loading...
زندگیت رو با ایده های مختلف دگرگون کن
doyayekasbokar بازدید : 25 سه شنبه 20 آبان 1399 نظرات (0)

احتمالاً شنیده اید که در آمریکا بحران بازنشستگی وجود دارد. در مطالعه بعد از مطالعه ، نیمی از آمریکایی ها انتظار دارند که در سالهای طلایی خود از نظر اقتصادی مبارزه کنند زیرا پس انداز بازنشستگی کافی ندارند.

 

آیا می دانید که حتی بدتر می شود؟ به لطف بیماری همه گیر COVID-19 ، اکنون بیش از نیمی از آمریکایی ها هستند.

 

مثالی در اینجا وجود دارد: کالج بوستون دارای یک مرکز تحقیقات بازنشستگی است که یک شاخص خطر بازنشستگی کشوری را جمع آوری می کند. پیش از همه گیری ، گفته شد 50 درصد از خانوارهای ایالات متحده احتمالاً پس از توقف کار قادر به حفظ استاندارد زندگی خود نخواهند بود. اکنون ، پس از آنکه همه گیری اقتصادی را تحمیل کرد ، این رقم به 55 درصد رسیده است.

 

درمورد شما چطور؟ چه کاری می توانی انجام بدهی؟

 

ما چهار پیشنهاد داریم:

 

1. 401 (k) خود را به حداکثر برسانید

اگر کارفرمای شما برنامه 401 (k) ارائه می دهد ، مشارکت در آن کاری بی فایده است. این درآمد مشمول مالیات شما را کاهش می دهد ، پول بیشتری را در جیب خود و خارج از عمو سام نگه دارید. و مسابقه 401 (k) کارفرمای شما اساساً افزایش است.

 

حداقل ، شما باید به اندازه کافی مشارکت داشته باشید تا مطابقت کامل کارفرمای خود را داشته باشد. اگر کارفرمای شما با مشارکت شما تا 4 درصد مطابقت دارد ، مطمئن شوید که هر پنی دریافت می کنید.

 

401 (k) شما فقط پس انداز نیست. این یک سرمایه گذاری است از طریق جادوی علاقه مرکب ، می تواند با گذشت زمان رشد بالایی پیدا کند.

 

برای مثال اگر از 25 سالگی در هفته 25 دلار یا سالانه 1300 دلار سرمایه گذاری کنید ، به عنوان مثال از 21 سالگی ، بازده معمولی 7 درصدی به شما بیش از 25000 دلار در سال برای بازنشستگی می دهد. اگر کارفرمای شما با سرمایه گذاری شما مطابقت داشته باشد ، فقط باید 12.50 دلار در هفته صرف کنید.

 

2. بدهی کارت اعتباری گران قیمت خود را پاک کنید

بدهی کارت اعتباری پس انداز شما را می خورد. این گرانترین نوع بدهی است که وجود دارد ، به لطف هزینه های بسیار جالب شرکت های کارت اعتباری که از آنها بهره می گیرند.

 

یک وب سایت رایگان به نام AmOne می تواند به شما کمک کند تا بدهی کارت اعتباری خود را سریعتر پاک کنید و به طور بالقوه هزاران دلار در درازمدت صرفه جویی می کنید. این پولی است که می توانید برای بازنشستگی بانک کنید.

 

AmOne شما را با وام کم بهره مطابقت می دهد تا همه کارت های اعتباری شما را یکجا پرداخت کند. نرخ بهره آن از 3.99 درصد شروع می شود - بسیار کمتر از 20 درصد یا بیشتر که احتمالاً به شرکت کارت اعتباری خود پرداخت می کنید.

 

بعلاوه ، خیلی سریعتر بدون بدهی خواهید بود.

 

AmOne اطلاعات شما را محرمانه و ایمن نگه می دارد ، به همین دلیل است که احتمالاً به همین دلیل است که پس از 20 سال کار در کسب و کار ، همچنان دارای امتیاز A + نزد Better Business Bureau است.

 

دو دقیقه طول می کشد تا ببینید آیا حداکثر 50 هزار دلار واجد شرایط هستید.

 

3. شروع به سرمایه گذاری کنید

اگر از طریق کارفرمای خود به برنامه 401 (k) دسترسی ندارید ، باید خودتان پس انداز بازنشستگی کنید. افتتاح یک IRA را در نظر بگیرید ، که یک حساب بازنشستگی فردی است و به کارفرما متصل نیست. این صرف نظر از محل زندگی و کار با شما می ماند.

 

شما درصورتی که برایتان مناسب باشد مشارکت می کنید و انتخاب می کنید که در چه صندوق های سرمایه گذاری ، سهام و / یا اوراق قرضه ای سرمایه گذاری کنید.

 

اگر به نظر ترسناک می آید ، کار را ساده و کم شروع کنید. سرمایه گذاری نیازی به شما ندارد که بلافاصله هزاران دلار را وارد بورس کنید. در واقع ، شما می توانید با پرداخت 1 دلار شروع کنید *.

 

ما یک برنامه سرمایه گذاری خرد به نام Stash را دوست داریم زیرا به شما امکان می دهد صدها سهام و صندوق را برای ساخت نمونه کارهای سرمایه گذاری خود انتخاب کنید. اما این کار با تقسیم بندی آنها بر اساس اهداف شخصی شما به دسته هایی ساده می شود. آیا می خواهید فعلاً محافظه کارانه سرمایه گذاری کنید؟ کاملا آن را دریافت کنید! آیا می خواهید با خطر متوسط ​​یا تهاجمی غوطه ور شوید؟ آنچه احساس می کنید انجام دهید.

 

به علاوه ، با Stash ، شما می توانید در کسری سهام سرمایه گذاری کنید ، این بدان معناست که می توانید در وجوهی که معمولاً توانایی پرداخت آن را ندارید ، سرمایه گذاری کنید.

 

اگر اکنون ثبت نام کنید (دو دقیقه طول می کشد) ، Stash پس از افزودن 5 دلار به حساب سرمایه گذاری ، 5 دلار به شما می دهد. برنامه های اشتراک از 1 دلار در ماه شروع می شود. **

 

4. روش هایی برای کاهش هزینه های ماهانه خود پیدا کنید

اگرچه برخی از صورتحساب های ماهانه شما سنگین تنظیم می شوند ، اما هزینه های ضروری دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای کمک به حساب بانکی خود کاهش دهید. بعضی از آنها حتی می توانند رفع دائمی شوند - مانند بیمه اتومبیل شما.

 

نرخ بیمه اتومبیل نوسان دارد و شما احتمالاً بیشتر از آنچه در حال حاضر باید پرداخت می کنید پرداخت می کنید. از آنجا که قرارداد الزام آور ندارید ، به سایر ارائه دهندگان مراجعه کنید تا ببینید آیا با هزینه کمتری می توانید همین پوشش را دریافت کنید.

 

یک وب سایت رایگان به نام Savvy به شما کمک می کند تا بهترین نرخ ها را - فقط در 30 ثانیه - پیدا کنید. در واقع ، این به طور متوسط ​​826 دلار در سال در افراد صرفه جویی می کند.

 

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بیمه فعلی خود را متصل کنید ، سپس Savvy صدها بیمه را با قیمت مشابه با همان پوشش جستجو خواهد کرد. این حتی به شما کمک می کند بیمه نامه قبلی خود را لغو کنید و از بیمه گر فعلی خود بازپرداخت می کنید. بهترین هنوز: این کاملا رایگان است.

 

اگر معامله بهتری پیدا کردید ، می توانید بلافاصله تغییر وضعیت دهید و منتظر تمدید بعدی یا حتی پرداخت بعدی خود نباشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 257
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 450
  • بازدید سال : 5,194
  • بازدید کلی : 26,898