loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 31 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)

بسترهای نرم افزاری Crowdfunding

یکی از محبوب ترین روش ها برای تولید سرمایه بذر (وجه نقد برای شروع سرمایه گذاری شما) برای نوازندگان ، بستر شلوغی جمع آوری آنلاین است.

 

شما احتمالاً با این موضوع آشنا هستید. در اصل ، شما می توانید با پرسیدن از دوستان ، خانواده ، مخاطبین و هر کسی که علاقه مند به انجام کارهایی است که می توانید در یک بستر مرکزی آنلاین بپیوندید ، پول جمع کنید.

 

چند مورد متفاوت وجود دارد که تفاوت های اساسی دارند ، بنابراین من در اینجا به طور خلاصه به چهار مورد از محبوب ترین ها می روم.

 

Kickstarter

 

شاید نخستین پلتفرم جمع آوری آنلاین که واقعاً محبوبیت گسترده آنلاین را به خود جلب کرده است ، موسیقی دانان در این سکو به طور مداوم پول خود را برای تأمین اعتبار آلبوم ها ، گروه ها و تورها جمع می کنند. یک نوازنده بیش از 1،000،000 دلار بر روی آن جمع آوری کرده است. هنگامی که اولین بار محبوبیت خود را به دست آورد ، حتی با موفقیت از آن به همراه یک زن و شوهر در دانشگاه استفاده کردم.

 

در Kickstarter ، یک مدیر پروژه مبلغ اختصاص یافته ای را تعیین می کند ، سپس باید کل سرمایه درخواست شده را برای تأمین اعتبار پروژه جمع کند. درصورتی که پروژه تمام بودجه خود را دریافت نکند ، خود پروژه هیچ سکه ای از وجوه وعده داده شده را دریافت نمی کند.

 

مطمئناً پیچ و تاب درام بخشی از جذابیت های Kickstarter است.

 

ایندیگوگو

 

بسیار شبیه Kickstarter ، تفاوت عمده ایندیگوگو و Kickstarter در این است که حتی اگر تمام سرمایه های مورد نظر خود را در کمپین اصلی Indiegogo جمع نکنید ، می توانید مبلغ پولی را که جمع می کنید جمع کنید. یک زن و شوهر از دوستان من اخیراً بالغ بر 15،000 دلار در این زمینه جمع آوری کرده اند.

 

GoFundMe

 

Kickstarter و Indiegogo هر دو محدودیت زمانی برای بودجه دارند. معمولاً کمتر از 90 روز کل دور واقعی بودجه مجاز است.

 

در GoFundMe ، شما می توانید به همان اندازه زمان لازم برای رسیدن به هدف خود برسید. خوب برای کسانی که در مهلت مشخصی قرار ندارند پروژه خود را تأمین کنند.

 

پاترون

 

شاید جذاب ترین سیستم عامل های آنلاین جمعیت شلوغ ، Patreon به یار / حامی یک هنرمند اجازه می دهد مبلغ مشخصی از پول را به صورت مكرر وعده دهد. بعضی اوقات این مبنای تکراری می تواند ماهانه باشد ، یا می تواند برای یک اقدام خاص که هنرمند انجام می دهد باشد.

 

در اینجا یک شاعر غیرقانونی از قرن بیست و یکم است که از پاترون استفاده می کند. هربار که ویدئویی را منتشر می کند که کار خود را برجسته می کند ، از طرف چند نفر که از او حمایت می کنند ، مبلغ مشخصی توسط پاترون پرداخت می شود.

 

پتانسیل این امر می تواند بسیار زیاد باشد - تصور کنید اگر هر بار ترانه ای منتشر می کردید ، 2،000 نفر به شما می دادند ، یک دلار را در وب سایت خود نوشتید یا یک ویدئو منتشر کردید؟ پاترون می تواند یک پیشرفت جالب برای آینده نوازندگان باشد.

کمکهای مالی

یک روش معمول برای جمع آوری پول ، به ویژه در کلوپ ها و سالن های زندگی رایج است. در اصل ، یک هنرمند برای اهداء کمک های مخاطبی چه به صورت حضوری و چه از طریق اینترنت درخواست می کند تا به سمت ساخت موسیقی خود برود. کمک مالی روشی انعطاف پذیر برای درآمدزایی است ، زیرا تقریباً در هر تنظیم عملکرد موسیقی می توانید کمک مالی بخواهید.

 

اشتغال گروه

به دست آوردن شغل به عنوان مجری در یک ارکستر ، گروه نظامی ، گروه کر اپرا حرفه ای ، ارکستر مجلسی یا گروه بزرگ یا گروه راک مستقر می تواند روشی سودآور برای زندگی در حرفه شما باشد.

 

اگرچه این حرفه ها برای کسانی که واقعاً آنها را می خواهند شگفت انگیز است ، اما من بارها در این سایت تأکید کرده ام که گرفتن کار در یک گروه ، مطمئناً تنها راه برای زندگی خوب به عنوان یک نوازنده نیست.

 

طرفداران کلوپ / سایت عضویت

یک روش مبهم تر برای کسب درآمد به عنوان یک موسیقیدان ، یک باشگاه هوادار درآمدزا معمولاً از هنرمندی تشکیل می شود که حق بیمه و مطالب اختصاصی را برای کاربرانی منتشر می کند که برای دسترسی به مطالب گفته شده ، هزینه اشتراک ماهانه خود را پرداخت می کنند.

 

کل این موارد وجود ندارد ، اما برخی وجود دارند.

 

نوازنده متیو ابل؛ با استفاده از یک پلت فرم دیجیتالی به نام Ziibra ، متیو برای سطوح مختلف عضویت در بخش "Club Officer" در وب سایت خود اشتراکی می فروشد. ظاهراً او در اینجا مشترکان كافی برای پرداخت اجاره خود دارد.

 

هنگامی که علاقه خود را به کار خود جلب کرده و خود را کاملاً به صفحه فیس بوک ، صفحه توییتر و لیست ایمیل وصل کردید ، دریافت مشترکین برای صفحه عضویت شما ممکن است آنقدر که فکر می کنید دشوار نباشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 546
  • بازدید سال : 5,290
  • بازدید کلی : 26,994