loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 23 شنبه 24 آبان 1399 نظرات (0)

به نظر می رسد برای بسیاری از ما ، در حالی که پس اندازهای ما به سمت جنوب است ، صورتحساب خانوارها از شمال افزایش می یابد. اما لازم نیست اینطور باشد. در اینجا پنج استراتژی برای اصلاح هزینه های خانه آورده شده است.

 

ادامه مطلب

بدهی خود را جبران کنید.

با ارائه دهنده اعتبار خود تماس بگیرید و بخش سختی را بخواهید تا بتوانید برنامه بازپرداخت را ترتیب دهید.

ترتیب بازپرداخت کارتهای اعتباری را از حساب بانکی خود در روز پرداخت بگیرید.

برای به حداقل رساندن پرداخت سود و پرداخت سریع بدهی خود ، پیشنهاد 0 درصد انتقال مانده را در نظر بگیرید. همچنین به هزینه انتقال ، به هزینه سالانه کارت اعتباری توجه کنید و با پایان تبلیغ تبلیغات ، چه نرخ از شما کسر می شود. انتخاب درست به میزان بدهی و توانایی پرداخت هر ماه بستگی دارد. و البته ، خرید جدیدی انجام ندهید. فقط روی پاکسازی بدهی تمرکز کنید.

ادغام بدهی: اگر چندین بدهی دارید ، ادغام ممکن است یک گزینه باشد. این شامل وام دادن کلی بدهی ها به یک وام واحد است ، خواه وام شخصی باشد یا وام مسکن. بهترین چیز در مورد ادغام بدهی خود در وام شخصی این است که شما هر ماه به جای چندین بار ، یک بازپرداخت کنید. علاوه بر این ، شما می دانید که در پایان مدت وام بدهی بازپرداخت می شود و برای همیشه از دست شما خارج می شود.

بیمه درمانی شما چگونه است؟

افزایش حق بیمه درمانی اخیراً خبرساز شده است ، اما فقط کارهای زیادی وجود دارد که می توانید قبل از بی ارزش شدن بیمه نامه ، حق بیمه خود را کاهش دهید. در طول 5 سال گذشته میانگین بیمه نامه درمانی 29.75 درصد افزایش یافته است ، بطوریکه خانواده ها اکنون حدود 4200 دلار در سال برای بیمارستان ترکیبی و بیمه نامه اضافی پرداخت می کنند - این رقم در مقایسه با 4040 دلار در سال گذشته است. بنابراین چه کاری می توانید برای کاهش این هزینه کلی انجام دهید؟

 

ترکیب و مطابقت. از یک ارائه دهنده برای پوشش بیمارستان و دیگری از خدمات اضافی استفاده کنید.

آگاهانه لغو نکنید. داشتن چند سیاست هیچ فایده ای ندارد. ممکن است دو تک آهنگ بهتر باشد زیرا می توانید زنان و زایمان را برای شریک مرد از بین ببرید در حالی که آن را برای شریک زن که ممکن است باردار شود نگه دارید.

وسایل را روی یخ نگه دارید. می توانید مواردی را که نیازی به پوشش آنها نیست در آینده نزدیک خاموش کنید. مراقبت کنید زیرا ممکن است حق بیمه کاهش یابد ، اما اگر مجدداً آنها را روشن کنید باید دوره های انتظار را دوباره سپری کنید.

شوک صورتحساب های برق خود را خارج کنید.

ما سالانه به طور متوسط ​​1700 دلار برای برق خرج می کنیم و این بدان معنی است که فضای زیادی برای صرفه جویی وجود دارد. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که انتخاب ارائه دهندگان وجود دارد ، می توانید با مراجعه به یک خرده فروش دیگر ، پس انداز کنید. برای نرخ دقیق استفاده از جدیدترین صورتحساب انتخابی خود مفید باشید.

 

فقط با خاموش کردن وسایل خانگی درصورت استفاده ، قبض انرژی خود را تا 10 درصد کاهش دهید.

تهویه هوا را روی حالت خشک قرار دهید. این می تواند تقریباً نیمی از هزینه های تهویه مطبوع شما باشد در حالی که هنوز رطوبت کافی برای راحتی خانه را ترسیم می کنید. فیلترها را مرتباً تمیز کنید تا تهویه مطبوع شما به طور مثر کار کند.

یخچال دوم را خاموش کنید. از هر چهار خانه یک یخچال دوم دارد و می تواند 172 دلار اضافی به صورتحساب برق سالانه شما اضافه کند - اگر مدل قدیمی باشد ، بیشتر.

اگر لوازم خانگی جدیدی خریداری می کنید ، به دنبال یک ستاره با کیفیت بالا باشید که دارای لوازم کم مصرف باشد و در ابتدا هزینه بیشتری داشته باشد اما با گذشت زمان ارزان تر شود. به عنوان مثال ، یک تلویزیون صفحه تخت با درجه ستاره بالا می تواند سالانه 60 دلار هزینه داشته باشد ، در حالی که برای تلویزیون با درجه سه ستاره 148 دلار هزینه می شود.

ارزان صحبت کنید

افرادی که تلفن های همراه دارند به طور متوسط ​​ماهانه 77 دلار برای برنامه های خود هزینه می کنند - این بیش از دو برابر متوسط ​​هزینه شده برای برنامه های پیش پرداخت است. در اینجا چهار روش برای ذخیره وجود دارد:

 

کاربرد خود را بدانید. داده با توجه به اینکه 40 درصد از کاربران تلفن به طور منظم بیش از محدودیت داده خود هستند ، یک بودجه بزرگ بودجه ای است که سالانه 300 میلیون دلار هزینه اضافی برای ما دارد. با دانستن الگوی استفاده از هزینه های اضافی داده خودداری کنید (نگاهی به برخی از صورتحساب های اخیر خود بیاندازید) و مطمئن شوید که برنامه شما متناسب با نیاز شماست.

به یک برنامه ماه به ماه فقط سیم کارت بروید. هزینه این نوع برنامه ها به طور متوسط ​​36 دلار در ماه است و همراه با امکان پس انداز ، شما چندین سال در یک برنامه با همان تلفن همراه قفل نشده اید.

دسته. یک بسته بسته یا طرح اشتراک داده را در نظر بگیرید که به شما امکان می دهد داده ها را بین WiFi خانه و دستگاه تلفن همراه خود انتقال دهید.

به رهن خود فکر کنید.

با تأمین مالی مجدد وام 30 ساله 400000 دلاری به وامی که فقط 0.25 درصد ارزان تر است ، به طور بالقوه می توانید بیش از 22000 دلار سود پس انداز کنید. اول اینکه ، شما باید یک تحلیل تجزیه و تحلیل کنید.

 

هزینه های تأمین مالی مجدد را اضافه کنید و سپس تقسیم بر پس انداز بازپرداخت ماهانه خود کنید. این تعداد ماه را برای جبران هزینه ها به شما می دهد.

 

بنابراین اگر به عنوان مثال برای جابجایی شما 1000 دلار هزینه لازم است اما ماهیانه 50 دلار در بازپرداخت صرفه جویی می کنید ، دوره تسویه حساب شما 20 ماه است ، به این معنی که شما برای بازپرداخت هزینه جابجایی کمتر از دو سال زمان خواهید برد. اگر قادر به تأمین مالی نیستید اما هنوز در وام خانه خود زیر آب هستید ، هنوز گزینه های زیر را دارید:

 

برای یک واریته سختی ، به وام دهنده خود مراجعه کنید. این معمولاً به صورت بازپرداخت های منجمد ، نرخ بهره منجمد و / یا بازپرداخت های جزئی است. توجه به این نکته مهم است که باز هم علاقه اضافه خواهد شد به رهن خود

بیشترین میزان دریافتی شما از یک صندوق در مدت 12 ماه ، سه ماه بازپرداخت و 12 ماه سود مانده وام است. این آزادی تنها در صورتی صادر می شود که وام دهنده شما تهدید به فروش خانه شما باشد و شما نمی توانید به طرق دیگر حقوق عقب افتاده خود را پرداخت کنید.

نقل مکان کنید یا بفروشید. با اجاره خانه و زندگی در جایی ارزان تر ، ممکن است بتوانید بازپرداخت های خود را مدیریت کنید. فروش یک تصمیم سخت است ، اما بهتر است این کار را خود انجام دهید تا اینکه وام دهنده این کار را انجام دهد زیرا احتمال اینکه قیمت بهتری دریافت کنید و از هزینه های قانونی جلوگیری کنید ، است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 216
  • بازدید ماه : 584
  • بازدید سال : 5,328
  • بازدید کلی : 27,032