loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 32 دوشنبه 03 شهریور 1399 نظرات (0)


ما با برخی از شرکت های مشخص شده در این مقاله همکاری داریم. وقتی روی پیوندهای آن سایتها کلیک می کنید ، شرکت ما درآمد کسب می کند. این همکاری ها به پشتیبانی سایت ما کمک می کند تا بتوانیم بهترین سؤالات شما را به شما ارائه دهیم.

 

توسط مری کینگ در 3 ژانویه سال 2020

 

با بیش از یک دهه تجربه مهمان نوازی ، مری در برخی از مشهورترین رستوران های جهان کار کرده است. تخصص وی در سراسر Fit Small Business در رستوران ، خرده فروشی و شروع محتوای تجاری ارائه می شود.

 

مدیریت مؤثر رستوران اهداف و فرایندهای مختلفی را ایجاد می کند تا عملیاتی بدون درز ایجاد شود. هزینه های غذایی و نیروی کار ، ردیابی موجودی ، آموزش کارکنان ، تولید مواد غذایی ، خدمات به مشتری و بازاریابی بخشی از مدیریت روزانه رستوران ها هستند. در اینجا نگاهی به نحوه مدیریت یک رستوران در شش مرحله به همراه نکات و توصیه های رستوران های با تجربه ارائه شده است.

 

مدیریت رستوران چیست؟

وظایف مدیریت رستوران به طور طبیعی در دو دسته اصلی قرار می گیرد. مدیریت سلامت کلی مشاغل و هدایت عملیات روزانه. سه مرحله اول در این لیست - دانستن هزینه ها ، تعدیل در رسیدن به اهداف و پیش بینی رشد - در دسته اول قرار می گیرند. سه مورد آخر - حفظ استانداردهای عملیاتی ، ایجاد فرهنگ مثبت کارکنان و تمرکز روی خدمات به مشتری بخشی از کارگردانی فعالیتهای روزانه است.

 

این مراحل به ترتیب اهمیت ذکر نشده اند. ایجاد فرهنگ مثبت برای کارکنان به همان اندازه که هزینه های غذا را مهم می داند برای یک عمل موفقیت آمیز مهم است. بسیار مفید است که آنها را مانند پره در همان چرخ در نظر بگیرید. یک رستوران با عملکرد بالا باید در همه مناطق قوی باشد تا در مسیر خود قرار بگیرد.

 

بیایید با بخشی شروع کنیم که مدیران رستوران ممکن است مشکل پیدا کنند: ریاضی.

کتاب الکترونیکی رایگان: چگونه رستوران خود را راه اندازی و راه اندازی کنید

آدرس ایمیل

کتاب الکترونیکی من را بارگیری کنید

1. از هزینه های عملی رستوران خود مطلع شوید

چندین چیز در بودجه عملیاتی یک رستوران می خورند. مدیریت یک رستوران با هر اندازه ، با آگاهی از این هزینه ها و هزینه های عملیاتی و نحوه تأثیرگذاری بر تجارت شما شروع می شود. به ویژه هزینه ها ، سلامت یک رستوران را با دقت بیشتری نسبت به هر اقدام دیگری نشان می دهد. دانستن نحوه شکل گیری این اعداد مهم است ، و نیازی به مشکل نخواهد بود. برای شروع ، مهم است که تفاوت بین هزینه و هزینه را بدانیم.

 

هزینه رستوران چیست؟

هزینه ها پرداخت هایی هستند که نوسان ندارند و باید به طور مرتب پرداخت شوند. مجوزهای مشاغل و مشروبات الکلی هزینه هستند. اجاره و آب و برق نیز هست. دانستن این تعداد مهم است زیرا ممکن است در تصمیم گیری طولانی مدت شما تأثیر بگذارد ، اما توانایی شما در کنترل آنها روزانه محدود است. بیشتر هزینه های شما حاصل معامله هایی است که در زمان راه اندازی رستوران انجام شده است یا هر ساله مورد مذاکره و تمدید قرار می گیرد.

 

هزینه رستوران چیست؟

هزینه ها به طرز شدید نوسان می کنند ، به این معنی که آنها قابل کنترل هستند. هزینه های خرج شده برای کالاهایی مانند شراب ، آبجو ، مواد غذایی و ظروف قابل استفاده هزینه کالای فروخته شده شما (COGS) را تشکیل می دهد. نیروی کار هزینه قابل کنترل دیگری است که جدا از COGS است. برخی از رستوران ها تصمیم می گیرند که کار خود را در اتاق ناهار خوری ، یا جلوی خانه (FOH) ، و آشپزخانه یا خانه پشتی (BOH) بطور جداگانه پیگیری کنند. این امر به پتانسیل بیشتری اجازه می دهد تا در جایی كه بیشترین تأثیرگذاری را می توان انجام داد ، مشخص كنید.

 

متعادل کردن هزینه ها و هزینه های رستوران

هزینه ها و COGS جایی است که هر رستوران پول خود را خرج می کند. یک مدیر رستوران می تواند با مذاکره درمورد نرخ مساوی برای پرداخت ماهانه برنامه های تجاری ، خریدن برای رقابتی ترین نرخ های بیمه نامه های ضروری یا خرید تجهیزات استفاده شده به جای اجاره دادن آن ، بر هزینه ها تأثیر بگذارد. با این حال ، تغییر و تحولات مدیریت رستوران در حال درک هزینه های نوسان روزانه و تدوین راهبردهایی برای صرف هزینه کمتر از آنچه رستوران در درآمد مداوم ایجاد می کند ، می باشد.

 

 

دو بزرگترین هزینه COGS و نیروی کار است. بیایید اول به کار نگاه کنیم.

 

هزینه نیروی کار

هزینه کار فقط دستمزدی نیست که به کارکنان ساعتی پرداخت می شود. هزینه کار شامل حقوق پرداخت شده به کارمندان تمام وقت مانند سرآشپزها و مدیران و همچنین اضافه کاری ، حقوق بیمار ، حقوق مرخصی ، مالیات حقوق و دستمزد ، پاداش و مزایا می باشد. هزینه کار ، مانند تمام هزینه های مرتبط با مدیریت یک رستوران ، به آسانی به عنوان درصدی از کل فروش بیان می شود. به عنوان مثال ، در سراسر صنعت رستوران ، هزینه روزانه 21 تا 25 درصد بسیار عالی در نظر گرفته شده است.

 

تعیین هزینه کار

ساده ترین راه برای تعیین هزینه کار ، جمع کردن کل دستمزدهای پرداخت شده و تقسیم آن تعداد بر کل فروش است. بسته به آنچه امیدوارید یاد بگیرید ، می توانید بازه زمانی را از یک روز به یک هفته ، ماه یا سال تغییر دهید.

 

به عنوان مثال ، اگر می خواهید بدانید که آیا ساعتهای جدید ساعت شما در آخرین برنامه قرار گرفتید ، تأثیر داشته است ، می خواهید هزینه هفته کار را بدانید. برای ارزیابی سلامت عمومی مشاغل ، دامنه یک ماهه می تواند مفیدتر باشد. فقط مطمئن شوید که از شماره دستمزد و فروش از همان بازه زمانی استفاده می کنید قبل از وصل کردن آنها به فرمول:

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 5,627
  • بازدید کلی : 27,331