loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 26 سه شنبه 21 مرداد 1399 نظرات (0)

تعمیرات الکترونیک

امکان گسترش دارد

 

 

این تجارت شبیه به تجارت تعمیر کامپیوتر است ، اما شما انواع تجهیزات الکترونیکی را علاوه بر فقط رایانه ها به عهده خواهید گرفت. با وسایل الکترونیکی کوچکتر ، شما باید آماده باشید تا مشتریان پروژه های تعمیر خود را برای شما به ارمغان بیاورند ، زیرا در بازپرداخت هزینه رانندگی در مورد چیدن وسایل شکسته شده و بازگرداندن آن ، مشکل دارید. همچنین ممکن است شما بخواهید مردم را ترغیب کنید الکترونیک قدیمی خود را به شما بدهند تا بتوانید از آنها برای قطعات استفاده کنید.

 

13. برنامه ریزی رویداد

امکان گسترش دارد

 

یکی از اولین کارهایی که شما باید انجام دهید این است که از هر مکان از رویداد احتمالی که قصد دارید کار کنید بازدید کنید. با مدیر بازاریابی کار کنید تا در هر سایت گشت و گذار کرده و اطلاعات موجود در هر مکان را بیاموزید. دیتابیس خود را راه اندازی کنید که به شما امکان می دهد مکانها را با ویژگیهای مختلفی مرتب کنید ، مانند تعداد افرادی که هر سایت در اختیار دارد ، تجهیزات AV موجود در سایت ، در صورت نیاز به ترتیب دادن صندلی های اجاره ای و غیره. سپس پس از شروع برنامه ریزی با یک مشتری ، می توانید پارامترهای اصلی را برای این رویداد بدانید و سه یا چهار سایت را که معیارهای اصلی را برآورده می کنند ، به راحتی جمع کنید. و مهمانی های نامزدی و غیره

خدمات تجربه وصیت نامه

تجربه ، آموزش یا مجوز ممکن است لازم باشد

 

یکی از راههای کسب درآمد در این زمینه این است که خودتان یک شاهد متخصص باشید. اگر تخصص خاصی دارید که می تواند در موارد حقوقی مفید باشد ، می توانید خود را به وکلا معرفی کنید تا به عنوان شاهد متخصص رفتار کنید. راه دیگر برای فعال شدن در زمینه شاهد متخصص ، بازی نوعی همسری ، تطبیق وکلا با شهدای خبره برای پرونده های آنها - چه برای دفاع و چه برای پیگرد قانونی است. از شهود خبره برای پرونده های پول بزرگ می توان انتظار داشت که برای شهادت به هرجای دیگر پرواز کنند. دلیلی وجود ندارد که پایگاه داده شما از شهود نتواند از همه نقاط کشور باشد.

 

15. برنامه ریز مالی

تجربه ، آموزش یا مجوز ممکن است لازم باشد

 

 

برای شروع ، باید مراحل صدور گواهینامه را طی کنید تا بتوانید خود را CFP (برنامه ریز مالی معتبر) برچسب بزنید. گواهینامه شما نشان می دهد که شما تخصص و اعتبار دارید و این تمایز به افراد کمک می کند تا شما را به عنوان برنامه ریز مالی خود انتخاب کنند.

 

16. بازار فلان

امکان گسترش دارد

 

مردم عاشق گذراندن تعطیلات آخر هفته در میان میزهایی پر از وسایل ناخواسته دیگران هستند و به دنبال گنج هستند. حتماً طرح خود را تغییر داده و موارد جدیدی را برای فروش اغلب قرار دهید. شما می خواهید مردم دوباره و دوباره به خانه خود بروند و ببینند چه چیز جدیدی است. شما حتی لازم نیست چیزهای جدید زیادی داشته باشید تا همه چیز جدید به نظر برسد. فقط جابجایی یک مورد از یک جدول به بالای قفسه کتاب ممکن است آن را متوجه شود ، حتی اگر این کالا از زمانی که شما برای اولین بار شروع به فروش کرده اید در موجودی شما باشد.

 

این را بخوانید: Flea Market America: راهنمای کامل برای شرکت Flea Enterprise توسط کری مک کری | آمازون | بارنز و نوبل

 

17. مربی گلف

تجربه ، آموزش یا مجوز ممکن است لازم باشد

 

اجازه دهید دوره های عمومی محلی راجع به مشاغل مربیگری شما آگاه باشد. با کارمندان روابط برقرار کنید و آنها را ترغیب کنید که شما را به عنوان مربی توصیه کنند. مکان دیگری برای جستجوی مشتری در دنیای شرکت ها است. گلف بازی هایی است که افراد تجاری برای توسعه روابط خارج از دفتر از آن استفاده می کنند. برای پیشرفت شهرت به عنوان مربی گلف ، شما باید بهتر از یک گلف باز باشید. شما همچنین باید معلم خوبی باشید ، بدانید که چگونه باید انگیزشی داشته باشید و مایل به همکاری با افراد مختلف باشید.

 

18. صفحه اصلی مشاور انرژی

تجربه ، آموزش یا مجوز ممکن است لازم باشد

 

همه صاحبان خانه همیشه در جستجوی راه هایی برای پس انداز قبض های خدمات خود هستند. شما می توانید با ارائه حسابرسی از خانه آنها به آنها کمک کنید و به آنها توضیح می دهید که چگونه می توانند پس انداز واقعی در گرمایش ، سرمایش و استفاده از برق را انجام دهند. شما می توانید یک قدم جلوتر بروید و اجرای و نصب برخی از پیشنهادات خود را در خانه خودتان خود انجام دهید. یک حسابرسی کامل از دستگاه ، با رتبه بندی و محاسبات راندمان بر اساس سن دستگاه انجام دهید. و بخاری را فراموش نکنید!

19. صفحه اصلی بازرسی

تجربه ، آموزش یا مجوز ممکن است لازم باشد

 

برای موفقیت ، می خواهید با نمایندگان املاک و مستغلات که می توانند خدمات شما را به مشتریان توصیه کنند ، ارتباط برقرار کنید. زمینه بازرسی منازل یکی از مواردی است که شما نیاز به انجام به روزرسانی مداوم آموزش و دانش خود دارید. محصولات جدید دائماً در بازار به بازار عرضه می شوند - اگر فقط از عرشه های ساخته شده از چوب بدانید ، نمی دانید چگونه مواد جدید موجود در بازار را بازرسی و ارزیابی کنید ، مانند کامپوزیت هایی که ساخته شده اند تا مانند چوب واقعی باشند. همچنین از کلیه به روزرسانی های ایمنی در مورد مواد و موضوعات مربوط به مواردی مانند گازسوز ، تولید مونواکسید کربن و سایر اقدامات احتیاطی شیمیایی اطمینان حاصل کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 179
  • بازدید ماه : 547
  • بازدید سال : 5,291
  • بازدید کلی : 26,995