loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 22 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)

این روزها کار در خانه اصطلاح پرکاربردی است. طبق صندوق مشترک المنافع ، حدود 16 میلیون نفر فقط در ایالات متحده شغل خود را از دست داده اند. محققان دیگر این تعداد را 20 تا 40 میلیون نفر اعلام كردند. [1]

 

هرچه تعداد بیشتری از افراد شغل خود را از دست می دهند ، آنها به دنبال ایده های کسب درآمد هستند که بتوانند از خانه انجام دهند. به همین دلیل است که این مقاله در مقطعی از این دست اهمیت دارد.

 

حتی اگر شغل خود را از دست داده اید ، مهم است که درک کنید چگونه می توانید دلار اضافی را بدست آورید. یک شغل هرگز برای آوردن فراوانی مالی کافی نیست مگر اینکه مدیر عامل یک شرکت تراشه های آبی باشید.

 

گفته می شود که یک میلیونر متوسط ​​7 منبع درآمد دارد. این کار آنها را قادر می سازد خطر را کاهش داده و سود بیشتری کسب کنند. این مقاله به شما 21 ایده درآمدزایی می دهد که اکنون می توانید به راحتی از خانه شروع کنید.

 

1. یک وبلاگ راه اندازی کنید

راه اندازی و رشد یک وبلاگ یک روش خوب برای کسب درآمد بیشتر در هر ماه است. شروع و مدیریت آن آسان است. برای شروع یکی ، به موارد زیر نیاز دارید: [2]

 

طاقچه ای را انتخاب کنید. این جایی است که شما تصمیم می گیرید در مورد چه چیزی بنویسید و برای چه کسی بنویسید. طاقچه ای را انتخاب کنید که به اندازه کافی گسترده باشد و تقاضای محتوای کافی را ایجاد کند.

یک نام دامنه این نامی است که مخصوص وبلاگ شماست. به عنوان مثال ، lifehack.org در اینجا نام دامنه است. برای سال اول می توانید با حداقل 1 دلار نام دامنه دریافت کنید. حتماً نام کوتاه و به یاد ماندنی ای را انتخاب کنید که مربوط به مطالب شما باشد.

یک طرح میزبانی یک شرکت میزبان داده های وب سایت شما را در سرورهای خود ذخیره می کند و در صورت درخواست آنها را به مرورگر ارسال می کند. مطمئن شوید که یک شرکت میزبان خوب انتخاب کرده اید زیرا این امر بر عملکرد وبلاگ شما تأثیر می گذارد.

تخصص طراحی برای ایجاد وبلاگ برای شما باید شخصی را استخدام کنید. همچنین یادگیری و انجام آن توسط خودتان امکان پذیر است. اکثر شرکت های میزبان یک وب سایت ساز آسان برای استفاده فراهم می کنند. اطمینان حاصل کنید که وب سایت حرفه ای به نظر می رسد.

محتوا. وقتی صحبت از وبلاگ نویسی می شود محتوا سلطان است. محتوای طولانی و با کیفیت بالا تولید کنید.

پس از راه اندازی یک وبلاگ ، مطمئن شوید که از آن کسب درآمد می کنید. ساده ترین راه برای این کار استفاده از برنامه Google AdSense است. همچنین می توانید درخواست بازاریابی وابسته برای شرکت های مختلف را داشته باشید. به این ترتیب می توانید دلار اضافی را از خانه تهیه کنید.

 

2. فیلم های YouTube تولید کنید

ویدیوهای YouTube امروزه نیز یکی از بهترین ایده های پولساز است. YouTube هر ماه بیش از 1.9 میلیارد کاربر دارد. هر دقیقه بیش از 500 ساعت محتوا در سیستم عامل بارگذاری می شود.

 

برای کسب درآمد از YouTube ، به موارد زیر نیاز دارید: [3]

 

یک کانال YouTube راه اندازی کنید. این همه رایگان است. برای ثبت نام از حساب Google خود استفاده کنید.

مرتباً محتوای ویدئو بارگذاری کنید. محتوای خود را در شبکه های اجتماعی به بازار عرضه کنید تا افراد زیر را بدست آورید.

در 12 ماه گذشته حداقل 1000 مشترک و 4000 ساعت تماشا در کانال خود داشته باشید.

یک حساب Google AdSense ایجاد کنید.

از ویژگی های مختلف درآمدزایی YouTube از حساب خود درخواست دهید.

ارسال برای بررسی اگر صلاحیت داشته باشید ، به شما اطلاع داده می شود.

محتوای ویدئویی تقریباً در حال جلب محتوای نوشتاری است. ارزش دارد که به آینده منتقل شویم.

 

3. فروش کتاب های الکترونیکی

اگر نویسنده خوبی هستید ، می توانید با فروش آنلاین کتاب الکترونیکی درآمد کسب کنید. حداقل 10 هزار کلمه کتاب الکترونیکی تولید کنید و آن را در آمازون بارگذاری کنید. همچنین می توانید فروشگاه تجارت الکترونیک خود را تنظیم کنید. فروشگاه تجارت الکترونیکی می تواند بخشی از وبلاگ شما باشد.

درک این نکته مهم است که نوشتن آسان است اما بازاریابی کتاب الکترونیکی سخت خواهد بود. به عنوان مثال ، میلیون ها کتاب در آمازون وجود دارد. برای برجسته شدن ، باید یک بازاریاب خوب باشید ، نه فقط یک نویسنده خوب.

 

4. ایجاد محتوای حمایت شده

شرکت ها هزینه می کنند تا در نوشته های مربوطه ذکر شوند. به عنوان مثال ، اگر وبلاگی با بازدید بالا دارید ، می توانید برای حمایت مالی از محتوای خود به شرکت های مربوطه مراجعه کنید. اگر کتاب الکترونیکی یا مجله ای انجام می دهید نیز این مهم است.

5. وبلاگ نویسی مهمان پولی

برخی سایت ها به نویسندگان مستقل پول می پردازند تا برای آنها محتوا درست کنند. برای ارتباط با خریداران بالقوه از سیستم عامل هایی مانند Fiverr و Upwork استفاده کنید.

 

برای موفقیت ، اطمینان حاصل کنید که محتوای با کیفیت بالا می نویسید و بیش از انتظار مشتری است. محتوای با کیفیت بالا بسیار کاربردی و عملی است.

 

درباره همه چیز ننویسید. این اثربخشی شما را کم می کند. موضوعات مختلفی را در نظر بگیرید و تخصص بی نظیری را توسعه دهید. این به شما یک مزیت رقابتی در بازار می دهد.

doyayekasbokar بازدید : 26 یکشنبه 23 آذر 1399 نظرات (0)

صابون خود را عوض کنید

تمیز کردن هوشمند قبل از اینکه برس اسکراب را بردارید شروع می شود. با تهیه حمام با صابون های پایه گلیسیرین یا روغن نباتی ، دیوارها و کف دوش خود را براق تر به نظر بیاورید. آوریل لین ، صاحب خانه نظافت منزل در آوریل لین در سیاتل و عضو هیئت مدیره انجمن خدمات تمیز کردن مسکونی بین المللی ، می گوید: این صابون ها تمیزتر از صابون های سنتی مبتنی بر پیه شستشو می دهند ، که می تواند کف صابون صمغی را روی دیوارهای دوش شما پوسته کند. ARCSI). کلاسیک های آزمایش شده و واقعی شامل گلابی ، نوتروژنا یا دکتر برونر است.

تلفن خود را خاموش کنید

حواس پرتی اتفاق می افتد - حتی برای افراد حرفه ای. برای تمیز کردن خانه ویکی وی براون ، رئیس هارمونی کلین در دویلستاون پن ، چهار ساعت طول می کشد - هرچند که کمتر از دو ساعت طول می کشد. او می گوید: "من در خانه خودم کنار گذاشته می شوم." با حذف هرچه بیشتر حواس او را پرت کنید ، کارهای روزمره خود را ساده کنید: تلفن خود را تنظیم کنید تا لرزش ایجاد کند ، کامپیوتر را خاموش کنید ، تلویزیون را خاموش نگه دارید و پروژه های دقیق مانند سازماندهی کمد لباس یا بسته بندی کلاه و روسری زمستانی را برای زمان دیگری ذخیره کنید.

ابتدا کارهای آسان را انجام دهید

ساده شروع کنید: به سرعت و به راحتی چند اتاق کم رفت و آمد را مرتب کنید ، تا انگیزه شما برای انجام کارهای تمیزکاری بزرگتر در مناطق پر رفت و آمد مانند آشپزخانه و حمام ها فراهم شود. لسلی ریچرت ، یا مربی نظافت ، می گوید: "شما به شما الهام می شود که بقیه خانه خود را تمام کنید." بسته به خانه شما ، اتاق ناهار خوری ، اتاق نشیمن یا دفتر خانه مکان های خوبی برای شروع است.

ماشین ظرفشویی را اجرا کنید

نگهدارنده مسواک کمی مبهم به نظر می رسد؟ در مورد آن آبکش ظرف چطور؟ Lane و Reichert به ماشین ظرفشویی قسم می خورند که بدون زحمت ظرف های صابون ، نگهدارنده های مسواک ، تخلیه ظرف ها ، فیلترهای هود و غیره را تمیز می کند. اگر این پلاستیک ، شیشه ، سرامیک یا فلز سخت باشد و متناسب باشد ، بازی عادلانه ای است. لین می گوید: "من هرگز چیزی را با قرار دادن آن در قفسه بالای ماشین ظرفشویی خراب نکرده ام."

یک عادت لاستیک ایجاد کنید

نمایش دست: چه کسی از نظافت وان و دوش لذت می برد؟ فکر کردم لین می گوید: ساده ترین راه برای کاهش دفعات این کار خسته کننده و منزجر کننده این است که یک چسب پاک کن بخرید و همه افراد خانه را ترغیب کنید که بعد از دوش گرفتن یا حمام از آن استفاده کنند. دیواره ها (بالا به پایین) ، کناره های وان - حتی کف خود را پاک کنید (آب را مستقیم به سمت تخلیه بفرستید). باقی مانده صابون و شامپو به جای اینکه بخار شود و یک لایه روی چینی یا سنگ بماند ، با آب شسته می شود. این عادت را حفظ کنید و فقط یک بار در ماه می توانید با تمیز کردن وان و دوش راحت شوید. خواهش میکنم.

مایکروویو خود را بخارپز کنید

ممکن است برای گرم کردن چای کمی استراحت کرده باشید. شاید شما همیشه مایکروویو موجود در مدار تمیز کردن آشپزخانه خود را بررسی کنید. در هر صورت ، شما در را باز کرده اید و اکنون نمی توانید پاشاهای غذایی پخته شده روی دیوارها ، سقف و کف این دستگاه را ببینید. استرس نداشته باشید ترفند Lane’s را دنبال کنید: یک لیوان یا فنجان اندازه گیری را برای 2-3 دقیقه با آب و مایکروویو پر کنید ، بنابراین خوب و بخار می شود. بخار باقیمانده را نرم می کند و پاک کردن را آسان تر می کند. (حالا برو از ارل گری خود لذت ببر.)

خرده ریزهای زمین را تکان دهید

... و گرد و غبار و موهای حیوانات خانگی. رعایت قانون تمیز کردن هر اتاق از بالا به پایین ، و پایین آمدن گرد و غبار و آوار پرده ها ، قفسه های کتاب ، آباژورها و مانتوها را به زمین بکشید ، می گوید Reichert ، سپس آن را جارو برقی بکشید. اگر نگران نباشید که کجا گرد و غبار برود ، سریعتر تمیز خواهید شد و تا زمانی که خلا good خوبی داشته باشید - ترجیحاً با فیلتر HEPA - Reichert قول می دهد که در آخر همه را مکش خواهید کرد.

خلا vac خود را تنظیم کنید

قوطی کناری ، قائم ، بدون کیسه ، کیسه ای - از هر آنچه که مطابق با ترجیح و سطح کف شماست استفاده کنید ، اما برای داشتن حداکثر قدرت مکش و کارایی خلا vac خود را به خوبی حفظ کنید. براون پیشنهاد می کند هر ماه کیسه های یکبار مصرف را عوض کنید ، داخل و پایین دستگاه را پاک کنید و برس چرخان را تمیز کنید (می دانید ، بخشی که موها را جذب و درهم می کند). سپس آن را سالانه توسط یک متخصص حرفه ای دریافت کنید. براون می گوید: "هر سال یک بار خلا vac خود را در تعمیرگاه محلی می بینم." "پس از بازگشت آن را برمی دارم."

از اتاقهایی که به ندرت مورد استفاده قرار می گیرند ، رد شوید - این بار در اینجا

براون می گوید ، برای بیشتر خانوارها ، برنامه تمیز کردن هفته های دیگر کافی است. "بالاخره ، شما هنوز هم می خواهید پیش از شام هر شب پیشخوان ها را پاک کنید ، درست است؟" او می پرسد. اما برخی از کارها فقط باید ماهانه انجام شود. تیم وی در هارمونی کلین کارهای کم تکرار را بین تمیزهای اول و دوم ماه تقسیم می کند. آنها در یک بازدید تخته های قرنیز و سقف طبقه اول را تمیز می کنند و در طبقه دیگر طبقه دوم را مرتفع می کنند. به همین ترتیب با اتاق خواب مهمان که به ندرت استفاده می شود یا اتاق نشیمن رسمی.

doyayekasbokar بازدید : 25 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)

تمیز کردن خانه توسط یک فرد حرفه ای می تواند یک دنیا تفاوت ایجاد کند. با این حال ، خانه دارها می توانند گران شوند - به خصوص اگر فضای بیشتری ، کودکان یا حیوانات خانگی داشته باشید. آیا می خواهید خانه شما بدون شکستن بانک تمیز شود؟ با چند نکته و ترفند می توانید یاد بگیرید که چگونه خانه خود را مانند یک حرفه ای و در کمترین زمان تمیز کنید.


پیش از این نکات تأیید شده توسط خانه دار را برای تمیز کردن خانه خود کشف کنید.

شلوغ کردن

دلیلی وجود دارد که ما قبل از رسیدن خانه دار تمیز می کنیم. برای اطمینان از یک کار کارآمد تر ، ابتدا با شل و ول کردن خود را برای موفقیت تنظیم کنید. وسایل را در مناطق تعیین شده خود قرار دهید و لباس ها را از بین ببرید و وسایل را از زمین جدا کنید. به این ترتیب وقتی زمان تمیزکاری فرا می رسد دیگر نگران آن نخواهید بود.

از ابزارهای مناسب استفاده کنید

قبل از تمیز کردن خانه ، تهیه وسایل مناسب ضروری است. آیا به اندازه کافی داستر دارید که به پنکه سقفی خود برسید؟ آیا برای میز خود به یک چوب شوی مخصوص نیاز دارید؟ برای یک تمیز کردن با ارزش حرفه ای ، مطمئن شوید که از ابزار و لوازم مناسب استفاده کرده اید.


محصولات چند منظوره بخرید


تمیزتر کارآمد می خواهید؟ از محصولات چند منظوره استفاده کنید. به جای اینکه دائماً از یک شیشه پاک کن به یک تمیز کننده سطح تبدیل شوید ، به دنبال چیزی بروید که بتواند در هر دو قسمت کار کند.


همه چیز را کنار هم نگه دارید

نکته مهم دیگر برای نظافت منزل مانند یک حرفه ای این است که همه چیز را کنار هم نگه دارید. اکثر متخصصان نظافت وسایل را برای حمل وسایل از اتاق به اتاق در یک اتاق دوش نگه می دارند - اگر کمبود وقت داشته باشید ، این می تواند بسیار مفید باشد.


برای تمیز کردن پنجره ها از روزنامه استفاده کنید

همانطور که به نظر می رسد ، روزنامه یک تمیز کننده عالی برای پنجره را ایجاد می کند. برای تمیز کردن پنجره های خود با روزنامه ، محل را با اسپری پنجره اسپری کنید ، سپس روزنامه را مچاله کنید تا مایع خارج شود. کاغذ و جوهر ساینده ملایمی را ایجاد می کند که می تواند علامت های آبی را از بین ببرد و ورودی شما را بدرخشد.

همه چیز را جاروبرقی کنید

در مورد نظافت منزل ، جاروبرقی کاملاً ضروری است - حتی اگر کفپوش کاشی یا چوب دارید. قبل از اینکه کف ها را پاک کنید ، حتماً جارو برقی بگیرید. علاوه بر این ، مبل و گوشه های آشپزخانه خود را (در جایی که خرده ریزها دوست دارند جمع شوند) وکیوم کنید.


گردگیری کن

مشابه جاروبرقی ، گرد و غبار می تواند باعث از بین رفتن تجمع و پاک کردن وسایل بسیار راحت تر (و کثیف تر) شود. قبل از اینکه مواد تمیز کننده سطح یا تمیز کردن عمیق خود را روی یک قفسه اسپری کنید ، حتماً گرد و غبار سریع به آنها بدهید.

سینک ظرفشویی را فراموش نکنید

نظافت منزل نیاز به سفرهای زیادی به سینک ظرفشویی دارد. همانطور که گفته شد ، سینک ظرفشویی نیز به عشق احتیاج دارد! بعد از اتمام کار ، سینک ظرفشویی خود را با استفاده از فولاد ضد زنگ یا تمیز کننده همه کاره به پایین اسپری کنید (بسته به نوع سینک ظرفشویی شما) و آن را خوب پاک کنید.


ماشین ظرفشویی را تمیز کنید

یکی دیگر از مناطق معمولاً فراموش شده؟ ماشین ظرفشویی. به لطف تجمع مواد غذایی ، ماشین های ظرفشویی می توانند بسیار ناخالص شوند. برای ضد عفونی کردن ، مقداری ماشین ظرفشویی مجیک بزنید و دستگاه را در حالت خالی اجرا کنید. تمیز کردن ماشین ظرفشویی بدون هرگونه ظرف کثیف هر چند وقت یکبار می تواند به تجمع باکتری ها کمک کند.



آستر دوش را بشویید

آستر دوش تمیز می تواند جهانی را تغییر دهد. با این حال ، نیازی نیست که هر بار محصول ناخالص آن خریداری کنید. در عوض ، آستر را از میله دوش جدا کرده و با مقداری حوله کثیف آن را در ماشین لباسشویی بیندازید. پس از اتمام ، آستر به نظر می رسد جدید است.


تخت را مرتب کنید

ممکن است احمقانه به نظر برسد ، اما ساختن تختخواب می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند - مخصوصاً اگر وقت ندارید به اتاق خواب خود تمیز کنید. قبل از اینکه خانه را تمیز کنید ، ملافه های خود را در شستشو بیندازید ، بدین ترتیب تا زمانی که اتاق خواب خود را شروع می کنید ، ملحفه های شما تمیز می شوند.


قالب کف را تمیز کنید

قالب گیری کف می تواند گرد و غبار گرفته و از آن غافل شود. اگرچه ممکن است کار بزرگی به نظر نرسد ، با پاک کردن قالب یا روکش خانه می توانید گرد و غبار را کاهش داده و فضای تمیزتری به فضای شما بدهد.


یه شمع روشن کن

 

پس از تمیز کردن ، یک شمع با بوی تازه روشن کنید. انجام این کار نه تنها به ایجاد یک فضای آرامش بخش کمک می کند (بعد از آن همه تمیز کردن ، شما لیاقت آن را دارید!) ، بلکه می تواند به شما کمک کند تا بوی متمایز محصولات پاک کننده را بپوشانید.

 

doyayekasbokar بازدید : 21 جمعه 21 آذر 1399 نظرات (0)

صفحه خود را برای تبدیل بهینه کنید.

استراتژی های زیادی برای بهینه سازی حساب YouTube شما برای سئو وجود دارد - که در نهایت می تواند منجر به بازدید بیشتر و افزایش درآمد شود.

 

چند نکته سریع: درج کلمه کلیدی مورد نظر خود را در عنوان ویدیوی خود قرار دهید. توصیف ویدیوی خود را بهینه کنید فیلم خود را با کلمات کلیدی معروف مرتبط با موضوع خود نشان کنید. بارگذاری تصویر بند انگشتی مشتری؛ و برای افزایش میزان مشاهده کانال YouTube خود ، صفحه های آخر را اضافه کنید.

 

مهم است که به یاد داشته باشید ، هنگام کسب درآمد از YouTube ، می خواهید بازی طولانی را انجام دهید. مطمئناً ، بهینه سازی SEO ممکن است فردا پول در جیب شما نگذارد ، اما فرصت خوبی برای افزایش میزان مشاهده ، تثبیت نام تجاری شما به عنوان یک تأثیرگذار در فضا و در نهایت داشتن اهرم لازم برای تبدیل این هزاران بیننده به مشتری های پرداخت کننده است.

 

6. تنظیمات برگزیده کسب درآمد خود را انتخاب کنید.

ویژگی های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد که ممکن است در YouTube کشف کنید. در نهایت ، شما می خواهید راهی را انتخاب کنید که مناسب ترین اهداف کسب و کار شما باشد.

 

به ویژه به این پنج ویژگی YouTube نگاهی بیندازید که می توانید از طریق آن درآمد کسب کنید:

 

درآمد تبلیغات: درآمد تبلیغات از طریق نمایش ، پوشش یا تبلیغات ویدیویی.

عضویت در کانال: اعضای شما ماهانه برای هدیه ویژه یا محتوای اختصاصی پرداخت می کنند.

قفسه کالا: پیروان شما می توانند کالاهای مارک دار رسمی را که در صفحات تماشای خود نمایش می دهید خریداری کنند.

Super Chat و Super Stickers: طرفداران شما می توانند به شما پول دهند تا پیام هایشان در جریان های گپ برجسته شود.

درآمد YouTube Premium: مشترکین می توانند برای دسترسی به محتوای برتر حق بیمه پرداخت کنند و اگر در این برنامه ثبت نام کنید بخشی از هزینه اشتراک را دریافت خواهید کرد.

در مورد این ویژگی ها و شرایط واجد شرایط بودن هر ویژگی در این صفحه بیشتر بیاموزید.

 

علاوه بر این ، بیایید لحظه ای به درآمد تبلیغات بیشتر بپردازیم. سه گزینه تبلیغات جداگانه در YouTube وجود دارد: تبلیغات TrueView ، تبلیغات Video Discovery و تبلیغات در جریان.

 

در نهایت ، گزینه تبلیغی که انتخاب می کنید به اهداف تبلیغاتی شما بستگی دارد. در نهایت ، تبلیغات YouTube می تواند یکی از م mostثرترین فرصت ها برای هدایت تبدیل برندها و افراد تأثیرگذار باشد.

 

به تبلیغات YouTube برای مبتدیان نگاهی بیندازید: نحوه راه اندازی و بهینه سازی یک کمپین تبلیغاتی ویدیوی YouTube برای کسب اطلاعات بیشتر.

 

7. محتوای حمایت شده ایجاد کنید.

یک فرصت دیگر برای کسب درآمد در YouTube به صورت محتوای حمایت شده است.

 

اگر یک تأثیرگذار YouTube هستید ، ممکن است به طور طبیعی یک مارک یا نام تجاری را در محتوای خود بگنجانید ، یک ویدیوی کامل با محصولات یا خدمات یک مارک ایجاد کنید ، یا حتی یک فریاد کوتاه برای مارکی که با آن همکاری کرده اید را در بر بگیرید.

 

فرصت های کوچک و بزرگ زیادی برای مشارکت با مارک ها و دریافت هزینه وجود دارد ، یا برای هر مراجعه فردی که به وب سایت آنها ارسال می کنید ، یا صرفاً برای درج نام تجاری در محتوای خود.

 

از همه بهتر ، نیازی نیست که در ازای هر گونه حمایت مالی ، بخشی از درآمد خود را به YouTube بپردازید - در عوض ، می توانید مستقیماً با نام تجاری مذاکره کنید.

 

متناوباً ، اگر شما یک مارک تجاری هستید ، این می تواند فرصت مناسبی برای جلب مخاطبان جدید باشد و در نهایت ، درآمد شرکت شما را به همراه داشته باشد.

doyayekasbokar بازدید : 24 پنجشنبه 20 آذر 1399 نظرات (0)

3. شخصیت های بیننده را شناسایی کنید.

برای ایجاد یک استراتژی کسب درآمد قوی و موثر در YouTube ، باید بدانید که مخاطبان شما چه کسانی هستند - و به همان اندازه مهم ، شخصیت های خریدار شما چه کسانی هستند.

 

در حالی که بدون شک شخصیت خریدار شما شبیه همان شخصیت خریدار است که شما برای سایر مواد بازاریابی استفاده می کنید ، تغییرات کمی وجود دارد که ممکن است لازم باشد برای نسخه YouTube خریدار خود ایجاد کنید.

 

همانطور که نلسون چاكون ، استراتژیست اصلی محتوای HubSpot برای یوتیوب ، به من گفت: "به عنوان مثال ، شما ممكن است دو شخص خریدار داشته باشید: مارگارت و سام. با این حال ، در یوتیوب ، شما فرصت دستیابی به سام را بهتر از مارگارت دارید."

 

Chacon ادامه می دهد: "سام به رشد شخصی علاقه مند است و احتمالاً بعضی از وظایف موجود را از طرف مارگارت در یافتن راه هایی برای كاهش هزینه ها یا یافتن كارآیی برای مشاغل خود دارد. سامی كه در خارج از YouTube می بینیم می تواند موارد خاصی را داشته باشد كه دوست دارد. با این حال ، در داخل YouTube ، او احتمالاً علایق دیگری نیز دارد ، بنابراین برای این منظور ممکن است به دنبال ایجاد یک شخصیت YouTube Sam 2.0 باشید. "

 

"در نهایت ، شما می خواهید محتوای دیجیتال خود را مطابق با شخصیت خریدار" YouTube 2.0 "خود تنظیم کنید. در نظر بگیرید که نوع خرید محتوای مورد علاقه شخص خریدار بیشتر است ، بیشتر تماشا کنید ، لایک کنید و نظر دهید و با سایر افراد به اشتراک بگذارید. به شما کمک می کند تا شانس تبدیل در YouTube را افزایش دهید. "

 

در نهایت ، یوتیوب یک موتور جستجو است ، بنابراین شما می خواهید با این سیستم عامل مانند رفتار با هر موتور جستجوی دیگر رفتار کنید. این بدان معنی است که با شناسایی شخصیت خریدار خود ، می توانید کلمات کلیدی را بیشتر مورد توجه آن شخص قرار دهید - و اطمینان حاصل کنید که از محتوایی که شخصیت های "منفی" را جذب می کند یا افرادی که فکر نمی کنید مناسب برای شما باشد ، اجتناب می کنید. نام تجاری.

 

(برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ایجاد شخصیت خریدار ، به این پست نگاهی بیندازید.)

 

4- مسیر تبدیل محصول را ایجاد کنید.

اگر می خواهید از YouTube درآمد کسب کنید ، می خواهید یک مسیر تبدیل قوی ایجاد کنید - یعنی کدام محتوای YouTube بیشترین بازدید کننده را به خود جلب می کند و از این تعداد محتوا ، چگونه می توانید از فرصت های تبدیل برای استفاده از منجر به مشتری استفاده کنید؟

 

ما 8 نوع CTA را شناسایی کرده ایم که می توانید در فیلم های YouTube خود استفاده کنید. از جمله این موارد می توان به CTA ابتدای فیلم ، CTA شرح و CTA از طریق وب سایت اشاره کرد. در نهایت ، شما می خواهید یک مسیر تبدیل واضح مشخص کنید تا درک کنید چگونه بازدیدکنندگان YouTube خود را به لیدهای محصول تبدیل کنید.

 

به عنوان مثال ، فرض کنید شما می خواهید از YouTube به عنوان کانالی برای رانندگی استفاده کنید و منجر به ایجاد نرم افزار جدید بازاریابی ایمیل شرکت شما شود. برای مبتدیان ، شما می خواهید یک ویدیوی جذاب YouTube ایجاد کنید که شخصیت خریدار بازاریابی ایمیل شما را به خود جلب کند و سپس می خواهید آن بینندگان را به یک صفحه فرود یا کتاب الکترونیکی اختصاصی هدایت کنید تا درباره بازاریابی از طریق ایمیل بیشتر بدانید. وقتی این خطوط پایین تر از خط لوله قرار گرفتند ، می توانید آنها را به محصول خود معرفی کنید.

 

بنابراین مسیر تبدیل شما شبیه استراتژی هایی است که در سایر کانال های تولید سرب ، مانند پست های وبلاگ و رسانه های اجتماعی ترسیم کرده اید - با این حال ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که محتوای تولید شده در YouTube را بر اساس مشخصات جمعیتی YouTube تنظیم می کنید و نوع محتوای بینندگان YouTube بیشترین لذت را می برد.

 

این ممکن است کمی متفاوت از محتوایی باشد که در وبلاگ شما عملکرد خوبی دارد ، اما ارزش تلاش بیشتر برای اطمینان از ایجاد محتوای متناسب با نقاط قوت هر پلت فرم را دارد.

doyayekasbokar بازدید : 28 چهارشنبه 19 آذر 1399 نظرات (0)

هر روز ، بیش از یک میلیارد فیلم YouTube در سراسر جهان مشاهده می شود.

 

و آنها فقط تماشا نمی شوند - بلعیده می شوند. در واقع ، متوسط ​​جلسه مشاهده YouTube برای موبایل توسط هر بیننده تقریباً 40 دقیقه است.

 

اگر تنها راهی برای کسب درآمد از وب سایتی وجود داشته باشد که مردم وقت زیادی را صرف آن می کنند ... در حقیقت ، این امر وجود دارد! در واقع چند روش وجود دارد و اثبات این امر در افرادی است (و مشاغل) که از استراتژی ویدئویی خود استفاده کرده اند.

 

چه کسی محتوا را شایسته بازدید تقریباً یک ساعته از YouTube می کند؟ خوب ، YouTube فقط برای فیلمسازان آماتور و مردم نیست که از خانه های زینتی خود فیلم می گیرند. نوازندگان ، شبکه های تلویزیونی ، مشاغل کوچک و افراد مشاغل آزاد در ارسال محتوای شگفت انگیز خود در یک کانال YouTube ارزش پولی پیدا می کنند.

 

یک کانال فعال و سرگرم کننده YouTube - ساخت آن رایگان از طریق حساب Google+ (همچنین رایگان) - مارک های این کاربران را تقویت می کند و دامنه آنها را به مخاطبان جدید گسترش می دهد. همچنین می تواند یک پایگاه مشترکین ایجاد کند که شرکت های دیگر با استفاده از YouTube در واقع هزینه تبلیغات محصولات خود را به آنها پرداخت می کنند.

 

قبل از راه اندازی کانال YouTube به منظور کسب درآمد ، باید تصمیم بگیرید که به چه نوع سود علاقه مند هستید. آیا می خواهید از YouTube به عنوان یک رسانه تبلیغاتی برای محصولات و خدمات خود استفاده کنید؟ یا ، آیا می خواهید محتوای ویدئویی شما مستقیماً از YouTube درآمد آگهی ایجاد کند؟

 

در اینجا ، ما به مرحله مرحله به مرحله خواهیم پرداخت که برای راه اندازی حساب YouTube آماده و بهینه شده برای کسب درآمد ، باید آن را دنبال کنید. پس از آن ، ما به روش های خاصی می پردازیم که می توانید برای کسب درآمد در YouTube تلاش کنید - و نمونه هایی از مارک های موفق که همان استراتژی ها را امتحان کرده اند.

 

احساس راحتی کنید و مستقیماً به بخش روشهای مختلف کسب درآمد در YouTube بروید.

 

در غیر این صورت ، بیایید غواصی کنیم.

1. یک حساب adSense تنظیم کنید.

برای شروع کسب درآمد در YouTube ، باید با یک حساب AdSense شروع کنید. حساب AdSense بستری است که در آن از YouTube پرداخت می کنید ، بنابراین این یک مرحله مهم است.

 

توجه به این نکته مهم است - شما می توانید با همان حساب AdSense از بیش از یک کانال YouTube کسب درآمد کنید ، بنابراین اگر مارک تجاری شما دارای چندین حساب YouTube است و امیدوارید که بتوانید روی هر یک از آنها ویژگی های کسب درآمد را تنظیم کنید ، فقط به یک حساب AdSense نیاز دارید.

 

برای راه اندازی حساب AdSense ، به سادگی این دستورالعمل های AdSense را دنبال کنید یا به https://www.google.com/adsense/start/ بروید و "اکنون ثبت نام کنید" را کلیک کنید.

 

پس از انجام این کار ، به مراحل بعدی بروید.

 

2. شریک YouTube شوید.

همراه با یک حساب adSense ، اکنون باید در YouTube Partner Program (YPP) پذیرفته شوید. چند مورد برای پیوستن به YPP وجود دارد ، از جمله:

 

شما باید در کشور یا منطقه ای زندگی کنید که برنامه YouTube Partner در آن موجود است.

در سال گذشته باید بیش از 4000 ساعت تماشای عمومی معتبر داشته باشید.

شما باید بیش از 1000 مشترک داشته باشید.

باید تمام سیاست های کسب درآمد در YouTube را رعایت کنید.

شما باید یک حساب AdSense پیوندی داشته باشید.

اگر همه این شرایط را داشته باشید ، واجد شرایط ثبت نام در YouTube Partner Program هستید. نحوه ثبت نام در اینجا است:

 

وارد حساب YouTube خود شوید (و مطمئن شوید این حساب دارای یک حساب AdSense پیوندی است).

روی "YouTube Studio" در بالا سمت راست کلیک کنید (با کلیک بر روی عکس نمایه خود).

اگر در حال حاضر شرایط لازم را ندارید ، می توانید "هشدار به من اعلان شود" را انتخاب کنید و هنگامی که از 1000 مشترک و 4000 ساعت تماشا عبور کردید ، ایمیل دریافت خواهید کرد.

اگر شرایط لازم را دارید ، روی کارت "بررسی برنامه شرایط شریک" "شروع" را کلیک کنید.

هنگامی که اصطلاح را امضا کردید ، علامت سبز "انجام شده" روی کارت مشاهده خواهید کرد.

پس از اتمام این مراحل ، در صف بررسی قرار می گیرید. در هر زمان و هر زمان می توانید وضعیت برنامه خود را اینجا بررسی کنید. پس از قبولی ، می توانید به مرحله بعدی بروید.

 

توجه: اگر در YPP قبول شدید ، به س FAالات متداول مربوط به سازندگان تازه وارد برنامه نگاهی بیندازید.

 

اگر رد شده اید ، برای راهنمایی در مورد تقویت برنامه خود به این سQالات متداول نگاهی بیندازید. می توانید 30 روز پس از رد ، دوباره درخواست دهید.

doyayekasbokar بازدید : 27 سه شنبه 18 آذر 1399 نظرات (0)

Google Ads

اولین قدم برای کسب درآمد در YouTube پیوستن به برنامه YouTube Partner است. مشارکت به سازندگان محتوا امکان دسترسی به ابزارهای ویژه مانند امکان کسب درآمد از ویدئوهای خود از طریق Google Adsense را می دهد. برای واجد شرایط بودن ، سازندگان محتوا باید حداقل 1000 مشترک و 4000 ساعت زمان تماشا جمع شده در مدت 12 ماه قبل داشته باشند. 1

 

 

YouTube از طریق قالب های پیش از پخش ، نمایش و سایر فرم های تبلیغاتی از ویدیوها درآمد کسب می کند. 2 تبلیغ کنندگان براساس کلیک ها و نمایش ها هزینه پرداخت می کنند. YouTube 55 درصد از درآمد خود را به سازنده محتوا می دهد و 45 درصد برای خودش هزینه می کند. 3 سازندگان محتوا باید از دستورالعمل های تبلیغات پیروی کنند. محتوایی که حاوی زبانهای ناپاک ، محتوای بزرگسالان ، خشونت و سایر موضوعات باشد ، تبلیغاتی علیه آنها نخواهد داشت. 4 این می تواند شامل بحث در مورد رویدادهای حساس خبری مانند بیماری همه گیر ویروس کرونا باشد. 5

 

 

حمایت مالی از برند

یکی از انواع سودآور تبلیغات ، حمایت مالی از برند است که در دنیای بازاریابی دیجیتال با عنوان "بازاریابی تأثیرگذار" نیز شناخته می شود. یک شرکت برای تبلیغ یک مارک یا محصول در یک ویدیو به یک سازنده محتوا پرداخت می کند. به عنوان مثال ، میشل فان در اوایل کار خود در YouTube ، با آموزشهای آرایش محبوب خود توجه برند لوازم آرایشی Lancôme را جلب کرد. 6

 

از سال 2019 ، بیش از 700 آژانس وجود دارد که به همسان سازی مارک های تجاری با تأثیرگذار رسانه های اجتماعی در سیستم عامل هایی مانند YouTube ، Facebook ، Instagram ، Snapchat و Twitter کمک می کنند. 7 Famebit ، که با YouTube مرتبط است ، 10٪ از هر گونه هزینه حمایت مالی را می گیرد 8. کارگزاران

 

بودجه طرفداران

یکی دیگر از روش های محبوب کسب درآمد از کانال ، عضویت در کانال است. طرفداران و دنبال کنندگان در ازای دریافت محتوای پاداش مانند نشان ها ، شکلک ها ، ویدیوهای ویژه ، چت های زنده و سایر مطالب ، پرداخت های مکرر ماهانه انجام می دهند. شرکای YouTube که به 30000 مشترک رسیده اند می توانند این ویژگی کسب درآمد را در حساب خود فعال کنند. 9 سرویس های شخص ثالث مانند Patreon همچنین به سازندگان ویدئو کمک می کنند تا از طریق طرفداران ماهانه از طرفداران خود کسب درآمد کنند. 10 سازندگان ویدیوی برتر ماهیانه 40،000 دلار درآمد دارند از پشتیبانی فن .11

 

فروش کالا

شرکای YouTube همچنین با فعال کردن این ویژگی در حساب خود ، توانایی فروش حداکثر 12 مورد کالا به مخاطبان خود را دارند. 12 جفری استار میلیون ها فروش رژلب ، هایلایتر و پالت سایه چشم را به طرفداران خود اختصاص داده است. 13

 

بهترین روشهای YouTube

برای افزایش شانس خود برای جذب یک پایگاه پیروان بزرگ ، سازندگان باید بهترین روشهای YouTube را دنبال کنند. یکی از اساسی ترین بهترین اقدامات ایجاد محتوای جذاب و غنی است. بینندگان به YouTube می آیند یا سرگرم می شوند یا برای حل مشکلی که با آن روبرو هستند. با ایجاد محتوای عالی ، احتمال مشاهده و به اشتراک گذاری ویدیو بیشتر است.

 

 هرچه یک فیلم جذابیت بیشتری دریافت کند ، برای YouTube ارزش بیشتری دارد و احتمال رتبه بندی آن در نتایج جستجو را افزایش می دهد.

روش دیگر برای افزایش میزان بازدید این است که سازندگان محتوا فیلم های خود را برای جستجوی YouTube بهینه کنند. این شامل استفاده از برنامه ریز کلمات کلیدی Google برای یافتن کلماتی است که تعداد زیادی از افراد جستجو می کنند و قرار دادن این کلمات کلیدی در توضیحات و برچسب های صفحه ویدیوی YouTube .14 تبلیغ ویدیوی YouTube از طریق استفاده از رسانه های اجتماعی و تبلیغات رسانه های پولی یکی دیگر از روش های معروف برای ایجاد ترافیک بیشتر به فیلم است.

چالش های تولید درآمد

حتی وقتی همه این بهترین روش ها دنبال می شود ، چالش های ایجاد درآمد برای سازندگان ویدیوی YouTube وجود دارد. میانگین هزینه هر هزار (CPM) نرخ تبلیغاتی که از تبلیغ کنندگان دریافت می شود در پایان سال 2018 فقط 10 دلار بود .15 از آنجا که به سازندگان فقط بازدیدهای کسب درآمد و نه کل بازدیدها پرداخت می شود ، CPM م theyثر آنها می تواند بسیار کمتر باشد. 16

 

نتیجه

با وجود این چالش ها ، افرادی که می توانند طرفداران زیادی و وفادار را جذب کنند می توانند درآمد قابل توجهی در YouTube کسب کنند. طبق گفته های فوربس ، پردرآمدترین سازندگان ویدئو در یوتیوب سالانه نزدیک به 20 میلیون دلار درآمد کسب می کنند ، بنابراین به راحتی می توان فهمید که چرا بسیاری از این درآمد به ظاهر بی پایان تعقیب می کنند.

doyayekasbokar بازدید : 19 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (0)

3. خریدهای درون برنامه ای

خریدهای درون برنامه ای درآمد بزرگی برای برنامه ها است و در نیمه اول سال 2020 مبلغ 50.1 میلیارد دلار درآمد کسب می کند. * آنها به کاربران امکان می دهند محتوا ، خدمات یا ویژگی های خاص را خریداری کنند (مانند تقویت کننده بازی که از یک سطح ، مجموعه ای از فیلترهای عکس عبور می کند) یا برنامه های تمرینی شخصی شده) در یک برنامه.

 

اگر می خواهید خریدهای درون برنامه ای را با هم ادغام کنید ، مطمئن شوید که آنها تجربه کاربر را تکمیل می کنند و خللی در آن ایجاد نمی کنند. هرکدام باید به ارزشی که کاربران از برنامه شما می گیرند اضافه کنند و برداشت ساده پول نقد نباشند.

 

و حتماً در صفحه App Store به کاربران اطلاع دهید که در حالی که برنامه شما رایگان است ، شامل خریدهای درون برنامه ای است.

 

برای موفقیت در این روش ، شما به یک استراتژی برای تشویق کاربران برای شروع خریدهای درون برنامه ای نیاز دارید. اعلان های شخصی شده درباره خریدهای درون برنامه ای متناسب با سابقه مرور یا فعالیت آنها ، ارائه تخفیف های حساس به زمان ، و تشکر از خرید کاربران. و برای افزایش 16 درصدی خریدهای درون برنامه ، از اعلان های فشار استفاده کنید.

 

مثال خرید درون برنامه ای: VSCO

برنامه ویرایش عکس موفق VSCO به عنوان یک بارگیری رایگان در دسترس است و با 30 میلیون کاربر فعال ماهانه خود درآمد کسب می کنید * با ارائه خریدهای درون برنامه ای از پیش تنظیمات عکس. بسته های از پیش تعیین شده بین 0.99 دلار و چند دلار قیمت دارند و هر یک زیبایی خاص خود را برای ایجاد انواع خاصی از تصاویر دارند.

4. تبلیغات درون برنامه ای

کدام یک بهتر است: کسب درآمد از برنامه با تبلیغات ، یا کسب درآمد از برنامه بدون تبلیغات؟

 

با از بین بردن مانع پرداخت پیش پرداخت ، برنامه هایی که از تبلیغات درون برنامه ای استفاده می کنند به نظر می رسد که به اندازه کافی پایگاه کاربر را به خود جلب کرده و اطلاعات کافی را در مورد آنها جمع آوری می کنند تا تبلیغات بسیار هدفمندی را برای تبلیغ کنندگان قرار دهند.

 

این یک فضای تبلیغاتی فوق العاده سریع درحال رشد است: پیش بینی می شود درآمد آگهی نصب برنامه در ایالات متحده تا پایان امسال بیش از 7 میلیارد دلار باشد. *

 

چرا؟ عملکرد تبلیغات درون برنامه ای 11 برابر بهتر از تبلیغات بنری معمولی است و 152 درصد از نرخ کلیک بالاتری برخوردار است. *

 

مانند هر مدل کسب درآمد از برنامه تلفن همراه ، در مورد تبلیغات درون برنامه ای تجربه کاربر بسیار مهم است. تبلیغات درون برنامه ای نباید سرزده یا سرسام آور باشد - وقتی تبلیغات بسیار هدفمند هستند و پیشنهادات مناسب را به کاربران مناسب ارائه می دهند ، می توانند برای تبلیغ کننده و کاربر ارزش افزوده داشته باشند.

مثال تبلیغات درون برنامه ای: اینستاگرام

هنگامی که شبکه اشتراک عکس تبلیغات خود را در سال 2013 معرفی کرد ، بسیاری از اینستاگرامرها نگران تبلیغات مزاحم برای برهم زدن تجربه کاربر بودند.

 

اما با هدف گیری مخاطبان بسیار خاص ، کاربران نه تنها تبلیغات را در سیستم عامل می پذیرند بلکه خوشبختانه با آنها درگیر می شوند. تبلیغات اینستاگرام با 1.08٪ تبدیل می شود ، * در مقایسه با میانگین 0.07٪ برای تبلیغات نمایشی. *

 

اینستاگرام با بیش از دو میلیون شرکت که از تبلیغات اینستاگرام و استوری های تبلیغاتی برای جلب مخاطبان خود استفاده می کنند ، در سال 2019 ، 20 میلیارد دلار درآمد جهانی از تبلیغات موبایل به ارمغان آورد. *

5. اشتراک ها

مدل های اشتراک گزینه های بیشتری نسبت به "خرید" یا "عدم خرید" به کاربران شما ارائه می دهند. بسیاری از برنامه ها چندین ردیف اشتراک با ترکیبی از ویژگی ها و قیمت گذاری ارائه می دهند و کاربران مردد را متقاعد می کند تا در رده پایین تری مشترک شوند و با گذشت زمان آنها را افزایش می دهند.

 

برنامه های اشتراکی طولانی تر نیز سود قابل پیش بینی را ارائه می دهند ، بنابراین برنامه ها می توانند در توسعه محصول و بودجه بازاریابی خود اطمینان بیشتری داشته باشند.

 

52٪ از توسعه دهندگان برنامه که یک مدل اشتراک را اجرا کرده اند ، می گویند که این تأثیر مثبتی در تجارت آنها داشته است ، هم درآمد و هم تعداد کاربرانشان را افزایش می دهد. *

 

فقط بدانید که انتخاب یک مدل اشتراکی به معنای نه تنها تمرکز بر تبدیل کاربران به مشترکان است بلکه باعث می شود مشترکین فعلی از ایجاد مشکل جلوگیری کنند. باید مزایای به روزرسانی به کاربران رایگان را به طور واضح توضیح دهید و همچنین به طور مداوم ویژگی ها و محتوای جدیدی را برای مشترکان در اختیار داشته باشید تا آنها را حفظ کند.

نمونه مدل اشتراک: Headspace

از سال 2014 ، برنامه محبوب ذهن آگاهی مدیتیشن هدایت شده در مورد روابط ، عملکرد ورزشی ، بهره وری ، خواب و ده ها موضوع دیگر را ارائه داده است.

 

در حال حاضر ، Headspace بیش از 65 میلیون بارگیری ، بیش از 2 میلیون مشترک پرداخت و درآمد سالانه 100 میلیون دلار دارد.

6. حمایت مالی و مشارکت

حمایت مالی مستلزم همکاری با تبلیغ دهندگانی است که با انجام برخی اقدامات درون برنامه ای ، به شما پاداش می دهند.

 

به عنوان مثال ، ماریوت کارت اعتباری Marriott Rewards Premier خود را از طریق حمایت ویژه از برنامه سبک زندگی Gayot ، که دارای بازبینی های حرفه ای برای رستوران ها ، شراب ، و نوشیدنی های الکلی است ، به مسافران تجاری ارتقا داد.

 

مدل حمایت مالی فرض می کند که پایگاه کاربری شما به اندازه کافی بزرگ است (یا به اندازه کافی خوب است) که بتواند مارک های تجاری را برای پرداخت بیشتر به مخاطبان خود جلب کند.

 

با مشارکت ، شما با برنامه دیگری همکاری می کنید که پایگاه کاربری آن با برنامه شما مطابقت دارد. این یک رابطه سودمند متقابل است که به هر یک از شما کمک می کند پیشنهاد خود را بهبود ببخشید و کاربران بیشتری را جذب کنید.

doyayekasbokar بازدید : 24 یکشنبه 16 آذر 1399 نظرات (0)

استراتژی های کسب درآمد از برنامه: 6 روش قابل حمل برای سودآوری

شما اهداف زیادی برای برنامه خود دارید: چیزی جالب ایجاد کنید که به افراد کمک کند. تجربه کاربری شگفت انگیزی را ارائه دهید. میلیون ها کاربر خوشحال را جذب کنید.

 

و البته درآمد کسب کنید.

 

روش های زیادی برای کسب درآمد از برنامه ها وجود دارد که انتخاب استراتژی مناسب کسب درآمد از برنامه تلفن همراه آسان نیست.

 

چگونه می توانید از یک برنامه درآمد کسب کنید؟ کدام یک از گزینه های کسب درآمد برنامه برای کسب و کار شما مناسب است؟ برای هر بار بارگیری باید هزینه کنید؟ در غیر این صورت ، چگونه می توانید از طریق برنامه های رایگان درآمد کسب کنید؟ چگونه بدون آسیب رساندن به تجربه کلی کاربر ، درآمد ثابت ایجاد می کنید؟

 

در این مقاله ، ما به نحوه کسب درآمد از یک برنامه ، چند نکته مثبت و منفی برای هر مدل کسب درآمد ، و نمونه هایی از برنامه هایی که هر روش را با موفقیت اجرا کرده اند ، خواهیم پرداخت.

 

آمار کسب درآمد از برنامه

پول زیادی برای خرید تلفن همراه وجود دارد: هزینه جهانی مصرف کننده در برنامه ها در سال 2019 به 120 میلیارد دلار رسیده است. *

 

محبوب ترین مدل های کسب درآمد از برنامه کدامند؟ بسیاری از برنامه ها انتخاب مدل های مختلف را انتخاب می کنند و گزینه های مختلفی را برای انواع مختلف کاربران ارائه می دهند.

 

56٪ برنامه ها در حال حاضر از یک مدل اشتراک استفاده می کنند *

54٪ برنامه ها مدل freemium را شامل می شود که شامل خریدهای درون برنامه ای است *

47٪ برنامه ها از نوعی تبلیغات درون برنامه ای استفاده می کنند *

بیش از 40٪ از مارک های تلفن همراه می گویند اطمینان از محتوای تبلیغاتی غیر سرزده یکی از بزرگترین چالش های آنها در کسب درآمد از برنامه هایشان است. نگرانی در مورد تلاش برای کسب درآمد تأثیر منفی بر تجربه برنامه و کمک به ایجاد ریزه کاری دومین چالش بزرگ بود. *

 

در حالی که تبلیغات قابل پخش بیشترین استفاده را در قالب تبلیغات درون برنامه ای دارند ، نشان داده می شود که تبلیغات ویدیویی دارای پاداش جذاب ترین قالب تبلیغات برای کاربران است.

1. مدل فریمیوم

برنامه های موبایل Freemium رایگان بارگیری می شوند. بنابراین چگونه برنامه های رایگان درآمد کسب می کنند؟ کاربران می توانند به قابلیت های اساسی برنامه دسترسی پیدا کنند ، در حالی که با خرید می توانید ویژگی ها یا محتوای خاصی را باز کنید.

 

تقریباً 94٪ برنامه ها از این مدل کسب و کار برنامه رایگان پیروی می کنند. *

 

اگر می خواهید تا آنجا که ممکن است یک پایگاه کاربر بزرگتر داشته باشید ، این یک استراتژی موثر است - برنامه های رایگان نرخ بارگیری را به طور چشمگیری بالاتر می بینند. این تعجب آور نیست ، زیرا اگر کاربران بتوانند برنامه شما را قبل از پرداخت هزینه آن امتحان کنند ، به احتمال زیاد بارگیری می کنند.

 

بنابراین چگونه می توانید از برنامه های رایگان درآمد کسب کنید؟ نکته مهم در ایجاد کار freemium این است که کاربران در نسخه رایگان ارزش کافی را تجربه می کنند تا آنها را متقاعد کند که کیف پول خود را برای موارد بیشتر باز کنند.

 

ایجاد تعادل درست بین ارائه بیش از حد یا کم ویژگی های رایگان بسیار مشکل است. اگر نسخه رایگان خیلی خوب است ، هیچ انگیزه ای برای کاربران برای ارتقا وجود ندارد. اگر به اندازه کافی خوب نباشد ، کاربران متقاعد نمی شوند که برنامه ارزش پرداخت هزینه آن را دارد.

نمونه مدل Freemium: Spotify

Spotify سلطان مدل freemium است. در حالی که بیشتر برنامه های freemium نرخ تبدیل متوسط ​​بین 2-5٪ را می بینند ، * Spotify 42٪ از کاربران freemium را به مشترکان پرداخت کننده تبدیل می کند. *

 

راز آنها چیست؟

 

طبق مقاله ای در Harvard Business Review ، * Spotify بر داده ها بیش از نظر و اختیار تأکید دارد. آزمایش ، آزمایش مداوم A / B و تأکید فراوان بر تجزیه و تحلیل داده های کاربر ، به نیروگاه جریانی جریان ، دیدگاه های مهمی می دهد که استراتژی های توسعه محصول ، بازاریابی و درآمدزایی برنامه را به آنها اطلاع می دهد.

 

2. مدل برتر

آیا باید هزینه برنامه خود را پرداخت کنید؟ درآمد مقدماتی با هر بارگیری و سود سریعتر می تواند دلایل قانع کننده ای برای انتخاب یک مدل برتر باشد.

 

به علاوه ، برنامه های پولی معمولاً از تعامل و وفاداری کاربر بالاتری برخوردارند. * مردم به سادگی از چیزی که برای آن پرداخت کرده اند استفاده می کنند.

 

اما اشکالاتی هم دارد. فقط 20٪ از برنامه های پولی بیش از 100 بار بارگیری می شوند و فقط 0.2٪ بیش از 10،000 بار بارگیری می شوند. *

 

برای تعیین اینکه آیا این مدل کسب و کار برنامه خوبی برای شما است ، نگاهی به رقبای خود بیندازید: آیا برنامه شما بدیهی است که از گزینه های رایگان برتر است؟ چرا یک کاربر بالقوه برنامه شما را از یک بارگیری رایگان انتخاب می کند؟

 

یکی از کلیدهای دستیابی به موفقیت با این روش ، تعیین سریع ارزش برنامه شماست. این بدان معناست که تا آنجا که ممکن است پنج ستاره در کنار یک توصیف جذاب ، رابط کاربری غنی و مجموعه ای از ویژگی های جامع باشد.

 

نمونه مدل برتر: هوا آسمان تاریک

Dark Sky Weather با بیش از 30 هزار بارگیری از زمان راه اندازی آن در سال 2012 یکی از محبوب ترین برنامه های پولی در فروشگاه برنامه است.

 

عکسهای صفحه نمایش چشمگیر از رابط کاربری ، هزاران رتبه بندی بالا و بررسی های جالب ، جایزه Editor's Choice Award و رتبه بندی شماره 1 در گروه برنامه های آب و هوا ، همه قیمت ها را برای کاربران بالقوه توجیه می کند.

doyayekasbokar بازدید : 28 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)

وقتی دانش شما به سرعت رسید ، وقت آن است که به سایت های آزاد مانند Upwork و Freelancer برگردید تا مشاغل را شروع کنید.

 

اگر می خواهید شانس خود را برای جذب مشتری افزایش دهید ، می توانید از آنچه آموخته اید برای مارک استفاده کنید و شرکت مدیریت رسانه های اجتماعی خود را رشد دهید.

 

32. ایجاد پادکست

اگر شما به گفتگو و به اشتراک گذاشتن نظرات یا انجام مصاحبه علاقه دارید ، پادکست می تواند یک رسانه عالی برای کاوش شما باشد. بازار پادکست در حال حاضر در حال انفجار است ، که یک چیز خوب است.

 

شنوندگان قابلیت حمل پادکست را دوست دارند و با توجه به اینکه اکثر ما همیشه در سفر هستیم و اوقات فراغت نداریم ، این یکی از روشهای مطلوب برای مصرف محتوا است.

 

برای موفقیت در پادکست امروز باید چیزی با کیفیت بالا ایجاد کنید. این نه تنها شامل کیفیت صدای شما ، بلکه کیفیت محتوای شما نیز می شود. برای شروع ، شما باید در یک تنظیم میکروفون خوب سرمایه گذاری کنید.

 

اگر قصد دارید پادکست هایی به سبک مصاحبه انجام دهید ، باید با مهمانان خود تماس بگیرید. ممکن است لازم باشد ابتدا با دوستان یا خانواده چند مصاحبه ساختگی انجام دهید ، بنابراین می توانید سبک خود را قبل از اولین مصاحبه واقعی خود پایین بیاورید.

 

برای دریافت ایده بهتر در مورد پادکست ، مدتی را صرف مرور پادکست های برتر iTunes یا Spotify کنید. تعداد انگشت شماری از قسمت هایی را که توجه شما را به خود جلب کرده گوش دهید و ببینید چه شاخص های کیفی مشترکی دارند.

 

آیا آنها داستان های باورنکردنی تعریف می کنند؟

آیا آنها از شوخ طبعی استفاده می کنند؟

آیا آنها دیدگاه جالبی دارند؟

آیا مصاحبه های بی نظیری ایجاد می کنند؟

با یادگیری از بهترین ها ، می دانید که در هنگام تولید قسمت های خود ، چه چیزهایی را شامل شوید و از چه مواردی باید خودداری کنید.

 

با پادکست ، میزان پولی که می توانید تولید کنید به میزان و میزان مخاطب شما بستگی دارد. هرچه تعداد مخاطبان و بارگیری پادکست شما بیشتر باشد ، شانس شما برای کسب درآمد مناسب بیشتر است.

 

در اینجا چند گزینه برای کاوش شما وجود دارد:

 

محصولات و خدمات مربوط به موضوعاتی که درباره آنها صحبت می کنید را به فروش برسانید

یک سایت عضویت برای پادکست خود ایجاد کنید

فروش حمایت های مالی ، که می توانید قبل از شروع مصاحبه با صدای بلند بخوانید

پادکست خود را برای کمک های مالی باز کنید.

33. یک نویسنده مستقل شوید

اگر دوست دارید کلمات را با هم رشته کنید ، در این صورت کسب درآمد به عنوان نویسنده می تواند راهی عالی برای شروع کسب درآمد آنلاین باشد.

 

حتی بدون تجربه ، می توانید به سرعت به عنوان نویسنده درآمد کسب کنید.

 

اولین قدم ایجاد طاقچه خود و تصمیم گیری در مورد نوع نوشتاری است که به عنوان مثال انجام می دهید:

 

آیا پست های وبلاگ عمیقی برای سایت های SaaS ایجاد خواهید کرد؟

کپی وب سایت برای مشاورین املاک چگونه است؟

یا ایمیل های فروش برای وب سایت های سلامتی و تناسب اندام؟

تقریباً بی پایان محتوا وجود دارد که نیاز به نوشتن دارد. تصمیم بزرگ شما این است که در مورد اینکه چه نویسنده ای می خواهید باشید تصمیم بگیرید؟

 

هنگامی که طاقچه خود را کشف کردید ، وقت آن است که برخی از نمونه ها را ایجاد کنید و مشتری ها را شروع کنید.

 

سریعترین روش استفاده از سیستم عاملهای آزاد برای یافتن مشتریان مربوطه است. با این حال ، می توانید چند نمونه ایجاد کنید ، آنها را در وب سایت هایی مانند Medium یا LinkedIn بارگذاری کنید.

هنر و طراحی های خود را بفروشید

اگر مهارت های طراحی کمی دارید ، پس می توانید با فروش طرح های خود درآمد کسب کنید. سایتهایی مانند Society6 بارگذاری طرحهای منحصر به فرد شما و فروش آنها را در اقلام مختلف از جمله قاب گوشی ، تی شرت ، ملیله و موارد دیگر آسان می کند.

 

Society6 به شما این فرصت را می دهد تا از طریق طرح های خود ، بدون هیچ گونه پول نقد اولیه ، درآمد کسب کنید.

 

شما فروشگاه شخصی خود را ایجاد می کنید ، طرح های خود را بارگذاری می کنید و مواردی را که دوست دارید در آنها نمایش داده شود انتخاب می کنید. بعلاوه ، هنگامی که شخصی کالایی را از فروشگاه شما سفارش می دهد ، می تواند در صورت تقاضا برای وی ارسال شود.

 

اگر طراحی هایی دارید که مردم آنها را دوست دارند ، این می تواند یک روش خوب برای کسب درآمد باشد.

 

35. مشاغل خرد را انجام دهید

مشاغل خرد فعالیتهایی هستند که برای تکمیل آنها به هوش انسانی نیاز است. حتی در عصر اتوماسیون ، وظایف خاصی وجود دارد که هنوز هم به لمس انسان نیاز دارند.

 

این کارها معمولاً بسیار ساده هستند و به مهارت فنی نیاز ندارند. به عنوان مثال ، ممکن است از شما خواسته شود نتایج جستجو را برای یک کلمه کلیدی مشخص مرور کنید ، یک پاراگراف را به زبان دیگری ترجمه کنید یا لحن و احساس مقاله را دسته بندی کنید.

 

تکمیل مشاغل خرد می تواند سرگرم کننده باشد و تمام آنچه شما نیاز دارید یک کامپیوتر و اتصال به اینترنت است. بهترین مکان برای ثبت نام در این کارها از طریق Amazon Mechanical Turk است.

 

فقط کافیست ثبت نام کنید ، یک حساب کاربری ایجاد کنید و برای انجام مشاغل خرد حقوق دریافت کنید.

 

36. انجام نظرسنجی های آنلاین

انجام نظرسنجی های آنلاین بهترین راه برای کسب درآمد غیرفعال از طریق اینترنت نیست. اما ، اگر به دنبال پول نقد و جوایز سریع هستید ، بدون اینکه برای یادگیری یک مهارت جدید وقت بگذارید ، قابل تأمل است.

 

نظر سنجی دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. شما نظرسنجی های آنلاین انجام می دهید و با پول نقد ، کوپن ، جوایز و کارت های هدیه جبران می شوید.روش 

تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 224
  • بازدید ماه : 592
  • بازدید سال : 5,336
  • بازدید کلی : 27,040