loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 28 جمعه 10 بهمن 1399 نظرات (0)

چگونه فیکس و تلنگر خود را می فروشید؟

شما تقریباً به پایان رسیده اید! فروش فیکس و تلنگر ساده است. بهترین بنگاه معاملات ملکی را که می توانید پیدا کنید استخدام کنید ، به ارزش آنها اعتماد کنید و اجازه دهید خانه را برای شما بفروشند. بسیاری از افراد می خواهند کمیسیونی پس انداز کنند و خانه ای را خودشان لیست کنند اما در نهایت معمولاً هزینه بیشتری نسبت به کارمزد نمایندگان برای فروشنده دارد.

 

اگر فروشنده فکر کند کل کارمزد را پس انداز می کند ، که ممکن است 5 یا 6 درصد باشد (همه کارمزد ها قابل بحث است) ، اشتباه است. بیشتر خریداران برای نمایندگی از یک مشاور املاک استفاده می کنند و اگر فروشنده ای بخواهد خریداران را جذب کند حداقل باید کمیسیون خریدار را پرداخت کند.

 

این بدان معناست که فروشنده فقط نیمی از کارمزد را پس انداز می کند و اکنون خریدار نمایندگی دارد و فروشنده این کار را نمی کند. به نظر شما چه کسی این مزیت را دارد؟ قراردادهای املاک و مستغلات بسیار پیچیده هستند و یک فروشنده برای درک قرارداد و روند کار به یک متخصص حرفه ای نیاز دارد.

 

ارزش گذاری یک خانه حتی پیچیده تر است و مهمترین شغل یک نماینده است. اگر بیش از قیمت یک خانه راکد شوید ، خانه راکد می شود و خریداران تعجب می کنند که خانه چه مشکلی دارد. اگر خانه ای با قیمت کمتر داشته باشید ، پول را روی میز می گذارید. یک نماینده دقیقاً می داند یک خانه را از کجا قیمت گذاری کند تا این خانه به سرعت بفروشد ، اما نه خیلی سریع. من تمایل دارم خانه هایم را پس از سه هفته حضور در بازار بفروشم.

 

اگر می خواهید فروش خانه ای برای فروش توسط صاحب خانه پول خود را از دست بدهد ، این آمار را بخوانید:

 

FSBO 9٪ از فروش مسکن در سال 2012 را به خود اختصاص داده است. خانه معمولی FSBO با قیمت 174،900 دلار در مقایسه با 215،000 دلار برای خرید خانه با کمک نماینده فروخته می شود.

 

می توان پول زیادی بدست آورد و خانه ها را ورق زد

همانطور که در طول این مقاله مشاهده می کنید چیزهای زیادی برای اصلاح و ورق زدن وجود دارد. چیزهای بسیار زیادی وجود دارد که می توانم در مورد چگونگی ایجاد پول برای رفع مشکل و ورق زدن خانه ها به اشتراک بگذارم ، اما بهترین معلم تجربه است.

 

من هر ماه یک به روزرسانی اصلاح و تلنگر دارم که هر ماه منتشر می کنم و در مورد معاملات جدید ، تعمیر املاک ، نحوه خرید املاک صحبت می کند و شامل تصاویر و فیلم ها است. اگر شما علاقه مند به تبدیل شدن به یک آژانس املاک و مستغلات یا سرمایه گذاری در املاک اجاره ای هستید ، من این موضوعات را نیز تحت پوشش قرار می دهم.

 

توصیه ها

در فرصت های تأمین منابع مالی املاک و مستغلات کاوش کنید. اگر ورق زدن خانه ها مورد علاقه شما نیست ، در سرمایه گذاری در املاک و مستغلات سرمایه گذاری کنید. 100٪ منفعل است و می تواند بسیار سودآور باشد. نگاهی به Fundrise ، یکی از بزرگترین شرکتهای جمع آوری منابع املاک و مستغلات امروز بیندازید.

 

املاک و مستغلات یک جز key اصلی در نمونه کارهای متنوع است. تامین منابع گسترده املاک و مستغلات به شما امکان می دهد با سرمایه گذاری فراتر از جایی که برای بهترین بازده ممکن زندگی می کنید ، در سرمایه گذاری در املاک و مستغلات انعطاف پذیرتر باشید.

 

به عنوان مثال ، نرخ سقف در سانفرانسیسکو و شهر نیویورک حدود 3 درصد است ، اما اگر به دنبال بازدهی دقیق سرمایه گذاری هستید ، در غرب میانه بیش از 10 درصد است. ثبت نام کنید و نگاهی بیندازید به eREIT های خصوصی ارائه شده توسط Fundrise. نگاه کردن رایگان است

 

قیف با توجه به دقت توجه

کمتر از 5٪ معاملات املاک و مستغلات از طریق قیف Fundrise انجام می شود

برای رهن خرید کنید. آخرین نرخ وام را به صورت آنلاین از طریق معتبر بررسی کنید. آنها یکی از بزرگترین شبکه های وام دهندگان را دارند که برای کسب و کار شما رقابت می کنند. هدف شما باید دریافت هرچه بیشتر پیشنهادهای کتبی و سپس استفاده از پیشنهادات به عنوان اهرم فشار برای گرفتن کمترین نرخ بهره ممکن باشد.

 

این دقیقاً همان کاری است که من برای قفل کردن ARM 2.125٪ 7/1 برای آخرین بکارگیری مجدد خود انجام دادم. برای کسانی که به دنبال خرید ملک هستند ، همین کار نظم دارد.

 

اگر معامله خوبی پیدا کرده اید ، توانایی پرداخت هزینه ها را دارید و می خواهید برای 10 سال + مالکیت این ملک را داشته باشید ، تورم خنثی پیدا می کنم و از نرخ های پایین استفاده می کنم. اصلاح و ورق زدن خانه ها یکی از راه های کسب درآمد است. فقط طولانی رفتن به محل اقامت اولیه خود راه دیگری آسان است.

 

نرخ وام مسکن 2021 - تعمیر و بازگرداندن منازل برای سود

برای سال 2021 و بعد از آن به روز شده است.

 

توییت

اشتراک گذاری

سنجاق زدن

تلنگر

اشتراک گذاری

بایگانی شده در: املاک و مستغلات

نویسنده بیو: سام در سال 2009 سامورایی مالی را شروع کرد تا به مردم کمک کند تا زودتر از این که به آزادی مالی برسند ، نه دیرتر. سامورایی مالی اکنون یکی از بزرگترین سایتهای مالی شخصی است که ماهانه 1 میلیون بازدید کننده دارد.

 

سام 13 سال در دو شرکت مالی بزرگ کار کرد. وی همچنین لیسانس خود را از William & Mary و MBA خود را از دانشگاه برکلی دریافت کرد.

 

او در سال 2012 با کمک درآمد بازنشستگی خود بازنشسته شد که اکنون منفعلانه حدود 250،000 دلار درآمد کسب می کند. او از اینکه پدر دو فرزند کوچکش در خانه بماند لذت می برد.

 

در اینجا توصیه های فعلی او آورده شده است:

 

1) با سرمایه گذاری مجدد با Credible از نرخ کم وام مسکن استفاده کنید. معتبر یک بازار برتر رهن است که وام دهندگان واجد شرایط برای کسب و کار شما رقابت می کنند. در عرض چند دقیقه به صورت رایگان سرمایه گذاری رایگان یا قیمت خریداری کنید.

 

2) برای بازده سرمایه گذاری پایدارتر و عملکرد بالقوه سهام بی ثبات ، نگاهی به Fundrise ، پلت فرم برتر سرمایه گذاری سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای سرمایه گذاران غیر معتبر بیندازید. ثبت نام و کاوش رایگان است.

 

3) اگر افراد تحت تکفل و / یا بدهی دارید ، خوب است که برای محافظت از عزیزان خود بیمه عمر طولانی دریافت کنید. همه گیری آن واقعه را به ما یادآوری کرده است

doyayekasbokar بازدید : 26 پنجشنبه 09 بهمن 1399 نظرات (0)

حتی اگر پیشنهادات خود را به عنوان پول نقد ارائه می دهم اما هنوز از فاینانس استفاده می کنم. وام دهنده من نیازی به ارزیابی ندارد و می تواند ظرف 15 روز بسته شود. من در قرارداد نوشتم: "من می توانم برای تأمین مالی معامله از وام نمونه کارها استفاده کنم ، اگرچه در صورت نیاز پول نقد دارم تا معامله را ببندم.

 

هیچ یک از شرایط تغییر نخواهد کرد و هیچ شرایط ارزیابی یا وام قابل اعمال نخواهد بود. " اگر فروشنده این کار را دوست ندارد ، من می توانم پول نقد را پرداخت کنم و پس از بسته شدن در 70 درصد وام ، ارزش خود را پرداخت کنم.

 

چگونه بودجه را با پرداخت و رفع مشکل دریافت می کنید؟

تأمین هزینه های رفع مشکل و پرداخت سریع راهی عالی برای خرید املاک بیشتر و کسب درآمد بیشتر است. یافتن وام دهنده هایی که می خواهند وام های کوتاه مدت بدهند ، آسان نیست. همان چیزی است که هنگام ورق زدن خانه ضروری است.

 

وام دهنده هرچه کوتاهتر وام کند و ریسک بیشتری داشته باشد درآمد کمتری کسب می کند. پول سخت یکی از راه های تأمین مالی تلنگر است ، اما شما به برخی از پول شخصی خود نیاز خواهید داشت حتی اگر بسیاری از وام دهندگان پول سخت می گویند که این یک معامله کامل را تأمین مالی می کنند. من باید 25٪ فیش و تلنگرهایم را بگذارم و هزینه جبران تعمیرات را از جیبم بپردازم.

 

من خوش شانس هستم که امور مالی بانک محلی من فقط با 5.25٪ با یک امتیاز برطرف می شود. وام دهندگان پول سخت 2-5 امتیاز و 12-18 درصد سود دریافت می کنند ، اگرچه برخی از وام دهندگان پول سخت به شما امکان پرداخت پیش پرداخت کمتری را می دهند و برخی از تعمیرات را تأمین مالی می کنند. وام گیرندگان پول سخت هستند که دوست دارند با کوهنوردان باتجربه کار کنند و معمولاً فقط بهترین وام های خود را برای تکرار مشتری ارائه می دهند.

 

اگر می خواهید کار را برطرف کنید و ورق بزنید ، برای شروع پیش پرداخت ها و تعمیرات به پول خودتان احتیاج دارید. اگر پول ندارید باید یک شریک زندگی یا یک عموی ثروتمند پیدا کنید. من از پول خصوصی خواهرم برای بخشی از تجارت خود و رفع مشکل استفاده می کنم.

 

خواهرم بیش از 100000 دلار برای دانشگاه برادرزاده ام پس انداز کرده است و احساس می کند من از بورس امن ترم و از یک سی دی پردرآمد هستم. پول خصوصی به من اجازه می دهد تا از پول نقد خود کمتر استفاده کنم و بازده بهتری نسبت به سی دی 1٪ به خواهرم می دهد. تا زمانی که بتوانید آن را پس دهید ، از درخواست سرمایه گذاری از دوستان و خانواده خود نترسید!

 

آیا می توانید پول بیشتری در خانه های گران قیمت ترمیم و پرداخت کنید؟

کسانی که سامورایی مالی را می خوانند می دانند که سام در منطقه خلیج زندگی می کند و مسکن دقیقاً ارزان نیست. شما می توانید به ازای معامله بیشتر پول درست کرده و خانه های گران قیمت را ورق بزنید. اما ، یک خانه گران قیمت با خطرات بیشتر و هزینه های بیشتری همراه خواهد بود. حتی اگر ممکن است با یک تلنگر گران درآمد بیشتری بدست آورید ، به چند دلیل من تلنگرهای ارزان تر را ترجیح می دهم.

 

با یک تلنگر گران قیمت پول بیشتری برای پیش پرداخت و سود دریافت خواهید کرد. خانه ای که 500000 دلار هزینه دارد به 125000 دلار پیش پرداخت نیاز دارد.

یک تلنگر گران قیمت به تعمیرات بیشتری احتیاج دارد ، زیرا خریداران سطح بالا انتظار بیشتری دارند. مواد و نیروی کار گران تر خواهد شد و تعمیرات با یک تلنگر پیشرفته بیشتر به طول می انجامد. یافتن پیمانکارانی که صلاحیت انجام تعمیرات پیشرفته را داشته باشند دشوارتر خواهد بود و هزینه های بیشتری را نیز از آنها دریافت می کنند.

فروش یک تلنگر پیشرفته بیشتر از یک ملک ارزان تر به فروش می رسد. افراد بیشتری هستند که توانایی خرید خانه های ارزان تر را دارند و فروش آنها راحت تر است. به دلیل طولانی بودن دوره های نگهداری ، هزینه های مالی و نگهداری شما بیشتر از ملک های سطح بالا است.

ارزش گذاری یک خاصیت سطح بالا دشوارتر است. نکته اصلی برای موفقیت و ورق زدن موفقیت آمیز این است که بدانید پس از تعمیر خانه شما چه ارزشی خواهد داشت. بیشتر خانه های سطح بالا بسیار منحصر به فرد هستند و ویژگی های مشابه کمی برای ارائه ارزش دقیق وجود دارد. اگر 10٪ از ارزش خود را برای خانه ای 750،000 دلاری که 75000 دلار از جیب شما است ، خالی کنید!

من ترجیح می دهم بسیاری از خانه های سطح پایین را به یک خانه سطح بالا برگردانم

ارسال تلنگر - بهترین راه برای به دست آوردن پول و رفع مشکل خانه ها چیست؟

ارسال تلنگر

ورق زدن خانه ها در سطح پایین سود بیشتری دارد.

 

هنگام ورق زدن به خانه ، بسیاری از مسائل پیش بینی نشده به وجود می آیند و من ترجیح می دهم پنج تلنگر داشته باشم تا فقط یک مورد و دلیل آن چیست. من قبلاً با تلنگر پول از دست داده ام ، اما این صدمه بزرگی به من نرساند زیرا که تلنگرهای دیگرم پول درآوردند و ضرر را جبران کردند. اگر من یک تلنگر پیشرفته داشته باشم که پول خود را از دست بدهد ، به دردسر می افتم زیرا بسیاری از پول من در یک خانه بسته شده است.

 

من در یک خانه پول خود را از دست دادم زیرا صاحبان قبلی از بانک شکایت کردند و ادعا کردند که این بانک اقدام به تصرف اشتباه کرده است. من نمی توانم خانه ای را که علیه آن دادخواست داشته باشد بفروشم بنابراین نمی توانم کاری انجام دهم تا دادگاه پرونده را ببیند. من سعی کردم به صاحبان قدیمی پول بدهم تا آنها پرونده را کنار بگذارند ، اما آنها اطمینان داشتند که قصد دارند خانه ای رایگان بگیرند.

 

من وکلای خودم را استخدام کردم تا روند کار را تسریع کنم و کمتر از یک سال طول کشید تا دادگاه ها پرونده را بررسی کنند. وقتی قاضی ادعا را دید بلافاصله پرونده را رد کرد ، اما هزینه آن بیش از 10 هزار دلار هزینه وکیل و یک سال سود برای من بود.

 

با چند تلنگر پایین دلار ، من همچنان در حال خرید و فروش خانه بودم. اگر آن اتفاق برای یک تلنگر سطح بالا با تمام پول من رخ داده بود ، من برای یک سال گیر افتاده بودم و جز محاسبه ضررهای خود کاری انجام نمی دادم.

 

همچنین من در یک تلنگر گران قیمت به حدود 125000 دلار سود نیاز دارم تا سود پنج تلنگر پایین رده برابر شود. پس از هزینه ها و تعمیرات ، من باید یک تلنگر خریداری شده یا 500،000 دلار را برای بیش از $ بفروشم

doyayekasbokar بازدید : 28 چهارشنبه 08 بهمن 1399 نظرات (0)

تأمین مالی یک مشکل اصلاح و گران است و اکثر سرمایه گذاران پول نقد ندارند. برخی از سرمایه گذاران ممکن است بتوانند برای یک یا دو ملک پول نقد پرداخت کنند ، اما بیشتر ما نیاز به گرفتن وام داریم. پول سخت یک روش معمول برای تأمین هزینه های تلنگر است ، اما می تواند 4 امتیاز (درصد از قیمت خرید) پیش از هزینه و تا 18 درصد سود برای شما داشته باشد. من از یک وام دهنده نمونه کارها استفاده می کنم که 1٪ هزینه مبدا و 5.25٪ از پولم را می گیرد و به 25٪ پیش پرداخت نیاز دارد.

هر اصلاح و تلنگر هزینه های مختلفی دارد. بعضی از خانه ها HOA دارند و بعضی دیگر هیچ کدام. ایالت های مختلف برای مالیات بر دارایی مقادیر مختلفی در نظر گرفته اند. مناطق مختلف به مقادیر مختلفی از نگهداری نیاز دارند. هزینه های بیمه نیز از نظر ایالت ، شرکت و خانه متفاوت است.

هزینه های فروش نیز بسته به خانه متفاوت خواهد بود. بسیاری از خریداران نیاز به پرداخت هزینه های بسته شدن توسط فروشنده دارند که می تواند 3٪ یا بیشتر از قیمت فروش باشد و شما باید به یک مشاور املاک بپردازید. شما باید بسته به محل زندگی خود بیمه عنوان ، هزینه بسته شدن یا وکالت را پرداخت کنید.

شما باید از هزینه های اقلام در منطقه خود بدانید. اگر هزینه های مالی را اشتباه قضاوت کنید ، این می تواند تمام سود شما را از بین ببرد.

 

چه مدت طول می کشد تا اصلاح و تلنگر انجام شود؟

تصور غلط دیگری در مورد رفع مشکل و ورق زدن این است که می توان آن را به سرعت انجام داد. علی رغم تجربه من ، فروش یک تلنگر ممکن است 6 ماه یا بیشتر طول بکشد.

 

هفته ها طول می کشد تا یک پیمانکار به صف شود ، معمولاً حداقل یک ماه برای انجام کامل تعمیرات ، یک ماه برای یافتن خریدار و یک ماه دیگر برای بستن معامله طول می کشد. اگر بهترین دلار را دارید ، با بهترین سناریو می توانید در مدت 4 ماه یک خانه را ورق بزنید.

 

اگر پیمانکار شما مدت بیشتری طول بکشد ، فروش آن بیشتر طول می کشد یا قرارداد از بین می رود ، دستیابی به آن شش ماه آسان است. هرچه یک تلنگر بیشتر داشته باشید ، بهره ، هزینه های حمل و تعمیر و نگهداری بیشتری خواهید داشت. همیشه تصور کنید ملکی بیش از آنچه فکر می کنید خواهید داشت.

 

آیا باید به امید قدردانی فیکس و تلنگر بخرید؟

وقتی خانه ها را تعمیر و تلنگر می کنم ، هرگز خانه ای خریداری نمی کنم که برای افزایش ارزش به آن احتیاج داشته باشد. در بسیاری از مناطق (سانفرانسیسکو) شاهد افزایش چشمگیر قیمت ها هستیم و ممکن است خرید معامله ای حاشیه ای و کسب درآمد با نگه داشتن آن تا زمان افزایش قیمت در بازار امکان پذیر باشد. بسیاری از سرمایه گذاران از این روش قبل از آخرین سقوط بازار و زمانی که قیمت ها کاهش یافت ، بسیاری از مشکلات را به دلیل ورشکستگی ورق کوه ثابت کردند.

 

منطقه من در شمال کلرادو نیز در طول بحران شاهد کاهش قیمت بود ، اما من همچنان به بازارهای خوب و بد خانه ها نگاه می کردم. اگر خانه ها را با قیمت مناسب خریداری کنید ، در صورت پایین آمدن قیمت ها هنوز می توانید درآمد کسب کنید. اگر برای یک تلنگر هزینه زیادی بپردازید و بازار به چرخش خود ادامه دهد ، ممکن است خود را در انبوهی از مشکلات قرار دهید. اینجاست که باید مراقب خانه ها باشید.

 

چگونه معاملات را برای اصلاح و تلنگر پیدا می کنید؟

یکی از سخت ترین کارها هنگام تعمیر و ورق زدن خانه ها خرید ارزان خانه ها برای کسب سود است. من می خواهم حداقل 25000 دلار از طریق تلنگر خود بدست آورم و این سود براساس ارزش فعلی بازار است.

 

این باعث تعجب بسیاری از افراد می شود ، اما من 95٪ از دارایی های خود را از MLS خریداری می کنم. من از سرمایه گذاران می شنوم که به من می گویند بازار کلرادو برای رفع اشکال مرده است ، اما من اکنون 9 مورد دارم و ده مورد را در سال 2013 به پایان رساندم. رقابت زیادی در MLS وجود دارد ، اما اگر بدانید که چه کاری انجام می دهید همچنان می توانید معاملات انجام دهید !

 

در اینجا چند نکته برای دریافت معاملات عالی از MLS آورده شده است:

قبل از ارائه پیشنهاد ، بالاترین قیمتی را که می توانید برای بدست آوردن پول کافی بپردازید بدانید. اگر پیشنهادی کم ارائه می دهید ، ممکن است برای مذاکره به اتاق تکان دهنده ای نیاز داشته باشید.

اگر مورد زیادی به بازار آمد ، در اسرع وقت یک پیشنهاد عالی ارائه دهید. من نماینده هستم و در کمتر از دو ساعت می توانم پیشنهادی ارائه دهم که می بینم فروش زیادی عرضه می شود. من با اولین کسی که پیشنهادی را ارائه می دهم معاملات زیادی را انجام داده ام.

اگر در بالاترین و بهترین شرایط قرار دارید ، بهترین پیشنهاد خود را ارائه دهید! من پیشنهاد خود را در بالاترین و بهترین قیمت لیست قرار نمی دهم. من آن را براساس چه قیمتی که برای بدست آوردن سود 25000 دلاری خود باید پرداخت کنم ، تأسیس می کنم. من گاهی 10 تا 15 درصد بیشتر از قیمت لیست و بار دیگر کمتر از قیمت لیست پیشنهاد می دهم. فکر نکنید زیرا یک خانه ارزان قیمت است که می توانید آن را بدزدید بدون اینکه سرمایه گذار دیگری پیشنهاد بالاتری ارائه دهد.

به دنبال خانه هایی باشید که بیش از 60 روز برای فروش بوده اند. فروشندگانی با خانه هایی که مدت زمان طولانی در بازار بوده اند ، احتمالاً پیشنهاد کمتری را می پذیرند. وقتی می گویم کم ، منظورم حدود 20٪ کمتر از قیمت لیست است. اگر خانه ای به وضوح گران قیمت باشد و این دلیل شده است که در خانه به بازار عرضه شده است ، وقت خود را برای آن تلف نمی کنم. من به دنبال خانه هایی هستم که با ارزش بازار یا کمی در زیر فهرست شده باشند.

جستجوی خود را به انواع خاصی از خواص محدود نکنید. برخی از سرمایه گذاران فقط می خواهند REO بخرند ، اما من REO ها ، فروش کوتاه ، فروش املاک و فروش عادی را به صورت ثابت و سریع خریداری کرده ام. یافتن REO ها سخت است و بسیاری از معاملات من لیست های سنتی بوده که به کار یا فروش سریع نیاز داشته است.

پیشنهاد خود را تا آنجا که ممکن است جذاب کنید. وجه نقد پادشاه است و اکثر فروشندگان پول نقد را ترجیح می دهند ، زیرا بسته شدن یک معامله نقدی بیشتر از یک معامله مالی است.

doyayekasbokar بازدید : 32 سه شنبه 07 بهمن 1399 نظرات (0)

تعمیر و ورق زدن در خانه راه خوبی برای کسب درآمد است. من وقتی جوانتر بودم چندین صد هزار دلار زنگ زدم و خانه ها را ورق می زدم.

 

در زیر یک پست مهمان در مورد ورق زدن خانه ها توسط مارک فرگوسن ، یک سامورایی مالی کمیاب است. وی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه کلرادو با اخذ مدرک مالی بازرگانی ، در سال 2001 به یک آژانس املاک مجاز تبدیل شد.

 

مارک یک تیم متشکل از ده متخصص املاک و مستغلات را اداره می کند و یک سرمایه گذار مشتاق در املاک و مستغلات است. مارک دارای 11 ملک اجاره ای طولانی مدت است و هر سال 10-15 خانه را تعمیر و تلنگر می کند.

 

اصلاح و ورق زدن خانه ها برای سود

من از سال 2001 نماینده املاک و مستغلات مجاز هستم و سرمایه گذار املاک و مستغلات هستم. من عاشق فروش خانه هستم ، اما خرید خانه ، درست کردن آن و فروش آن برای منافع بسیار سرگرم کننده تر است.

 

من در کار خود نزدیک به 100 خانه را درست کردم و ورق زدم و می توانید پول زیادی بدست آورید و خانه ها را ورق بزنید. اگر تکالیف خود را انجام ندهید یا ندانید چه کاری انجام می دهید ، ممکن است هزینه زیادی را از دست دهید. علی رغم تجربه ، هنوز هم به مناسبت ها ضرر می کنم!

 

اصلاح و ورق زدن خانه ها ممکن است یک مفهوم کاملاً ساده به نظر برسد. خانه ای بخرید که نیاز به کار دارد ، آن را درست کنید و خانه را بفروشید. حقیقت این است که برای یافتن معامله مناسب ، یافتن منابع مالی مناسب ، یافتن پیمانکار مناسب ، تصمیم گیری در مورد تعمیر ، نگهداری یک ملک ، ارزش گذاری یک ملک ، اطمینان از اینکه تمام تعمیرات لازم انجام شده و سپس فروش آن زمان زیادی را صرف می کنید. خانه

 

 

اصلاح و ورق زدن چیزی نیست که بتوانید هفته ای دو ساعت را صرف آن کنید و موفق باشید. اگر وقت خود را برای انجام درست کارها اختصاص ندهید و هر یک از قسمت های رفع مشکل را بهم بزنید ، می توانید سود خوبی را به ضرر بزرگ تبدیل کنید.

 

چقدر می توانید برای تعمیر و ورق زدن خانه ها درآمد کسب کنید؟

تعمیر و ورق زدن در خانه یک کار جانبی آسان نیست که در طول کار خود به کار خود ادامه دهید. ممکن است مشاهده کنید که فیلیپس ها و تلنگرها در تلویزیون 100 هزار دلار با یک فیش و تلنگر درآمد کسب می کنند ، اما تلویزیون می تواند فریبنده باشد.

 

کسب 100000 دلار با یک تلنگر بسیار نادر است ، مگر اینکه با خواص ارزش بالا / پرخطر مواجه باشید. بیشتر برنامه های تلویزیونی که درمورد رفع مشکل و تلنگر می بینم بسیاری از هزینه های مربوط به تلنگر را کنار می گذارند و سود را بیش از حد بیان می کنند.

 

من سعی می کنم با هر برگه ای که تکمیل می کنم و با کمتر از 150 هزار دلار خریداری کنم ، 25000 دلار درآمد کسب کنم. اگر یک تلنگر با مبلغی بیش از 150،000 دلار بخرم ، امیدوارم بتوانم درآمد بیشتری کسب کنم ، زیرا تلنگرهای با ارزش بالاتر از منابع من بیشتر استفاده می کنند و من نمی توانم به همان اندازه ملک خریداری کنم.

 

من با بسیاری از سرمایه گذاران که خانه ها را تعمیر و تلنگر می کنند ، ارتباط برقرار می کنم و حاشیه های من بسیار به آنها تعلق دارد. مهم است که بدانید سایر سرمایه گذاران برای سودآوری چه انتظاری دارند ، زیرا هنگام خرید املاک با آنها رقابت خواهید کرد.

 

راهکارهایی برای اصلاح و ورق زدن خانه ها

اگر در حال خرید خانه های خارج از MLS یا فروش سلب مالکیت هستید که انتظار سود 50،000 دلاری دارید وقتی سایر سرمایه گذاران با سود 25000 $ تسویه کنند ، یافتن خانه هایی برای تلنگر دشوار خواهد بود.

 

اگرچه تهیه 100000 دلار با یک تلنگر دشوار است اما من آن را دو بار انجام داده ام. اینها املاک دلاری بالاتری بودند که بیش از 200،000 دلار خریداری شده و بیش از 350،000 $ فروخته شده بودند.

 

پول واقعی این است که با یک تلنگر زیاد به آن ضربه نزنیم ، بلکه به خاطر بدل کردن چندین ویژگی است که سود ناچیزی به دست می آورند. من 9 مرحله رفع مشکل در مراحل مختلف فرآیند از بازار و تحت قرارداد تا انتظار برای شروع کار یک پیمانکار دارم.

 

 

آن 9 فیش و تلنگر باید در 6 ماه آینده یا کمتر 250،000 دلار یا بیشتر به من بسازید. اگر در مورد ریاضیات من تعجب می کنید ، من می خواهم با هر تلنگر حداقل 25000 دلار سود کسب کنم ، اما به طور متوسط ​​حدود 33000 دلار سود دارم.

 

این بدان معناست که پس از تعمیر و فروش آنها باید از این 9 تلنگر حدود 300000 دلار درآمد کسب کنم. من تنها مالک تجارت فیکس و تلنگر خود هستم و این سود من است ، گرچه مجبور هستم به کارکنانی که در زمینه رفع مشکلات و فیلیپس ، اجاره های من و تیم فروش املاک و مستغلات کمک می کنند مبلغی پرداخت کنم.

 

هزینه های مربوط به تعمیر و ورق زدن منازل چقدر است؟

من اشاره کردم که برنامه های تلویزیونی ثابت و تلنگر دوست دارند سود را بیش از حد بیان کنند و هزینه ها را کمتر از حد بیان کنند. بسیاری از نمایش های بدلی قیمت خرید ، تعمیرات انجام شده و قیمت فروش را به شما می گویند. آنها قادر به ذکر هزینه های دیگر مانند تأمین مالی ، فروش (کمیسیون املاک و مستغلات) ، حمل (بیمه و مالیات بر املاک) و موارد دیگر نیستند.

 

من یک بنگاه املاک و مستغلات هستم بنابراین هزینه هایم کمتر است ، اما یک غیر عامل هزینه های زیر را در یک تلنگر که 100000 دلار خریداری شده و 160،000 دلار فروخته می شود ، دارد.

 

هزینه خرید / وام 2000 تا 8000 دلار است

بیمه 500 - 2000 دلار

مالیات بر دارایی 500 تا 3000 دلار

HOA 0 تا 6000 دلار

تعمیر و نگهداری (حیاط ، برف روبی) 250 تا 1000 دلار

هزینه فروش 10،500 - 15،000 دلار است

همانطور که می بینید هزینه ها حتی بدون انجام تعمیرات در یک خانه اضافه می شود. هزینه های تلنگر آن از 15،750 دلار تا 41،000 دلار است که فقط 100000 دلار هزینه دارد. این یک واریانس بزرگ است و در اکثر مشاغل کاملاً غیرقابل قبول است. این واریانس نشان می دهد که چرا انجام تکالیف خود قبل از خرید تلنگر بسیار مهم است و در اینجا دلیل وجود چنین واریانس بزرگی وجود دارد.

doyayekasbokar بازدید : 32 دوشنبه 06 بهمن 1399 نظرات (0)

خواه یک علاقه مند مشتاق باشید که بدنبال اندکی درآمد اضافی است ، یا به دنبال راه اندازی مشاغل شخصی خود هستید ، خرید پالت بازده مشتری بدون آزمایش از عمده فروشان آنلاین مانند انحلال مستقیم راهی برای به دست آوردن همه است سخت افزار و ابزار لازم برای تعمیر و فروش.

 

و پس از بازگشت مشتری که قصد تعمیر و فروش آن را دارید ، مطمئناً طیف وسیعی از گزینه ها وجود دارد که می توانید آنها را به مردم و حتی سایر مشاغل بفروشید. به لطف سایتهایی مانند آمازون و eBay ، راه اندازی فروشگاه خود که از طریق آن می توانید مستقیم به مردم بفروشید ، هرگز آسان نبوده است. البته هزینه ها و مالیات اعمال می شود ، بنابراین مهم است که تحقیق کنید. اما اگر از یک مدیر تصفیه خرید کرده اید ، مطمئن باشید قیمت پایینی که برای سخت افزار و ابزارهایی که قصد دارید از طریق این بازارهای آنلاین بفروشید پرداخت کرده اید ، این هزینه ها را پوشش می دهد و هنوز هم به اندازه کافی حاشیه برای کسب سود باقی می ماند. .

 

همچنین ممکن است بخواهید صحنه پر رونق بازار کک را در نظر بگیرید. بازارهای کک در سراسر کشور واقع شده است. با هزینه کمتری برای فروش و زمین های فراوان در دسترس ، اگر رزرواسیون را به اندازه کافی زود انجام دهید ، این روش عالی برای فروش سخت افزار و ابزار تعمیر شده شما به مردم است.

 

 

 

اگر بخواهید به عموم مردم بفروشید ، اگر کارها را ساده انجام دهید ، می توانید برای تعمیر سخت افزار و ابزار درآمد کسب کنید. با مراجعه مستقیم به یک مدیر تصفیه معتبر و سطح بالا ، بازده قابل جبران مشتری قابل جبران خواهید داشت که قادر خواهید بود با قیمتی خریداری کنید که بازگشت سود سالم را در هنگام زمان فروش آسان می کند. به عموم مردم خرید عمده مشتری از یک مدیر تصفیه به طور عمده راهی برای انتخاب است.

 

این روزها همه ما می توانستیم با کمی درآمد اضافی کار کنیم. اگر از نظر فنی یا مکانیکی فکر کنید راهی برای کسب این درآمد اضافی وجود دارد ، و این کار با تعمیر سخت افزارها و ابزارهای مسترد نشده مشتری است که از یک مدیر تصفیه مانند انحلال مستقیم خریداری شده است. چه کسی می داند؟ کارتهای خود را درست بازی کنید و حتی می توانید یک فرد کوچک و خوب را به یک حرفه تمام وقت - و بسیار پردرآمد - تبدیل کنید. موفق باشید!

doyayekasbokar بازدید : 29 یکشنبه 05 بهمن 1399 نظرات (0)

اگر می خواهید کمی پول اضافی بدست آورید ، شاید در اوقات فراغت خود شغل بالقوه دوم را پیدا کنید یا اگر به این فکر می کنید که روزی کار خود را شروع کنید ، ممکن است به فکر تعمیر سخت افزار باشید و ابزارها ، و سپس فروش آنها به مردم یا حتی به مشاغل دیگر.

 

فرصت های زیادی برای ورود به این حاشیه بالقوه سودآور و تبدیل آن به چیزی وجود دارد که احتمالاً درآمد دوم مناسبی برای شما فراهم می کند یا در واقع این می تواند زمینه را برای تبدیل شدن به پایه و اساس یک تجارت جدید در حال شکوفایی فراهم کند. با این حال ، باید مراقب باشید که سخت افزار و ابزارهای تصفیه را که قصد تعمیر و فروش آنها را دارید از دست می دهید - برخی از کالاهای سودآور عمده فروشی را با قیمت نامناسب خریداری کنید و احتمالاً یک درصد هم نخواهید کرد. و این چه فایده ای دارد؟

 

بنابراین ، از کجا می توانید سخت افزار و ابزار تهیه کنید - اعم از فن های برقی منقطع ، واحدهای AC یا آتش سوزی های پلاگین ، یا اره ، مته یا میز کار - با قیمت مناسب که بانک را بشکند و مهمتر از آن ، برنده شود آیا وقتی می خواهید این کالاهای تعمیر شده را به تعداد بیشتری از مشتری های خود بفروشید ، شما را از جیب خود کنار نمی گذارم؟

 

خوب ، شما می توانید از یک عمده فروش سنتی تهیه کنید یا می توانید دست خود را در حیاط نجات محلی خود امتحان کنید. با این حال ، بهترین راه برای تهیه سخت افزار و ابزار مورد نظر شما خرید پالت های برگشتی از بازار انحلال آنلاین است.

 

بازار تصفیه چیست؟

عمده فروشی پالت

 

بازار انحلال آنلاین یک پلت فرم مبتنی بر وب است که در آن مشتریان تجاری می توانند کالا را از خرده فروشان مشهور مانند Costco ، Walmart ، Target و حتی آمازون به سرعت ، کارآمد و ارزان خریداری کنند. در مورد سخت افزار و ابزار ، یک بازار تصفیه خانه بازدهی آزمایش نشده از مشتری را ارائه می دهد که مستقیماً از خرده فروشان بزرگ حاصل می شود. اگر می خواهید از طریق تعمیرات درآمد کسب کنید ، این بازده هاست که باید مورد توجه شما باشد.

 

چطور؟ خوب ، پالت های سخت افزاری و ابزارهای آزمایش نشده مشتری شامل موارد زیادی از اره برقی گرفته تا مجموعه های پیچ گوشتی ، از لامپ ها و اتصالات سبک گرفته تا واحدهای تلویزیون و پایه های منحل شده است و همه آنها در شرایط مختلف از "جدید" تا " کمی و به طرز محسوسی آسیب دیده ، به "آزمایش نشده است". و از آنجا که یک مدیر تصفیه خانه از بازده مشتری بی آزمایش خود از بزرگترین نامهای خرده فروشی در ایالات متحده تأمین می شود ، سخت افزار و ابزار برخی از بزرگترین تولیدکنندگان تجارت مانند بلک اند دکر ، فیلیپس و استنلی را پیدا خواهید کرد. همه برای گرفتن در قفسه های یک مدیر تصفیه

 

خرید پالت سخت افزار و ابزار بصورت آنلاین

همانطور که قبلاً توضیح دادیم ، بهترین مکان برای تهیه همه سخت افزارها و ابزاری که می توانید امیدوار باشید تا تعمیر کنید بازار انحلال آنلاین است. برای شما آسان خواهد بود که دقیقاً به جستجوی نوع مشتری بازآزمایی نشده ای بپردازید که به لطف توابع دسته کشویی و ویژگی جستجوی مفید بازار انجام می شود. پس از آن فقط می توان به جستجوی تعداد زیادی از انحلال سهام عرضه شده - که اتفاقاً روزانه سهام جدیدی ظاهر می شود - و تنظیم یک هشدار مستقیم برای اطلاع از زمان شروع حراج برای آن پالت خاص.

 

 

 

از طریق حراج های مستقیم در سایت تصفیه کننده به فروش می رسد ، پیشنهاد یک پالت - یا پالت - از سخت افزار یا ابزارهای تصفیه شده آسان است. و اگر پیشنهاد شما موفقیت آمیز باشد ، مدیر تصفیه بقیه کارها را انجام می دهد ، پالت شما را از یکی از مراکز توزیع مستقر در سراسر ایالات متحده به سرعت ، با خیال راحت و کارآمد به آدرس شما می فرستد.

 

و با برخورداری از روابط منحصر به فرد تصفیه کنندگان با بزرگترین خرده فروشان در این کشور ، می توانید مطمئن باشید کالایی که از یک تجارت آنلاین تصفیه خریداری می کنید از بالاترین کیفیت برخوردار خواهد بود و با کمترین قیمت ارائه می شود.

 

تضمین محصولات مایع شده

و این تمام نیست. علاوه بر ارائه طیف گسترده ای از بازده مشتری بدون آزمایش برای دندان های خود ، یک مدیر تصفیه - که نه تنها اعتبار خود را حفظ می کند ، بلکه همچنین از شرکت های شریک مانند Walmart است - متعهد است که نه تنها شما را فراهم کند بهترین کالا با بهترین قیمت ، اما همچنین متعهد به خدمات عالی به مشتری ، تدارکات درجه یک در هنگام حمل و نقل و حمل و نقل و ضمانت 90 روزه در مورد کلیه خریدهایی است که حتی آرامش خاطر بیشتری را ارائه می دهند.

doyayekasbokar بازدید : 37 شنبه 04 بهمن 1399 نظرات (0)

توانایی تعمیر لوازم خانگی مهارت مهمی است که باید داشته باشید. یک فرد مفید در خانه می تواند هزاران نفر در هزینه های تعمیرات صرفه جویی کند و عمر وسایل خانه را برای سالها افزایش دهد. اما مزایای آن بسیار بیشتر از آشپزخانه خودتان است. مهارت تعمیر لوازم خانگی همچنین دارای فرصت های مالی قابل توجه خارجی است. همیشه برای یک متخصص تعمیر ماهر و از راه های بیشتر از آنچه شما فکر می کنید کار می شود.

 

امروز ، ما اینجا هستیم تا پنج روش مختلف را که می توانید مهارت تعمیر لوازم خانگی خود را به درآمد و سود تبدیل کنید ، برجسته کنیم.

 

1) مشاغل تعمیر را در هر کجا پیدا کنید

اگر ایده یک تجارت محلی تعمیر لوازم خانگی را دوست دارید که به خانواده های اطراف در تعمیر ماشین ظرفشویی و اجاق کمک می کند ، همیشه کارهای لذت بخشی در دسترس خواهید داشت. هر شهر بزرگ به افراد متبحر ماهر موجود برای تعمیرات و خدمات اضطراری نیاز دارد. شما ممکن است در یک تیم محلی تعمیرات محلی جایی پیدا کنید یا شرکت کوچک خدمات خود را برای رفع نیاز محلی پیدا کنید.

 

2) همیشه یک مهارت TaskRabbit برای کنار هم زدن داشته باشید

البته ، تعمیر لوازم خانگی برای سودآوری لازم نیست که "کار روزانه" شما باشد. اگر اهل اقتصاد اشتراکی هستید ، همیشه شخصی در این نزدیکی هست که برای عیب یابی لوازم خانگی و انجام تعمیرات به کمک نیاز دارد. هر کسی که دارای گواهینامه های مناسب در Task Rabbit یا سیستم عامل مشابه باشد ، هیچ مشکلی برای پذیرش در مشاغل جانبی پیدا نمی کند. شب ها و تعطیلات آخر هفته شما می تواند با کمک مهارت های همسایگان از طریق اقتصاد مشترک ، به یک منبع درآمد تبدیل شود.

 

3) لوازم قدیمی را بازیابی و نوسازی کنید

یکی دیگر از موارد جالب و سودآور برای تعمیرات لوازم خانگی ، مرمت و بازسازی است. برخی از مردم لوازم مدل دایناسور دارند که فقط نمی خواهند آنها را رها کنند. در بعضی موارد ، حتی ممکن است از شما خواسته شود که روی دکل سفارشی یا سفارشی کار کنید. اما مهارت های شما می تواند هنگام بازگرداندن لوازم قدیمی به یک منظور یا هدف دیگر بسیار ارزشمند باشد. دارندگان یا مجموعه داران تخصصی هزینه خدمات را پرداخت می کنند.

 

4) خانه های تلنگر برای ارزش بیشتر با تعمیر

"تلنگر زدن" خانه هنر گرفتن خانه ای شیک ، درست کردن آن و فروش آن با قیمت بیش از آنچه پرداخت کرده اید است. تعمیر لوازم خانگی یک مهارت فوق العاده مفید است چه در حال فروش خانه ای به ارث برده باشید و چه در حال کار روی یک طرح سرمایه گذاری. توانایی تعمیر لوازم خانگی به این معنی است که شما می توانید پروژه های سخت تری را بپذیرید و سرمایه خرید خود را صرف خرید وسایل جدید برای یک خانه پرتلاش کنید.

 

ممکن است یک خانه با قیمت پایین فروخته شود زیرا لوازم ضروری خراب و جایگزین نشده اند. با تعمیر به جای جایگزینی آنها ، می توانید هزاران دلار به قیمت فروش جدید اضافه کنید ، فقط به این دلیل که لوازم خانگی در حال کار با قطعات جدید هستند.

 

5) مدیریت املاک کامل خدمات را ارائه دهید

همین اصل می تواند برای مدیریت املاک و مستغلات نیز اعمال شود. شخصی که مهارت تعمیر لوازم خانگی را دارد همیشه می تواند در مدیریت املاک کار کند و با این کار پول خوبی بدست آورد. این که آیا شما دارایی های سرمایه گذاری خود را مدیریت می کنید یا به عنوان یک مدیر سودمند و متخصص تعمیر و نگهداری برای نمونه کارهای سرمایه گذار کار می کنید ، این درست است. تعمیرات لوازم خانگی روشی خارق العاده برای پشتیبان گیری از قابلیتهای مدیریتی خود با مراقبت از همه یا بیشتر تعمیرات ملک است. - توانایی تعمیر لوازم خانگی فقط راهی برای تعمیر مشاغل در همه جا نیست. همچنین این یک مهارت ارزشمند است که از طریق اقتصاد مشترک یا حتی املاک و مستغلات به صنایع مجاور منتقل می شود.

 

با این مهارت ها هم می توانید پس انداز کنید و هم درآمد کسب کنید. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش تعمیر لوازم خانگی در یک دوره سریع و جذاب هستید ، امروز با ما تماس بگیرید. شما می توانید در آینده نزدیک در زمینه تعمیر پیشرفته لوازم خانگی تجربه عملی داشته باشید و تنها چند هفته پس از آن مهارت های سودآور داشته باشید.

doyayekasbokar بازدید : 29 جمعه 03 بهمن 1399 نظرات (0)

4) قبض های خود را به موقع پرداخت کنید.

شرکت هایی مانند dodo تخفیف های به موقع تا 30٪ را برای سرویس های برق مانند برق و گاز ارائه می دهند. فقط یک مثال بزنید ، 30٪ تخفیف در قبض برق 600 دلار (سه ماهه) 180 دلار است.

 

180 دلار می تواند هزینه های زیادی را پرداخت کند! اگر این تخفیف برای شما اعمال می شود با ارائه دهنده خدمات خود مشورت کنید و به یاد داشته باشید که همیشه قبض های خود را به موقع پرداخت کنید.

 

5) اشتراکی را که به سختی از آن استفاده می کنید لغو کنید.

من اخیراً Netflix و Spotify را لغو کردم و پولی آزاد کردم که اکنون می توانم از آن برای چیزهای ارزشمندتری استفاده کنم.

 

Netflix ماهانه 9.99 دلار و Spotify ماهانه 11.99 دلار بود. چه راهی برای به دست آوردن سریع پول رایگان زیرا انصراف آنها هر دو فقط 5 دقیقه طول کشید و من الان 263.76 دلار ثروتمندتر هستم

 

6) یک حساب بانکی باز کنید.

در استرالیا ، به سادگی با افتتاح حساب بانکی در Westpac (50 دلار) ، HSBC (100 دلار) یا St George (40 دلار - دانشجویان تمام وقت) درآمد آزاد خواهید داشت.

 

در آمریکا ، آنها حتی سخاوتمندتر هستند! برای اطلاعات بیشتر این پست را بررسی کنید.

 

7) صندوق های بازپرداخت / بازنشستگی خود را ادغام کنید.

به نظر می رسد پرش از یک شغل به شغل دیگر روند این روزها باشد و اگر کارفرمایان قبلی شما هرگز در صندوق بازنشستگی یا بازنشستگی شما مشارکت داشته باشند ، این پول در انتظار نجات و مبلغی است که برای غفلت از این پول پرداخت می کنید.

 

با توجه به موجودی های حداکثر 50،000 دلار ، صندوق های بازپرداخت طبق این مقاله می توانند حداکثر 900 دلار کارمزد در سال را از یک حساب دریافت کنند. اگر حدود 5 بار شغل خود را تغییر داده اید ، این فقط در سال 4500 دلار هزینه است!

 

بگو وااااات !؟

 

فوق العاده خود را تثبیت کنید و فقط یک مجموعه از هزینه های بازنشستگی خود را پرداخت کنید.

 

8) از وب سایت های برگشت پول برای دریافت سریع پول رایگان استفاده کنید.

وب سایت های Cashback هنگام خرید آنلاین ، پول نقد (d’uh) را ارائه می دهند. بسیاری از آنها پول ثبت نام رایگان را به شما ارائه می دهند اما فقط پس از خرید.

 

یک سایت برگشت پول وجود دارد که من از آن استفاده می کنم و در واقع حتی قبل از خرید خود به شما پول رایگان می دهد. و این… * طبل است لطفا * Raiz Invest (بلوط). با عضویت 5 دلار دریافت کنید.

 

بله ، همان برنامه برای سرمایه گذاری خرد نیز یک برنامه برگشت پول است. روی استروئیدها! چرا؟ از آنجا که پول نقد را پس می گیرید و این پول در سبد سهام شما در داخل برنامه سرمایه گذاری می شود.

 

نکته بعدی که می دانید ، این پول سه برابر شده است بدون اینکه حتی انگشت خود را بلند کنید!

 

9) بازپرداخت مالیات خود را به حداکثر برسانید.

چطور؟ البته با مطالبه همان تعداد کسر مالیات که البته می توانید به صورت قانونی مطالبه کنید!

 

اگر در زمینه ثبت مالیات خود کوشا نباشید ، اداره مالیات برنده خواهد شد. آیا می خواهید این اتفاق بیفتد؟

 

نه؟

 

خوب ، به خواندن ادامه دهید.

 

اگر از خانه کار می کنید ، تقریباً می توانید تقریباً همه چیز را از کف که روی آن ایستاده اید ادعا کنید (درصد فضای خانه مورد استفاده برای کار).

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با حسابدار خود مشورت کنید یا به وب سایت اداره مالیات استرالیا مراجعه کنید. اگر در آمریکا هستید ، از وب سایت IRS اطلاعات ارزشمندی دریافت می کنید.

doyayekasbokar بازدید : 27 پنجشنبه 02 بهمن 1399 نظرات (0)

9 راه برای دریافت سریع پول رایگان

آیا به دنبال روش های دریافت سریع پول رایگان هستید؟

 

اکنون می توانید بدون انجام نظرسنجی یا فروش روح خود (که در اصل همان چیز هستند!).

 

وقتی من بزرگ می شدم ، خانواده ام چیز زیادی نداشتند. حتی از سنین پایین به دنبال راه هایی برای به دست آوردن پول اضافی به سریع ترین روش بودم!

 

من می خواهم تغییر اضافی از نانا خود را. یا من و دوستم برچسب ها و دفترچه یادداشت خود را به همسایگان خود می فروختیم.

 

گاهی اوقات یک نمایشگاه برگزار می شد و آنها بازی های مختلفی مانند مسابقه دو و میدانی را در خیابان برگزار می کردند. فقط برای بدست آوردن مبلغ کمی پول می دویدم.

 

حتی اگر می توانستم سریع بدوم ، اما باز هم نتوانستم برنده باشم که کاملاً دستپاچه شده باشم.

 

آیا می خواهید درآمد و پس انداز خود را پیگیری کنید و همزمان سرگرم شوید؟ به jEARNey من بپیوندید و این نسخه قابل چاپ رایگان و موارد دیگر را از کتابخانه منابع بارگیری کنید!

 

پس انداز خود را با این ردیاب هدف پس انداز مفید (و سرگرم کننده) پیگیری کنید! درآمد ، پس انداز و رنگ دور!

برای دسترسی به کتابخانه Freebie ثبت نام کنید که در آن می توانید ردیاب هدف پس انداز و موارد دیگر را بارگیری کنید! همچنین در خبرنامه هفتگی که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل می شود مشترک خواهید شد.

 

 

نام کوچک تو

آدرس ایمیل شما

 

من آن را می خواهم!

ما برای شما هرزنامه ارسال نمی کنیم. در هر زمان اشتراک را لغو کنید.

 

افشای اطلاعات: بخشهای زیر حاوی پیوندهای وابسته هستند. اگر از طریق پیوندها کلیک کرده و وارد سیستم شوید ، ممکن است هزینه کمی برای ادامه کار وبلاگ دریافت کنم - هزینه اضافی برای شما. لطفاً افشای کامل شرکت وابسته من را اینجا ببینید.

 

یادگیری نحوه دریافت سریع پول رایگان

وقتی وارد بزرگسالی شدم ، فهمیدم که روشهای بهتری برای دستیابی سریع به پول رایگان و بدون نیاز به ورزشکاری ، درخواست پول از مردم یا فروش لوازم التحریر وجود دارد.

 

به آرامی اما مطمئناً ، من راه های کمی برای کسب درآمد و آزاد کردن پول یاد گرفتم ، بدون اینکه خیلی برای آن پول کار کنم ...

 

یعنی شما برای هیچ چیز درآمد کسب نخواهید کرد. باحاله درسته؟

 

برخلاف سایر روش های سریع پول نقد ، قبل از بازپرداخت پول رایگان خود نیازی به خرید و بررسی ندارید.

 

آیا این جمله را شنیده اید که "روزی که بذر می کارید روزی نیست که میوه بخورید"؟

 

متاسفم برای هرکسی که چنین چیزی را ارائه داد ، اما در این مورد ، من می توانم ثابت کنم که گفتن اشتباه است ، لول!

 

شما هرکدام از موارد زیر را انجام می دهید و فوراً پاداش می گیرید! وعده.

 

از ساده بودن آنها تعجب خواهید کرد و تعجب خواهید کرد که چرا این کار را زودتر انجام ندادید.

 

اماده ای؟

 

1) در BrickX ثبت نام کنید و فوراً 40 دلار دریافت کنید.

BrickX نوعی سرمایه گذاری خرد است که در آن به جای سهام ، در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنید. و شما 40 دلار برای شروع کار دارید! برنده شدن

 

گزینه محبوب آمریکایی برای BrickX Fundrise است ، با این تفاوت که برای شروع سرمایه گذاری به 500 دلار نیاز دارید. در طرح کل چیزها ، 500 دلار برای سرمایه گذاری در ملک در مقایسه با 20٪ ودیعه ای که برای یک خانه واقعی نیاز دارید ، هنوز زیاد نیست.

 

اگر می خواهید در مورد BrickX بیشتر بدانید و ثبت نام کنید ، می توانید این کار را اینجا انجام دهید.

 

2) در یک برنامه سرمایه گذاری خرد ثبت نام کنید.

می توانید در برنامه های سرمایه گذاری خرد مانند Raiz Invest (استرالیا) یا Acorns (آمریکا) ثبت نام کنید و 5 دلار برای سرمایه گذاری فوری خود درآمد کسب کنید! سرمایه گذاری خرد با استفاده از قدرت سود مرکب برای رشد پول خود ، مشابه سرمایه گذاری واقعی است ، مگر در مقیاس کوچکتر.

 

همچنین گزینه دیگری به نام Robinhood (ایالات متحده) وجود دارد که در آن شما 10 دلار به راحتی برای عضویت دریافت می کنید. بدون کلاهبرداری ، بدون لقب.

 

آیا می خواهید در مورد چیز شگفت انگیزی بدانید؟ Robinhood به زودی به استرالیا می آید! ییپی

 

مطلب مرتبط: 17 ایده درآمد منفعل که می توانید امروز شروع کنید

 

3) طرح تلفن خود را پایین آورید.

من فقط 240 دلار (برای کل سال) با این کار آزاد کردم.

 

برنامه تلفن قدیمی من 40 دلار برای مکالمات نامحدود و پیامک و 30 گیگابایت داده بود.

 

من اخیراً آن را به برنامه 20 دلاری برای مکالمات و پیامکهای نامحدود و 6 گیگابایت داده تنزل داده ام ، که چون من اغلب در خانه به WiFi متصل هستم ، به سختی از آنها استفاده خواهم کرد.

doyayekasbokar بازدید : 28 چهارشنبه 01 بهمن 1399 نظرات (0)

فروش کتابهای الکترونیکی

همانند فروش قابل چاپ ، می توانید یک پست وبلاگ را مجدداً مورد استفاده قرار دهید ، کمی آن را گسترش دهید و از آن یک کتاب الکترونیکی تهیه کنید که می توانید در سایت خود بفروشید.

 

همچنین می توانید در آمازون خود چاپ کنید و کتاب خود را در آنجا نیز بفروشید.

 

حتی با قیمت 7 دلار ، اگر 500 نفر کتاب الکترونیکی شما را بخرند ، 3500 دلار در جیب شماست!

 

9. ایجاد و فروش دوره ها

طبق گفته های Forbes ، آموزش الکترونیکی تا سال 2025 به یک صنعت 325 میلیارد دلاری تبدیل خواهد شد.

 

آیا شما یک قطعه از آن پای را نمی خواهید؟

 

از بین دوره های دیجیتالی که می توانید بفروشید ، دوره های الکترونیکی بیشترین کار را برای ایجاد دوره های کارگری انجام می دهند.

 

شما باید مطالب ما را بنویسید ، فیلمبرداری مرحله به مرحله انجام دهید ، فیلم ها را ویرایش کنید ، همه آن ها را کنار هم قرار دهید ، در مورد سیستم های مدیریت یادگیری (LMS) و بسیاری موارد دیگر بیاموزید.

 

در نتیجه ، احتمالاً قیمت بالاتری نسبت به کتابهای الکترونیکی و قابل چاپ دارند.

 

من دوره های زیادی را دیده ام که ارزش آنها بیش از 1000 دلار است! من در واقع در یکی ثبت نام کردم ، ها!

 

بنابراین تصور کنید ، حتی اگر دوره های خود را به نصف قیمت 500 دلار کاهش دهید ، اگر 500 نفر دوره شما را ادامه دهند ، 250 هزار دلار ارزش دارد!

 

حال تصور کنید که یک برنامه ریز ، کتاب الکترونیکی و دوره ای در سایت خود می فروشید و هر یک را به 500 نفر می فروشید.

 

محاسبه من (ماشین حساب من) به من می گوید که شما فقط از طریق این سه محصول 258،500 دلار درآمد داشتید.

 

باحاله درسته؟

 

می توانید دوره خود را در بسترهایی مانند Teachable یا LearnDash بفروشید.

 

10. فروش عکس بصورت آنلاین

یکی از ایده های درآمد منفعلانه که می توانید امتحان کنید فروش آنلاین عکس است.

 

می توانید از یک دوربین فانتزی ، یک دوربین ارزان قیمت یا حتی تلفن خود استفاده کنید!

 

سایتهایی که می توانید عکسها را بفروشید شامل ShutterStock ، Picfair یا Foap است.

 

باز هم ، شما فقط باید یک بار عکس بگیرید اما می توانید آنها را بارها و بارها بفروشید.

11. فروش الگوهای طراحی گرافیک

حضور فعال در شبکه های اجتماعی برای مشاغل ضروری تر و بیشتر می شود.

 

همچنین داشتن نمایه جذاب رسانه های اجتماعی که با مارک تجاری در محل کار قرار می گیرد ، اهمیت و اهمیت بیشتری پیدا می کند.

 

روزهایی که کسب و کارها فقط در صورت امکان چیزهای تصادفی ارسال می کردند ، گذشته است. اکنون ، ثبات و درگیری مخاطبان سلطان است.

 

به جز همه طراحان گرافیک نیستند. من مطمئناً نیستم

 

الگوهای طراحی گرافیکی را وارد کنید.

 

می توانید الگوهای Canva یا Photoshop قابل تنظیم را برای حساب های شبکه های اجتماعی مشاغل بفروشید.

 

به عنوان مثال ، من قبلاً اشاره کردم که من در طراحی گرافیک مهارت ندارم. بنابراین من در یک عضویت در سهام عکس مشترک شدم ، که همچنین شامل الگوهای رسانه های اجتماعی است.

 

اگر نوعی خلاق دارید ، مطمئناً قابل تأمل است. شما فقط باید یکبار الگوها را ایجاد کنید و به طور منظم از افرادی که این الگوها را خریداری می کنند درآمد منفعلانه دریافت می کنید.

 

12. بازاریابی وابسته

اگر محصولی از خودتان ندارید ، می توانید محصولات و خدمات مارک های دیگر را تبلیغ کنید و کمیسیون ایجاد کنید.

 

چطور؟

 

ثبت نام کنید تا به عنوان یک شرکت وابسته برای محصولات و خدماتی که قبلاً از آنها استفاده می کنید و دوست دارید ، استفاده کنید و آنها را در وبلاگ ، پروفایل های شبکه های اجتماعی و حتی مشترکان ایمیل خود تبلیغ کنید.

 

تصور کنید ، نیازی به تولید و فروش محصولات خود نیست. فقط از اعتبار یک برند دیگر استفاده کنید و محصول خودش به فروش برسد. فقط مطمئن شوید که یک نسخه متقاعد کننده (زمین فروش) را به همراه داشته باشید تا مخاطبان خود را به خرید وادار کنند.

 

13. اجاره وسایلی که در اختیار دارید

اگر وسایلی در اطراف خانه خود دارید که فقط گرد و غبار جمع می کند ، پس چرا آنها را اجاره نمی دهید؟ آیا اتومبیلی دارید که اغلب از آن استفاده نکنید؟ آن را در Car Next Door اجاره کنید.

 

آیا کالسکه و تخت خواب دیگری دارید که دیگر از آن استفاده نمی کنید زیرا کودک شما دیگر کودک نیست و اکنون 5 ساله است؟

 

سپس اجناس کودک را در Babyquip اجاره کنید.

 

در مورد ابزارهای شما چطور؟ چند بار از آنها استفاده می کنید؟ زیاد نه؟ سپس آنها را در استخدام ToolMates اجاره کنید.

 

پست مرتبط: 13 موردی که امروز می توانید با پول نقد اضافی اجاره کنید

 

14. حمل و نقل قطره

حمل و نقل قطره ای نوعی تجارت الکترونیکی است که در آن شما به عنوان یک مالک سهام خود را حفظ نمی کنید و به حمل و نقل نیز توجه نمی کنید. سفارشات شما توسط تولید کننده ، خرده فروش دیگر یا عمده فروش انجام می شود و محصولات را مستقیماً به مشتری می فرستد.

 

نقش شما در همه اینها چیست؟ شما محصولات را لیست می کنید و پول را جمع می کنید.

 

شوخی نکن!

 

با توجه به شیوه زندگی DropShip ، راه اندازی فروشگاه حمل و نقل قطره ای شما فقط باید تقریباً 2-8 ساعت در هفته طول بکشد.

 

شما می توانید کشتی را با استفاده از سیستم عامل هایی مانند Shopify یا WooCommerce رها کنید.

 

حمل و نقل قطره Shopify معمولاً از طریق یک برنامه رایگان به نام Oberlo انجام می شود.

 

حمل و نقل WooCommerce می تواند با استفاده از DropShip.me یا AliDropship انجام شود.

 

اگر می خواهید در مورد حمل و نقل بیشتر بدانید ، در اینجا یک دوره رایگان برای شروع وجود دارد.

 

15. ایجاد برنامه

اگر اهل فن باشید (من نیستم) ، ایجاد برنامه ها و کسب درآمد از آنها می تواند برای شما مناسب باشد.

 

اما ابتدا باید یک راه حل ارائه دهید تا برنامه شما قابل فروش باشد. حتی اگر برنامه شما برای بارگیری فقط 1.99 دلار است ، تصور کنید اگر حدود 500000 نفر آن را بارگیری کنند. شما ریاضی می کنید.

 

برنامه ها همچنین می توانند نرم افزارهای رایانه ای باشند که می توانید آنها را به صورت اشتراك یا با قیمت یكبار بفروشید.

 

شما چند گزینه برای درآمد منفعل دارید و اگر از نظر فنی مستعد یا پسیو هستید

تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 203
  • بازدید ماه : 571
  • بازدید سال : 5,315
  • بازدید کلی : 27,019