابتدای این جاده پر دست انداز باشید یا سال هاست که با شرایط مختلف دست و پنجه نرم کرده اید، خوش بینی به آینده کسب و کارتان و موفقیت های فراوان در آن است که اعضای یک سازمان را به جلو می برد. 

۲- برای رسیدن به موفقیت در کسب و کارتان پرانرژی باشید

شما به عنوان یک کارآفرین یا صاحب کسب و کار، الگویی برای همه اعضای سازمان خود هستید و این باعث می شود که تمامی ویژگی های شما زیر ذره بین کارمندان قرار گیرد. زمانی که مدیر سازمان پرانرژی باشد، یک سازمان برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار خود پرانرژی و کوشا است.

3- برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار خود بازاریابی هدفمند انجام دهید

این موضوع این است که هر چه بیشتر در زمینه بازاریابی کار کنید، کمتر; یک نگرش کاملا اشتباه! بازاریابی زمانی موفقیت را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد. شما به عنوان یک مدیر موفق باید روش های بازاریابی مورد نیاز کسب و کار خود را بشناسید و با استراتژی بازاریابی مناسب به فعالیت های بازاریابی بپردازید تا انرژی، زمان و بودجه اختصاص یافته به بازاریابی هدر نرود.

4- منتظر اتفاقات غیرقابل پیش بینی باشید

یک کسب و کار در شرایط پرتلاطم اقتصادی امروز در صورتی موفق خواهد بود که خوش بین باشد و همیشه برای حوادث غیرمنتظره آماده باشد. در واقع یک مدیر به عنوان رهبر سازمان باید همیشه آماده ایجاد فرصت های جدید از تهدیدات موجود باشد.

5- برای موفقیت در کسب و کار خود به آمار توجه کنید

دنیای امروز دنیای آمار است. پیشرفت علم آمار این امکان را برای هر مدیری فراهم کرده است که به کلیه اطلاعات سازمان خود از سفارش خرید کلیه مشتریان (جدید و قدیم) گرفته تا هر دارایی شرکت (ثابت و محسوس و موجودی های مختلف) دسترسی داشته باشد. ). یک مدیر مدبر باید همیشه از این آمار و اطلاعات آگاه باشد و با توجه به تغییرات، بهترین تصمیم را بگیرد.

6- برای رسیدن به موفقیت در کسب و کار همیشه بروز باشید

اگر فکر می کنید که می توانید با دانش سال های دانشگاهی خود پیشرفت کنید، در اشتباهید. یک کسب و کار می تواند در بحبوحه پیشرفت علم و فناوری با به روز نگه داشتن خود به موفقیت های زیادی دست یابد. شما به عنوان مدیر سازمان باید در یادگیری مطالب جدید و به روز رسانی اطلاعات علمی قبلی خود الگوی سایر اعضای سازمان باشید.

7- دیجیتال را فراموش نکنید تا در کسب و کار خود به موفقیت برسید

این روزها کسب و کارهایی موفق خواهند بود که فعالیت مستمر و برنامه ریزی شده ای در حوزه دیجیتال داشته باشند و کسب و کار خود را به یک کسب و کار دیجیتال تبدیل کنند. لازمه این امر استفاده بهینه از دیجیتال مارکتینگ یا در واقع همان بازاریابی دیجیتال است. استفاده بهینه از پتانسیل های حوزه دیجیتال و اینترنت، البته پس از تعیین استراتژی این حوزه بازاریابی، به سازمان یا کسب و کار شما کمک می کند تا به موفقیت های زیادی دست یابد.

doyayekasbokar بازدید : 27 شنبه 11 تیر 1401 نظرات (0)

اگر می خواهید همیشه به عنوان یک کارمند عمل کنید، کار شما در واقع باعث پیشرفت دیگران می شود. ضرب المثلی هست که می گوید: «اگر خودت هدف نداشته باشی، استخدام می شوی تا به دیگران کمک کنی تا به اهدافشان برسند». پس بهتر است به جای کارمندی به فکر راه اندازی کسب و کار خود باشید و از فرصت های پیش روی خود نهایت استفاده را ببرید.

راه اندازی یک کسب و کار همیشه سخت تر از راه اندازی آن است. در ابتدا مشکلات زیادی در کار شما وجود دارد که باید یکی پس از دیگری آنها را حل کنید. وقتی کارتان مرتب باشد قطعا احساس راحتی بیشتری خواهید کرد و سود و درآمدی که به دست می آورید خستگی را از بین می برد. البته اگر می خواهید به درآمد برسید، باید کار خود را از پایه شروع کنید و از همان ابتدا یک پایه قوی ایجاد کنید.بنابراین دریافت اطلاعات کافی برای کسب و کارهایی که برای شما مناسب هستند کمک زیادی به شما خواهد کرد. احتمالاً کسب و کار خود را انتخاب کرده اید و فقط می خواهید شروع کنید. اما افرادی هم هستند که هنوز این مرحله را طی نکرده اند. اگر چندین ایده کسب‌وکار در ذهن دارید و می‌خواهید مناسب‌ترین ایده را انتخاب کنید، باید هوشمندانه عمل کنید انتخاب یک شغل جدید و یک ایده جدید ممکن است آنقدرها هم که فکر می کنید آسان نباشد. درآمد آینده شما، کارهایی که باید انجام دهید، خطراتی که با آن روبرو هستید و غیره همگی تحت تأثیر ایده ای هستند که انتخاب می کنید

نکاتی که در انتخاب شغل باید در نظر بگیرید

انتخاب شغل کار ساده ای نیست و برای تصمیم گیری باید نکات حساس و دقیقی را در نظر بگیرید. برخی از این نکات عبارتند از:

اول از همه، علاقه خود را در نظر بگیرید. شغلی را انتخاب کنید که از آن لذت می برید تا تحمل سختی های آن برای شما آسان تر شود.

سرمایه و ایده تجاری مناسب را انتخاب کنید.

در زمینه ای شروع به کار کنید که دانش و تخصص دارید.

نیازهای جامعه را بررسی کنید و کسب و کار خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

زمان بهره وری را در نظر بگیرید.

انتظارات و کارایی کسب و کار مورد نظر را با یکدیگر مقایسه کنید.

هر زمان که تمام این نکات را در نظر گرفتید، می توانید در انتخاب کسب و کار هوشمندانه عمل کنید و به سود بیشتری برسید.

راه اندازی یک کسب و کار شخصی و اصول مربوط به آن:

هر کاری اصول خودش را دارد. اگر بی هدف و ناشیانه شروع به کار کنید، وقتی به خود می آیید ممکن است غرق در مشکلات ریز و درشت کاری شوید و نه تنها چیزی عایدتان نشود، بلکه از نظر مالی و زمانی ضرر هنگفتی را متحمل شوید. برای راه اندازی یک کسب و کار باید اصول آن را رعایت کنید و قدم به قدم برای آن برنامه ریزی کنید. همچنین از نظر رفتاری و عملکردی به بهترین شکل ممکن عمل کنید. میزان موفقیت شما بستگی به میزان موفقیت شما در پایه اولیه کسب و کارتان دارد.

■ بهانه ها را کنار بگذارید

اگر توجه کرده اید، وقتی می خواهید کار جدیدی را شروع کنید، مقاومت ذهن شما به شدت افزایش می یابد. این کاملا طبیعی است. ذهن ما یک دایره امن برای خودش درست کرده که دوست ندارد از آن خارج شود. وقتی می‌خواهید از آن فراتر بروید، بهانه‌ها یکی پس از دیگری در سرتان ظاهر می‌شوند و شما را از انجام آن بازمی‌دارند.

بسیاری از ایده های تجاری بسیار سازنده و مناسب هستند. اما بهانه ها و ترس از شکست مانع از آن می شود که فرد آنها را به مرحله عمل برساند. همیشه باید به خودتان تاکید کنید که انجام دادن و حتی شکست در کاری همیشه بهتر از پشیمانی بعد از آن است. پس بهانه تراشی را کنار بگذارید و سریعتر شروع به کار کنید.

doyayekasbokar بازدید : 26 شنبه 11 تیر 1401 نظرات (0)

همه چیز درباره کسب و کار اینترنتی مجموعه: رازهای موفقیت. همه چیز درباره کسب و کار اینترنتی

همه چیز درباره کسب و کار اینترنتی

اگر کمی در اینترنت گشته باشیم حتما کسب و کار در اینترنت را خوانده ایم، گزارش کاملی تهیه کرده ایم، با همه چیز درباره کسب و کار اینترنتی سایت تالاب را دنبال کنید

کسب و کار اینترنتی می تواند عالی باشد و این روزها راه های زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. اینترنت دنیای امروز را تغییر داده است و تجارت نیز از این قاعده مستثنی نیست. همه ما با فروشگاه های اینترنتی موفق و بزرگی که میلیاردها درآمد کسب کرده ایم.

ما همدیگر را می شناسیم و شاید بارها از آنها خرید کرده باشیم. امروزه می توان با پول نسبتاً کمی کسب و کار راه اندازی کرد و حتی بدون فروشگاه یا مکان فیزیکی نیز می توان به درآمد قابل توجهی دست یافت، اما چه روش هایی برای کسب و کار اینترنتی وجود دارد و چه گزینه هایی برای انتخاب مدل های کسب و کار اینترنتی وجود دارد. ? ما با این سوال روبرو هستیم که بعدا به آن پاسخ خواهیم داد

فرض کنید بهترین مایع ماکارونی را می‌پزید و دوستانتان به شما می‌گویند که باید از آن برای راه‌اندازی یک تجارت استفاده کنید. اگر چنین است، از چه مدل کسب و کاری استفاده خواهید کرد؟ یکی از گزینه ها این است که بگوییم "من می خواهم یک محصول بسازم و آن را بفروشم."

اما باید زمان بگذارید و بهترین مدل کسب و کار را پیدا کنید که مناسب ایده جدید شما باشد و شانس موفقیت شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

مدل کسب و کار شما چیست؟

همه چیز درباره کسب و کار اینترنتی

مدل های اصلی کسب و کار اینترنتی موجود عبارتند از:

1. فروش محصول;

2. فروش خدمات;

3. اطلاعات فروش محصول.

doyayekasbokar بازدید : 30 شنبه 11 تیر 1401 نظرات (0)

- تعریف کسب و کار

نویسندگان مختلف تعاریف متفاوتی از تجارت دارند. در فرهنگ لغت آکسفورد، تجارت به معنای خرید و فروش و تجارت است. در فرهنگ لغت لانگمن، تجارت به فعالیت پول درآوردن و تجارتی اطلاق می شود که پول در می آورد.

به عبارت ساده، کسب و کار حالت اشتغال است و به طور کلی شامل فعالیت هایی می شود که شامل تولید و خرید کالاها و خدمات با هدف فروش آنها به منظور سود است.

    با توجه به (ارویک و هانت) و کاری که در آن خدمات یا آثاری که سایر افراد جامعه به آن نیاز دارند و تمایل به خرید دارند و توانایی خرید آن را دارند، تولید، توزیع و عرضه می شود. تجارت هر نوع کسب و کاری است

    (پیترسن و پلومن) بر این باورند که هر مبادله ای که در آن خرید و فروش صورت می گیرد، تجارت نیست، بلکه تجارت عبارت است از هر نوع مبادله مکرر و تجدید شده خرید و فروش.

    پروفسور (او) تجارت را نوعی حرفه می داند که در آن کالا یا خدمات برای فروش در بازار تولید و توزیع می شود.

بنابراین با توجه به تعاریف ذکر شده می توان دریافت که تجارت با خرید و فروش کالا، تولید کالا یا ارائه خدمات به منظور کسب سود سروکار دارد.

2- ویژگی های تجاری

با توجه به تعاریف کسب و کار، ویژگی های کسب و کار عبارتند از:

    فروش یا انتقال کالا و خدمات برای به دست آوردن ارزش

    تجارت کالا و خدمات

    تکرار معاملات

    انگیزه سود (مهمترین و قدرتمندترین محرک مدیریت بازرگانی)

    فعالیت پرخطر تجارت همیشه بر آینده متمرکز است و عدم اطمینان از ویژگی های آینده است. بنابراین، تجارت همیشه با ریسک همراه است

تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 208
  • بازدید ماه : 576
  • بازدید سال : 5,320
  • بازدید کلی : 27,024