loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 29 جمعه 14 آذر 1399 نظرات (0)

اگر صدای عالی دارید و عاشق مطالعه هستید ، تبدیل شدن به یک راوی کتاب صوتی یک فرصت عالی است.

 

یکی از ساده ترین راه ها برای شروع ثبت نام در ACX است - این سرویسی است که راویان کتاب صوتی را با نویسندگان متصل می کند.

 

فراتر از ثبت نام برای سرویس فوق ، همچنین باید در یک میکروفون و نرم افزار ضبط با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید و نمونه هایی ایجاد کنید که مهارت های صوتی شما را نشان می دهد.

 

اگر می خواهید دامنه دسترسی خود را بیشتر کنید ، می توانید در Upwork نیز نمایه ای ایجاد کنید و مشاغل روایت کتاب صوتی را که با آن روبرو می شوید ، مرتب کنید.

 

28. یک طراح گرافیک شوید

اگر مهارت طراحی دارید ، یا همیشه دوست داشتید با Photoshop و Illustrator بازی کنید ، پس می توانید با استفاده از این مهارت ها کسب درآمد آنلاین انجام دهید.

 

شما می توانید از بسترهای نرم افزاری مستقل فوق الذکر استفاده کنید ، یک نمایه ایجاد کنید ، و شروع به انتخاب صدا کنید ، یا می توانید مهارت های خود را در یک سیستم عامل مانند 99 طراحی طراحی کنید در این سایت ، شما برای طراحان خاص با طراحان دیگر رقابت خواهید کرد. اگر مشتری از طرح شما خوشش می آید ، پروژه را دریافت می کنید و شروع به کار می کنید.

 

جستجو برای یک طراح حرفه ای با استفاده از موتور جستجوی 99designs.

 

روش دیگر برای جلب مشتری به عنوان یک طراح گرافیک ، آفلاین بودن است. به اتاق بازرگانی محلی خود بروید یا مدتی را به قدم زدن در شهر خود اختصاص دهید. به احتمال زیاد مشاغل زیادی خواهید دید که به مهارت های طراحی گرافیکی شما نیاز دارند. خواه برای یک آرم جدید ، بروشور یا حتی لباس فرم شرکت باشد.

 

می توانید به محل کار محلی خود بروید. اینها معمولاً با شرکتهای نوپا و سایر شرکتهایی که به مهارتهای طراحی شما نیاز دارند پر می شود.

 

29. اینفلوئنسر اینستاگرام شوید

اینستاگرام یکی از سریعترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است که در آن رشد می کند. با این حال ، آیا می دانستید می توانید مستقیماً از طریق اینستاگرام درآمد کسب کنید ، فقط با داشتن طرفداران کافی کافی

 

ساخت دنبال کنندگان زیادی در اینستاگرام دشوارتر می شود ، اما می تواند راهی آسان برای کسب درآمد خوب در اینترنت باشد. مارک های بزرگ و شرکت های دیگر در واقع به شما پرداخت می کنند تا فقط یک پست در مورد شرکت خود انجام دهید یا یکی از محصولات آنها را به نمایش بگذارید.

 

معمولاً میزان درآمد شما در هر پست به اندازه دنبال کنندگان و میزان جذابیت آنها بستگی دارد. می توانید انتظار داشته باشید که از هر صد هزار تا چند هزار دلار در هر پست درآمد کسب کنید.

 

ایجاد یک مخاطب قابل توجه در اینستاگرام به زمان نیاز دارد ، اما اگر عاشق عکس گرفتن هستید ، مهم نیست که وقت زیادی را روی تلفن خود بگذرانید و به ارسال منظم پست اختصاص دارید ، پس ارزش عکس گرفتن را دارد.

خدمات SEO خود را ارائه دهید

دانستن نحوه رتبه بندی وب سایت ها یک مهارت بسیار سودآور است. تا زمانی که مردم به استفاده از موتورهای جستجو ادامه دهند ، در این صورت نیازی به افرادی که اطلاعات داخلی SEO را می دانند وجود خواهد داشت.

وقتی فهمیدید که برای رتبه بندی یک وب سایت چه کاری لازم است ، وقت آن است که مهارت های خود را امتحان کنید. این به ایجاد وب سایتی کمک می کند که بتوانید دانش جدید SEO خود را آزمایش کنید ، اما ضرورتی نیست.

 

در واقع ، شما می توانید بلافاصله مشتری گرفتن را شروع کنید. اولین رویکرد شامل استفاده از سایت های آزاد که قبلاً ذکر شد مانند Upwork و Freelancer.com است.

 

یا می توانید خدمات خود را به مشاغل محلی که به دنبال رتبه بندی در موتورهای جستجو هستند ، ارائه دهید.

 

31. حساب های شبکه های اجتماعی را مدیریت کنید

این روزها بیشتر ما در شبکه های اجتماعی فعال هستیم. اما ، آیا می دانید می توانید از طریق مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی امرار معاش کنید؟

 

اگر قبلاً یک کاربر مشتاق شبکه های اجتماعی هستید ، در حال حاضر یک قدم جلوتر هستید. برای شما بسیار آسان تر خواهد بود که تخصص خود را منتقل کنید و دیگران را مجاب کنید که حساب های خود را با پرداخت هزینه ای مدیریت کنند.

 

اگر نیستید ، نگران نباشید. منابع آکادمی زیادی مانند آکادمی Hootsuite وجود دارد که به شما اطلاعاتی در مورد رسانه های اجتماعی می دهد.

doyayekasbokar بازدید : 23 پنجشنبه 13 آذر 1399 نظرات (0)

خدمات یا نرم افزار برنامه نویسی خود را بفروشید

یادگیری نحوه برنامه نویسی می تواند یک مهارت بسیار ارزشمند باشد. خواه به دنبال مهارت های آزاد باشید و یا نرم افزار خود را بسازید و بسازید.

 

هنگامی که مهارت کافی زیر کمربند خود را دارید ، می توانید وظایفی از قبیل ساختن یک برنامه کاربردی برای مصرف کنندگان ، ایجاد یک وب وب یا برنامه تلفن همراه یا حتی یک بازی موبایل را انجام دهید. بسیاری از مشاغل بسیار موفق در پشت نرم افزار ایجاد شده اند.

 

بسیاری از نرم افزارهای امروزی توسط شرکت های بزرگتر ساخته شده است ، اما اگر به Google Play یا Apple Store نگاهی بیندازید ، متوجه خواهید شد که بسیاری از محبوب ترین برنامه ها توسط افرادی مانند شما ساخته شده اند.

 

اگر می خواهید از طریق نرم افزار یا برنامه های خود درآمد کسب کنید ، روشی است که می توانید انتخاب کنید:

 

برای کشف آنچه که بیشترین نیاز به آن است ، تحقیقات بازار را انجام دهید

نسخه MVP نرم افزار را بسازید

از کاربران اولیه و آزمایش کنندگان بتا بازخورد بگیرید

بازخورد را تلفیق کرده و اولین نسخه از محصول خود را راه اندازی کنید

بر اساس بودجه خود یک کمپین بازاریابی آماده کنید

اگر به دنبال الهام هستید ، بررسی کنید که چگونه ناتان باری بنیانگذار ConvertKit توانسته است راه اندازی نرم افزار خود را رشد دهد.

 

اگر ساخت و فروش نرم افزار خود بسیار طولانی به نظر می رسد ، می توانید بلافاصله از طریق برنامه آزاد از مهارت های برنامه نویسی خود بهره مند شوید.

 

مدتی را به گشت و گذار در سیستم عامل های برتر فریلنسر مانند Upwork و Freelancer اختصاص دهید و پیشنهادات متنوعی را برای مهارت های خود پیدا خواهید کرد. یا می توانید به Remoteok.io مراجعه کنید ، که موضوعات مختلف برنامه نویسی از راه دور را که می توانید برای آنها اعمال کنید برجسته می کند.

 

24. معلم آنلاین کودکان

آموزش زبان انگلیسی و تدریس خصوصی به دانشجویان در سراسر جهان یک روش عالی برای کسب درآمد اضافی آنلاین است. اگر اهل یک کشور انگلیسی زبان هستید ، در حال حاضر مهارت های موفقیت را دارید.

 

صفحه اول Verbalplanet.

 

برای افزایش شانس موفقیت و استخدام در این شغل می توانید گواهینامه ESL نیز دریافت کنید.

 

معمولاً می توانید ساعتی 25 دلار در اختیار دانشجویان تدریس خصوصی از طریق اسکایپ قرار دهید.

 

اگر این نوع کار جالب به نظر می رسد ، پس این سایت ها را بررسی کنید:

 

خوب 4

Remote.co

VerbalPlanet

معلمان Chegg

25. وب سایت ها را تست کنید و بازخورد دهید

آیا شما نظر خوبی در طراحی دارید یا چه چیزی باعث ایجاد یک وب سایت یا برنامه خوب می شود؟ در این صورت ، می توانید با ارائه بازخورد و آزمایش خطاهای کاربردی ، به سرعت آنلاین پول در بیاورید.

 

به عنوان مثال ، شاید محتوای کسی نامشخص باشد؟ آیا طرح شما را گیج می کند؟ آیا منوی پیمایش بیش از حد پیچیده است؟ اینها بینش های ارزشمندی هستند که ممکن است تجارت آنلاین کسی را بسیار بهبود ببخشند.

 

تعدادی سایت وجود دارد که در ازای این نوع بازخورد به شما پرداخت می کنند. برخی از رایج ترین وب سایت ها و سایت های بازخورد برنامه شامل موارد زیر هستند:

 

Ubertesters

تست کاربر

پرندگان آزمایش

Userlytics

TryMyUI

احساس کاربر

26. توسعه دهنده وب سایت شوید

اگر مهارت توسعه ندارید ، اولین قدم شما یادگیری نحوه کدگذاری است. هنگامی که مهارت کسب کردید ، وقت آن است که کار را پیدا کنید.

 

در سایتهایی مانند Upwork و Freelancer یک نمایه ایجاد کنید و برای دریافت حقوق کار خود را شروع کنید.

 

برای افزایش شانس موفقیت می توانید ایجاد جایگاهی برای خود مفید باشید و بر اساس آن مشخصات و نمونه کارها را بسازید.

 

به عنوان مثال ، شاید شما می خواهید وب سایت هایی برای بنگاه های معاملات ملکی و شرکت های مدیریت املاک ایجاد کنید. یا می خواهید در ایجاد وب سایت های تجارت الکترونیکی که از ووکامرس و وردپرس استفاده می کنند تخصص داشته باشید.

 

ابتدا مطمئن شوید که به مهارتهایتان احتیاج دارید ، شاید مشاغل زیادی برای مهارتهای خاص شما ارسال شده باشد. سپس ، کسب و کار توسعه وب خود را طراحی کنید و مشاغل مربوطه را شروع کنید.

 

27. کتابهای صوتی را روایت کنید

صنعت کتاب صوتی هر ساله رشد می کند و به نظر می رسد هر روز بیشتر افراد ترجیح می دهند به جای مطالعه کتاب هایشان ، به آنها گوش دهند. هنوز هم ، بیشتر کتاب ها هرگز به قالب کتاب صوتی تبدیل نمی شوند.

 

کتاب های صوتی می توانند برای نویسندگان بسیار مفید باشند - نه تنها از کتاب های خود درآمد اضافی کسب می کنند ، بلکه به آنها کمک می کند تا از بین مردم نیز برجسته شوند.

doyayekasbokar بازدید : 22 چهارشنبه 12 آذر 1399 نظرات (0)

صنایع دستی خود را در Etsy بفروشید

روش های بیشتری برای کسب درآمد برای خدمات شما وجود دارد و این فقط شامل رانندگی با Uber یا Lyft نمی شود. اگر در ساخت کالاهای دست ساز تخصص دارید ، می توانید با فروش آنلاین این نوع کالاها امرار معاش خوبی کنید.

 

بازار Etsy که روی موارد دست ساز و صنایع دستی پرنعمت متمرکز است.

 

Etsy یکی از بزرگترین سیستم عامل های فروش صنایع دستی شماست - از قاب های منحصر به فرد آیفون گرفته تا پیراهن ، انگشتر و موارد دیگر.

 

بدون وب سایت یا حضور آنلاین می توانید شروع کنید. آنها در حال حاضر مخاطبان زیادی دارند که می توانید مستقیماً از آنها استفاده کنید. بعلاوه ، اگر کشش کافی داشته باشید ، می توانید در آینده به فروشگاه تجارت الکترونیکی خود-میزبان خود بروید.

 

برای افزایش شانس موفقیت خود نکات زیر را بخاطر بسپارید:

 

تحقیق خود را انجام دهید تا مطمئن شوید تقاضای موجود برای کارهای شما در Etsy وجود دارد

در نظر بگیرید که برای ساخت هر مورد چقدر زمان لازم است. آیا وقت و هزینه مادی شما به قیمتی که شارژ می کنید ارزش دارد؟

به این فکر کنید که چه چیزی محصول شما را برجسته می کند؟ شما می خواهید یک سبک منحصر به فرد داشته باشید ، در حالی که هنوز انتظارات خریداران خود را تحت تأثیر قرار می دهد.

20. محصولات خود را در آمازون (FBA) بفروشید

آمازون یکی از بزرگترین خرده فروشان آنلاین است که هزاران محصول در حال حاضر در سایت ذکر شده است.

 

ما قبلاً به نحوه ایجاد فروشگاه تجارت الکترونیک اشاره کردیم و این روش مشابه است ، اما تمرکز اصلی در اینجا استفاده از پلتفرم آمازون است.

 

با استفاده از این روش ، محصولی را می یابید که در آمازون فروش خوبی داشته باشد و نسخه های ارزان تری از این محصولات را تهیه می کنید. سپس ، مارک تجاری خود را اضافه کرده و سپس مجدداً اقلام را به فروش می رسانید.

 

شما این فرصت را دارید که خودتان این محصولات را بفروشید یا با سازنده ای کار کنید که این محصولات را سفارشی کرده و آنها را به خریداران شما رها می کند.

یک کانال YouTube راه اندازی کنید

YouTube یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در جهان است. اما ، مردم به جای جستجوی وب سایت ها ، به دنبال فیلم های سرگرم کننده ، سرگرم کننده یا آموزنده هستند.

 

با استفاده از سیستم تبلیغاتی وی یا ارسال بینندگان خود به وب سایتی که به روش دیگری از آن درآمد کسب کرده اید ، می توانید از کانال YouTube خود کسب درآمد کنید.

 

شما می توانید به ایجاد کانال YouTube به روشی مشابه ایجاد وب سایت فکر کنید ، به جز اینکه فیلم ایجاد می کنید نه محتوای نوشتاری.

 

اگر در مقابل دوربین احساس راحتی می کنید و می خواهید شانس خود را در ایجاد ویدئوها امتحان کنید ، باید بفهمید کانال شما در چه زمینه ای خواهد بود. به طور معمول ، دو نوع کانال YouTube وجود دارد که بیشترین موفقیت را دارند:

 

مطالب سرگرم کننده این سبک شامل محتواهایی مانند مجموعه های وب ، فیلم های کمدی ، شوخی ، بازبینی ، گشت و گذار در بازی های ویدیویی و موارد دیگر است.

مطالب آموزشی. این سبک بیشتر به عبارات "چگونه" می پردازد. اگر مهارت یا اطلاعات مفیدی دارید که می خواهید از طریق ویدئو منتقل کنید ، این گزینه خوبی برای شماست.

وقتی تصمیم گرفتید چه نوع کانال را شروع کنید ، وقت آن است که شروع به ایجاد کنید. ابتدا باید یک کانال YouTube ایجاد کنید و به یک نام جذاب توجه کنید. سپس ، نکات زیر را بخاطر بسپارید:

 

برای ضبط فیلم های خود از یک دوربین با کیفیت بالا استفاده کنید

با سبک ها ، قالب ها و تکنیک های مختلف ویرایش آزمایش کنید تا زمانی که یکی از ویژگی های بیشترین کشش را پیدا کنید

عناوین ، توضیحات و تصاویر ویدئویی خود را بهینه کنید تا افراد بتوانند کلیک کنند

یک برنامه ثابت انتشار ویدئو ایجاد کنید ، بنابراین پیروان می دانند چه زمانی انتظار محتوای شما را دارند

22. دستیار مجازی شوید

اگر در برنامه ریزی و سازمان عالی هستید ، دستیاری مجازی شدن می تواند برای شما مفید باشد. یک دستیار مجازی مسئولیت طیف وسیعی از وظایف را بر عهده دارد. به عنوان مثال ، شما می توانید حسابداری عمومی ، ورود اطلاعات ، مدیریت ایمیل ، تحقیقات و موارد دیگر را انجام دهید.

 

دستیاری مجازی شدن می تواند راهی عالی برای نه تنها رشد درآمد بلکه مبادله ارتباط با افراد مهم نیز باشد. نه تنها این ، بلکه بازار و نیاز به VA فقط در حال رشد است.

 

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک به جای استخدام کارمند تمام وقت خود ، به دستیاران مجازی روی می آورند.

doyayekasbokar بازدید : 25 سه شنبه 11 آذر 1399 نظرات (0)

برخی از محبوب ترین سایت های فریلنسینگ عبارتند از:

 

سر کار

فریلنسر

Fiverr

گورو

برای موفقیت در این سیستم عامل ها ایجاد یک جایگاه مهم است. بدترین کاری که می توانید به عنوان یک فریلنسر انجام دهید این است که خود را به عنوان یک متخصص عمومی معرفی کنید. از آنجا که رقابت بسیار زیاد است ، شما می خواهید خود را به عنوان تنها راه حل برای یک نوع خاص مشتری معرفی کنید.

 

بدون توجه به جایگاه شما ، وقت آن است که نمایه خود را ایجاد کنید ، چند نمونه مربوطه ایجاد کنید که مهارت های شما را به نمایش می گذارند و شروع به انتخاب کردن کنید.

 

اگر در امرار معاش خود در سیستم عامل هایی مانند Upwork جدی هستید ، پس مدتی را صرف جستجوی سایت Freelance برای برنده شدن کنید - این سایت به شما کمک می کند تا به یک فریلنسر با درآمد بالا تبدیل شوید.

 

15. خرید و فروش وب سایت

روند خرید و فروش وب سایت مانند روند ورق زدن خانه ها است - شما خانه ای را خریداری می کنید که پتانسیل سرمایه گذاری داشته باشد ، آن را برطرف کرده و برای سود بیشتری می فروشید.

 

بازار وب سایت Flippa.

 

روند کار کاملاً ساده است. اما ، فقط بدانید که خطرات موجود در آن وجود دارد. بنابراین ، در سایتی سرمایه گذاری نکنید که توانایی از دست دادن آن را ندارید.

 

در اینجا نحوه خرید و فروش سایت ها برای کسب سود آمده است:

 

شما یک وب سایت کم ارزش پیدا کرده اید که می دانید می توانید آن را بهبود ببخشید. برای این منظور ، بازارهایی مانند EmpireFlippers ، Flippa و We Sell Your Site را بررسی کنید.

برای کشف درآمد و تعداد ترافیک ، نمایه پیوندها و دلیل واقعی فروش شخصی سایت ، تحقیق خود را انجام دهید.

اگر همه چیز بررسی شد ، سایت را خریداری کنید.

برای به حداکثر رساندن بازدید و درآمد آن ، سایت را بهبود ببخشید.

سایت را برای سود بهتر بفروشید.

فروش عکس و فیلم سهام

وب سایت عکاسی سهام Shutterstock.

 

اگر دوست دارید عکس بگیرید یا فیلم ضبط کنید ، پس می توانید از این اشتیاق درآمد کسب کنید.

 

تعداد زیادی سایت وجود دارد که به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم های سهام خود را بارگذاری کنید. این سایت ها پایگاه های کاربری بسیار زیادی دارند و وقتی کسی به عکس شما مجوز می دهد ، حقوق شما را دریافت می کنید.

 

برخی از بزرگترین وب سایت های عکاسی سهام عبارتند از:

 

شاتر استوک

iStockPhoto

اگر فیلمبردار هستید ، برخی از برترین سایت ها عبارتند از:

 

VideoHive

حوض 5

VideoBlocks

حل کنید

هنگام ایجاد سبد سهام خود ، مدتی را به جستجوی بازارهای بالا اختصاص دهید تا محبوب ترین سبک ها را پیدا کنید.

 

سپس ، جایگاه خود را ایجاد کنید و هرچه بیشتر بارگذاری کنید - هرچه نمونه کارها بزرگتر باشد ، شانس موفقیت شما بیشتر است.

 

فراتر از درآمدزایی با عکس ها و فیلم های خود ، استفاده از وب سایت هایی از این دست می تواند به ایجاد یک fanbase برای کارهای شما نیز کمک کند.

 

18. در Cryptocurrency سرمایه گذاری کنید

احتمال دارد ارز رمزنگاری شده با قله عظیم بیت کوین در رادار شما ظاهر شود. با این حال ، حتی اگر چند سال پیش در بیت کوین و ارزهای رمزپایه دیگر سرمایه گذاری نکرده باشید ، خیلی دیر نیست.

 

دوره های بیت کوین در BitDegree.

 

سرمایه گذاری در ارز رمزنگاری شده بسیار شبیه هر نوع سرمایه گذاری دیگر است و خطرات زیادی را در پی خواهد داشت. اما با صرف وقت برای آموزش خود می توانید سرمایه گذاری های خوبی انجام دهید که در بلندمدت نتیجه می دهند.

 

اولین قدم در ماجراجویی ارز رمزنگاری شده شما این است که به سرعت دانش و مهارت خود را کسب کنید. BitDegree یک منبع عالی است که مملو از آموزش ها و دوره های مفید است که به شما دانش رمز ارزها را سرعت می بخشد.

 

روش های مختلفی برای کسب درآمد از ارز رمزنگاری شده وجود دارد از جمله:

 

سرمایه گذاری در سکه قبل از عرضه اولیه سهام ، یا رشد ارزش

آموزش نحوه برنامه نویسی و کار با بلاکچین

نویسنده ارز رمزنگاری شوید

استخدام در راه اندازی ارز رمزنگاری شده

از آنجا که فناوری رمزنگاری و بلاکچین هنوز در ابتدای کار خود هستند ، زمان خوبی برای یادگیری مهارت های لازم برای موقعیت یابی خود برای موفقیت در آینده است.

doyayekasbokar بازدید : 31 دوشنبه 10 آذر 1399 نظرات (0)

وب سایت خود را بفروشید

سرانجام ، یکی از سودآورترین راه های کسب درآمد از وب سایت خود فروش آن است.

 

بسته به سایت شما ، این می تواند یک گزینه بسیار سودآور باشد.

 

بازار Empire Flippers.

 

به طور متوسط ​​سایت شما چند برابر بیشتر از آنچه معمولاً در ماه دریافت می کنید به فروش می رسد. این تعداد به عوامل مختلفی بستگی دارد ، اما به طور کلی می توانید انتظار داشته باشید که آن را از 12 تا 30 برابر درآمد منفعل ماهانه خود بفروشید.

 

عوامل زیر در نتیجه نهایی تأثیر می گذارند:

 

سن سایت شما

اقتدار دامنه شما

سایت شما چقدر بازدید می کند

چقدر سود می برید

تنوع درآمد شما

ثبات درآمد شما

سایت شما در حال رشد است یا راکد

اگر کنجکاو هستید که سایت ها به طور کلی به چه میزان فروش می کنند ، پس مدتی را به مرور لیست های Empire Flipper اختصاص دهید.

 

راه های کسب درآمد آنلاین بدون وب سایت

ایجاد یک وب سایت سودآور راهی عالی برای ایجاد درآمد منفعلانه در طولانی مدت بصورت آنلاین است. با این حال ، هنوز راههایی وجود دارد که می توانید بدون نیاز به ایجاد وب سایت ، به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

 

12. انتشار Kindle Books

اگر در آرزوی نوشتن کتاب برای امرار معاش بوده اید ، بهترین زمان برای این کار ممکن است باشد. انقلاب خود نشر این امکان را برای هرکسی فراهم کرده است که از طریق انتشار کتاب امرار معاش کند.

 

وب سایت انتشار مستقیم آمازون کیندل.

 

به خاطر داشته باشید ، از آنجا که مانع کمتری برای ورود وجود دارد ، این به معنای رقابت بیشتر نیز است. اما ، با نوشتن بهترین کتاب ممکن و ارضای انتظارات خواننده ، می توانید شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

 

هنگام انتشار کتاب های Kindle خود ، همه جنبه های فرآیند انتشار تحت کنترل شما است. این بدان معنی است که شما مسئول نوشتن ، ویرایش ، قالب بندی ، دریافت جلد ، بارگذاری آن در آمازون ، نوشتن توضیحات کتاب خود و بازاریابی هستید.

 

در اینجا چند نکته برای بهبود موفقیت خود به عنوان یک نویسنده خود منتشر شده آورده شده است:

 

در مورد جایگاه دقیق خود تحقیق کنید ، اطمینان حاصل کنید که بازار کتاب مناسبی وجود دارد که خیلی رقابتی نیست اما همچنان مخاطبان مناسبی دارد.

بهترین کتاب ممکن را بنویسید و یک ویرایشگر حرفه ای استخدام کنید.

روی یک جلد و توضیحات کتاب با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید - این دو عنصر در هنگام نیاز به فروش کتاب های خود دست به دست هم می دهند.

کتاب های خود را به صورت سری منتشر کنید و هدف آن تسلط بر یک بازار معین است.

موفقیت شما به عنوان یک نویسنده کاملاً تحت کنترل شماست. بهترین کتاب ممکن را بنویسید و یک لیست ایمیل از خوانندگان ایده آل خود بسازید. هرچه بیشتر بیاموزید ، و راه های بیشتری برای کسب درآمد به روی شما باز شود.

 

13. بازاریابی از طریق ایمیل

به این فکر کنید که روزانه چند ایمیل در صندوق ورودی خود دریافت می کنید. بسیاری از اینها احتمالاً خبرنامه های ایمیلی هستند که در آنها ثبت نام کرده اید. بعضی از آنها صبر نمی کنید که هر روز باز شوید ، در حالی که دیگران - تعجب می کنید که چگونه حتی به شما رسیده اند.

 

قطره نخست - پلت فرم مدیریت ارتباط با مشتری از طریق تجارت الکترونیک.

 

ایجاد یک خبرنامه پست الکترونیکی می تواند راهی عالی برای دستیابی به گروهی از افراد هدفمند و ایجاد یک تجارت مستحکم و پایدار باشد. مشاغل میلیون دلاری مانند Skimm در پشت خبرنامه ایمیل روزانه ساخته شده اند.

 

از همه بهتر ، شروع یک خبرنامه ایمیل کار سختی نیست. با سیستم عامل هایی مانند ConvertKit ، Drip ، MailChimp و Aweber ، هرگز آسانتر نبوده است.

 

روشی است که شما باید دنبال کنید:

 

درباره طرحی که می خواهید خدمت کنید و سبک ایمیل های خود تصمیم بگیرید

یک ارائه دهنده بازاریابی از طریق ایمیل انتخاب کنید

یک صفحه فرود ساده ایجاد کنید و ترافیک را به آن صفحه هدایت کنید

ایمیل های منظم را به آن لیست ارسال کنید

هدف از لیست ایمیل شما ایجاد اعتماد است ، بنابراین مشتریان شما هر روز ایمیل های شما را باز می کنند.

 

پس از داشتن لیست قابل توجهی از افراد که ایمیل های شما را باز می کند ، چندین روش برای کسب درآمد از آن لیست دارید ، مانند:

 

فروش محصولات دیجیتالی خود

ارائه دوره عضویت

ارسال مشترکان خود به پیشنهادات شرکت های وابسته

فروش حمایت های مالی

14. مستقل در سایتهایی مانند Upwork

تعداد زیادی سایت آزاد وجود دارد که مملو از مشتریانی گرسنه است که به دنبال شخصی با مهارت شما می گردند. در حال حاضر تقاضا برای فریلنسر بیش از هر زمان دیگری در تاریخ است.

doyayekasbokar بازدید : 20 یکشنبه 09 آذر 1399 نظرات (0)

دوره های دیجیتال را می توان در قالب های مختلف مختلف ، از بارگیری ساده PDF ، تا دوره های ویدیویی خود تولید که دارای دهها ساعت محتوای هستند ، تولید کرد.

 

ایجاد دوره های آنلاین نیز می تواند یک برنامه بسیار مفید باشد. از آنجا که تحت کنترل شما است ، هیچ محدودیتی در میزان درآمد شما وجود ندارد.

 

مانند اکثر روشهای موجود در این لیست ، دوره های دیجیتال را می توان در اکثر سبک های وب سایت ها از جمله وبلاگ ها ، سیستم عامل های تجارت الکترونیکی و حتی سایت های بازاریابی وابسته ادغام کرد.

 

اگر می خواهید یک دوره دیجیتالی ایجاد کنید ، اما در مورد موضوع خود صحبت نکرده اید ، بهتر است از مخاطبان خود نظرسنجی کنید. غالباً ، آنها می توانند دقیقاً آنچه را که دوست دارند یاد بگیرند و مایل به پرداخت آن هستند به شما بگویند.

 

به عنوان مثال ، دوره آنلاین Learn Scrivener Fast کاملاً به کمک نویسندگان در یادگیری جزئیات نرم افزار Scrivener اختصاص یافته است. جوزف مایکل ، خالق این دوره ، با خواندن نظرات در وبلاگ مایکل هیات ، چنین نیازی را کشف کرد. از آن زمان به یک تجارت شش رقم درآمد تبدیل شده است.

 

6. یک سایت عضویت ایجاد کنید

سایت های عضویت اخیراً در محبوبیت منفجر شده اند و اجرای این ایده آسان است. با این حال ، به نوعی داشتن مخاطب موجود نیاز دارد.

 

به عنوان مثال ، مارک مانسون یک وبلاگ محبوب توسعه خود را اداره می کند. در سایت وی ، بخشی از عضویت وجود دارد که به کاربران امکان می دهد به دوره های آنلاین ، فیلم ها و توضیحات مقاله اضافی دسترسی پیدا کنند. برای طرفداران کارهای او ، کار بسیار خوبی است.

 

افراد در حال حاضر به وب سایت شما مراجعه می کنند زیرا آنها از آنچه در مورد شما می نویسید و نحوه استفاده از سبک خود را دوست دارند. بنابراین ، می توانید در سایت خود یک بخش عضویت ایجاد کنید که محتوای برتر ارائه دهد.

 

اکنون ، تک تک افرادی که از سایت شما بازدید می کنند شما را با این پیشنهاد مواجه نمی کنند ، اما طرفداران اختصاصی شما آن را غیرقابل مقاومت می دانند.

 

نوع سایت عضویت شما ایجاد می کنید به نوع سایتی که اجرا می کنید و عمق مورد نظر شما با محتوای برتر شما بستگی دارد. اگر این ایده را دوست دارید ، راهنمای ما را در مورد چگونگی ایجاد یک وب سایت عضویت با استفاده از وردپرس بررسی کنید.

 

7. فروش فضای تبلیغاتی

صفحه اول Google AdSence.

 

همه ما سایت هایی را دیده ایم که در سراسر محتوای خود از تبلیغات استفاده می کنند. بعضی اوقات تبلیغات سرزده است ، اما بار دیگر به طور طبیعی با محتوا ادغام می شوند.

 

درآمدزایی از سایت خود از طریق تبلیغات معمولاً مختص زمانی است که سایت شما بازدید زیادی داشته باشد. اگر تعداد ترافیک شما زیاد است و فقط به رشد خود ادامه می دهد ، این گزینه می تواند ارزش پول نقد اضافی را داشته باشد.

 

اگرچه مبلغی که به شما پرداخت می شود به شبکه بستگی دارد ، اما معمولاً براساس تعداد بازدیدها یا کلیک ها پرداخت خواهید شد.

 

شبکه های تبلیغاتی مختلفی برای انتخاب وجود دارد. Google AdSense احتمالاً شبکه ای است که با آن بیشتر آشنا هستید. با استفاده از آن ، شما به شبکه درخواست می دهید و پس از تأیید ، می توانید تبلیغات خود را به سایت خود اضافه کنید. به طور معمول ، پرداخت تبلیغات Adsense عالی نخواهد بود ، مگر اینکه میزان بازدید شما به میلیون ها بازدید کننده در ماه باشد.

 

شبکه های تبلیغاتی دیگری مانند Ezoic و Media وجود دارد. هر دو دارای فرآیند تأیید و ارزیابی سایت هستند. این شبکه ها همچنین از مزیت همکاری با شما برای بهینه سازی درآمد تبلیغاتی شما برخوردار هستند.

 

اگر نمی خواهید با یک شبکه تبلیغاتی کار کنید ، این توانایی را دارید که خودتان تبلیغات را بفروشید. اگر مخاطب خاصی دارید ، این گزینه بسیار ارزشمندی خواهد بود. بگذارید بگوییم شما سایتی دارید که به بهینه سازی خواب اختصاص دارد. به جای استفاده از یکی از شبکه های تبلیغاتی که در بالا ذکر شد ، می توانید فضای تبلیغاتی را به شرکت های بزرگ تشک بفروشید.

 

شما همچنین می توانید محتوای پشتیبانی شده را ایجاد کنید. این جایی است که یک شرکت به شما پول می دهد تا محتوای پشتیبانی شده ای را که در سایت خود ارسال می کنید ایجاد کنید. سایتهایی مانند Buzzfeed و Millo از این روش استفاده کرده اند.

doyayekasbokar بازدید : 27 شنبه 08 آذر 1399 نظرات (0)

به عنوان مثال Bitcatcha را در نظر بگیرید. این وب سایت درباره خدمات میزبانی ، ابزارهای VPN و سازندگان سایت نظراتی ارائه می دهد. هر بار که کالایی را ذکر می کند ، یک لینک وابسته در پست قرار می گیرد.

 

پس از ثبت نام در برنامه وابسته هاستینجر ، به داشبورد بازاریابی شرکت های وابسته دسترسی پیدا خواهید کرد که می توانید تمام مبارزات خود را ردیابی کنید. سپس ، از مواد بازاریابی ارائه شده - مانند آگهی ها ، کتاب های الکترونیکی و اینفوگرافیک - برای افزایش فروش استفاده کنید.

 

در حالی که برنامه های مقرون به صرفه هاستینجر به اطمینان از نرخ بالای تبدیل کمک می کنند ، اما همیشه فضای کافی برای به حداکثر رساندن سود شما وجود دارد. به همین دلیل ، می توانید از مدیر حساب اختصاصی خود پیشنهاد و مشاوره بگیرید. آنها خوشحال خواهند شد که به شما کمک کنند.

 

3. یک وب سایت تجارت الکترونیکی بسازید

سایت های تجارت الکترونیکی در سال های اخیر محبوبیت زیادی را پشت سر گذاشته اند. با رواج سیستم عامل هایی مانند WordPress و WooCommerce ، ایجاد یک سایت تجارت الکترونیکی آسان نیست.

 

اگر ترجیح می دهید با محصولات فیزیکی معامله کنید و چیزهای ملموسی را بفروشید ، افتتاح یک فروشگاه تجارت الکترونیکی می تواند مناسب باشد.

 

دو روش مختلف برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین موفق وجود دارد:

 

ایجاد و فروش یک محصول فیزیکی طاقچه به یک گروه اختصاصی از خریداران

خرید کالاهای ارزان قیمت تولید شده در کشورهای خارجی ، بسته بندی مجدد آنها و فروش آنها در یک مارک.

روش اول می تواند بسیار موفقیت آمیز باشد ، اما نیاز به علاقه به محصول و تمایل به انجام یک تحقیق ، توسعه محصول و آزمایش دارد.

 

با این حال ، چنین موفقیت فروشگاه هایی مانند SkinnyMe Tea ، Beardbrand و Ratio Coffee نشان می دهد که شما می توانید با فروشگاه تجارت الکترونیک خود به نتایج باورنکردنی برسید.

 

اگر روش اول برای اولین تجارت آنلاین شما کمی خطرناک به نظر می رسد ، پس ممکن است گزینه دوم فروش مجدد محصولات محبوب خارج از کشور را در نظر بگیرید. این روش شامل تهیه کالای محبوب از بستری مانند AliExpress ، بسته بندی مجدد محصول و فروش آن از طریق ویترین فروشگاه شما است.

 

فراتر از فروش محصولات مناسب ، باید در مورد چگونگی حمل محصولات خود نیز فکر کنید. شما شخصاً می توانید حمل و نقل و انجام سفارشات را انجام دهید. یا می توانید از روشی معروف به نام drop shipping استفاده کنید ، جایی که سازنده آن را برای شما مدیریت می کند.

 

4. فروش مجدد میزبانی وب

فروش مجدد هاست یک روش عالی دیگر برای کسب درآمد آنلاین است. در واقع ، ما این سرویس را در پروژه خواهرانه خود میزبان 24 ارائه می دهیم.

 

صفحه نخست میزبان 24.

 

ایده اصلی میزبانی نمایندگی ارائه فضای اختصاصی سرور است که می توانید از آن برای ساختن نام تجاری میزبانی وب خود استفاده کنید. به شما امکان می دهد:

 

حساب های میزبانی وب با cPanel ایجاد کنید

محدودیت منابع سفارشی (به عنوان مثال ، فضای دیسک ، پهنای باند) را تنظیم کنید

با استفاده از WHM به راحتی همه حساب ها را مدیریت کنید

از آنجا که cPanel پرکاربردترین ابزار در هنگام مدیریت حساب میزبانی است ، جذب کاربران جدید آسان خواهد بود. زمان کار با سرور نیز توسط یک تیم مدیر داخلی کنترل می شود ، که از زمان و در دسترس بودن پایدار اطمینان حاصل می کند.

 

به شما این امکان را می دهد تا به جای جنبه های فنی مدیریت سرور ، بر جذب کاربر تمرکز کنید. اگر سوالی دارید ، یک کارمند پشتیبانی اختصاصی 24/7 در آنجا برای کمک به شما خواهد بود.

 

به خصوص اگر با نحوه کار میزبانی وب آشنا باشید ، فروش مجدد آن قدم زدن در پارک خواهد بود. چه کسی می داند ، اگر تلاش کافی انجام دهید ، ممکن است به یکی از غول های میزبان وب تبدیل شوید.

 

5. یک دوره دیجیتال ایجاد کنید

به نظر می رسد امروز دوره های دیجیتالی همه جا هستند. بنابراین ، اگر دانش ارزشمندی داشته باشید که کسی هزینه آن را بپردازد ، این می تواند یک فرصت عالی باشد.

 

علاوه بر داشتن دوره های شخصی ، سیستم عامل های یادگیری مانند BitDegree فرصتی برای مدرس شدن را فراهم می کنند. این یک فرصت منحصر به فرد برای انتقال مهارت ها و تجربیات خود به هزاران نفر از افراد مشتاق یادگیری چیز جدید است.

doyayekasbokar بازدید : 29 جمعه 07 آذر 1399 نظرات (0)

شاید شما بخواهید برای پرداخت چند صورت حساب ، یک جریان درآمد جداگانه ایجاد کنید؟ یا ، شما به سادگی به دنبال راهی برای جایگزینی شغل فعلی خود هستید؟ دلیل شما هرچه باشد ، روش های مختلفی برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد.

 

با این حال ، مراقب باشید - برخی از این روش ها می توانند مخرب باشند ، زیرا کلاهبرداری های زیادی یا فعالیت های غیرقانونی دیگر وجود دارد.

 

در زیر بیش از 35 روش مختلف برای کسب درآمد آنلاین که در واقع کار می کنند ، خواهید یافت. برخی شامل ایجاد وب سایت شخصی شما می شود ، اما همچنین روشهایی را خواهید یافت که از مخاطبان داخلی سیستم عاملهای موجود استفاده می کنند.

 

چگونه می توان از طریق وب سایت یا وبلاگ به صورت آنلاین درآمد کسب کرد

یکی از روش های ثابت شده برای زمان برای کسب درآمد آنلاین ، از طریق وب سایت خودتان است. شما مکان خاصی را انتخاب می کنید ، ترافیک ایجاد می کنید و سپس محصولات و خدمات خود را به مخاطبان خود می فروشید.

 

در اینجا یاد خواهید گرفت که چگونه با بازاریابی شرکت های وابسته ، محصولات ، فروش کالاهای فیزیکی ، دوره ها و موارد دیگر به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

 

به مطالعه ادامه دهید تا با روش های مختلف کسب درآمد آنلاین آشنا شوید.

با یک وبلاگ عالی درآمد کسب کنید

بسیاری از افراد وبلاگ را به عنوان راهی برای بیان دیدگاه های خود و یا به عنوان یک رسانه خلاق راه اندازی می کنند.

 

با این حال ، موارد بسیاری وجود دارد که افراد نه تنها از طریق وبلاگ خود امرار معاش می کنند ، بلکه حتی آنها را به شرکت های عظیمی تبدیل می کنند ، مانند صفحه اصلی هافینگتون پست.

 

هر وبلاگ نویسی به این ارقام ضربه نخواهد زد ، اما اگر کارت های خود را درست بازی کنید ممکن است شانس زیادی برای کسب درآمد با وبلاگ خود داشته باشید.

 

به یاد داشته باشید که داشتن یک چشم انداز طولانی مدت مهم است. شما بلافاصله درآمد کسب نخواهید کرد ، اما با پیشرفت نوشتن ، مهارت های شما رشد می کند و سایت شما بازدید بیشتری را به خود اختصاص می دهد ، این یک احتمال قطعی است.

 

اگر هدف شما راه اندازی یک وبلاگ است که باعث درآمد شما می شود ، در اینجا چند نکته باید به خاطر بسپارید:

 

یک موضوع گسترده مانند بهداشت ، امور مالی ، روابط ، سرگرمی ها یا رشد شخصی را انتخاب کنید

همیشه کیفیت را هدف قرار دهید و بهترین منبع ممکن را در هر موضوع مشخص ایجاد کنید

درباره سئو و نحوه رتبه بندی سایت خود در موتورهای جستجو اطلاعات کسب کنید

شبکه ای با وبلاگ نویسان معروف و سایر تأثیرگذاران ایجاد کنید

این نکات شما را در مسیر درست هدایت می کند. با داشتن یک وبلاگ قابل اعتماد که تعداد زیادی از بازدیدکننده داشته است ، فرصت های زیادی برای کسب درآمد از سایت خود خواهید داشت ، از جمله:

 

تبلیغات پولی

فروش دوره ها و محصولات خود

فروش محصولات وابسته

2. یک وب سایت وابسته راه اندازی کنید

یک سایت بازاریابی وابسته با توصیه یا بررسی برخی از محصولات ساخته شده است. سپس ، وقتی خواننده آن محصول را از طریق پیوند شما خریداری می کند ، کارمزد دریافت خواهید کرد.

 

اگرچه به نظر نمی رسد درآمدزایی بزرگی داشته باشد ، اما سایتهای چند میلیون دلاری تنها براساس درآمد شرکتهای وابسته وجود دارد.

 

به عنوان مثال ، Wirecutter چنان سودآور بود که نیویورک تایمز این سایت را به قیمت 30 میلیون دلار خریداری کرد. همچنین Lucieslist ، سایتی در مورد بررسی محصولات کودک و Outdoorgearlab ، سایتی اختصاص یافته به بررسی وسایل کمپینگ و پیاده روی وجود دارد.

 

برای راه اندازی وب سایت بازاریابی وابسته خود ، به یک برنامه وابسته متناسب با ویژگی سایت خود بپیوندید. به عنوان مثال ، اگر وبلاگی مختص رایانه و فناوری داشته باشید ، می توانید به یک شرکت وابسته به هاستینجر تبدیل شوید.

doyayekasbokar بازدید : 27 پنجشنبه 06 آذر 1399 نظرات (0)

ابتدا پس انداز و بدهی خود را پرداخت کنید. وقتی برای پرداخت صورتحساب خود نشسته اید (من همه آنها را بصورت آنلاین انجام می دهم) ، اولین صورتحساب هایی را که پرداخت می کنید انتقال پس انداز و پرداخت بدهی خود باشید. در غیر اینصورت ، اگر آخرین هزینه آنها را بپردازید often غالباً در کوتاه مدت جایگزین آنها خواهید شد. اما اگر ابتدا به آنها پرداخت کنید ، مطمئن خواهید شد که هنوز اجاره یا رهن ، آب و برق ، مواد غذایی و بنزین خود را پرداخت می کنید ... بنابراین فقط هزینه های دیگر را کاهش می دهید.

در خانه ورزش کنید. بعضی از شما در این مورد با من مخالف خواهید بود ، که اشکالی ندارد - همه باید کاری کنند که به دردشان بخورد. اما من صرفاً با دویدن در پیست محلی یا جاده های محله ام و خرید چند وزنه ساده و یک میله چانه زنی ، پس انداز زیادی را صرف هزینه های خود در سالن های ورزشی کردم. من بسیاری از تمرینات مربوط به وزن بدن را انجام می دهم (فشار دادن ، حرکت اسکات هندو ، لانگ ، کشیدن پا ، افتادن و غیره) و برای آن چیزها به سالن ورزشی احتیاج ندارم.

تلویزیون کابلی را قطع کنید. نمی گویم تلویزیون نمی بینم - DVD می بینم ، بنابراین مطمئن می شوم آنچه تماشا می کنم چیز جالبی است و نه چیزهای بی فایده ای که بیشتر اوقات در تلویزیون پیدا می کنید. اگر نگاه کنید ، تعداد زیادی از آن به صورت آنلاین وجود دارد. پس انداز زیادی نیست ، اما این افزایش می یابد.

شلوغ کردن با خلاص شدن از شر همه چیزهای اضافی در خانه خود ، نه تنها زندگی خود را بسیار ساده تر و آرام تر می کنید ، بلکه خرید وسایلی را که باعث آشفتگی دوباره اوضاع می شوند دشوارتر می کنید. وقتی خانه خود را ساده کردید ، دیگر نمی خواهید برگردید.

وام بگیرید و وام بگیرید. کتاب و لباس و اسباب بازی هایی را که دیگر نیازی به آنها ندارید به دوستان و خانواده خود بدهید. اگر به چیزی احتیاج دارید ، ایمیلی ارسال کنید که آیا کسی آن را دارد یا خیر. اگر دیگر از آن استفاده نکنند ، آن را به رایگان به شما می دهند.

معامله پایاپای. این یک هنر گمشده است ، اما افراد زیادی خدمات یا کالاهای شما را به جای پول می گیرند ، به خصوص اگر دوست باشید یا حداقل یکدیگر را بشناسید. عادت کنید که به داد و ستد کالا پیشنهاد دهید ، خواهید دید که پس انداز زیادی می کنید. طراحی وب سایت من از طریق سیستم مبادله انجام شده است ، بنابراین برای مثال بیش از 1000 دلار در آنجا پس انداز کردم.

از پس انداز آنلاین استفاده کنید. من از Emigrant Direct استفاده می کنم ، اما ING Direct نیز محبوب است ، و همچنین یک دسته از بانک های آنلاین دیگر. نه تنها سود دو برابر سود یک حساب پس انداز بانکی عادی کسب می کنید ، بلکه اگر حساب خودپرداز را دریافت نکنید ، برداشت پول به آسانی امکان پذیر نیست ... و این باعث می شود که با توجه به انگیزه لازم پول دریافت کنید.

هدیه دادن صرفه جو را امتحان کنید. هدیه دادن به مردم یکی از شگفت انگیزترین سنت ها است ، زیرا این سخاوت و دلسوزی را نشان می دهد. تا اینکه تجاری شود. پس واقعاً گران است. در عوض ، سعی کنید هدیه وقت گذراندن با شخصی را بدهید. چیزی را که پخته اید یا خودتان درست کرده اید به آنها بدهید. خدماتی را ارائه دهید که از آنها قدردانی می کنند. برای سخاوتمندانه هزینه زیادی لازم نیست.

به کودکان خود در مورد تبلیغات ، پس انداز ، درآمد و هدیه دادن بیاموزید. اگر بچه دارید ، آموزش آنها درمورد پول باعث صرفه جویی زیادی در طولانی مدت می شود. اگر آنها در مورد چگونگی تأثیر تبلیغات بر روی روشهای حیله و تزویر بدانند ، کمتر خواهان جدیدترین اسباب بازیهای مد هستند (خوب ، التماس و التماس کنید). اگر آنها در مورد پس انداز و کسب درآمد بدانند ، به پولی که کسب می کنید احترام می گذارند و شما سعی می کنید پس انداز کنید. اگر آنها بدانند که هدیه دادن لزوماً صرف هزینه زیادی نیست (به بالا مراجعه کنید) ، لزوماً چیزهای گران قیمت نخواهند داشت.

شادی را در زندگی پیدا کنید ، نه هزینه کنید. بسیاری از اوقات مردم چیزهایی را خریداری می کنند زیرا فکر می کنند (ناخودآگاه شاید) این باعث خوشبختی آنها می شود. آنها فقط باید جدیدترین ابزار یا کفش یا اتومبیل را داشته باشند. خیلی جالبه! و با این حال ، شما این چیزها را می خرید و حداکثر فقط برای یک یا دو روز خوشحال هستید. پس فقط باید بیشتر بخرید. این یک چرخه بی پایان است. در عوض ، یاد بگیرید که زندگی را دوست داشته باشید. شادی را در طبیعت پیدا کنید! در افراد اطراف شما! در انجام کاری که دوست دارید! در ورزش و مراقبه! در زندگی چیزهای زیادی برای خوشبخت کردن ما وجود دارد و نیازی به یافتن آن در هزینه نیست.

doyayekasbokar بازدید : 26 چهارشنبه 05 آذر 1399 نظرات (0)

اوایل این هفته والدین هک داشتیم ، و من فکر می کردم که انجام چنین کاری در امور مالی جالب خواهد بود - روشهایی برای فریب خود ، دور زدن موانع ، تقویت حسابهای خود ، بدون اینکه صدمه ای ببیند.

 

بهبود امور مالی شما به طور کلی خوشبختی شما را بهبود می بخشد ، بنابراین فکر کردم مهم است که مواردی را که برای من کار کرده است به اشتراک بگذارم.

 

من علی رغم اینکه کارم را ترک کردم و همسرم نیز اخیراً کار خود را ترک کرده است ، من در بهترین وضعیت مالی زندگی ام هستم. بسیاری از اینها به لطف شما خوانندگان خوانده می شود ، اما این نیز به لطف صرفه جویی ، از بین بردن بدهی ها ، تا آنجا که می توانم پس انداز می کنم. به این هک ها

 

این چیزی است که برای من مفید است - لطفاً از شعله ور کردن من بپرهیزید ، زیرا نمی گویم آنها برای همه مفید خواهند بود. نکات و ترفندهای خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

 

از پول نقد استفاده کنید. به جای شارژ وسایل به کارتهای اعتباری یا کارتهای بدهی ، از پول نقد برای هزینه های غیر اسکناس مانند غذا خوردن در بیرون ، بنزین ، مواد غذایی استفاده کنید. صرف پول نقد باعث واقعی تر شدن هزینه ها می شود و این مزیت است که شما می دانید چه زمانی نقدینگی دارید ، به جای اینکه بیشتر از خودتان هزینه کنید

نقل و انتقالات پس انداز هفتگی کوچک. این ایده را از دوستم ترنت در The Simple Dollar گرفتم که به طور خودکار هفته ای 20 دلار از چک خود را به پس انداز می کند. من تصمیم گرفتم بدون اینکه واقعا احساس کنم می توانم با 40 دلار در هفته زندگی کنم - این یک انتقال نسبتاً کوچک است که من به سختی متوجه آن می شوم و سالانه حدود 2000 دلار پس انداز می کنم بابت پس اندازهای بیشتر در هر هفته.

در خانه بمان بیرون رفتن احتمال خرج بی مورد را در شما بیشتر می کند. شما در رستوران ها غذا می خورید ، به بازار می روید ، در پمپ بنزین برای میان وعده توقف می کنید. اجتناب از هزینه کردن هنگامی که در جاده هستید سخت است. در عوض ، در خانه بمانید ، و سرگرمی رایگان پیدا کنید. این همچنین یک راه عالی برای پیوند با خانواده است.

کاتالوگ دریافت نکنید. یا اطلاعیه های شرکت هایی که سعی در فروش موارد شما دارند از طریق ایمیل ارسال کنید. اطلاعیه های فروش یا محصولات جدید جالب آنها خرید وسایل مورد نیاز شما را بسیار وسوسه انگیز می کند. در عوض ، کاتالوگ ها و ایمیل ها را از دسترسی به شما متوقف کنید ، و هزینه کمتری صرف خواهید کرد.

یک لیست 30 روزه داشته باشید. اگر انگیزه خرید چیزی را دارید که کاملاً به آن نیازی ندارید ، آن را در لیست 30 روزه قرار دهید. شما نمی توانید چیزی غیر از ملزومات خریداری کنید - همه موارد دیگر با این تاریخ که به لیست اضافه می شود ، در لیست قرار می گیرند. با گذشت 30 روز ، می توانید آن را بخرید - اما به احتمال زیاد اشتیاق شدید برای خرید آن از بین خواهد رفت و می توانید با آرامش بیشتری آن را ارزیابی کنید.

در خانه آشپزی کنید. می دانم ، به نظر می رسد دشوارتر از بیرون غذا خوردن است. اما لازم نیست سخت باشد. یک تفت سریع با سبزیجات منجمد و مرغ بدون استخوان یا توفوی (مورد علاقه من) با سس سویا یا تاماری را با هم بریزید. پیتزای خانگی را با پوسته آماده ، مقداری سس ، پنیر و سبزیجات درست کنید. در حالی که مقداری برنج قهوه ای می پزید ، مقداری ادویه جات را بریزید و آن را درون فر بریزید. این نه تنها ارزان تر از غذا خوردن در خانه است ، بلکه سالم تر است.

ورزش. سالم ماندن بهترین راه برای جلوگیری از هزینه های بعدی پزشکی است.

از سیستم پاکت استفاده کنید. این ایده همان استفاده از پول نقد برای هزینه است ، اما علاوه بر این شما از پاکت نامه برای تقسیم پول نقد خود به دسته ها استفاده می کنید. دسته های غیر قبض من مواد غذایی ، گاز و هزینه های متفرقه است. سه پاکت ، و وقتی خالی شوند ، من بخشش خود را خرج کردم.

هفتگی با SO خود صحبت کنید. مهم است که شما و شخصیت مهم دیگر در یک صفحه باشید. شما باید اهداف مالی یکسانی داشته باشید و از آنجا باید در مورد یک برنامه کلی هزینه و سیاستی برای خرید ضروری توافق کنید که هیچ یک از شما نمی خواهد دیگری را خفه کند. اطمینان حاصل کنید که هر دوی شما می دانید چه صورتحسابی پرداخت شده است ، مانده شما چیست و غیره. یک جلسه هفتگی فقط 20 دقیقه ای این امر را محقق می کند. ارتباط کلیدی است.

هک ردیاب صفحه گسترده. برنامه های گران قیمتی مانند MS Money ، Quicken و موارد مشابه وجود دارد که با اطلاعات مالی شما کارهای شگفت انگیزی را انجام می دهد. حتی موارد رایگان در دسک تاپ یا آنلاین شما وجود دارد که می توانند انواع کارها را انجام دهند. مشکل این است که ، من به همه اینها احتیاج ندارم. تنها چیزی که می خواهم راهی برای ردیابی پولم بدون هیچ زنگ و سوت دیگری است و راهی برای دسترسی آنلاین به آن است تا بتوانم از هرجایی آن را مشاهده کنم. بهترین راهی که من برای انجام آن یافتم از طریق Google Docs و Spreadsheets است. من یک صفحه گسترده ساده برای ردیابی حساب های بانکی خود ایجاد کردم که همه کارهایی را که قبلاً با MS Money انجام می دادم انجام می دهد. این تاریخ هر معامله ، عنوان و مبلغ ، یک قسمت کوچک برای یادداشت ها و یک تراز موجود است. چه چیز دیگری نیاز دارم؟ ساده باش بروزرسانی: نمونه ای را که به صورت آنلاین قرار داده ام اینجا مشاهده کنید.

تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 210
  • بازدید ماه : 578
  • بازدید سال : 5,322
  • بازدید کلی : 27,026